Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2016, 13:39 uur
Hier ook eenmalig een keer spammen.
Als er nog mensen aan een leuk tourspel willen meedoen, www.tourdekans.com
Deelname kost 10 euro.
Om mee te doen heb je ook een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2016 is: waterdrager
Ga dus snel naar de website, druk op 'schrijf je hier in' , vul het voucher in en doe mee!
Als er nog mensen aan een leuk tourspel willen meedoen, www.tourdekans.com
Deelname kost 10 euro.
Om mee te doen heb je ook een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2016 is: waterdrager
Ga dus snel naar de website, druk op 'schrijf je hier in' , vul het voucher in en doe mee!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 juli 2016, 22:15 uur
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p403x403/13495225_1110217129036909_949424179783003137_n.jpg?oh=8288496c392ff873858a88a2df926e3f&oe=5809B022
Bron: Simpsons pictures that I gone and done
my best whales player is gareth whale because he has got a hairstyle like he is blowing thick brown hair out of his blow hole on the top of his head. love from your friend Chris (Simpsons artist) xox
Bron: Simpsons pictures that I gone and done

0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:20 uur
België zit net op deze wedstrijd met een pure snertverdediging. 2 dekkingsflaters van jewelste en 2 keer prijs. Het kersverse team Denayer en Lukaku junior is een blok gatenkaas.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:32 uur
Afgezien van de afloop (ik heb nul voorkeur), zou Driesje voor mij altijd de eerste speler zijn die ik opstel.
Van de kwalificatieduels heb ik weinig tot niks meegekregen, maar die Wilmots op dit toernooi.....

0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:40 uur
Dries krijgt altijd de schuld dat hij wat kansen mist, echter zonder Dries heb je gewoonweg minder kansen, en dreiging. Nu is het te laat ben ik bang. De tegenstander raakt er niet van onder de indruk van de voorzetten van de twee backs
0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:42 uur
gigage schreef:
Dries krijgt altijd de schuld dat hij wat kansen mist, echter zonder Dries heb je gewoonweg minder kansen, en dreiging. Nu is het te laat ben ik bang.
Dries krijgt altijd de schuld dat hij wat kansen mist, echter zonder Dries heb je gewoonweg minder kansen, en dreiging. Nu is het te laat ben ik bang.
Eens
0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:43 uur
En het is afgelopen. Prima gespeeld van Wales. Wedstrijd goed gecontroleerd en op de gepaste tijden tegengeprikt.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:44 uur
Lekker team hoor dat Wales, maar de Belgen begonnen zo goed alleen na een kwartier stortte het in.
Ze laten zich veel te ver terugzakken en spelen niet compact.
Ze laten zich veel te ver terugzakken en spelen niet compact.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:51 uur
Toch wel ongekende faal van Belgische trainersstaf; Wales vanaf het begin willen overdonderen, maar het niet aandurven met Mertens.
En dan bij rust Fellaini erin zetten....
Loon van de angst!
En dan bij rust Fellaini erin zetten....
Loon van de angst!
1
geplaatst: 1 juli 2016, 22:52 uur
Het is jammer.
Wales - Portugal in de halve finale, wie had dat gedacht. ik gok een gelijkspelletje
Wales - Portugal in de halve finale, wie had dat gedacht. ik gok een gelijkspelletje

0
geplaatst: 1 juli 2016, 22:53 uur
Ai ai ai, wat een tegenvaller.
Vertonghen en Vermaelen tegelijk kwijt was te veel om op te vangen.
Vertonghen en Vermaelen tegelijk kwijt was te veel om op te vangen.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:01 uur
Zou het een andere wedstrijd geweest zijn met de originele verdediging? Waarschijnlijk wel. Die jonge gasten vanachter kunnen het echt niet opvangen. Maar goed, dat zijn natuurlijk vijgen na Pasen.
Voor de rest oververdiend voor Wales. Hoewel België hier en daar wel aanvallende intenties had, hebben ze keeper van Wales eigenlijk nagenoeg geen werk geboden.
Daarbij is ook mijn mening over De Bruyne bevestigd: walgelijke wedstrijd, wat wel vaker gebeurt tijdens de ietwat prestigieuzere wedstrijden. En toch kaapt hij keer op keer de "Duivel van de wedstrijd" trofee weg. Als dat vandaag weer zo is, vreet ik een schoen op.
Het 'tactisch meesterbrein' Wilmots...daar ga ik het niet eens over hebben...
Voor de rest oververdiend voor Wales. Hoewel België hier en daar wel aanvallende intenties had, hebben ze keeper van Wales eigenlijk nagenoeg geen werk geboden.
Daarbij is ook mijn mening over De Bruyne bevestigd: walgelijke wedstrijd, wat wel vaker gebeurt tijdens de ietwat prestigieuzere wedstrijden. En toch kaapt hij keer op keer de "Duivel van de wedstrijd" trofee weg. Als dat vandaag weer zo is, vreet ik een schoen op.
Het 'tactisch meesterbrein' Wilmots...daar ga ik het niet eens over hebben...
1
geplaatst: 1 juli 2016, 23:06 uur
Hetzelfde euvel als altijd met België: al dan niet overtuigende zeges op povere landen als Hongarije en Zweden wekken valse hoop, maar van de enige tegenstander van naam (Italië) kon wederom niet worden gewonnen. Wat gaat daar toch mis?
1
geplaatst: 1 juli 2016, 23:11 uur
itchy schreef:
Wat gaat daar toch mis?
De verwachtingen die men heeft van België? Een op papier redelijke ploeg die nooit echt als team gefunctioneerd heeft. Een wereldaanval, maar Hazard speelde dit seizoen als een krant en De Bruyne kan alleen steekpassen geven, maar op wie? Lukaku? Wat gaat daar toch mis?
Normaliter heeft België ook een geweldige verdediging, maar met Vertonghen en Vermaelen op de tribue is die verdediging ook redelijk matig.En het middenveld, de belangrijkste linie, tja.. laten we het daar maar niet over hebben. Dat je tegen een team als Wales Fellaini moet inbrengen geeft wel aan wat voor matige selectie je eigenlijk hebt.
Het belangrijkste gebrek is overigens de wil om te winnen, kort samengevat: Passie met een hoofdletter P! Die van Wales gooiden zich in de beginfase met vijf man voor de bal. De drie man van België laten zich al het bos insturen als iemand een bal achter zijn standbeen langshaalt.
edit:
Die 1-3 van Wales. Belachelijk verdedigd, van de aanval tot de verdediging. En ook Courtois staat verkeerd opgesteld.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:20 uur
chevy93 schreef:
De drie man van België laten zich al het bos insturen als iemand een bal achter zijn standbeen langshaalt.
De drie man van België laten zich al het bos insturen als iemand een bal achter zijn standbeen langshaalt.
Die verdedigende actie van de Belgen kan wat mij betreft rechtstreeks bij de bloopers. Zo rampzalig heb ik geen enkele andere ploeg zien verdedigen dit kampioenschap

0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:21 uur
Gewoon een zwakke verdediging met die twee wisselspelers. Erg jammer als er normalitair ook spelers als Lombaerts en Kompany zijn. Wilmots had een list moeten bedenken waardoor de linkerflank niet zo verzwakt was. En Wales speelde ook gewoon erg sterk toen de Belgische storm eenmaal was gaan liggen na een kwartier. Weergaloze voorassist ook van Bale bij de 2-1.
Trouwens onbegrijpelijk dat Ramsey geel krijgt als de bal via zijn been op zijn arm stuitert en in een soortgelijke situatie voor de goal geen penalty wordt gegeven.
Trouwens onbegrijpelijk dat Ramsey geel krijgt als de bal via zijn been op zijn arm stuitert en in een soortgelijke situatie voor de goal geen penalty wordt gegeven.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:35 uur
Wat mij opviel is dat de Belgen wel veel talent hebben en ook wel snel de bal spelen, maar zodra ze bij de 16 komen ze teveel van die kansloze steekballen door het midden gaven die niet aan kwamen. Ze kunnen dan beter zelf schieten (Hazard/DeBruyne etc.) Ze zijn dan toch op volle vaart en dan geven ze een slechte steekbal. Het echte gevaar kwam via de zijkant, hadden ze meer moeten benutten.
Wat opviel bij Wales was dat ze een goede organisatie hadden en dat ze om aan te vallen niet teveel gingen breien zoals de Belgen, maar met 2 of 3 passes voor de goal kwamen, zo doe je dat ook. Bal onderscheppen, pass naar rechts op midfield, lange diagonaal naar links en dan voor de goal. Door de snelheid ervan is de verdediging opengereten en onstaat er ruimte.
Real Madrid kan dat goed in de counter, Wales deed het niet eens per se als counter, maar gewoon als aanval, Ajax mid jaren 90 ook trouwens. Tegenwoordig wordt er teveel gebreid (Ajax nu), de toekomst is zoals Wales het vandaag gedaan heeft. Accuratie in passing is dan wel belangrijk natuurlijk.
Wat opviel bij Wales was dat ze een goede organisatie hadden en dat ze om aan te vallen niet teveel gingen breien zoals de Belgen, maar met 2 of 3 passes voor de goal kwamen, zo doe je dat ook. Bal onderscheppen, pass naar rechts op midfield, lange diagonaal naar links en dan voor de goal. Door de snelheid ervan is de verdediging opengereten en onstaat er ruimte.
Real Madrid kan dat goed in de counter, Wales deed het niet eens per se als counter, maar gewoon als aanval, Ajax mid jaren 90 ook trouwens. Tegenwoordig wordt er teveel gebreid (Ajax nu), de toekomst is zoals Wales het vandaag gedaan heeft. Accuratie in passing is dan wel belangrijk natuurlijk.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:53 uur
Wales speelt behoorlijk efficiënt, net als Italië eigenlijk. Bij de NPO werd net gezegd dat dit Belgische team het jongste team ooit was op een EK, dat biedt dan wel weer perspectief voor de toekomst. Maar dan moeten ze wel Van Gaal inhuren om een goed team neer te zetten, want er zat nu weer weinig structuur in.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:58 uur
Ja in ieder geval n goede coach want Wilmots is een tactisch onbenul. Van Gaal weet ik niet of dat een goed idee is. Ik vind t vaak alleen nog maar n chagrijnige man 
Lekker pensionado in de Algarve voor hem, en zeker nooit meer terug naar Ajax aub.

Lekker pensionado in de Algarve voor hem, en zeker nooit meer terug naar Ajax aub.
0
geplaatst: 1 juli 2016, 23:59 uur
Ik zit nog even naar de herhaling te kijken van die hoekschop van Wales. Als je als speler de hoek bij de paal moet verdedigen dan moet je daar ook blijven staan, toch? Nu verliet Kevin de B. zijn post en waar komt de bal? Exact. Het was niet zo erg als Jantje Wouters ooit op een WK bij NL-Bel (0-1) maar toch.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 00:05 uur
Je hebt id niet veel aan een midfield met Witsel én Fellaini, te behoudend, te weinig creatief. Witsel geeft ook bijna alleen maar passjes breed. Durf ns wat meer mannen! En Dries wordt id afgerekend op gemiste kansen, maar sticht veel meer gevaar in 1 individuele actie dan DeBruyne.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 00:09 uur
De verdediging van Belgie was niet-bestaand. Wales maakte daar met wat lange passen gehakt van. Maar van dit Belgische team kan veel meer gemaakt worden met een andere coach. Er is een gebrek aan impact. Jammer.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 00:28 uur
De prutverdediging is één, maar om nou na de 1-0 als een of ander zwak elftal van een klein voetballand gaan staan afwachten, slaat nergens op. Lever die bal in bij De Bruyne, Hazard of Carrasco en zorg dat je Denayer en J. Lukaku zo veel mogelijk werk uit handen geeft. En sowieso... waarom niet in hetzelfde elan doorgaan? Waarom niet de 2-0 maken?
België liet het toe om Wales terug te laten komen en de verdediging te laten barsten. Uit een hoekschop scoren komt helemaal niet zo veel meer voor in het hedendaagse topvoetbal, maar Wales kreeg er drie mogelijkheden door. Als je De Bruyne van de paal ziet weglopen, kwam matchfixing zelfs even in me op: ongelooflijk.
Verder zat het niet altijd mee; er was de Belgen nog een vrije trap en strafschop ontnomen en Wales ging wel erg effectief om met hun kansen. Uiteindelijk had die van Fellaini 'binnen' moeten zijn en had de 2-2 er op nog een paar andere momenten zomaar erin kunnen ploffen.
België liet het toe om Wales terug te laten komen en de verdediging te laten barsten. Uit een hoekschop scoren komt helemaal niet zo veel meer voor in het hedendaagse topvoetbal, maar Wales kreeg er drie mogelijkheden door. Als je De Bruyne van de paal ziet weglopen, kwam matchfixing zelfs even in me op: ongelooflijk.
Verder zat het niet altijd mee; er was de Belgen nog een vrije trap en strafschop ontnomen en Wales ging wel erg effectief om met hun kansen. Uiteindelijk had die van Fellaini 'binnen' moeten zijn en had de 2-2 er op nog een paar andere momenten zomaar erin kunnen ploffen.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 00:35 uur
Individueel hebben de Belgen kwaliteiten genoeg, maar als totaalpakket 'ploeg' zijn ze het meest overroepen team van dit hele EK.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 00:35 uur
jasper1991Nou ja, de verdediging had nooit eerder zo samengespeeld en je hebt ook met de vorm van de dag te maken. Je kunt de spelers niet verwijten dat ze geen inzet hebben getoond.
En inderdaad, dat laatste beetje mazzel ontbrak ook nog eens.
En inderdaad, dat laatste beetje mazzel ontbrak ook nog eens.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 06:57 uur
De finale wordt gewoon Wales-IJsland 
Jammer Belgie, die zouden het wel even heel ver gaan schoppen
Zoveel talent en dan zoooo slecht als een kip zonder kop spelen.

Jammer Belgie, die zouden het wel even heel ver gaan schoppen

Zoveel talent en dan zoooo slecht als een kip zonder kop spelen.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 09:41 uur
zoals ik al eerder voorspelde gaat de finale Portugal - Italie worden.
hopelijk werken de Duitsers daar aan mee dit weekend
hopelijk werken de Duitsers daar aan mee dit weekend

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.