Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 7 augustus 2016, 21:13 uur
Kunnen we niet elk jaar een klassieker rijden op dit parcours? Levert echt prachtige koers en wedstrijdverloop op en nu ook nog een fantastische gouden medaille.
Gelukkig zeggen ze net dat Van Vleuten OK is. Dat zag er echt niet goed uit bij die val.
Poeh, wat een adrenaline levert zo'n koers op, zelfs achter de televisie.
Gelukkig zeggen ze net dat Van Vleuten OK is. Dat zag er echt niet goed uit bij die val.
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 21:35 uur
Gelukkig gaat het naar omstandigheden okee met van Vleuten. Dat was echt niet best hoe ze daar lag. Maar fantastische koers ook weer vandaag, net als gisteren pure sport waar alles in zat. Van der Breggen speelde het op het einde perfect. Grote klasse, en die eerste gouden medaille is binnen.
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 21:53 uur
Bonk schreef:
Kunnen we niet elk jaar een klassieker rijden op dit parcours? Levert echt prachtige koers en wedstrijdverloop op en nu ook nog een fantastische gouden medaille.
En dan graag met kleinere teams wat ook erg goed werkt voor de spanning.
Twee geweldige wielerdagen gehad. Ontzettend zuur wel voor Van Vleuten, was tot een tiental km voor de finish gewoon de allersterkste.
1
geplaatst: 7 augustus 2016, 22:14 uur
Running On Empty schreef:
Bij de NOS zeker. Je hebt dus echt geen idee waar je het over hebt want een samenvatting, hoe ruim ook, laat heel weinig zien van inzet, passie en strijd, looplijnen etc.
Een kennis van mij is zgn. Ajax fan. Beweert al jaren dat Ajax het mooiste voetbal speelt, echter:
-Gaat nooit, echt nooit naar de Arena of een andere wedstrijd van Ajax
-Heeft geen Eredivisie live want wil niet betalen voor voetbal.
-En als Ajax dan op TV is voor Europa / Champions League dan gaat hij liever naar de sportschool.
-Kijkt alleen op zondagavond met het bord op schoot.
-En wordt woest als mensen de uitslag voor die tijd verklappen.
Kortom die zwamt ook maar wat. Ben jij er ook zo een ??
(quote)
Bij de NOS zeker. Je hebt dus echt geen idee waar je het over hebt want een samenvatting, hoe ruim ook, laat heel weinig zien van inzet, passie en strijd, looplijnen etc.
Een kennis van mij is zgn. Ajax fan. Beweert al jaren dat Ajax het mooiste voetbal speelt, echter:
-Gaat nooit, echt nooit naar de Arena of een andere wedstrijd van Ajax
-Heeft geen Eredivisie live want wil niet betalen voor voetbal.
-En als Ajax dan op TV is voor Europa / Champions League dan gaat hij liever naar de sportschool.
-Kijkt alleen op zondagavond met het bord op schoot.
-En wordt woest als mensen de uitslag voor die tijd verklappen.
Kortom die zwamt ook maar wat. Ben jij er ook zo een ??
Haha, treurig gesteld wel met die kennis dan.
Hoewel ik vast wel eens zal zwammen over voetbal (we beweren er allemaal heel veel verstand van te hebben en dat zal niet kunnen), ben ik gelukkig zeker niet zo'n supporter.- Probeer minstens 1x per jaar een wedstrijd van Ajax te bezoeken. Seizoenskaart is me wat te duur en te ver reizen. Als ik ooit in de buurt van Amsterdam kom te wonen overweeg ik het zeker.
- Zelf geen FOX in bezit maar kijk wel regelmatig bij een vriend die wel een abonnement heeft. Kan zelf geen digitale tv-ontvangen dus FOX nemen is niet heel praktisch.
- Europese wedstrijden kijk ik allemaal ténzij er op diezelfde avond een concert is waar ik heel graag heen wil (muziek is het enige wat belangrijker is dan voetbal).
- Als ik in het weekend thuis ben schakel ik zaterdagavond/zondagmiddag vrijwel altijd in op FOX. Moest toevallig vandaag werken dus ik heb Sparta - Ajax wel alleen in de samenvatting gezien.

- Hekel aan van die bord-op-schoot 19u types die vinden dat je dan aan het spoileren bent. Als je een probleem hebt met de uitslag al weten moet je de wedstrijd gewoon live kijken imo. Ik ben helemaal omgekeerd ingesteld, moet altijd zo snel mogelijk de stand weten als Ajax speelt. Daarom schakel ik bij m'n live score app in dat ik pushberichten ontvang bij alle wedstrijden van Ajax.
Oh en ik weet ook wel hoor dat een samenvatting vaak een gekleurd beeld geeft. Maar dat zijn onze meningen over voetbal vaak ook. Iedereen beweert er kijk op te hebben en het beter te weten. Op basis van de kansen blijft ik er gewoon bij dat Utrecht het behoorlijk heeft laten liggen gisteren. Waar dat aan lag is voer voor discussie. Hopelijk overkomt ze dit ook weer eens in een wedstrijd tegen Ajax, zullen wij ongetwijfeld wel weer nodig hebben.
(gezien de angstgegner die Utrecht al jaren is.).
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 23:16 uur
Gretz schreef:
- Zelf geen Eredivisie Live in bezit maar kijk wel regelmatig bij een vriend die wel een abonnement heeft. Kan zelf geen digitale tv-ontvangen dus EL nemen is niet heel praktisch.
- Als ik in het weekend thuis ben schakel ik zaterdagavond/zondagmiddag vrijwel altijd in op FOX. Moest toevallig vandaag werken dus ik heb Sparta - Ajax wel alleen in de samenvatting gezien.
- Zelf geen Eredivisie Live in bezit maar kijk wel regelmatig bij een vriend die wel een abonnement heeft. Kan zelf geen digitale tv-ontvangen dus EL nemen is niet heel praktisch.
Eredivisie Live = Fox
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 23:20 uur
Ah ja, ik bedoel uiteraard in beide gevallen dezelfde zender. Ik gebruik nog wel eens abusievelijk de naam Eredivisie Live omdat deze jarenlang in m'n hoofd zat en maar moeilijk kan wennen aan FOX.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 01:03 uur
Het is natuurlijk maar een matige prestatie van Ajax. Tegengoal en een zwik kaarten tegen een promovendus met de traagste Centrale Verdediger van de Eredivisie. Waar blijft die nieuwe spits nou?
PSV ook al niet denderent maar Cocu belooft versterking.
PSV ook al niet denderent maar Cocu belooft versterking.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 09:21 uur
Nou, wen er maar vast aan: die koppositie staan ze niet meer af.... 
(Feyenoordfans moeten gewoon positief het seizoen in)

0
geplaatst: 8 augustus 2016, 13:40 uur
Frank de Boer trainer van Inter. Dat is toch best een verrassing. 

0
geplaatst: 8 augustus 2016, 15:52 uur
west schreef:

Ik kan me niet heugen dat dat al ooit eens gebeurt is, dus vergeet je niet alvast een screenshot te maken van TeleTekst voordat het te laat is?

0
Martial
geplaatst: 8 augustus 2016, 16:42 uur
Een screenshot maken kan heel de maand augustus nog als ik het programma van Feyenoord zo eens bekijk 

0
geplaatst: 8 augustus 2016, 16:48 uur
Martial schreef:
Een screenshot maken kan heel de maand augustus nog als ik het programma van Feyenoord zo eens bekijk
Ben je de laatste potjes uit bij Heracles alweer vergeten?

0
Martial
geplaatst: 8 augustus 2016, 16:49 uur
Ik snap wat je bedoel, maar nu doe je Elia wel wat te kort, want hij is heel de voorbereiding al goed op dreef namelijk en de 3 doelpunten van gisteren zijn dan min of meer een "logisch" vervolg

Hopen dat Elia deze vorm eens lekker lang vasthoudt dan slaapt geen rechtsback meer echt lekker uit de eredivisie

0
geplaatst: 8 augustus 2016, 17:16 uur
Tijdje geleden dat we zo'n goede voorhoede hadden, met Berghuis erbij.
Zo jammer dat het middenveld achter blijft.
Woudenberg voor Nelom is (voorlopig) een verademing. Van Beek mag lekker banken, staat goed zo achterin.
Zo jammer dat het middenveld achter blijft.
Woudenberg voor Nelom is (voorlopig) een verademing. Van Beek mag lekker banken, staat goed zo achterin.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 18:11 uur
Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen, vind het wel een mooie club.
Ajax mag wel oppassen dat hij Klaassen straks gaat kopen, snel Ziyech kopen lijkt mij.
Ajax mag wel oppassen dat hij Klaassen straks gaat kopen, snel Ziyech kopen lijkt mij.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 18:20 uur
Verwacht wel dat Ziyech ook naar Italië verkast. Denk dat hij meer dan 12 miljoen moet kosten voor Ajax. Dat zullen ze niet zo snel betalen.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 18:29 uur
Martial schreef:
Ik snap wat je bedoel, maar nu doe je Elia wel wat te kort, want hij is heel de voorbereiding al goed op dreef namelijk en de 3 doelpunten van gisteren zijn dan min of meer een "logisch" vervolg
Hopen dat Elia deze vorm eens lekker lang vasthoudt dan slaapt geen rechtsback meer echt lekker uit de eredivisie

Zijn opportunisme is geweldig, net als zijn inzet en fanatisme. Je zag hoe snel hij "wegschoot" bij de Feyenoord verzorger toen zijn vinger weer in de kom was gezet. Sneller dan Verstappen in pole position, zei de verslaggever later.
Dus ik gun die jongen het echt van harte.
Alleen ontbreekt het hem een beetje aan continuïteit, is hij wel eens naïef in de afwerking. Soms duurt het ook wel eens enkele wedstrijden en levert hij strijd met zichzelf.
Maar in deze vorm weet ik geen betere linksbuiten voor het Nederlands Elftal. Hopen maar dat hij niet al te veel last heeft van die vinger.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 20:45 uur
Op het kunstgras van Heracles en PEC kan Feyenoord niet uit de voeten. Al twee jaar op rij weten ze daar niet te winnen. Ook op het andere kunstgras van Roda (1-1) en ADO (1-0) bleven er vorig jaar punten achter. Afijn, op Almelo na, krijgen ze dit jaar de kunstveldbespelers eerst thuis, dus ook Excelsior en Sparta. Ook Ajax moet eerst op bezoek in de Kuip, dus herfstkampioen zie ik ze wel worden. Daarna is het klaar.
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 22:15 uur
Heeft eerder met het opportunistische spel van die clubs tegen Feyenoord te maken die wedstrijden, in combinatie met de mindere vorm van Feyenoord, dan met het kunstgras.
0
geplaatst: 9 augustus 2016, 08:31 uur
2de medaille is binnen voor België! Knap van Van Tichelt!
Die Ono die goud heft gewonnen, wat voor een beest is dat! Niets aan te doen...
Die Ono die goud heft gewonnen, wat voor een beest is dat! Niets aan te doen...
0
geplaatst: 9 augustus 2016, 09:15 uur
Triest hoor, in 2008 was het belachelijk dat hij niet mocht, in 2012 heeft hij het zelf vergooid en nu dit...
Als het verhaal waar is, vind ik het ook wel weer wat pietluttig.
0
geplaatst: 9 augustus 2016, 10:00 uur
herman schreef:
Triest hoor, in 2008 was het belachelijk dat hij niet mocht, in 2012 heeft hij het zelf vergooid en nu dit...
Zou je als atleet helemaal niet aan de drank mogen, tijdens de Olympische Spelen?

En: zouden hier vooraf vaste afspraken over zijn geweest?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.