Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juni 2016, 19:20 uur
Tony schreef:
Beetje onzin argumentatie hieronder. Het hele Italiaanse team zit lekker in z'n vel, in een flow zo je wilt. Ook Buffon zit nu op dat wolkje. Dat maakt hem nog niet de beste keeper. Wie de beste keeper is, daarvoor dien je andere (= lange termijn) criteria te hanteren dan de ultieme momentopname "hij maakt op mij de meeste indruk op dit toernooi".
Dientengevolge is Neuer voor mij de betere keeper, Buffon keept een sterk toernooi.
Het zijn gewoon 3 totaal verschillende keepers en alle 3 ontzettend getalenteerd. Buffon is verreweg mijn favoriet. Jij zegt dat hij nu min of meer toevallig door een goeddraaiend team eventjes opvalt. Dan heb je hem niet vaak zien spelen denk ik. De man heeft een carriere van hier tot Tokyo. Toen hij bijParma speelde, eind jaren 90, was al duidelijk dat het een hele grote zou worden. Sterker, dat was hij toen al. Eigenlijk is hij nooit talent geweest, hij stond er gewoon direct en tot nu is hij onomstreden bij Juve en het nationale team waar hij als 19 jarige al debuteerde. De beleving van die man is ongekend. Daar gaan Neuer en Courtois niet in de buurt komen. Maar die 2 hebben weer andere kwaliteiten. Buffon werd uitgeroepen tot beste keeper van het vorige decennium. Neuer gaat dat dit decennium worden.Beetje onzin argumentatie hieronder. Het hele Italiaanse team zit lekker in z'n vel, in een flow zo je wilt. Ook Buffon zit nu op dat wolkje. Dat maakt hem nog niet de beste keeper. Wie de beste keeper is, daarvoor dien je andere (= lange termijn) criteria te hanteren dan de ultieme momentopname "hij maakt op mij de meeste indruk op dit toernooi".
Dientengevolge is Neuer voor mij de betere keeper, Buffon keept een sterk toernooi.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 19:23 uur
In Nijmegen geen vaste waarde na zijn blessure en toen is hij verhuurd (ergens in Noorwegen) zodat hij speelminuten ging maken met het oog op dit EK. De huurperiode zit erop en zal hij na het tournooi terugkeren. Hij is ook de jongste niet meer en hoewel hij een prima tournooi keept sta ik er niet van te kijken als hij in augustus gewoon weer op de bank begint.
0
Franck Maudit
geplaatst: 30 juni 2016, 19:34 uur
Hendrik68 schreef:
Toen hij bijParma speelde, eind jaren 90, was al duidelijk dat het een hele grote zou worden.
Toen hij bijParma speelde, eind jaren 90, was al duidelijk dat het een hele grote zou worden.
Parma was destijds sowieso een team dat barstte van het talent, effe uit de losse pols: Stanic, Dabo, Dino Baggio, Walem, Fabio én Paolo Cannavaro, Ortega, Di Vaio, Bolano, Crespo, Thuram, Amoroso, ...
0
geplaatst: 30 juni 2016, 21:01 uur
Nog niemand die Fabianski heeft genoemd? Die keept toch ook wel een puik toernooi hoor. En die heeft meer te doen dan Neuer.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 22:33 uur
Is er ook een TDF spel hier? met die paar potjes voetbal krijg ik juli niet mee vol 

0
geplaatst: 30 juni 2016, 23:27 uur
ASman schreef:
Ronaldo is vandaag wel episch aan het falen.
Ronaldo is vandaag wel episch aan het falen.
Mooi om te zien... het hele Portugese team overigens.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 23:28 uur
Zit het sinds net te bekijken.
Een historisch vroeg tegendoelpunt, ik vraag me af hoe Ronaldo's psyche zoiets oppikt.
Een historisch vroeg tegendoelpunt, ik vraag me af hoe Ronaldo's psyche zoiets oppikt.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 23:46 uur
Weet niet of het overal zo was, maar bij mij liepen de extra beelden van de livestream een seconde of 5 voor op de normale beelden. Zo'n penaltyserie kijkt best wel vreemd op die manier, bij die laatste penalty was die knakker links nog niet eens aan z'n aanloop begonnen en rechts zag ik de spelers van Portugal al uit hun dak gaan. Niet echt spannend zo 

0
geplaatst: 30 juni 2016, 23:49 uur
Polen verdiende de winst. Helaas waren ze soms te traag in de omschakeling om Portugal echt klappen uit de delen.
Nu staat die jankerd in de halve finale. Jammer, ik gun het hem niet. Ze hebben nog geen pot gewonnen dit toernooi (binnen reguliere tijd ) en toch halve finale. Hoeverloos geluk kan je hebben.
Nu staat die jankerd in de halve finale. Jammer, ik gun het hem niet. Ze hebben nog geen pot gewonnen dit toernooi (binnen reguliere tijd ) en toch halve finale. Hoeverloos geluk kan je hebben.
0
geplaatst: 30 juni 2016, 23:49 uur
0
Franck Maudit
geplaatst: 1 juli 2016, 00:00 uur
Begin maar alvast Theo Maassen in het oog te houden.
1
geplaatst: 1 juli 2016, 00:03 uur
Beetje jammer gigage, beetje jammer. Hoe ze dat gelijkspel wegsleepten uit Bernabeu, was episch. Met het mooiste uit gescoorde doelpunt ooit. 

0
geplaatst: 1 juli 2016, 00:05 uur
Met Pepe als beste speler...

Wat een bedroevend nivo heeft dit EK !!
0
geplaatst: 1 juli 2016, 00:09 uur
Tony schreef:
Beetje jammer gigage, beetje jammer. Hoe ze dat gelijkspel wegsleepten uit Bernabeu, was episch. Met het mooiste uit gescoorde doelpunt ooit.
Hij leek ook wel wat op Ronaldo...maar dan anders.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 00:14 uur
Inderdaad, Linskens raakte de bal tenminste nog. Wat die Ronaldo vanavond stond te doen...? 

0
geplaatst: 1 juli 2016, 01:01 uur
Die was dus aan t maaien.
Al was zijn pingel wel mooi natuurlijk
Al was zijn pingel wel mooi natuurlijk
0
geplaatst: 1 juli 2016, 02:00 uur
Ik vond dit bovenal de match (en wellicht het toernooi) van de falende Franse beveiliging, als ene gek al de middenstip kan passeren alvorens de beveiliging hem bij de kladden grijpt. Er had dus gewoon van alles kunnen gebeuren. En ze willen het WK in Rusland gaan houden?
0
geplaatst: 1 juli 2016, 11:06 uur
Met Portugal staat mijns inziens de terechte ploeg in de halve finale. Polen had al een beetje mazzel tegen Zwitserland en tegen Portugal ook net wat minder (grote) kansen.
Brych geen wedstrijd meer dit EK! Hoe hard moet je beuken bij hem voordat hij fluit?
Brych geen wedstrijd meer dit EK! Hoe hard moet je beuken bij hem voordat hij fluit?
0
geplaatst: 1 juli 2016, 12:28 uur
jasper1991 schreef:
Met Portugal staat mijns inziens de terechte ploeg in de halve finale. Polen had al een beetje mazzel...
Met Portugal staat mijns inziens de terechte ploeg in de halve finale. Polen had al een beetje mazzel...
Portugal heeft tot nog toe meer mazzel gehad, imo. Vaak beslissingen in hun voordeel na de reguliere speeltijd met vooral tegen Kroatie een wat laffe indruk. Van mij hadden ze er al uit mogen zijn.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 12:49 uur
Ze verdienen hoedanook te verliezen tegen België of Wales. Twee harder knokkende ploegen. Heel benieuwd naar vanavond. Wales is na België mijn favoriet, maar de Belgen moeten dit echt winnen.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 12:55 uur
Ja, toch een zwak plekje in de verdediging nu. Heb wel erg veel zin in deze wedstrijd. De vorige ronde bijna compleet gemist door Down the Rabbit Hole en gisteren ook op pad, dus al ruim een week geen hele wedstrijd gezien.
1
geplaatst: 1 juli 2016, 13:36 uur
En de prijs voor de meest geniale sportvideo van het jaar gaat naar....
WATCH: Eric Cantona Puts Himself Forward For England Job In Typically Brilliant Fashion - TheSPORTbible
#Canto-Yes
WATCH: Eric Cantona Puts Himself Forward For England Job In Typically Brilliant Fashion - TheSPORTbible
#Canto-Yes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.