MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
zalwelnikszijn!
Wel beter dan 0-7.

trebremmit schreef:
Niet eens zo'n slechte uitgangspositie voor Chelsea. PSG was wel beter, maar nou ook weer niet zo overdreven als Ronald de Boer beweerde, maar die heeft volgens mij nog steeds een hekel aan Hiddink.

Van der Wiel dit, Van der Wiel dat, vré-se-lijk. Zie m ook nooit lachen. Zuur gezicht toen PSV door was. Ach ja, maak me er eigenlijk niet zo heel druk om als ik het hier doe voorkomen eigenlijk. Op de eoa manier is het ook wel weer humoristisch. En dan volgend jaar weer zonder Ajax (misschien)

VladTheImpaler schreef:
Was geen onaardige wedstrijden tussen PSG en Chelsea. Verdiende overwinning van PSG, maar 2-1 is inderdaad ook weer niet de beste uitslag om de return mee in te gaan.

Chelsea moet het spel gaan maken en aanvallen, ik denk dat PSG ze helemaal gek gaat counteren

vigil schreef:
Chelsea moet het spel gaan maken en aanvallen, ik denk dat PSG ze helemaal gek gaat counteren

Dat denk ik juist niet. Natuurlijk zullen ze wel iets meer de aanval moeten zoeken, maar ik denk toch dat ze gaan loeren op het ene juiste moment. Ze weten dat eigenlijk bij een tegen goal van PSG het afgelopen is.

Komt goed volgende week woensdag, als hij maar op tijd is

Dutch food, yes i like Bami, Nasi and I go to the Roti shop

THE FBI VS. FIFA
espn
Mooie longread

Toch ongelooflijk dat ze dat linkerbeen van Robben niet geblockt krijgen. Klasse actie weer.

Hij was goed.

Knappe prestatie van PSV.
Tweede helft was het voornamelijk verdedigen maar toch. Met Luuk de Jong erbij in Madrid loeren op de counter en dan misschien wel een kansje.

Prima resultaat en uitgangspositie voor de return. Verder goed verdedigd, maar het was toch wel een beetje een saaie wedstrijd.

Klopt, voor een neutrale toeschouwer niet leuk.

Barcelona en Bayern kunnen ook voor vertier voor de neutrale toeschouwer zorgen, PSV moet echter zien te overleven.
In ieder geval een strijdbaar en gedisciplineerd PSV gezien, ook de invloed van "zuid Amerikaanse" winnaarsmentaliteit was zichtbaar.

Ach ja toen PSV in 1988 nog eens de Europa Cup 1 won speelde zij zelden een mooie wedstrijd (veel gelijkspelletjes) maar werd er ook geknokt.
Het zou wel een prestatie van formaat zijn mocht PSV ook nog de kwartfinale halen.

Het was wel een klassieke situatie van "dichtgeknepen billen". De echte katholiek kan met de terugkeer van St Lucas, het totinkeerkomen van Pereiro alsnog hopen op een mirakel in het eveneens katholieke Madrid. Een beetje mazzel is welkom

Mjuman schreef:
het totinkeerkomen van Pereiro alsnog hopen op een mirakel in het eveneens katholieke Madrid.

Dat moet dan in Bernabéu (volgende ronde ) zijn want voor Atlético uit zal hij wel geschorst zijn.

Rudi S schreef:
(quote)

Dat moet dan in Bernabéu (volgende ronde ) zijn want voor Atlético uit zal hij wel geschorst zijn.

Yep, slip of the hand! Een Lestienne die op schot is (en gemotiveerd door het ontbreken van Pereiro ), kan dat wel compenseren!

Had het niet verwacht maar Bruma wordt steeds beter, staat echt prima te verdedigen de laatste tijd.

panjoe (moderator)
trebremmit schreef:
Klopt, voor een neutrale toeschouwer niet leuk.

Ik denk het ook niet. Maar ik vond het fantastisch. Het is lang geleden dat ik een Nederlandse ploeg een hele wedstrijd lang zo'n hoog niveau heb zien halen. De vorige keer speelde Cocu zelf.

Bruma was gisteren misschien wel de beste veldspeler van PSV, tja die RekkkiKIEK was natuurlijk ook wel een "onruststoker".

Alleen een vrij korte samenvatting gezien. Vond vooral Zoet erg goed keepen. Dat mag hij trouwens wel eens vaker doen. Toch vaak een keep van net niet. Maar gister was hij meer dan uitstekend !!

buizen
Hete chocolademelk en zelfs erwtensoep in huis gehaald, buiten vriest het 's ochtends flink, morgen extra vroeg de wekker: om 4.45uur voor de buis zitten! De integrale uitzending ('live') van toen die dag precies 30 jaar geleden; de Elfstedentocht van 1986.
Leuk dat ze dat uitzenden.

buizen schreef:
Hete chocolademelk en zelfs erwtensoep in huis gehaald, buiten vriest het 's ochtends flink, morgen extra vroeg de wekker: om 4.45uur voor de buis zitten! De integrale uitzending ('live') van toen die dag precies 30 jaar geleden; de Elfstedentocht van 1986.
Leuk dat ze dat uitzenden.

Werken de media bij jou in Verweggistan zo slecht dat je nou nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft?

Toch wel een aardige voetballer die Memphis.

En wat dacht je van Zoefie (zuffi) , Heerlijk zo'n naam. Scoortie niet noem je 'm gewoon suffie.

Ah van Basel zie ik, nog net gewonnen in de 92ste minuut. Leuk voor Basel, die spelen altijd wel aardig voetbal. De finale is ook in Basel zie ik net.

Gisteren Olympiacos - Anderlecht gezien. Als je een samenvatting van de scheids zijn grove fouten maakt, ben je 10 minuten bezig. Bij mij in de 4de klasse van de KVV zelfs nog niet meegemaakt.

buizen
Dacht eerst dat die Elfstedentocht 1986 integraal 'live' op TV was, maar het is op internet: nos.nl
Momenteel erg leuk om te volgen, het is spannend. Franeker.
Wat zou het mooi zijn als we weer eens een Elfstedentocht mogen beleven.
Vroeger vroor het beter.

buizen
Van Benthem los nu!
De slag om de Oudkerker vaart.
De gedrongen Rein Jonker uit Sint Jansklooster zit stuk.

Oeh, spannend. Laat je even weten zo wie er gewonnen heeft?

Als je die schaatsers even zat bent kan je ook hier naar switchen trouwens:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:51 uur

geplaatst: vandaag om 03:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.