Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2016, 04:12 uur
Ik ben het helemaal eens met Jasper1991, Bikkel2, Mjuman en Musician. IJsland, waarover om wat voor reden ook lacherig wordt gedaan nadat ze NL tot tweemaal verslagen in de kwalificatierondes, zet hier Engeland compleet voor schut met doeltreffende passjes en een teamspirit zoals je alleen bij Duitsland ziet, terwijl de Engelse dandy's grotendeels in het toernooi niet om aan te gluren waren. Mijn zegen hebben ze. Mogen ze ver komen! 

0
geplaatst: 28 juni 2016, 07:03 uur
kaztor schreef:
met doeltreffende passjes en een teamspirit zoals je alleen bij Duitsland ziet,
met doeltreffende passjes en een teamspirit zoals je alleen bij Duitsland ziet,
Duitsland is al Jaren en Jaren veel en veel meer dan alleen maar doeltreffende passjes en teamspirit. Duitland is een van de best voetballende ploegen. Maar blijkbaar komen ze niet van die vooroordelen af.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 08:04 uur
kaztor schreef:
IJsland, waarover om wat voor reden ook lacherig wordt gedaan nadat ze NL tot tweemaal verslagen in de kwalificatierondes, zet hier Engeland compleet voor schut met doeltreffende passjes en een teamspirit zoals je alleen bij Duitsland ziet
IJsland, waarover om wat voor reden ook lacherig wordt gedaan nadat ze NL tot tweemaal verslagen in de kwalificatierondes, zet hier Engeland compleet voor schut met doeltreffende passjes en een teamspirit zoals je alleen bij Duitsland ziet
Ho ho: zelfs onze oosterburen kunnen niet tippen aan de teamspirit van de Squadra Azzura. En die voetballen ook nog eens fantastisch. Wat een wedstrijd wordt dat zeg!
En IJsland had inderdaad meer echte kansen als Engeland, terwijl ze nota bene een voorsprong verdedigde. IJsland schakelde Oranje uit, speelde gelijk tegen Portugal en wint nu van Engeland. Dat is meer dan een eendagsvlieg. Ze hebben deze kwartfinaleplaats echt zelf verdiend.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 10:47 uur
iggy schreef:
Duitsland is al Jaren en Jaren veel en veel meer dan alleen maar doeltreffende passjes en teamspirit. Duitland is een van de best voetballende ploegen. Maar blijkbaar komen ze niet van die vooroordelen af.
(quote)
Dan is het maar goed dat kaztor de woorden die je hem in de mond legt helemaal niet bezigt. Goed lezen is ook een vak blijkbaar.
1
geplaatst: 28 juni 2016, 11:34 uur
0
geplaatst: 28 juni 2016, 12:06 uur
iggy schreef:
(quote)
Waar zeg ik dan dat dat niet zo is? Duitsland vind ik een fantastisch team dat nu ook lekker begint te draaien in het toernooi!
1
geplaatst: 28 juni 2016, 12:09 uur
0
geplaatst: 28 juni 2016, 21:52 uur
De 10 euro die ik aan het begin van het toernooi heb ingezet op IJsland was zo gek nog niet 

0
geplaatst: 28 juni 2016, 22:43 uur
Titmeister schreef:
De 10 euro die ik aan het begin van het toernooi heb ingezet op IJsland was zo gek nog niet
Wat krijg je ervoor terug mochten ze daadwerkelijk alles en iedereen blijven verbazen?
0
geplaatst: 29 juni 2016, 08:14 uur
Gretz schreef:
Wat krijg je ervoor terug mochten ze daadwerkelijk alles en iedereen blijven verbazen?
(quote)
1000 euro

0
geplaatst: 29 juni 2016, 10:17 uur
FC Groningen wil de linksback van IJsland kopen van Odense. Hij is in ieder geval beter dan Tamata, en hij heeft veel ervaring en inzet wat ze wel nodig hebben bij Groningen.
0
geplaatst: 29 juni 2016, 11:53 uur
Odense zal ook meekijken en de prijs zal met de dag hoger worden vrees ik 

0
geplaatst: 29 juni 2016, 12:12 uur
Als Kostic nog verkocht wordt aan Valencia komt er nog een aardig bedrag binnen om Skulason te kopen.
Maar ze moeten natuurlijk niet een enorm bedrag voor een speler van 29 die nog nooit in de top heeft gespeeld betalen.
Maar ze moeten natuurlijk niet een enorm bedrag voor een speler van 29 die nog nooit in de top heeft gespeeld betalen.
0
geplaatst: 29 juni 2016, 12:27 uur
Hij heeft trouwens al in NL gespeeld als tiener, wellicht helpt dat nog een beetje mee.
Zou wel leuk zijn, een echte EK-ster in de eredivisie. Doet de tijden van Gretar Steinsson (mooie speler was dat) herleven.
Zou wel leuk zijn, een echte EK-ster in de eredivisie. Doet de tijden van Gretar Steinsson (mooie speler was dat) herleven.

0
geplaatst: 29 juni 2016, 13:25 uur
Ijslands doelman is van NEC. Dus 1 ek ster is al in Nederlandse dienst.
0
geplaatst: 29 juni 2016, 14:44 uur
Zijn contract loopt nog tot eind 2016, dus de hoofdprijs zullen ze er niet voor kunnen vragen

0
geplaatst: 30 juni 2016, 01:44 uur
gigage schreef:
Ook zo'n beetje de beste doelman van het toernooi.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 15:00 uur
Neuer en Courtois zijn puur technisch/atletisch gezien de beste keepers.
Buffon maakt echter heel veel goed met zijn ervaring en uitstraling.
Neuer heeft dat ook al wel, bij Courtois moet dat nog wat groeien.
Maar toch zet ik Courtois op 2 en Buffon op 3. De eerste 2 kunnen gewoon dingen die Buffon niet kan.
Maar toch zet ik Courtois op 2 en Buffon op 3. De eerste 2 kunnen gewoon dingen die Buffon niet kan.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 15:09 uur
corn1holio1 schreef:
+1
Keepers gaan langer mee - dat zagen we wel aan Sar die voorbij de 30 nog steeds beter werd om zijn top te bereiken bij Man U.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 15:24 uur
Neuer is normaal misschien wel een beter keeper dan Buffon, maar op dit EK vind ik Buffon tot nu toe echt de beste keeper, maakte op mij de meeste indruk.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 15:42 uur
Beetje onzin argumentatie hieronder. Het hele Italiaanse team zit lekker in z'n vel, in een flow zo je wilt. Ook Buffon zit nu op dat wolkje. Dat maakt hem nog niet de beste keeper. Wie de beste keeper is, daarvoor dien je andere (= lange termijn) criteria te hanteren dan de ultieme momentopname "hij maakt op mij de meeste indruk op dit toernooi".
Dientengevolge is Neuer voor mij de betere keeper, Buffon keept een sterk toernooi.
Dientengevolge is Neuer voor mij de betere keeper, Buffon keept een sterk toernooi.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 15:45 uur
Wat is er onzin aan dat ik Buffon de sterkste keeper vind dit toernooi, heb je hem wel tegen Spanje gezien?
Net alsof Buffon nu ineens zo goed is door zijn team, over onzin argumentatie gesproken.
De man is al langer dan vijftien jaar een topkeeper.
Net alsof Buffon nu ineens zo goed is door zijn team, over onzin argumentatie gesproken.

De man is al langer dan vijftien jaar een topkeeper.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 16:41 uur
Buffon is ook fantastisch inderdaad, die mag van mij nog 2 jaar mee. Kan daarna die jonge keeper van
AC Milan het overnemen.
AC Milan het overnemen.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 17:14 uur
Die jongen is nog maar zeventien zie ik, wel erg lang (1,96). Ken hem verder niet zo, maar schijnt wel een groot talent te zijn.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 17:51 uur
Wat dit toernooi betreft eens, Neuer vind ik dan weer een ongelooflijk complete keeper.
Buffon was tegen Spanje echt onklopbaar

Pelle vind ik wel de beste spits , geweldig aanspeelpunt waar iedereen omheen kan spelen en dan ook nog 2 keer scoren, tja wat jaartjes met Lex Immers samen spelen en het gaat allemaal van zelf

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.