Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2016, 22:57 uur
Mjuman schreef:
Zit me nou al te verheugen op een finale vol flitsend voetbal waarin hopelijk Portugal wint. Is Ron zijn droom meteen vervuld en kunnen we tenminste weer normaal op vakantie naar Frankrijk (hoeven we niet te horen dat we er niet bij waren toen Frankrijk champignon werd).
Zit me nou al te verheugen op een finale vol flitsend voetbal waarin hopelijk Portugal wint. Is Ron zijn droom meteen vervuld en kunnen we tenminste weer normaal op vakantie naar Frankrijk (hoeven we niet te horen dat we er niet bij waren toen Frankrijk champignon werd).
Ik hoop van harte van niet...
Primadonna Ronaldo is een fabuleus voetballer, maar ook een ongelooflijk verwend kind op het veld.
Toegegeven...als het echt nodig is, dan staat onze goed gekapte glitterboy er altijd.
Maar met hun chronische met de haken-over-de-sloot-overwinnigen is er geen land dat ik persoonlijk minder de overwinning gun dan de nazaten van wereldzeiler Magalhães.
Ik gun het Frankrijk van harte in eigen land...zeker met zulke gretige spelers als Griezelman en Payet

0
geplaatst: 8 juli 2016, 23:45 uur
Nog herstellende van een keelontsteking, maar je had me aan het kuchen hier.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 00:29 uur
Gebrek aan kennis van vrouwen, voetbal en humor kan toch zorgen voor een digitale (virtuele) band 

0
geplaatst: 9 juli 2016, 00:45 uur
Mjuman schreef:
Gebrek aan kennis van vrouwen, voetbal en humor kan toch zorgen voor een digitale (virtuele band)
Gebrek aan kennis van vrouwen, voetbal en humor kan toch zorgen voor een digitale (virtuele band)
Gebrek aan (of juist zelfoverschatting van kennis over) door derden online geplaatste opmerkingen kan toch zorgen voor een (virtuele non-) band

0
geplaatst: 9 juli 2016, 00:51 uur
Stalin schreef:
Gebrek aan (of juist zelfoverschatting van kennis over) door derden online geplaatste opmerkingen kan toch zorgen voor een (virtuele non-) band
(quote)
Slecht geformuleerde teksten leiden nooit tot het begrip dat ze hopen te genereren. En in grote steden worden banden vaak lek geprikt.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 01:03 uur
Mjuman schreef:
Slecht geformuleerde teksten leiden nooit tot het begrip dat ze hopen te genereren. En in grote steden worden banden vaak lek geprikt.
(quote)
Wie zegt dat ik verlang naar begrip ?
Is juist het laatste waar ik naar op zoek ben met zo'n forum-naam en zulke ''slechte'' grappen.
Hoef ik jou denk ik niet uit te leggen...
Het superioriteits-gevoel der grote steden veeg ik mijn Samson-bandenplaksetje mee af.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 01:21 uur
Niet zo klef, jongens. Jullie lijken Ronaldo wel die na 'n doelpunt op het veld ligt te wachten. 

0
Hendrik68
geplaatst: 9 juli 2016, 15:40 uur
Als er geen rare dingen gebeuren dan gaan we Max morgen "gewoon" weer op het podium zien. De Red Bulls lijken de slag met Ferrari in hun voordeel te hebben beslist. In de training kwamen de Ferrari's duidelijk tekort en daarnaast moet Vettel nog eens 5 plaatsen terug morgen in de startopstelling. De Mercedessen zijn eenvoudigweg te sterk, maar daarachter onderscheidt Max zich steeds nadrukkelijker. Nu is hij ook in de training al sneller dan zijn teammaat.
Zo snel kan het gaan. Dachten we begin dit seizoen nog dat het leuk zou zijn als hij eens een keer het podium zou halen, nu zijn we al bijna teleurgesteld als hij het podium niet haalt.
Zo snel kan het gaan. Dachten we begin dit seizoen nog dat het leuk zou zijn als hij eens een keer het podium zou halen, nu zijn we al bijna teleurgesteld als hij het podium niet haalt.
0
Mb.
geplaatst: 9 juli 2016, 17:25 uur
Oei, oei, oei, wat een straffe prestatie van Froome toch weer - en dat in de afdaling. Kent de beste man nog zwakke punten? Quintana zat nota bene in het wiel, maar week uit. Onderschatting? Het zal toch niet..
Froome is qua persoonlijkheid niet de meest aansprekende renner, maar wel de beste. En dan ook nog zo'n dominant team om zich heen. De Movistars moeten toch wat bedenken willen ze wat betekenen!
Overigens zat Mollema goed bij. Hopelijk gaat dat ook morgen lukken.
Froome is qua persoonlijkheid niet de meest aansprekende renner, maar wel de beste. En dan ook nog zo'n dominant team om zich heen. De Movistars moeten toch wat bedenken willen ze wat betekenen!
0
geplaatst: 9 juli 2016, 17:33 uur
Verrassende, maar erg knappe move van Froome. Hij flikt het toch weer in de eerste serieuze bergrit. Het duurde vandaag wel lang voordat er echt wat gebeurde vooraan. Ik snap overigens niet waarom Quintana niet direct achter Froome aanging maar wachtte op Valverde.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 19:59 uur
Mb. schreef:
Oei, oei, oei, wat een straffe prestatie van Froome toch weer - en dat in de afdaling. Kent de beste man nog zwakke punten? Quintana zat nota bene in het wiel, maar week uit. Onderschatting? Het zal toch niet..
Quintana moest uitwijken voor een bidon. Gelijk ging Froome ervan door. Wat een waanzinnige afdaling van hem, want Valverde kan toch ook aardig tempo maken naar beneden.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 20:00 uur
Mb. schreef:
Ben heel eerlijk gezegd wel een beetje uitgekeken op Mollema. Zit altijd bij de kopgroep, knap op zich, maar daarmee is meteen ook alles gezegd. Zat ie weer de hele finale te harken achterin die groep en de enige keer dat ie eens gek leek te doen, voor op zijn frame zitten in de afdaling, dachten de heren presentatoren dat ie ten strijde was getrokken. Maar nee hoor, tuurlijk niet, hij deed het alleen om de aansluiting niet te verliezen. Ik ergerde me eraan, sorry. Gaat hem morgen ook weer lukken hoor, om aan te haken, en zo niet dan reed de rest gewoon te hard voor hem en kon hij het niet bijbenen. Top 10 wellicht, maar zal wederom kleurloos als altijd zijn. Of oordeel ik nou te hard?
0
geplaatst: 9 juli 2016, 20:09 uur
Tony schreef:
Ben heel eerlijk gezegd wel een beetje uitgekeken op Mollema. Zit altijd bij de kopgroep, knap op zich, maar daarmee is meteen ook alles gezegd. Zat ie weer de hele finale te harken achterin die groep en de enige keer dat ie eens gek leek te doen, voor op zijn frame zitten in de afdaling, dachten de heren presentatoren dat ie ten strijde was getrokken. Maar nee hoor, tuurlijk niet, hij deed het alleen om de aansluiting niet te verliezen. Ik ergerde me eraan, sorry. Gaat hem morgen ook weer lukken hoor, om aan te haken, en zo niet dan reed de rest gewoon te hard voor hem en kon hij het niet bijbenen. Top 10 wellicht, maar zal wederom kleurloos als altijd zijn. Of oordeel ik nou te hard?
(quote)
Nee hoor, ben het volledig met je eens. Ik vind Mollema een behoorlijk saaie en oninteressante renner, en dat ie dan toevallig Nederlands is maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
0
geplaatst: 9 juli 2016, 20:36 uur
TDF 2016, iedere etappe: de winnaar van vandaag die vorig jaar ook een rit wegkaapte...oh nee Sagan is de verrassing met zijn ritwinst. 

0
Mb.
geplaatst: 9 juli 2016, 21:31 uur
@ Tony
Mollema behoort natuurlijk niet de créme de la créme, en je moet die houthakkers-stijl van 'm kunnen waarden, maar ik vind het desalniettemin een sympathieke renner. En met aanklampen kan je heel ver komen natuurlijk. Eigenlijk doen de meeste top 10 renners dat. Team Sky leidt de dans en de rest volgt.
Ik vind Quintana om eerlijk te zijn ook vaak veel te afwachtend. Je hoopt altijd dat hij er eens echt vol voor gaat met alle risico's van dien, maar hij leunt te veel op ploegmaats Valverde die wel vaak cohones toont, maar niet (meer) dat extra's heeft om Froome echt pijn te gaan doen.
Mollema behoort natuurlijk niet de créme de la créme, en je moet die houthakkers-stijl van 'm kunnen waarden, maar ik vind het desalniettemin een sympathieke renner. En met aanklampen kan je heel ver komen natuurlijk. Eigenlijk doen de meeste top 10 renners dat. Team Sky leidt de dans en de rest volgt.
Ik vind Quintana om eerlijk te zijn ook vaak veel te afwachtend. Je hoopt altijd dat hij er eens echt vol voor gaat met alle risico's van dien, maar hij leunt te veel op ploegmaats Valverde die wel vaak cohones toont, maar niet (meer) dat extra's heeft om Froome echt pijn te gaan doen.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 17:33 uur
Wát een rit!! Wat een held is Dumoulin
. Hier praten we nog jaren later over. Denk dat niemand had verwacht dat hij dit vandaag zou kunnen, man man. Voor de rest overal strijd en continue veranderde het wedstrijdbeeld, dan had die renner het lastig om even later weer te versnellen. Ook een dikke compliment voor Mollema, ben niet echt fan van hem maar vandaag laat ie eindelijk meer zien dan aanklampen. Grote kans dat dit de mooiste rit van de Tour zal zijn.
. Hier praten we nog jaren later over. Denk dat niemand had verwacht dat hij dit vandaag zou kunnen, man man. Voor de rest overal strijd en continue veranderde het wedstrijdbeeld, dan had die renner het lastig om even later weer te versnellen. Ook een dikke compliment voor Mollema, ben niet echt fan van hem maar vandaag laat ie eindelijk meer zien dan aanklampen. Grote kans dat dit de mooiste rit van de Tour zal zijn.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 17:40 uur
Geweldig dit!!! Zeldzame heroïsche overwinning dit. Het weer geeft het dan een nog grotere heldenstatus (hoewel het alleen de laatste kilometers was, maar de beelden die blijven over vele jaren zijn met het hondenweer). Een heel goed getimede demarrage en geweldig stabiel doorgereden.
Nog even met het oog op het klassement; die Adam Yates is nog beter dan ik verwacht had. Ben benieuwd hoe lang die het vol houdt.
Nog even met het oog op het klassement; die Adam Yates is nog beter dan ik verwacht had. Ben benieuwd hoe lang die het vol houdt.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 17:53 uur
Wat een fantastische sportdag! Dumoulin met een heroïsche zege, Verstappen op het podium en goud voor de dames estafette in een nationaal record.
Heb de tv in de tuin gezet en alles vandaar bekeken.
Heb de tv in de tuin gezet en alles vandaar bekeken.

0
geplaatst: 10 juli 2016, 17:53 uur
Wat een bizar mooie sportdag! Heroïsche overwinning inderdaad, waarschijnlijk de mooiste zege die ik ooit zag in de Tour de France.
Sowieso een van de mooiste weekenden ooit met de successen van Schippers, de estafetteploeg, Vetter, Martina, Verstappen en de volleybalsters.
Sowieso een van de mooiste weekenden ooit met de successen van Schippers, de estafetteploeg, Vetter, Martina, Verstappen en de volleybalsters.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 17:56 uur
oceanvolta schreef:
Als Portugal nou ook nog eens wint...
Als Portugal nou ook nog eens wint...
Haha, in dat geval is het voor jou waarschijnlijk de mooiste sportdag ooit?
Ik heb zelf niet zo'n voorkeur vanavond. Cristiano Ronaldo gun ik deze prijs enorm, maar met de rest van het Portugese team heb ik minder. Dan kan ik wel meer genieten van de Fransen, die het eigenlijk ook iets meer verdienen als je kijkt naar het vertoonde spel.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 19:04 uur
Het is een prachtige sportdag voor Nederland, maar die overwinning van Dumoulin vind ik toch duidelijk het mooiste moment van allemaal. Heroïsch inderdaad, dat is de enige juiste omschrijving.
Bonk schreef:
Ja, hij verrast mij ook enorm! Net als Daniel Martin trouwens en (in mindere mate) Porte.Nog even met het oog op het klassement; die Adam Yates is nog beter dan ik verwacht had. Ben benieuwd hoe lang die het vol houdt.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 19:24 uur
Bonk schreef:
Ik had wel verwacht dat hij het goed zou doen, in de Dauphine was hij ook al goed, maar dat hij na de Pyreneeën 2e staat in het klassement verbaast mij ook. Vandaag en gisteren hing hij vaak achteraan het groepje met favorieten, maar toch blijft hij er telkens aanhangen en weet er dan ook nog een sprintje uit te persen. Dikke kans dat hij sowieso de witte trui gaat winnen.
0
geplaatst: 10 juli 2016, 20:28 uur
Rosberg dix seconde tijdstraf, Max tweede in de GP van GB. Dumoulin wint de pyrineeënrit maar het nieuws van .vandaag is dat La France een huldigings bus reeds bestickerd heeft met Champions d'Europe. Gelukkig gaat zoiets nooit mis met nog een wedstrijd te gaan...oh, wacht...
0
geplaatst: 10 juli 2016, 21:26 uur
Goed gespeeld van Frankrijk. Twee harde charges op dezelfde knie van Ronaldo en de cup is in de pocket 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.