MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Dat dit toch nog de spelen van Van Gelder zouden worden, wie had dat gedacht

Assurancetourix
Gretz schreef:
Gelukkig is YuriGate nu voorbij en focust de NOS zich weer volledig op de (live) sport, al blijft het wel hoogst merkwaardig dat NOC-NSF de zwaarste sanctie heeft toegepast voor een relatief licht vergrijp.

Ik vind het vooral ontzettend dom, wacht dan een week met straffen tot na de wedstrijd, een gouden plak en alles is vergeten en vergeven, maar nee we zullen weleens laten zien wie de baas is, net als met Rasmussen een paar dagen voor z'n "onvermijdelijke overwinning" in de tour, zo maak je mensen kapot.

dix schreef:
(quote)

We hebben er nog één nodig om te kunnen klaverjassen . Een estafette zit er vast niet in.

Ik kan niet klaverjassen, maar Dione is leuk

Dione is een lieve meid, ik ga voor haar op een cursus klaverjassen

Ik ontken nergens dat ze lief is ....

Dione

Ja Dione is leuk hoor. En iedereen moet kunnen klaverjassen natuurlijk!

Dione mag dan lief bevonden worden hier, maar ze kan gewoon niet presenteren.

Hendrik68
En ondertussen het tweede goud van de dag. Die gekke Dorian begon stroef maar maakte vervolgens geen fout meer en de laatste race kan net als 4 jaar terug weer schriftelijk afgedaan worden, grote klasse. En wellicht nog meer zeilmedailles in het vooruitzicht.

Assurancetourix
Dance Lover schreef:
Dione mag dan lief bevonden worden hier, maar ze kan gewoon niet presenteren.

Dat was mij ook opgevallen, ze is nog te onbenullig om 't weer te presenteren, misschien iets voor de ziekenomroep.

Hendrik68
Tijdens de OS moet je het eigenlijk niet over voetbal hebben, maar het is augustus 2016 en het wonder is geschied. 25 jaar te laat, maar toch. Niet verrassend dat de innovatie in Amerika begint. Ook al zijn zij een groentje in de voetbalsport, ze snappen dondersgoed dat de MLS geen lang leven beschoren is als de Europese willekeur de standaard is. Gaat niet lang duren of er verandert nog veel meer. Videoscheidsrechter voor eerste keer gebruikt in officiële wedstrijd | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Assurancetourix schreef:
(quote)

Dat was mij ook opgevallen, ze is nog te onbenullig om 't weer te presenteren, misschien iets voor de ziekenomroep.

Wat een onzin. Ik vind dat ze flink vooruit gegaan is. Vorig jaar met de Tour in Utrecht ergerde ik me nog soms, maar deze Tour deed ze het flink beter. En deze live uitzending met allerlei gasten praat ze prima aan elkaar, met ook goede vragen aan die experts. Ga er maar aanstaan.

Assurancetourix
Ach kom nou toch, iedereen weet dat je bij de NOS geen talent of kennis van zaken nodig hebt, de juiste personen kennen is voldoende.

Ik heb geen hekel aan haar, ze doet het best gezellig allemaal maar ze heeft echt geen enkele kennis van zaken en komt alleen maar met vragen als "wat doet dat met haar denk je" en "hoe zou ze zich nu voelen".

Hendrik68 schreef:
Tijdens de OS moet je het eigenlijk niet over voetbal hebben, maar het is augustus 2016 en het wonder is geschied. 25 jaar te laat, maar toch. Niet verrassend dat de innovatie in Amerika begint. Ook al zijn zij een groentje in de voetbalsport, ze snappen dondersgoed dat de MLS geen lang leven beschoren is als de Europese willekeur de standaard is. Gaat niet lang duren of er verandert nog veel meer. Videoscheidsrechter voor eerste keer gebruikt in officiële wedstrijd | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Wordt echt hoog tijd. FC Utrecht is weer behoorlijk benadeeld gisteren door arbitrale dwalingen. Moet je de overtreding zien op Ruiter bij de 2e Heerenveel goal ( foto in het Algemeen Dagblad).

http://images0.tcdn.nl/telesport/article26402947.ece/BINARY/q/st+juste.JPG

Running On Empty schreef:
Moet je de overtreding zien op Ruiter bij de 2e Heerenveel goal ( foto in het Algemeen Dagblad).

St. Juste springt best hoog.

De keeper oogt erg onzeker in zijn eigen 5 meter box. Zoiets mag hem natuurlijk niet "overkomen"

gigage schreef:
De keeper oogt erg onzeker in zijn eigen 5 meter box. Zoiets mag hem natuurlijk niet "overkomen"

Heb je je bril wel op? Ruiter wordt door die nummer 16 (St Juste) gewoon bij zijn arm gepakt.
Gewoon een vrije trap. Kijk anders de TV beelden er nog even op na.

Ik beweer niet dat het geen overtreding is, maar zoiets "overkomt" hem wel. In de 86e en 90ste minuut weifelde hij ook bij die hoge ballen. Zo hadden ze die pot ook nog eens kunnen verliezen.

gigage schreef:
Ik beweer niet dat het geen overtreding is, maar zoiets "overkomt" hem wel. In de 86e en 90ste minuut weifelde hij ook bij die hoge ballen. Zo hadden ze die pot ook nog eens kunnen verliezen.

Dan betwijfel ik of je de hele wedstrijd hebt gezien. FCUtrecht had tot aan die onsportieve overtreding, met dat doelpunt als gevolg, volledige controle over de wedstrijd.

Samenvattinkje van de NOS gezien?

FC Utrecht had zelfs een penalty moeten krijgen, maar het ging toch over die overtreding op die keeper? Ik vind De Ruiter sterke met zwakke momenten afwisselen. Vorige week ging hij ook niet vrijuit.

Dat Ruiter een mindere periode heeft klopt helemaal. Hij is aan het terugkomen na een blessure, wellicht te snel. Hij had ook enkele fraaie reddingen. Hopelijk is hij weer snel de betrouwbare rots in de branding. Maar FCUtrecht is wel genaaid gisteren, dat is duidelijk.

(quote)

Dan betwijfel ik of je de hele wedstrijd hebt gezien. FCUtrecht had tot aan die onsportieve overtreding, met dat doelpunt als gevolg, volledige controle over de wedstrijd.

Samenvattinkje van de NOS gezien?

Ach kom ROE. Dat doet mij afvragen of jij de hele wedstrijd gezien hebt. Uiteraard had het doelpunt niet goedgekeurd mogen worden, maar volledige controle over de wedstrijd? Wellicht dat ze dat bij Fox zeiden , maar in het stadion leek het anders er verdomd veel op dat het eerste half uur voor Heerenveen was en dat Utrecht de wedstrijd de laatste tien minuten gecontroleerd uit voetbalden, kun je ook niet zeggen (edit: zie nu ook dat je dat niet zegt ). De goals van Utrecht vielen, net als die eerste van Heerenveen, eigenlijk uit het niets. Ten tijde van de twee-twee zette Heerenveen al veel meer druk. Ik denk dat over de gehele wedstrijd gezien Utrecht wel een licht overwicht had, maar niet meer dan dat. Dat jullie tekort gedaan zijn klopt, maar doen alsof FC Utrecht de wedstrijd controleerde, doe je de wedstrijd en Heerenveen mee tekort.

Bonk schreef:
(quote)

Ach kom ROE. Dat doet mij afvragen of jij de hele wedstrijd gezien hebt. Uiteraard had het doelpunt niet goedgekeurd mogen worden, maar volledige controle over de wedstrijd? Wellicht dat ze dat bij Fox zeiden , maar in het stadion leek het anders er verdomd veel op dat het eerste half uur voor Heerenveen was en dat Utrecht de wedstrijd de laatste tien minuten gecontroleerd uit voetbalden, kun je ook niet zeggen (edit: zie nu ook dat je dat niet zegt ). De goals van Utrecht vielen, net als die eerste van Heerenveen, eigenlijk uit het niets. Ten tijde van de twee-twee zette Heerenveen al veel meer druk. Ik denk dat over de gehele wedstrijd gezien Utrecht wel een licht overwicht had, maar niet meer dan dat. Dat jullie tekort gedaan zijn klopt, maar doen alsof FC Utrecht de wedstrijd controleerde, doe je de wedstrijd en Heerenveen mee tekort.

Ik bedoelde vanaf de rust tot aan de 2-2 en schreef dat Utrecht op dat moment de wedstrijd volledig controleerde en niet dat het de GEHELE wedstrijd controleerde. Sommige delen waren zeker voor Heerenveen.

(quote)

Ik bedoelde vanaf de rust tot aan de 2-2 en schreef dat Utrecht op dat moment de wedstrijd volledig controleerde en niet dat het de GEHELE wedstrijd controleerde. Sommige delen waren zeker voor Heerenveen.

Nou vooruit . Dan heb ik je tekst misschien wat anders gelezen en verkeerd begrepen. In dat geval ben ik het helemaal met je eens (maar stiekem toch blij met het punt)

Overigens ben ik niet ontevreden over het spel van Heerenveen in de eerste twee wedstrijden. Hoewel het er nog niet de hele wedstrijd uitkomt, zie ik voldoende potentie en hele aardige momenten. Er lijkt meer schwung in te zitten dan vorig seizoen, maar laat ik daar nog maar wat voorzichtig mee zijn na twee wedstrijden.

De grote kampioenskandidaat komt toch wel uit Rotterdam maar niet van Zuid

Groningen moet ook nog een keer tegen Sparta

Man, man, man. Ik heb ze nog nooit zo slecht zien voetballen, en vorige week was al een dieptepunt.
Wie zei ook alweer dat Faber een goede trainer is?

Toch wel wat mensen volgens mij, hij stond er beter op dan die vorige saaie trainer toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.