Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2016, 14:56 uur
Zou kunnen, als ze een salaris van minstens vijf miljoen willen betalen. Maar is ie nog wel goed genoeg voor die competitie?
0
geplaatst: 5 juli 2016, 14:57 uur
Artikel is ondertussen wat meer uitgebreid:
Vermeer wordt dinsdagmiddag geopereerd in het Erasmus MC. Zijn vervanger in het doel bij Feyenoord is Pär Hansson. De Zweed werd vorig seizoen al aangetrokken, omdat Warner Hahn langdurig was uitgeschakeld in verband met een knieblessure. Hahn is op dit moment nog herstellende van die blessure en werkt in België een revalidatietraject af. Achter Hansson zal Justin Bijlow de plek van tweede keeper in nemen in de Feyenoord-selectie.
De kans is aanwezig dat Feyenoord op korte termijn noodgedwongen een derde keeper aantrekt.
De kans is aanwezig dat Feyenoord op korte termijn noodgedwongen een derde keeper aantrekt.
0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:11 uur
Ken hem niet die Zweed.
Maar ze willen dus nog een keeper halen, als ze Padt maar met rust laten.
Ondertussen neemt Gerard Kemkers zo'n beetje de boel over bij Groningen, als dat maar goed gaat.
Groningen op Duitse toer
Maar ze willen dus nog een keeper halen, als ze Padt maar met rust laten.

Ondertussen neemt Gerard Kemkers zo'n beetje de boel over bij Groningen, als dat maar goed gaat.

Groningen op Duitse toer
0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:16 uur
trebremmit schreef:
Zou kunnen, als ze een salaris van minstens vijf miljoen willen betalen. Maar is ie nog wel goed genoeg voor die competitie?
Waarom niet? Sneijder lijkt behoorlijk fit; heeft de laatste keren goed gepresteerd in Oranje. Al eerder was interesse getoond vanuit Engeland. Zlatan (34) gaat ook nog naar Oom José
Mocht er twijfel zijn, kan je altijd nog een prestatieclausule inbouwen. Denk alleen dat niet iedereen zin heeft in dat hele Circus Yolanda (met tabloids-gedoe en zo) eromheen.
0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:18 uur
Nou ik vind hem niet zo goed meer eerlijk gezegd, ook niet in Oranje de laatste keren.
Zlatan geldt hetzelfde voor, die is over zijn hoogtepunt heen, dat lijkt me meer een commerciele zet dan een sportieve.
Zlatan geldt hetzelfde voor, die is over zijn hoogtepunt heen, dat lijkt me meer een commerciele zet dan een sportieve.
0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:26 uur
Zijn laatste optreden heb ik niet gezien, maar daarvoor vond ik 'em beter dan verwacht. Overigens heb ik wel 't idee dat zijn focus op voetbal te lijden heeft onder de aandacht voor het randgebeuren eromheen, Circus Yolanda dus.
Vandaar dat ik ook een soort van prestatieclausule zou inbouwen. Geen idee hoe José tegen hem aankijkt - ze waren een tijdje 'dikke mik'. Denk dat ie ém wel aan de praat krijgt. Eerlijk gezegd snapte ik die transfer van Schweinsteiger (1 jaar jonger) naar Man U (LVG) ook al niet.
Zlatan was transfervrij en als ik de persberichten uit Manchester mag geloven doorstond Zlatan alle fitheidstests met glans; het perbericht repte zelfs van "setting records". Overigens is dat ook te zien als Zlatan zijn shirt uitdoet (Volvo-reclame); hij is hard en droog zoals dat in het jargon heet.
Vandaar dat ik ook een soort van prestatieclausule zou inbouwen. Geen idee hoe José tegen hem aankijkt - ze waren een tijdje 'dikke mik'. Denk dat ie ém wel aan de praat krijgt. Eerlijk gezegd snapte ik die transfer van Schweinsteiger (1 jaar jonger) naar Man U (LVG) ook al niet.
Zlatan was transfervrij en als ik de persberichten uit Manchester mag geloven doorstond Zlatan alle fitheidstests met glans; het perbericht repte zelfs van "setting records". Overigens is dat ook te zien als Zlatan zijn shirt uitdoet (Volvo-reclame); hij is hard en droog zoals dat in het jargon heet.

0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:45 uur
Die gozer die ze in de winterstop gehaald hebben toen Hahn die blessure kreeg
Editie: Hansson
0
geplaatst: 5 juli 2016, 15:53 uur
Een topclub zit er niet meer in voor Sneijder. Dat staat wel vast. Maar een leuke Spaanse/Engelse of Duitse subtopper moet toch nog kunnen. 7.5 miljoen transfer kosten lijkt me in ieder geval geen bedrag waar ze in die comps van wakker liggen.
1
geplaatst: 5 juli 2016, 16:17 uur
Ik gooi hier eens een vraag neer waarvan ik vermoed dat iemand hier een antwoord weet:
Waarom komen er wél clubs afkomstig uit Wales uit in de Premier League, en heeft Schotland zijn eigen competitie? In samenhang met de inzet van nationale teams is dat opmerkelijk. Het lijkt er op dat de bond van Wales geen 'nationale' competitie nodig heeft, maar wél een landenteam op de been mag brengen.
Waarom komen er wél clubs afkomstig uit Wales uit in de Premier League, en heeft Schotland zijn eigen competitie? In samenhang met de inzet van nationale teams is dat opmerkelijk. Het lijkt er op dat de bond van Wales geen 'nationale' competitie nodig heeft, maar wél een landenteam op de been mag brengen.
0
geplaatst: 5 juli 2016, 16:30 uur
Die kop van Mourinho: geweldig. Hij heeft er zin in en is echt een fan van zijn droomclub Man United!
0
geplaatst: 5 juli 2016, 16:49 uur
dix schreef:
Ik gooi hier eens een vraag neer waarvan ik vermoed dat iemand hier een antwoord weet:
Vaut - in de jaren '90 is er een Welsh Premier League (met veel lastige clubnamen - denk Please Sir! met Mr. Price, de scheikundeleraar) opgezet (92 dacht ik). De ploegen uit Wales (o.a. Wrexham, Cardiff en Swansea) namen echter al lang deel aan de Engelse competitie - het was nl lang eenvoudiger om je oostwaarts te verplaatsen naar Engeland dan noord- (of zuid)waarts binnen Wales. De ploegen die in Wales spelen kunnen ogv die gewone en beker-competitie toegang krijgen tot UEFA-toernooien. Clubs zoals Cardiff en Swansea komen al jaren uit in de Engelse Premier League en mogen niet in de bekercompetitie van Wales meedoen.
0
geplaatst: 5 juli 2016, 20:28 uur
Volgens mij als je een competitie opstart onder een onafhankelijke voetbalbond kun je al lidmaatschap aanvragen bij de Uefa en later Fifa. Met de toelating van Gibraltar (geen autonomie) zou ook bijvoorbeeld Friesland of Vlaanderen dat voorbeeld kunnen volgen.
edit: Maar ik ken de toelatingseisen niet van de uefa. Misschien dat Cattalonie meer kans maakt?
edit: Maar ik ken de toelatingseisen niet van de uefa. Misschien dat Cattalonie meer kans maakt?
0
geplaatst: 6 juli 2016, 06:57 uur
[quote]Mjuman schreef:
Vóór vorming van de Welsh PL echter wel. Steevast won 1 van die 2 clubs of Wrexham de beker en mocht dan als vertegenwoordiger van Wales meedoen aan het toenmalige EC2 toernooi.
(quote)
Vóór vorming van de Welsh PL echter wel. Steevast won 1 van die 2 clubs of Wrexham de beker en mocht dan als vertegenwoordiger van Wales meedoen aan het toenmalige EC2 toernooi.
0
geplaatst: 6 juli 2016, 07:01 uur
In 1982 heb ik in Swansea in het oude stadion de Welsh cup final gezien:
Swansea-Cardiff 2-0 volgens mij
Swansea-Cardiff 2-0 volgens mij

0
Hendrik68
geplaatst: 6 juli 2016, 15:46 uur
Zie hier de verklaring voor het falen van de Belgen. Ze waren moe! De teamarts kon dat vanwege zijn beroepsgeheim niet eerder vertellen. Nu dus wel. Ik ga nooit geheimpjes vertellen aan een Belgische dokter. Maar goed, lees deze bak onzin hieronder: http://www.vi.nl/nieuws/teamarts-doet-boekje-open-over-vele-blessures-bij-belgen.htm
0
geplaatst: 6 juli 2016, 15:59 uur
Die vent is nog triester dan die goof van Humo die ons Kensington de grond in schreef. Amai, voor deze Crombrugwartaal verdient dit heerschap het fluwelen fadofaalfoedraal voor het opbergen van zijn woorden. 

0
geplaatst: 6 juli 2016, 16:55 uur
Federer dwingt een vijfde set af door de tiebreak te winnen met 11-9. Drie matchpoints overleefd. Ongelofelijk spannende partij...
0
geplaatst: 6 juli 2016, 21:31 uur
Het is natuurlijk veel leuker als Portugal in de finale pas met 1-0 verliest door een verdwaalde kopbal in de 57e minuut ofzo. 

0
geplaatst: 6 juli 2016, 21:49 uur
Nee joh, ergens na de officiele speeltijd!
Had het er net met vrouwlief over wat een one-trick-pony Ronaldo is. Die krijgt echt zowat alle ballen toegespeeld voor z'n schoten op doel.
Had het er net met vrouwlief over wat een one-trick-pony Ronaldo is. Die krijgt echt zowat alle ballen toegespeeld voor z'n schoten op doel.
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:00 uur
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:10 uur
Kan die centrale verdediger nog een metertje verder weg gaan staan, jemig.
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:13 uur
Ik hoop toch echt niet dat het Portugal-Frankrijk wordt in de finale... 

0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:52 uur
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:54 uur
kaztor schreef:
Had het er net met vrouwlief over wat een one-trick-pony Ronaldo is.
Pardon? #hameropdekopsmileyHad het er net met vrouwlief over wat een one-trick-pony Ronaldo is.
Die krijgt echt zowat alle ballen toegespeeld voor z'n schoten op doel.
Tja, het is ook weer zowat om alleen de 100 meter te overbruggen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.