Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 26 februari 2016, 11:56 uur
Van Benthem over de finish!
Rein Jonk, de kok uit Wijngaard, nabij Leeuwarden tweede.
Straks volop aandacht voor de toertochters, zie al uit naar de lijdensverhalen!
Rein Jonk, de kok uit Wijngaard, nabij Leeuwarden tweede.
Straks volop aandacht voor de toertochters, zie al uit naar de lijdensverhalen!
0
buizen
geplaatst: 26 februari 2016, 13:06 uur
Update:
De Elfstedentocht in '86 trok destijds een miljoen bezoekers. Wow.
In de trieste actualiteit blijven we ook bij de wintersport:
In Noorwegen in een zwaar besneeuwd gebied zijn op dit moment 13 Nederlandse outdoor vakantiegangers vermist.
De Elfstedentocht in '86 trok destijds een miljoen bezoekers. Wow.
In de trieste actualiteit blijven we ook bij de wintersport:
In Noorwegen in een zwaar besneeuwd gebied zijn op dit moment 13 Nederlandse outdoor vakantiegangers vermist.
0
geplaatst: 26 februari 2016, 13:11 uur
http://www.vi.nl/nieuws/zoet-verslaat-messi-in-champions-leagueverkiezing.htm
Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat hij beter dan Messi wordt.
0
buizen
geplaatst: 26 februari 2016, 13:12 uur
Bezoekers, Rudi S. Mensen die naar Friesland waren getogen: een miljoen mensen langs de vaarten en in de steden!
Geen TV-kijkers.
0
geplaatst: 26 februari 2016, 15:40 uur
buizen schreef:
In de trieste actualiteit blijven we ook bij de wintersport: In Noorwegen in een zwaar besneeuwd gebied zijn op dit moment 13 Nederlandse outdoor vakantiegangers vermist.
In de trieste actualiteit blijven we ook bij de wintersport: In Noorwegen in een zwaar besneeuwd gebied zijn op dit moment 13 Nederlandse outdoor vakantiegangers vermist.
Ik ken de regio een beetje....die zitten waarschijnlijk lekker dicht bij elkaar in een hut zonder WiFi.
0
buizen
geplaatst: 26 februari 2016, 15:51 uur
dix schreef:
Ik ken de regio een beetje....die zitten waarschijnlijk lekker dicht bij elkaar in een hut zonder WiFi.
(quote)
Ze zijn alle dertien (goed..) weer terecht! Ze maken het goed.
Details zullen nog wel volgen.
Ze zaten inderdaad in een hut.
Maar als je ziet hoeveel moeite de reddingswerkers al hadden om daar te komen (sneeuw tot boven het middel) dan is het toch verstandig dat ze een noodsignaal uitzonden.
Weet niet of ze in die hut lekker dicht bij elkaar zaten maar ze hebben in elk geval wel een verhaal voor een volgende verjaardag
0
geplaatst: 26 februari 2016, 22:08 uur
Rudi S schreef:
Ik denk het ook (NOT!!), maar wel een goeie opsteker! Is zeker de eerste Nederlander van een Nederlandse club in pakweg....heel veel jaar?
0
geplaatst: 27 februari 2016, 16:51 uur
Ruststand Real Madrid 0 Atlético Madrid 0
Real kan in ieder geval het PSV niveau 1 helft aan.
Edit: helaas voor Real hebben zij dat niveau niet de volle 90 minuten weten te halen
Real kan in ieder geval het PSV niveau 1 helft aan.

Edit: helaas voor Real hebben zij dat niveau niet de volle 90 minuten weten te halen

0
geplaatst: 27 februari 2016, 18:11 uur
PSV is dus beter dan Real Madrid. 
En Guus wint weer, jammer genoeg van Southampton.

En Guus wint weer, jammer genoeg van Southampton.
0
geplaatst: 27 februari 2016, 18:54 uur
0
geplaatst: 28 februari 2016, 16:58 uur
Feyenoord weet eindelijk ook weer eens te winnen. En doet zelfs goede zaken.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 17:10 uur
Klopt, de stoep voor het
Maasgebouw hoeft morgen niet gereinigd te worden.
Maasgebouw hoeft morgen niet gereinigd te worden.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 17:11 uur
Eindelijk weer eens overwinning voor Feyenoord, hopelijk zetten ze dit voort in de halve finale beker.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 17:15 uur
Titmeister schreef:
Eindelijk weer eens overwinning voor Feyenoord, hopelijk zetten ze dit voort in de halve finale beker.
Nee, hoogstens 1 ronde verder, maar niet winnen in de finale; vraag maar even aan RoE - dat is de dealmaker in dezen.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 17:18 uur
Titmeister schreef:
Ik heb toch ook wel weer een hoop sympathie voor AZ. In feite spelen de Alkmaarders sinds de winterstop het beste voetbal.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 17:20 uur
Ik zie net dat ze met 2-0 achterstaan grrrr. Ha
En Manchester United - Arsenal 3 - 2. Mooi voor Lowie !!
Feyenoord gewoon weer 3e. Van Geel en Van Bronckhorst kunnen weer rustig gaan slapen ha ha. Alsof er niets aan de hand is.
Oftewel het Advocaat effect.
En Manchester United - Arsenal 3 - 2. Mooi voor Lowie !!
Feyenoord gewoon weer 3e. Van Geel en Van Bronckhorst kunnen weer rustig gaan slapen ha ha. Alsof er niets aan de hand is.
Oftewel het Advocaat effect.

0
geplaatst: 28 februari 2016, 19:32 uur
Mjuman schreef:
Nee, hoogstens 1 ronde verder, maar niet winnen in de finale; vraag maar even aan RoE - dat is de dealmaker in dezen.
Ja, de PSV deal (en goed bedacht), maar dat geldt alleen voor vrij baan inzake het landskampioenschap.
Aangezien Feyenoord daar een punt of 22 van af staat, lijkt mij de deal hier niet van toepassing.
Feyenoord mag zich in het gunstigste geval gaan richten op "de beste" van de rest en met Gods gratie de winst in de beker. Die mij eigenlijk in het algemeen gestolen kan worden, maar goed.
Of die doelen realiseerbaar zijn is uiterst grillig om daar een reële uitspraak over te doen. Met 0 - 5 zie je bij Heracles-Roda ook een uitslag die je eigenlijk niet voor mogelijk had gehouden. Het kan dus nog alle kanten op, het verschil in voetbalkunsten (of eigenlijk geen voetbalkunsten) is marginaal.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:38 uur
iggy schreef:
Ik heb toch ook wel weer een hoop sympathie voor AZ. In feite spelen de Alkmaarders sinds de winterstop het beste voetbal.
(quote)
Ajax deed het niet verkeerd (vooral zwakke plek Johansson werd goed bespeeld) en AZ was echt in niets de ploeg van de afgelopen weken.
En hoewel Ajax super verdiend heeft gewonnen, blijft het wel een schande dat de KNVB niet eens van Ajax gaat eisen dat ze een fatsoenlijke mat neerleggen. In het nabije verleden zijn eredivisieclubs bestraft als er een wedstrijd werd afgelast in hartje winter, maar dit blijft maar doorgaan.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:53 uur
Iedereen heeft het over de schwalbe van LVG, maar is dat wel zo?
Watch Gilology's Vine "Van Gaal takes a shot"
0
geplaatst: 28 februari 2016, 21:00 uur
Rudi S schreef:
?
0
geplaatst: 28 februari 2016, 23:11 uur
Mjuman schreef:
Feyenoord wint donderdag van AZ, maar de beker is in de finale voor FC Utrecht.
Wij hebben 010 vandaag de punten gegeven.
Dat was toch wel duidelijk te zien of niet?
Pol Van Boekel deed mee en zat ook in het complot.

0
geplaatst: 29 februari 2016, 00:03 uur
Wat een raar gevoel vandaag. Heel gek.
Vandaag (of eigenlijk gisteren) meer punten dan de voorgaande 9 wedstrijden bij elkaar.
Vandaag (of eigenlijk gisteren) meer punten dan de voorgaande 9 wedstrijden bij elkaar.

0
geplaatst: 29 februari 2016, 11:42 uur
Vrij bizar dat je nog "gewoon" derde staat na 9 wedstrijden 2 punten, dat zegt ook wel wat over de rest.
0
geplaatst: 29 februari 2016, 12:56 uur
Yep. Mooi dat alle concurrenten (stuk of 7) verloren dit weekend.
Denk overigens dat we ergens op plek 6 a 8 eindigen.
Denk overigens dat we ergens op plek 6 a 8 eindigen.
0
geplaatst: 29 februari 2016, 13:37 uur
Denk dat we geen punt pakken in de resterende 4 uitwedstrijden. Nou, wellicht eentje. En er zijn veel concurrenten. Maar goed, die doen het momenteel ook niet best, gelukkig.
0
geplaatst: 29 februari 2016, 13:47 uur
Vitesse en Heracles doen het eigenlijk gewoon net zo slecht als Feyenoord de laatste weken. AZ zal er wel overheen gaan en Utrecht gaat vol de beker. NEC komt te kort en PEC moet eerst die 5 punten nog maar eens inhalen voordat ze er overheen kunnen.
Mocht Twente er nog bij kunnen komen krijgen ze vanzelf wel weer wat punten in mindering
Mocht Twente er nog bij kunnen komen krijgen ze vanzelf wel weer wat punten in mindering

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.