MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Die elite hebben ze hier een houten stick gegeven, foutje bedankt.
(Ik maak maar een geintje)

Hendrik68
Zo, nu eens een echte overwinning voor Mollema. Klasse prestatie!

De aanhouder wint, mooi!

Flores is binnen. We worden kampioen.

Wie?

Edit: oh die Flores, die nog met een Groningen shirt heeft geposeerd.

Nicolage Rico schreef:

De Flapoor
Kon toch ook naar Ajax, PSV en Vitesse

Martial
Nicolage Rico schreef:

Ja joepie eindelijk weer na 18 jaar

Alleen maar positieve geluiden uit de Kuip of morgen direct weer met beide benen op de grond?

Gaat Sebastien Haller FC Utrecht nog verlaten? Of schiet hij volgende week eerst de kampioen naar huis en gaat hij dan pas. Ik neem aan dat Ajax niet concreet is of de Fransman heeft geen zin in nog een seizoen een rondje om de kerk (de Dom dus).

Heeft Bauke eens een keer een wedstrijd gewonnen heeft niemand het er over...

Mollema: 'Eindelijk krijg ik nu een Baskische hoed'

Zo is dat, carriere compleet

Schijnt nu toch weer zo te zijn dat Berghuis komt. Ik wacht het gewoon lekker af.

Poels sterkste bergop in de Tour en Mollema die de generale repetitie wint. Ik begin stiekem te dromen van vier keer goud bij het wielrennen op de weg

Al blijven Nibali en Valverde hoe dan ook de grote favorieten op zo'n parcours.

Man, wat heb ik zin in de Spelen.

Nicolage Rico schreef:
Schijnt nu toch weer zo te zijn dat Berghuis komt. Ik wacht het gewoon lekker af.

Hij is zelfs al in Nederland gesignaleerd

Vandaag papieren, morgen keuring en presentatie.

Leuke aankoop voor Feyenoord.

Fijne aankoop inderdaad. Met Elia, Jorgensen, Berghuis en Kuijt op 10 hebben we aardig wat potentiële goals in huis.

Hopelijk komt die Flores ook, als back-up voor Elia. Heb het liefst alle posities dubbel bezet.

Hendrik68
Lekkere solide race van Verstappen. Ook wel wat saai, want de enige inhaalmanoeuvre van betekenis was die van Rosberg op Verstappen, maar die dwong Verstappen buiten de baan waardoor Rosberg 5 seconden straf kreeg. Die 5 seconden nam Rosberg in de pits, maar het team stond niet op te letten, waardoor ze 3 seconden extra verloren. Daarmee waren de kansen voor Rosberg wel verkeken. Red Bull had besloten dat Ricciardo tweede moest worden en dus was de strijd om plek 2 er eigenlijk ook geen. Daarmee is het lastig te zien wie van de beide Red Bulls de beste is. 2 weken geleden dacht ik nog dat Verstappen Ricciardo nu al voorbij was, maar Ricciardo heeft zich knap hersteld. Over een maandje gaan we verder in België. Interessant om te zien of Red Bull nog dichter bij Mercedes kan komen.

vigil schreef:
Heeft Bauke eens een keer een wedstrijd gewonnen heeft niemand het er over...

Tweede ritzege in één week!

Hendrik68 schreef:
...waardoor Rosberg 5 seconden straf kreeg. Die 5 seconden nam Rosberg in de pits, maar het team stond niet op te letten, waardoor ze 3 seconden extra verloren. Daarmee waren de kansen voor Rosberg wel verkeken. ..

Het ging weer eens geheel aan dhr Mol voorbij, terwijl iedereen in spanning zat te wachten of Rosberg voor of achter Max op de baan terecht zou komen.

gigage schreef:
(quote)

Tweede ritzege in één week!

Die tweede is... het criterium van Boxmeer?

Martial
Wat een drama is dit Feyenoord .........

Vandaag de bergrit van de Ronde van Portugal gekeken, dat was lekker koers van de oude stempel. Gustavo Veloso (ex-Xacobeo, dan weet je 't al) ouderwets met een gangetje van ongeveer 100 per uur naar boven. Ook al kan het gewoon echt niet, ergens is het toch wel fijn dat koersen die lachen met het bloedpaspoort nog bestaan.

En de fruitschaal is weer eens niet om aan te zien, maar wel fijn dat de Arena iets voller zit dan normaal.

Martial schreef:
Wat een drama is dit Feyenoord .........

Het gaat tot nu toe in de 2de helft wel beter gelukkig.

Maar zou Nelom eigenlijk betalen om mee te doen? Die gozer is al jaren een drama en staat er gewoon weer in

De opvolger van Berry van Aerle. Betaalt elk jaar netjes z'n contributie.

panjoe (moderator)
Wat een boutwedstrijd.

panjoe schreef:
Wat een boutwedstrijd.

Inderdaad. Verplicht nummer. Feyenoord wilde wel, maar kon niet. PSV speelde een laatste oefenpot voor de competitie begon.

Martial
vigil schreef:

Maar zou Nelom eigenlijk betalen om mee te doen? Die gozer is al jaren een drama en staat er gewoon weer in

Niet alleen Nelom, want die speelt in een seizoen 1 a 2 "aardige" wedstrijden, maar ook het middenveld is volkomen ruk met die Kuyt voorop zie veel liever een Gustafson die creativiteit met zich meebrengt, maar Van Bronckhorst schijnt niet te houden van creatieve spelers en alleen maar van harde werkers en lopertjes op het veld en die ik verder maar een laffe en risicoloze trainer vind.

Er is nog heel wat nodig wil Feyenoord dit seizoen een bedreiging gaan vormen voor Ajax en PSV.

Ik zeg niks...
Nu is Berghuis weer aangetrokken.

Ik begrijp niet waar de wijsheid vandaan komt, dat als je alles zo'n beetje ongewijzigd laat, dat het dan automatisch goed gaat komen.

Er waren vorig jaar toch al heel wat signalen, van spelers die voor vervanging in aanmerking kwamen.

Nu heeft Feyenoord in de eerste helft heel slecht gespeeld, de 2e ging nog. Maar stilstand is achteruitgang en de spelers die vorig jaar ook al rondliepen gaan niet opeens beter spelen. Dus wil je (beter) meedraaien dan het vorige seizoen, dan red je het niet.

Wel gelachen overigens om Luuk de Jong, die die Schwalbe penalty hoog over schoot.

Op zich is het goed om een team bij elkaar te houden, maar om kampioen te worden heeft de club 2 gerichte aankopen nodig, denk ik. PSV deed dat met De Jong (ipv Matavz) en Guardado (ipv Toivonen) zodat Memphis en Wijnaldum konden excelleren in 2014/15. Een jaar later werden Moreno en later Van Ginkel nog toegevoegd.
Dus eens wat musician zegt, alleen de boel bij elkaar houden lijkt me ook onvoldoende. Daar doet een flankspelertje meer of minder niks aan af (of het moet van het kaliber Robben zijn)

gigage schreef:
(of het moet van het kaliber Robben zijn

Ik verwacht dat Berghuis heel wat meer wedstrijden gaat spelen dan Robben

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.