Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2016, 22:02 uur
buizen schreef:
Simpel dartvolk (publiek). Echt ongelooflijk.
Viel me al op dat je nooit een zwarte in het publiek ziet.
Idem bij piratenfestijnen, daar zie je ook geen kleurling in het bezoekpubliek.
Sterkte aan Kenneth Vermeer.
Simpel dartvolk (publiek). Echt ongelooflijk.
Viel me al op dat je nooit een zwarte in het publiek ziet.
Idem bij piratenfestijnen, daar zie je ook geen kleurling in het bezoekpubliek.
Sterkte aan Kenneth Vermeer.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 00:44 uur
Slecht geinformeerd (mbt het bierdrinken) en roepen wat in je opkomt daarbij gehele groepen aan de kant zetten, uitlachen en insinueren dat ze niet deugen...bah..maar het mag hier schijnbaar.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 02:10 uur
buizen als er een paar debielen in een publiek zitten (of dat nu darts- of voetbalpubliek betreft) moet je niet ten onrechte gaan generaliseren en beweren dat alle supporters zo zijn. Ik kan je uit ervaring bevestigen dat de overgrote meerderheid zich gewoon normaal gedraagt en geen vlieg kwaad doet.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 11:58 uur
Mijnheer heeft zijn opmerking reeds weggehaald. Heel goed!
Gisteren heeft FdB op de persconferentie al aangegeven dat hij het veld bij de noordelijkste eredivisieclub geen biljartlaken vond. Het ontbreken van Riedewald was ook al een dingetje. Dus mocht het vanmiddag mislukken bij de huidige nummer negen dan weet u alvast waarom. Aftrap is om half één.
Gisteren heeft FdB op de persconferentie al aangegeven dat hij het veld bij de noordelijkste eredivisieclub geen biljartlaken vond. Het ontbreken van Riedewald was ook al een dingetje. Dus mocht het vanmiddag mislukken bij de huidige nummer negen dan weet u alvast waarom. Aftrap is om half één.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 13:44 uur
Goed opiniestuk dit weekend in het Volkskrant die het voetbalhooliganisme in het juiste perspectief plaatst.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 14:22 uur
Hoesen die scoort dus echt alleen eind van de wedstrijd en veelal in blessuretijd.
Gelukkig maar 1x vandaag.
Gelukkig maar 1x vandaag.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 14:30 uur
Het was niet best, Sørloth valt me ook niet mee, is tot nu toe niks beter dan Hoesen.
Groningen is aan het praten met Art Langeler, lijkt me wel wat als die coach wordt.
Groningen is aan het praten met Art Langeler, lijkt me wel wat als die coach wordt.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 15:00 uur
En ondertussen in Londen... een goal van de maandenlang uitgeschakelde Welbeck in de allerlaatste seconden! 

0
geplaatst: 14 februari 2016, 15:28 uur
Was een spannende wedstrijd om te zien tussen Arsenal en Leicester. Had niet meer verwacht dat die 2-1 nog zou vallen, maar dik verdiende overwinning voor Arsenal.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 15:34 uur
Gretz schreef:
Goed opiniestuk dit weekend in het Volkskrant die het voetbalhooliganisme in het juiste perspectief plaatst.
Shrikbarende conclusie wat mij beterft. De Engelse hooligan historie is veel geweldadiger en heeft zelfs tot een europese schorsing geleid, maar zelfs daar gebeurt zoiets niet (meer) in het stadion.
0
Hendrik68
geplaatst: 14 februari 2016, 15:45 uur
trebremmit schreef:
Het was niet best, Sørloth valt me ook niet mee, is tot nu toe niks beter dan Hoesen.
Ik zeg je eerlijk Bert dat ik behalve de goals verder nog niks van Sorloth heb gezien, maar hij scoort 2 keer in 3 wedstrijden. Daar deed de veel ervarener Hoesen volgens mij een jaar over. Dat zegt me voorlopig genoeg. Het was niet best, Sørloth valt me ook niet mee, is tot nu toe niks beter dan Hoesen.
Art Langeler. Waarom zitten zowel Heerenveen als Groningen achter hem aan? Heeft Zwolle naar de eredivisie geleid, deed het vervolgens ook goed in die Eredivisie, maar Jans deed het met een mindere selectie vervolgens nog veel beter. Er zijn wel meer trainers met 1 goed eredivisie seizoen. Dus waarom hij? Ik hoop dat hij voor Heerenveen kiest en dat Groningen Lukkien naar voren schuift die goed in de groep ligt en volgens volstrekt onbetrouwbare bronnen veel aanvallende ingesteld zou zijn. Zo niet dan heb ik liever Ernest Faber. Veel meer persoonlijkheid en zelfs een klein Groningen verleden.Ach zo lang het Gert Jan Verbeek maar niet wordt ben ik allang blij.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 15:50 uur
Haha, nee inderdaad geen Gert Jan Verbeek, laat die lompe hark maar ergens anders trainer worden.
Lukkien met Gall zou ook wel werken denk ik.
Lukkien met Gall zou ook wel werken denk ik.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 17:13 uur
Nu Feyenoord rap dreigt af te zakken richting onderkant linkerrijtje denk ik dat het komende week einde verhaal is voor Van Bronckhorst. Sinds begin december is er geen fatsoenlijke wedstrijd meer op de mat gelegd. Ongelofelijk wel dat het zo lang rustig is gebleven in Rotterdam. Voor de winterstop geflatteerd een boel punten gehaald en gedacht mee te kunnen doen om de titel, dankzij een hoop mazzel en regelmatig hulp van de scheidsrechter. Maar nu wordt het pijnlijk duidelijk dat Van Bronckhorst alle beginnersfouten maakt in de coaching nu het even wat minder gaat. Faalt hard in het motiveren van zijn spelers. Lijkt me gewoon duidelijk dat op dit moment niet de juiste trainer voor de groep staat. Wanneer ze nu Advocaat, Van Gaal (hoe lang heeft die nog?) of een ander ervaren rot tijdelijk voor de groep zetten zou het seizoen misschien nog gered kunnen worden met de beker.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 17:16 uur
Elders op de velden in de eredivisie wordt er natuurlijk ook niet briljant gevoetbald, maar iemand als Frank de Boer weet tot noch toe er wel vrijwel altijd te zorgen dat de teamdiscipline en motivatie bij Ajax in orde zijn. Dan kom je al een heel eind in de eredivisie.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 17:33 uur
Ach Cocu moest ook vertrekken volgens velen, en zie waar die nu is.
Ik zou Van Bronckhorst mooi laten zitten.
Frank de Boer hadden ze trouwens helemaal niet nodig vandaag bij Ajax.
Ik zou Van Bronckhorst mooi laten zitten.
Frank de Boer hadden ze trouwens helemaal niet nodig vandaag bij Ajax.
0
geplaatst: 15 februari 2016, 13:50 uur
De vraag is, hoe lang Van Bronckhorst en vooral Van Geel nog mogen blijven zitten.
Er zijn ook wel eens trainers ontslagen bij 2 verliezen in een heel seizoen.
De gevolgen van eerdere en foute beslissingen van Van Geel kon iedereen van verre zien aankomen.
Van Bronckhorst kan inmiddels niet meer roeien met de riemen die hij aangereikt heeft gekregen.
Dat vraagt een ogenschijnlijk dramatische actie.
Graag had ik mijn ongelijk aan het einde van het seizoen toegegeven. Maar 7 wedstrijden op rij verlies is voor een club als Feyenoord even dramatisch als onacceptabel.
Pech is twee wedstrijden achtereen verlies. Dat kan gebeuren maar hoeft niet het einde van de wereld te zijn.
De vraag is, of ik er nu voorstander van moet zijn dat er zondag tegen Roda ook wordt verloren. Dan is het definitief met het duo gebeurd.
Winnen ze, dan blijf je met een kater zitten omdat in ieder geval op dat moment niet gebeurd wat er al vier wedstrijden geleden had moeten gebeuren: hun ontslag.
"Kalm blijven" schreef Driessen vandaag in de Telegraaf. Ja, dat kan ik me levendig voorstellen bij een Amsterdamse krant. Zelfs ingrijpen door een boeiende aanschaf in de winterstop is niet gebeurd. De spelers spelen zo onvoorstelbaar slecht, dat het wel opzet lijkt. Misschien zijn ze ook ontevreden over Van Geel en tonen ze op die manier hun motie van wantrouwen.
Maar dit gaat niks meer worden, afrekenen bij de penningmeester graag en daar is het gat van de deur.
Er zijn ook wel eens trainers ontslagen bij 2 verliezen in een heel seizoen.
De gevolgen van eerdere en foute beslissingen van Van Geel kon iedereen van verre zien aankomen.
Van Bronckhorst kan inmiddels niet meer roeien met de riemen die hij aangereikt heeft gekregen.
Dat vraagt een ogenschijnlijk dramatische actie.
Graag had ik mijn ongelijk aan het einde van het seizoen toegegeven. Maar 7 wedstrijden op rij verlies is voor een club als Feyenoord even dramatisch als onacceptabel.
Pech is twee wedstrijden achtereen verlies. Dat kan gebeuren maar hoeft niet het einde van de wereld te zijn.
De vraag is, of ik er nu voorstander van moet zijn dat er zondag tegen Roda ook wordt verloren. Dan is het definitief met het duo gebeurd.
Winnen ze, dan blijf je met een kater zitten omdat in ieder geval op dat moment niet gebeurd wat er al vier wedstrijden geleden had moeten gebeuren: hun ontslag.
"Kalm blijven" schreef Driessen vandaag in de Telegraaf. Ja, dat kan ik me levendig voorstellen bij een Amsterdamse krant. Zelfs ingrijpen door een boeiende aanschaf in de winterstop is niet gebeurd. De spelers spelen zo onvoorstelbaar slecht, dat het wel opzet lijkt. Misschien zijn ze ook ontevreden over Van Geel en tonen ze op die manier hun motie van wantrouwen.
Maar dit gaat niks meer worden, afrekenen bij de penningmeester graag en daar is het gat van de deur.
0
geplaatst: 15 februari 2016, 14:34 uur
musician schreef:
"Kalm blijven" schreef Driessen vandaag in de Telegraaf. Ja, dat kan ik me levendig voorstellen bij een Amsterdamse krant.
"Kalm blijven" schreef Driessen vandaag in de Telegraaf. Ja, dat kan ik me levendig voorstellen bij een Amsterdamse krant.

Maar goed eigenlijk niet zo leuk wat er gebeurt daar in Rotterdam, uiteindelijk is iedere voetballiefhebber er toch het meest mee gebaat dat er een zo goed mogelijk en spannend mogelijke competitie plaatsvindt, ook voor de ontwikkeling van jonge spelers is dit eigenlijk een pre.
0
geplaatst: 15 februari 2016, 17:21 uur
Ik heb al veel kritiek gehoord op velden van kunstgras, maar dit is een nieuwe:
Fake football pitches gave my teenage son cancer, says former NHS boss - Telegraph - telegraph.co.uk
Fake football pitches gave my teenage son cancer, says former NHS boss - Telegraph - telegraph.co.uk
0
geplaatst: 16 februari 2016, 05:55 uur
0
geplaatst: 16 februari 2016, 09:42 uur
inderdaad, haal hem dan gewoon binnen en geef het aan goed doel want dit slaat ook nergens op
0
geplaatst: 16 februari 2016, 15:40 uur
Dit zag ik niet aankomen:
Dick Advocaat adviseur van Feyenoord - RTV Rijnmond
Dick Advocaat adviseur van Feyenoord - RTV Rijnmond
Dick Advocaat gaat Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst de rest van het seizoen ondersteunen. De oud-bondscoach en Feyenoord werden het dinsdag eens over de samenwerking. Advocaat werkt gratis voor de Rotterdamse club.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 15:41 uur
Volgens mij heeft niet zozeer Gio technische ondersteuning nodig maar Van Geel. Die arme man moet maar alles in z'n eentje doen en Gio heeft al wel wat hulpjes rondlopen.
Wie zullen we eens vragen?
Het is een beetje een moeilijke. Fysieke en psychische ondersteuning van een oude leermeester leidt in de praktijk zelden tot spectaculaire resultaten. En als Advocaat zich net zo gaat opwinden als dat hij deed bij de slechte resultaten van Sunderland, kan hij z'n lol in Rotterdam Zuid nog op.
Nog gezwegen over mogelijke gesprekken met Van Geel over versterking van de selectie. Ik ben bang dat Advocaat het einde van het seizoen niet gaat redden.
Wie zullen we eens vragen?
Het is een beetje een moeilijke. Fysieke en psychische ondersteuning van een oude leermeester leidt in de praktijk zelden tot spectaculaire resultaten. En als Advocaat zich net zo gaat opwinden als dat hij deed bij de slechte resultaten van Sunderland, kan hij z'n lol in Rotterdam Zuid nog op.
Nog gezwegen over mogelijke gesprekken met Van Geel over versterking van de selectie. Ik ben bang dat Advocaat het einde van het seizoen niet gaat redden.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 17:56 uur
Je hebt begrepen dat hij aantreedt als adviseur en niet als hoofdtrainer?
0
geplaatst: 16 februari 2016, 18:03 uur
In feite is dat jezelf een gebrek van onvermogen opspelden.... Maar zou van Hanegem dan niet eerder de gepaste persoon zijn ??
Het kan natuurlijk helpen. Zie PSV, waar Hiddink een soort van zelfde rol speelde. Geen idee of dat daadwerkelijk geholpen heeft.
Maar toch wel een goede zaak dat Feyenoord van Bronkhorst niet eruit wil gooien.
Het kan natuurlijk helpen. Zie PSV, waar Hiddink een soort van zelfde rol speelde. Geen idee of dat daadwerkelijk geholpen heeft.
Maar toch wel een goede zaak dat Feyenoord van Bronkhorst niet eruit wil gooien.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 18:09 uur
Zo vanavond weer CL, ben benieuwd wat Hiddink en Chelsea kunnen doen tegen PSG, ik denk weinig.
Oja, WKE is nu toch failliet verklaard door de rechter, na jarenlang geen loonbelasting te hebben afgedragen. 1,5 miljoen euro schuld en dat voor een amateurvereniging, schandalig ook dat ze zo lang door mochten gaan. Snap dat ook niet van de KNVB dat ze hier niet tegen optraden, is gewoon competitievervalsing.
Oja, WKE is nu toch failliet verklaard door de rechter, na jarenlang geen loonbelasting te hebben afgedragen. 1,5 miljoen euro schuld en dat voor een amateurvereniging, schandalig ook dat ze zo lang door mochten gaan. Snap dat ook niet van de KNVB dat ze hier niet tegen optraden, is gewoon competitievervalsing.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 19:46 uur
Sterker nog, van het weekend spelen de Drenten gewoon tegen Flipje. Maar waar treedt de KNVB dan nog wel tegenop? Ado wedstrijd zonder publiek? nee. Ajax wedstrijd zonder publiek? Al helemaal niet, ook al heeft de helft al geen zin meer om te komen 
Maar Hiddinks Chelsea heeft al tijden niet meer verloren en afgelopen weekend Wijnaldum & co opgerold. Heb wel goede hoop, eigenlijk.

Maar Hiddinks Chelsea heeft al tijden niet meer verloren en afgelopen weekend Wijnaldum & co opgerold. Heb wel goede hoop, eigenlijk.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 22:40 uur
Niet eens zo'n slechte uitgangspositie voor Chelsea. PSG was wel beter, maar nou ook weer niet zo overdreven als Ronald de Boer beweerde, maar die heeft volgens mij nog steeds een hekel aan Hiddink.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 22:51 uur
Was geen onaardige wedstrijden tussen PSG en Chelsea. Verdiende overwinning van PSG, maar 2-1 is inderdaad ook weer niet de beste uitslag om de return mee in te gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.