Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:05 uur
trebremmit schreef:
Portugal met drie punten door.
Hopelijk gaan ze echt wat aan de opzet doen want dit slaat natuurlijk nergens op.
Portugal met drie punten door.

Hopelijk gaan ze echt wat aan de opzet doen want dit slaat natuurlijk nergens op.
Dat gebeurde vroeger ook gewoon hoor, bv Nederland in 1990 en Italie werd in 1982 wereldkampioen en die begonnen met 3 gelijke spelen in de poule.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:27 uur
Maar daar kreeg je toen 2 punten per gewonnen wedstrijd. Nu kan zelfs 1 overwinning en 2 nederlagen volstaan.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:38 uur
klopt maar dat zal niet snel gebeuren denk ik. als je er 1 wint en 2 niet dan hebben dus minimaal die andere 2 ook 3 punten en die moeten dan ook weer tegen elkaar. Bij drie gelijke spelen heb je toch meer kans.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:39 uur
Was dat een schot van de Bruyne of een dieptepass. Lijkt wel of ik naar PEC-NEC zit te kijken. Er gaat meer mis dan goed.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:40 uur
vigil schreef:
Dat gebeurde vroeger ook gewoon hoor, bv Nederland in 1990 en Italie werd in 1982 wereldkampioen en die begonnen met 3 gelijke spelen in de poule.
(quote)
Maar toen ging de nummer drie niet door.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:42 uur
vigil schreef:
klopt maar dat zal niet snel gebeuren denk ik. als je er 1 wint en 2 niet dan hebben dus minimaal die andere 2 ook 3 punten en die moeten dan ook weer tegen elkaar. Bij drie gelijke spelen heb je toch meer kans.
Als België met 1-0 verliest gaan ze door. 2 verloren en 1 gewonnen.
Oh laat maar ik zie willmotts alweer uit zijn dak gaan
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:43 uur
trebremmit Jawel want Nederland was de nummer drie achter Engeland en Ierland. Aparte loting trouwens gezien 1988 bedenk ik me nu
Prima goal trouwens van Belgie
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:47 uur
nu niet meer, nu ligt Turkije eruit (ook maar 1 gewonnen trouwens, net als Noord Ierland)
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:50 uur
vigil schreef:
trebremmit Jawel want Nederland was de nummer drie achter Engeland en Ierland. Aparte loting trouwens gezien 1988 bedenk ik me nu
Echt waar? Dan ben ik dat helemaal vergeten, dacht altijd dat toen alleen de eerste twee doorgingen. Maar goed, toen deden er wel veel minder landen mee.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 22:54 uur
België weet zich er door te ploeteren. Fantastisch was het (weer) niet, maar ook niet dramatisch.
1
geplaatst: 22 juni 2016, 23:00 uur
Wales - Noord Ierland straks volgens mijn beekeningen, Nice.
Achtste finales zijn al bekend.
Wales - Noord-Ierland; niet in Nice, maar in Parijs.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 23:10 uur
Hoewel hij op de grote toernooien nooit echt geweldig veel potten gebroken heeft, is het toch wel sneu om Zlatan op interland-pensioen te zien gaan.
Ik gun het daarentegen wel die Jimmy Durmaz dat de Zweden eruit liggen. C-spelertje die vandaag een schampere 15 minuten mee mag komen pingelen, maar in interviews wel een beetje de arrogante eikel uithangen.
Ik gun het daarentegen wel die Jimmy Durmaz dat de Zweden eruit liggen. C-spelertje die vandaag een schampere 15 minuten mee mag komen pingelen, maar in interviews wel een beetje de arrogante eikel uithangen.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 23:32 uur
Geen fantastische match, maar heerlijk weggewerkt door die punker. Fijn om er nog bij te zijn
Al gaan we de volgende ronde echt beter moeten spelen, ook als we stevig opgejaagd worden.
En nu wil ik even roepen en dansen: Derrick Rose in ruil voor wat ballast naar de Knicks!! *feest*
Al gaan we de volgende ronde echt beter moeten spelen, ook als we stevig opgejaagd worden. En nu wil ik even roepen en dansen: Derrick Rose in ruil voor wat ballast naar de Knicks!! *feest*
0
geplaatst: 23 juni 2016, 00:10 uur
Leuk dat Noord-Ierland, IJsland en Hongarije gewoon bij de beste 16 zijn, terwijl die alleen maar mee zouden doen omdat er 24 landen aan het EK begonnen.
1
geplaatst: 23 juni 2016, 02:16 uur
Yup. Je kan van de Portugezen (en met name Mr. Vain Himself) zeggen wat je wil, maar dit was een Sirloin Deluxe met een Bananasplit Sundae als toetje tegen een stel Hongaren die in niets voor ze onderdeden. DIT is voetbal! 
Belgie-Zweden oogt eerder als een zondagnamiddag potje tafelvoetbal.
Weinig sprankelend.

Belgie-Zweden oogt eerder als een zondagnamiddag potje tafelvoetbal.
Weinig sprankelend.
0
geplaatst: 23 juni 2016, 04:35 uur
Stalin schreef:
Of ik moet zin hebben om voor $100 dik 48 uur tussen de seriemoordenaars in de Greyhound te gaan zitten
Of ik moet zin hebben om voor $100 dik 48 uur tussen de seriemoordenaars in de Greyhound te gaan zitten
Volgens de crime-shows die ik kijk rijden die juist in witte, ongemerkte busjes op achterafweggetjes om de politie op een dwaalspoor te brengen.

Enfin, veel plezier met je Amerikaanse missie!

0
geplaatst: 23 juni 2016, 05:05 uur
Paap_Floyd schreef:
Huh, omdat het een hakje is? Wel spectaculair en knap, maar om het nou meteen tot doelpunt van het toernooi te bombarderen.
Huh, omdat het een hakje is? Wel spectaculair en knap, maar om het nou meteen tot doelpunt van het toernooi te bombarderen.
Mee eens. Doelpunt v/h toernooi is natuurlijk de vrije trap van Bale tegen Engeland.

0
geplaatst: 23 juni 2016, 08:43 uur
Mwoa, die was met name slecht gekeept. Doe mij maar die knal van Hamsik!
0
geplaatst: 23 juni 2016, 11:11 uur
Die Belgen kwamen goed weg zeg gisteravond. Het is dat er een afstandsschot op het laatst invliegt en vlak ervoor de kopbal van de Zweden van de lijn gehaald wordt, anders zou het toch echt Frankrijk - België en andere kant van het schema zijn geweest.
0
geplaatst: 23 juni 2016, 11:11 uur
De Belgen zitten in ieder geval op rozen. Tot de halve finale spelen ze alleen maar tegen B landen. Teminste, op papier.
0
geplaatst: 23 juni 2016, 11:13 uur
Maar ze moeten wel wat beter gaan voetballen dan gisteren, als ze tegen Hongarije spelen. Dat is best een leuke ploeg, ook echt een team, zag ik gisteren tegen Portugal. Verder moeten de Belgen hopen dat Portugal op de één of andere manier van Kroatië wint, want dat is voor mij het beste team tot nu toe.
0
geplaatst: 23 juni 2016, 11:16 uur
Ja die Hongaren met een nog lang niet uitgebluste Dzsudzsák zitten wel in een flow en spelen best leuk voetbal. Dat kan van de Belgen nog niet gezegd worden. Individueel een stuk sterker maar dat zegt niet zo veel dit toernooi.
0
geplaatst: 23 juni 2016, 11:51 uur
iggy schreef:
De Belgen zitten in ieder geval op rozen. Tot de halve finale spelen ze alleen maar tegen B landen. Teminste, op papier.
Precies want het verwachtingspatroon gaat ze namelijk opbreken vrees ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.