MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:

Dumoulin zojuist afgestapt na een val eerder. Laten we hopen dat het uit voorzorg is en dat hij niks heeft gebroken.

Godver Dumoulin!

Hij stond te huilen, dat doe je meestal niet uit voorzorg. Hopelijk valt het mee

Volgens de laatste berichten wordt Dumoulin, in tranen, afgevoerd in een ziekenwagen.
Bron Sporza

Nu nog Mollema van het podium en het Nederlandse wielrennen heeft echt maximaal pech in één jaar.

Is het ook pech als Mollema gewoon niet goed genoeg zou zijn? Ik hoop natuurlijk dat hij het podium haalt.

Ik hoop dat er nu niet meer renners onderuit gaan..

Het schijnt een gebroken pols te zijn....

Froome maakt ook een schuiver in de afdaling.

Mollema daarvoor ook...

Wie niet eigenlijk

Dat gaat wel gebeuren.

De Vuelta dan maar

Wat een chaos in die afdaling

Froome maar weer eens op een andere fiets, niet de kinderversie waar zijn pedalen niet in klikte zo te zien

Kans bestaat dat Mollema naar de 4e plek duikelt

er is nu nog niet zo heel van te zeggen

Onbekend hoever Mollema achter de groep Froome ligt.

Alles gaat mis vandaag.

Weer een Nederlander zonder ploeg...

Oei, een minuut nu al zie ik.

vigil schreef:

inmiddels wel

Toch absurd hoe dat de laatste keren steeds 1 a 2 dagen voor het einde fout gaat, het lijkt wel vloek. Zou Joop die hebben uitgesproken?

vigil schreef:

Je hebt gelijk, kan ook nog de 5e of 6e plek worden

Word zo plek 7/8

Ja, gaat hard opeens.

Hoewel hier de teleurstelling regeert, wel respect voor Bardet . Mooie zege en verdiend. Eén van de weinigen die de koers hard durft te maken. Komt wel wat te kort voor echt meedoen voor de eindzege, maar gun hem wel een podiumplaats en dat zeg ik toch maar zelden over een Franse renner.

Hij komt wat te kort voor echt meedoen, maar staat nu net wel of niet op het podium? Dan doe je toch gewoon mee met de beste. Overigens mee eens dat het wel een renner is die durft aan te vallen.

Pfoe, Mollema houd nog net een top 10 klassering, pijnlijke dag voor de Nederlanders (behalve Pouls, wat een meesterknecht).

Toch vooral Astana dat de koers hard maakte. Bardet profiteert optimaal, dat wel.

VladTheImpaler schreef:
Pfoe, Mollema houd nog net een top 10 klassering, pijnlijke dag voor de Nederlanders (behalve Pouls, wat een meesterknecht).

die had "makkelijk" kunnen winnen vandaag, maar ja hij krijgt een beter salaris als meesterknecht bij Sky dan elders als kopman

johan de witt schreef:
Toch vooral Astana dat de koers hard maakte. Bardet profiteert optimaal, dat wel.

Als Astana de koers hard had willen maken, hadden ze meer moeten aanvallen en minder op kop moeten rijden. Ik begrijp de tactiek van Astana de hele tour al niet

Denk het ook ja, Poels is op het moment een van de beste klimmers.

Bonk schreef:

Als Astana de koers hard had willen maken, hadden ze meer moeten aanvallen en minder op kop moeten rijden. Ik begrijp de tactiek van Astana de hele tour al niet

Astana koerste vandaag voor de overwinning, alleen kon Aru het niet afmaken. Zonder Astana had Sky gecontroleerd, was de kopgroep 10 minuten weggereden en had Bardet nooit kunnen winnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.