MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Hendrik68
Tony schreef:
Beetje onzin argumentatie hieronder. Het hele Italiaanse team zit lekker in z'n vel, in een flow zo je wilt. Ook Buffon zit nu op dat wolkje. Dat maakt hem nog niet de beste keeper. Wie de beste keeper is, daarvoor dien je andere (= lange termijn) criteria te hanteren dan de ultieme momentopname "hij maakt op mij de meeste indruk op dit toernooi".

Dientengevolge is Neuer voor mij de betere keeper, Buffon keept een sterk toernooi.
Het zijn gewoon 3 totaal verschillende keepers en alle 3 ontzettend getalenteerd. Buffon is verreweg mijn favoriet. Jij zegt dat hij nu min of meer toevallig door een goeddraaiend team eventjes opvalt. Dan heb je hem niet vaak zien spelen denk ik. De man heeft een carriere van hier tot Tokyo. Toen hij bijParma speelde, eind jaren 90, was al duidelijk dat het een hele grote zou worden. Sterker, dat was hij toen al. Eigenlijk is hij nooit talent geweest, hij stond er gewoon direct en tot nu is hij onomstreden bij Juve en het nationale team waar hij als 19 jarige al debuteerde. De beleving van die man is ongekend. Daar gaan Neuer en Courtois niet in de buurt komen. Maar die 2 hebben weer andere kwaliteiten. Buffon werd uitgeroepen tot beste keeper van het vorige decennium. Neuer gaat dat dit decennium worden.

kaztor schreef:
(quote)

Ook zo'n beetje de beste doelman van het toernooi.

In Nijmegen geen vaste waarde na zijn blessure en toen is hij verhuurd (ergens in Noorwegen) zodat hij speelminuten ging maken met het oog op dit EK. De huurperiode zit erop en zal hij na het tournooi terugkeren. Hij is ook de jongste niet meer en hoewel hij een prima tournooi keept sta ik er niet van te kijken als hij in augustus gewoon weer op de bank begint.

Franck Maudit
Hendrik68 schreef:
Toen hij bijParma speelde, eind jaren 90, was al duidelijk dat het een hele grote zou worden.

Parma was destijds sowieso een team dat barstte van het talent, effe uit de losse pols: Stanic, Dabo, Dino Baggio, Walem, Fabio én Paolo Cannavaro, Ortega, Di Vaio, Bolano, Crespo, Thuram, Amoroso, ...

ow ja... Kiki is ook weer een ronde verder op Wimbledon

Nog niemand die Fabianski heeft genoemd? Die keept toch ook wel een puik toernooi hoor. En die heeft meer te doen dan Neuer.

Is dat niet een inspecteur uit de Tatort serie

Meh deze had ie wel mogen hebben

Is er ook een TDF spel hier? met die paar potjes voetbal krijg ik juli niet mee vol

Ronaldo is vandaag wel episch aan het falen.

ASman schreef:
Ronaldo is vandaag wel episch aan het falen.

Mooi om te zien... het hele Portugese team overigens.

Zit het sinds net te bekijken.
Een historisch vroeg tegendoelpunt, ik vraag me af hoe Ronaldo's psyche zoiets oppikt.

gigage schreef:
Is er ook een TDF spel hier? met die paar potjes voetbal krijg ik juli niet mee vol
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

lennon schreef:
(quote)

Mooi om te zien... het hele Portugese team overigens.

Jullie hebben er echt kijk op

Weet niet of het overal zo was, maar bij mij liepen de extra beelden van de livestream een seconde of 5 voor op de normale beelden. Zo'n penaltyserie kijkt best wel vreemd op die manier, bij die laatste penalty was die knakker links nog niet eens aan z'n aanloop begonnen en rechts zag ik de spelers van Portugal al uit hun dak gaan. Niet echt spannend zo

Polen verdiende de winst. Helaas waren ze soms te traag in de omschakeling om Portugal echt klappen uit de delen.

Nu staat die jankerd in de halve finale. Jammer, ik gun het hem niet. Ze hebben nog geen pot gewonnen dit toernooi (binnen reguliere tijd ) en toch halve finale. Hoeverloos geluk kan je hebben.

Portugal lijkt PSV wel op weg naar de Europacup 1 in '88

Franck Maudit
gigage schreef:

Begin maar alvast Theo Maassen in het oog te houden.

Beetje jammer gigage, beetje jammer. Hoe ze dat gelijkspel wegsleepten uit Bernabeu, was episch. Met het mooiste uit gescoorde doelpunt ooit.

gigage schreef:

Met Pepe als beste speler...
Wat een bedroevend nivo heeft dit EK !!

Tony schreef:
Beetje jammer gigage, beetje jammer. Hoe ze dat gelijkspel wegsleepten uit Bernabeu, was episch. Met het mooiste uit gescoorde doelpunt ooit.

Hij leek ook wel wat op Ronaldo...maar dan anders.

Inderdaad, Linskens raakte de bal tenminste nog. Wat die Ronaldo vanavond stond te doen...?

Die was dus aan t maaien.

Al was zijn pingel wel mooi natuurlijk

Ik vond dit bovenal de match (en wellicht het toernooi) van de falende Franse beveiliging, als ene gek al de middenstip kan passeren alvorens de beveiliging hem bij de kladden grijpt. Er had dus gewoon van alles kunnen gebeuren. En ze willen het WK in Rusland gaan houden?

Met Portugal staat mijns inziens de terechte ploeg in de halve finale. Polen had al een beetje mazzel tegen Zwitserland en tegen Portugal ook net wat minder (grote) kansen.

Brych geen wedstrijd meer dit EK! Hoe hard moet je beuken bij hem voordat hij fluit?

jasper1991 schreef:
Met Portugal staat mijns inziens de terechte ploeg in de halve finale. Polen had al een beetje mazzel...

Portugal heeft tot nog toe meer mazzel gehad, imo. Vaak beslissingen in hun voordeel na de reguliere speeltijd met vooral tegen Kroatie een wat laffe indruk. Van mij hadden ze er al uit mogen zijn.

Ze verdienen hoedanook te verliezen tegen België of Wales. Twee harder knokkende ploegen. Heel benieuwd naar vanavond. Wales is na België mijn favoriet, maar de Belgen moeten dit echt winnen.

De Belgen zonder Vertonghen, dat is wel een gemis denk ik.

Ja, toch een zwak plekje in de verdediging nu. Heb wel erg veel zin in deze wedstrijd. De vorige ronde bijna compleet gemist door Down the Rabbit Hole en gisteren ook op pad, dus al ruim een week geen hele wedstrijd gezien.

En de prijs voor de meest geniale sportvideo van het jaar gaat naar....

WATCH: Eric Cantona Puts Himself Forward For England Job In Typically Brilliant Fashion - TheSPORTbible

#Canto-Yes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.