Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2016, 15:42 uur
Dumoulin zojuist afgestapt na een val eerder. Laten we hopen dat het uit voorzorg is en dat hij niks heeft gebroken.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 15:52 uur
Godver Dumoulin!
Hij stond te huilen, dat doe je meestal niet uit voorzorg. Hopelijk valt het mee
Volgens de laatste berichten wordt Dumoulin, in tranen, afgevoerd in een ziekenwagen.
Bron Sporza
Hij stond te huilen, dat doe je meestal niet uit voorzorg. Hopelijk valt het mee

Volgens de laatste berichten wordt Dumoulin, in tranen, afgevoerd in een ziekenwagen.
Bron Sporza
0
geplaatst: 22 juli 2016, 16:07 uur
Nu nog Mollema van het podium en het Nederlandse wielrennen heeft echt maximaal pech in één jaar.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 16:23 uur
Is het ook pech als Mollema gewoon niet goed genoeg zou zijn? Ik hoop natuurlijk dat hij het podium haalt.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 16:59 uur
Froome maar weer eens op een andere fiets, niet de kinderversie waar zijn pedalen niet in klikte zo te zien
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:14 uur
vigil schreef:
er is nu nog niet zo heel van te zeggen
inmiddels wel

Toch absurd hoe dat de laatste keren steeds 1 a 2 dagen voor het einde fout gaat, het lijkt wel vloek. Zou Joop die hebben uitgesproken?
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:15 uur
vigil schreef:
Je hebt gelijk, kan ook nog de 5e of 6e plek worden

1
geplaatst: 22 juli 2016, 17:26 uur
Hoewel hier de teleurstelling regeert, wel respect voor Bardet
. Mooie zege en verdiend. Eén van de weinigen die de koers hard durft te maken. Komt wel wat te kort voor echt meedoen voor de eindzege, maar gun hem wel een podiumplaats en dat zeg ik toch maar zelden over een Franse renner.
. Mooie zege en verdiend. Eén van de weinigen die de koers hard durft te maken. Komt wel wat te kort voor echt meedoen voor de eindzege, maar gun hem wel een podiumplaats en dat zeg ik toch maar zelden over een Franse renner.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:28 uur
Hij komt wat te kort voor echt meedoen, maar staat nu net wel of niet op het podium? Dan doe je toch gewoon mee met de beste. Overigens mee eens dat het wel een renner is die durft aan te vallen.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:29 uur
Pfoe, Mollema houd nog net een top 10 klassering, pijnlijke dag voor de Nederlanders (behalve Pouls, wat een meesterknecht).
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:30 uur
Toch vooral Astana dat de koers hard maakte. Bardet profiteert optimaal, dat wel.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:31 uur
VladTheImpaler schreef:
Pfoe, Mollema houd nog net een top 10 klassering, pijnlijke dag voor de Nederlanders (behalve Pouls, wat een meesterknecht).
die had "makkelijk" kunnen winnen vandaag, maar ja hij krijgt een beter salaris als meesterknecht bij Sky dan elders als kopman
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:33 uur
johan de witt schreef:
Toch vooral Astana dat de koers hard maakte. Bardet profiteert optimaal, dat wel.
Als Astana de koers hard had willen maken, hadden ze meer moeten aanvallen en minder op kop moeten rijden. Ik begrijp de tactiek van Astana de hele tour al niet

0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:33 uur
Denk het ook ja, Poels is op het moment een van de beste klimmers.
0
geplaatst: 22 juli 2016, 17:40 uur
Bonk schreef:
Als Astana de koers hard had willen maken, hadden ze meer moeten aanvallen en minder op kop moeten rijden. Ik begrijp de tactiek van Astana de hele tour al niet
Astana koerste vandaag voor de overwinning, alleen kon Aru het niet afmaken. Zonder Astana had Sky gecontroleerd, was de kopgroep 10 minuten weggereden en had Bardet nooit kunnen winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.