MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
gigage schreef:
Ajax heeft zijn spits binnen en Overmars houdt de rijk gevulde knip toch dicht.

Inderdaad goeie deal. 32 miljoen gevangen voor Milik en zonder geld uit te geven een betere vervanger gehaald voor volgend seizoen. Alleen jammer dat ze geen optie tot koop hebben bedongen.

Nu nog Ziyech binnenhalen.

gigage schreef:
Ajax heeft zijn spits binnen en Overmars houdt de rijk gevulde knip toch dicht.

Prima en Haller nu met rust laten

Running On Empty schreef:
(quote)

Prima en Haller nu met rust laten

Voor de fans goed nieuws, voor de penningmeester...maybe not? (Zo'n Bartje Ramselaar, wat moet die nou kosten? hahaha)

Voor de Belgen erg mooie zilveren prestatie van Pieter Timmers in het koninginnennummer in het zwembad (100m vrij).

In de halve finale verbetert hij z'n BR en zegt hij: "ik heb niet doorgezwommen, wou nog niet in m'n kaarten laten kijken". Ik dacht toen 'yeah, right', maar er was niets van gelogen, want in de finale deed hij er nog eens een slordige 3 tienden vanaf.
Voor een keer miste hij z'n start niet, en hij kon lekker meeglijden in de golf van een snelle starter naast hem.

Eerdere (wisselende) ervaringen op EK's en WK's hebben hem geleerd om minder nummers te zwemmen, en dat betaalde cash.
Normaal zwemt hij ook nog de 200m en 4*100 en 4*200 - nu liet hij die eerste afstand vallen en deed hij ook niet mee in de reeksen van de 4*2, wat veel discussie opleverde... Achteraf gezien heeft de overwinnaar altijd gelijk, natuurlijk.

Van het weekend gaat de premier league van start en de TV rechten zijn gekocht door Ziggo, waarmee ze (gratis) eigenlijk concureren met Fox sports (betaal-tv) die Ajax uitzendt die gesponsord wordt door Ziggo...

Premier League: Ziggo (gratis) 5 games, samenvattingen oa op BBC Match Of The Day* zaterdag- en zondag avond
Primera division: Ziggo (gratis) 4 games rechtstreeks
Eredivisie: Fox sports (betaald) alle wedstrijden rechtstreeks, samenvattingen NOS studio sport
Jupiler League (Ned): Fox Sports (betaald), samenvattingen op Veronica (was SBS) op vrij- en maandag
Bundesliga: Fox sports (betaald) , samenvattingen ARD das Erste zaterdags (vanaf 27 aug) 18:30
League 1: Eurosport (gratis)
Serie A: Eurosport (gratis)
Jupiler Pro League (Bel): Ziggo (gratis)

* weinig beelden (ca 3 min als ik het in beeld nemen van de coach eraf haal) veel herhalingen (ook ca 3 min) en lange napraat per match (6 min met diezelfde beelden)

Het is dat de roeiers zilver hebben gehaald, maar het is voor de rest weer erg teleurstellend vandaag (tot nu toe). Gisteren was natuurlijk helemaal een groot drama. Wat gaat er toch mis? Te veel druk op TeamNL? Geen goede sfeer? Of is het gewoon pech en komen die medailles nog?

Haha, al die Nederlandse sporters in Rio hebben een app op hun telefoon geinstalleerd zodat Hendriks kan zien waar ze zijn.
Vraag me af of dat wettelijk gezien wel mag eigenlijk.

Volkskrant

Teunnis schreef:
Het is dat de roeiers zilver hebben gehaald, maar het is voor de rest weer erg teleurstellend vandaag (tot nu toe). Gisteren was natuurlijk helemaal een groot drama. Wat gaat er toch mis? Te veel druk op TeamNL? Geen goede sfeer? Of is het gewoon pech en komen die medailles nog?
Die judoka's vallen voor mijn gevoel elke spelen tegen, de laatste paar keer althans. De zwemmers dit toernooi ook nogal: ik hoop dat Kromo überhaupt een medaille wint. De volleybalvrouwen doen het daarentegen wel weer leuk, net als de roeiers, beachvolleyballers en met de hockeyers gaat het vooralsnog ook goed. Dat er een beest in dat paard bijt, dat is ook gewoon pech.

trebremmit schreef:
Haha, al die Nederlandse sporters in Rio hebben een app op hun telefoon geinstalleerd zodat Hendriks kan zien waar ze zijn.
Vraag me af of dat wettelijk gezien wel mag eigenlijk.

Volkskrant
Lekker makkelijk om tegen Hendriks te schoppen. Hij is nog niet niet verantwoordelijk voor dat zieke paard. Ik had die beslissing over Van Gelder in ieder geval niet willen maken.

Assurancetourix
Tot nu toe heeft TeamNL van dat brave mannetje Hendrik(s) bitter weinig laten zien!

Teunnis schreef:

Ontevreden supporters. Met betere supporters waren er betere resultaten gehaald.

Teunnis schreef:

Had al zo'n voorgevoel.

Het zwemmen gaat ook helemaal ruk.

Ach, als Dafne zondag of donderdag goud pakt, dan mag van mij de rest van TeamNL blijven falen.

En de grootste faler blijft toch wel de NOS. Net de super tie-break bij tennis (gemengd dubbel met Kiki en Rojer) plots onderbreken, want er moest echt per se overgeschakeld worden naar zwemmen met Joeri Verlinden (totaal kansloos om überhaupt de finale te halen). Althans, dat zeiden ze, maar blijkbaar vonden ze heat 2, 3 en 4 (zonder NL'ers) ook belangrijker dan een spannende ontknoping in tennis om een plek bij de laatste acht (met NL'ers) en kwam Verlinden pas in heat 5. Het is dat de BBC ook strontvervelend is met hun chauvinisme en dat ik op de NOS-site alle streams kan bekijken.

dix
Assurancetourix schreef:
Tot nu toe heeft TeamNL van dat brave mannetje Hendrik(s) bitter weinig laten zien!

Een medaille in de discipline glasheffen kunnen we inmiddels ook vergeten.

De Russen kunnen dat ook heel goed, maar die zijn dan weer bijna allemaal uitgesloten.

Ik vind het allemaal wel meevallen met de prestaties van de Nederlandse Olympiers. Boksen, beachvolleybal, volleybal, surfen, zeilen, hockey, roeien, bmx, atletiek allemaal nog uitzicht op eremetaal. Dames handbal primeur op de spelen evenals damesturnsters in de finale, hele knappe prestatie. Maar als het met het zwemmen meezit heb je er zo 6 meer net als bij schaatsen op de winterspelen. Dus een grote oogst zal het niet worden nee.

Assurancetourix
Rudi S schreef:
De Russen kunnen dat ook heel goed, maar die zijn dan weer bijna allemaal uitgesloten.

Ja, en dat is hypocrisie van het bovenste plankje.

Precies dit.

Het is bij elkaar opgeteld te gek. Uit het dorp zonder toestemming, 's-nachts, dronken, lawaai maken...

Jaja, geschreven door Frits Suer, oud-perschef van het NOC.

Als van Gelder zich niet kan houden aan de afspraken van het protocol, dan is het niet denkbeeldig dat hij na wat bier ook nog iets anders tot zich neemt

Die man gaat wel erg ver met het zwartmaken van Van Gelder zeg.

Ben ik de enige die zich ergert aan Dione de Graaff met haar retorische vragen. Vandaag weer ''vraagt aan goed ingevoerde gast, iets over de uitgeschakelde baanwielrenners'': en zijn ze teleurgesteld na de uitschakeling?

Nee hoor, ze rennen juichend rond en kunnen nog lekker een week op vakantie nu muts!

trebremmit schreef:
Jaja, geschreven door Frits Suer, oud-perschef van het NOC.

Hilarisch, die man leeft nog in het stenen tijdperk met zijn voorbeeld over Atlanta in 1996. Zowat iedereen in het Olympisch dorp is nu toch 18+ en in het bezit van een smartphone en Whatsapp. Alsof familieleden die zich ongerust maken eerst de Chef de Mission bellen......

Assurancetourix
Ach wat kan je verwachten van iemand die z'n naam van rechts naar links schrijft.

Troll bericht van gebande user verwijderd.

Dance Lover schreef:
Ben ik de enige die zich ergert aan Dione de Graaff met haar retorische vragen. Vandaag weer ''vraagt aan goed ingevoerde gast, iets over de uitgeschakelde baanwielrenners'': en zijn ze teleurgesteld na de uitschakeling?

Nee hoor ik erger me al jaren aan Dione en zap ook weg als zij in beeld komt. Haar eerste vraag aan een sporter is 9 van de 10 keer 'Hoe voel je je?'.

Ze heeft geen enkel charisma en is echt volkomen talentloos op het gebied van interviewen en presenteren. Echt vreselijk. Edith Bosch die de avond show doet met Henri Schut vind ik een verademing vergeleken met Dione dus als ik de NOS was zou ik Dione lozen en Edith een vast dienstverband aanbieden.

dix
Ze heeft geen enkel charisma.

Ah, ga jij daar over? Ik wordt altijd erg vrolijk van Dione.

dix schreef:
Ah, ga jij daar over? Ik wordt altijd erg vrolijk van Dione.

Je liegt

Hier nog een Dione-fan. Altijd leuk om naar te kijken.

Pffff ok ik geef het op ...

dix
Pffff ok ik geef het op ...

We hebben er nog één nodig om te kunnen klaverjassen . Een estafette zit er vast niet in.

Gelukkig is YuriGate nu voorbij en focust de NOS zich weer volledig op de (live) sport, al blijft het wel hoogst merkwaardig dat NOC-NSF de zwaarste sanctie heeft toegepast voor een relatief licht vergrijp.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:13 uur

geplaatst: vandaag om 17:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.