MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
musician schreef:
En dan nu de hamvraag: wat gaat FC Utrecht allemaal doen, met dat geld?

Overmaken naar alle seizoenkaarthouders ??

Martial
Nicolage Rico schreef:

Ik noemde Ziyech niet, omdat hij totaal onhaalbaar is voor Feyenoord. Met hem is Feyenoord wel een top kandidaat voor de titel.

Want?

Hoe die Ziyech gisteren over dat veld sjokte pffff ..... wat een kutmentaliteit heeft die gozer en El Ahmadi had zoals wel vaker die Ziyech in zijn broekzak zitten.
Ziyech speelt niet graag tegen Feyenoord

Ziyech kan leuke balletjes geven en er af en toe eens een vrije trap in schieten, maar voor de rest???

Ajax of PSV zijn gek als ze meer dan 10 miljoen voor hem neerleggen en waarom is er nog geen interesse uit het Buitenland als het zo'n geweldenaar is?

Met z'n arrogante houding cq kop is die trouwens wel uitermate geschikt voor Ajax.

Martial schreef:

Ajax of PSV zijn gek als ze meer dan 10 miljoen voor hem neerleggen en waarom is er nog geen interesse uit het Buitenland als het zo'n geweldenaar is?.

Dit heb ik van de week dus ook geroepen... als ie zo goed is, dan is 15 miljoen een schijntje voor een buitenlandse club...

Hendrik68
Zo, weer een gouden medaille erbij, geeft het zwemmen nog een beetje glans. Als Marit Bouwmeester vanavond een beetje doorzeilt hebben we na vandaag al net zo veel goud als in Londen.

Martial schreef:
(quote)

Want?

Hoe die Ziyech gisteren over dat veld sjokte pffff ..... wat een kutmentaliteit heeft die gozer en El Ahmadi had zoals wel vaker die Ziyech in zijn broekzak zitten.
Ziyech speelt niet graag tegen Feyenoord

Ziyech kan leuke balletjes geven en er af en toe eens een vrije trap in schieten, maar voor de rest???

Ajax of PSV zijn gek als ze meer dan 10 miljoen voor hem neerleggen en waarom is er nog geen interesse uit het Buitenland als het zo'n geweldenaar is?

Met z'n arrogante houding cq kop is die trouwens wel uitermate geschikt voor Ajax.

Want? 17 goals en 16 assists? Om maar wat te noemen. Zorgt voor enorm veel doelpunten en heeft creativiteit. Dat hebben we nu een beetje, maar daar mag wel wat meer van bij.

Tegen Feyenoord inderdaad altijd onzichtbaar (behalve toen hij nog bij Heerenveen speelde), maar in een team dat presteert, presteert hij ook. En kan altijd het verschil maken, ook als het totaal niet loopt. Geweldige voetballer, die z'n kop nu wel laat hangen bij een tergend zwak Twente.

Wij hebben geen geschikte aanvallende middenvelder momenteel. Dirk kan het niet meer.

Deed Ziyech gister trouwens mee?

dix
Hendrik68 schreef:
Zo, weer een gouden medaille erbij, geeft het zwemmen nog een beetje glans.

Huh?

En die koekwauzen bij de NPO maakten ons wijs dat het zwemtoernooi er op zat? Toch prettig al die deskundigen in de studio.

Martial schreef:

Die is er wel hoor. Dortmund, Roma, Milan, Fenerbahce, etc. Zou wel geweldig zijn als ie naar Feyenoord ging, maar het zal wel weer Malaga worden ofzo.

dix schreef:
(quote)

Huh?

En die koekwauzen bij de NPO maakten ons wijs dat het zwemtoernooi er op zat? Toch prettig al die deskundigen in de studio.

In het zwembad zit het er inderdaad op, nu is er zwemmen in open water. Zijn twee verschillende toernooien dus ik denk dat je het zelf niet helemaal goed begrepen hebt

Nou, dat zwembad zag er af en toe ook uit als het eerste-de-beste groene riool...

iggy schreef:
En Dick Advocaat is alweer weg bij het Nederlands elftal. Zitten we weer met twee onbenullen op de bank.

Iedereen in shock bij de KNVB. Dat zegt toch wel wat over Blind. Binnenkort moeten wel al tegen Zweden, dat zal wel weer een drama worden.

herman schreef:
(quote)

Die is er wel hoor. Dortmund, Roma, Milan, Fenerbahce, etc. Zou wel geweldig zijn als ie naar Feyenoord ging, maar het zal wel weer Malaga worden ofzo.

Vrees dat hij naar Ajax gaat. Die schijnen ook interesse te hebben, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet en uiteindelijk wel.

dix
Nicolage Rico schreef:

Vrees dat hij naar Ajax gaat. Die schijnen ook interesse te hebben, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet en uiteindelijk wel.

Ajax verdient 'm ook
En wel gratis en voor niets, in ruil voor die frauduleuze landstitel van een jaar of vier geleden ....

Die titel van Ajax?

Als Twente de boel niet had belazerd, was ie van Feyenoord geweest.

Belooft een geweldige Nederlandse sportdag in RIO te worden. 3x goud is mogelijk!

Hup Bouwmeester!

Wow! Goud bij turnen. Uniek!

Nou, Epke vier jaar geleden
Maar superknap van Sanne!

10 keer goud zit er wel in nu

Fenomenale prestatie van Sanne Wevers en het commentaar van Hans van Zetten maakt het net als 4 jaar geleden bij Epke helemaal af: Koning Hans & Sanne by Bas Redeker - Listen to music - m.soundcloud.com

De eerste keer ooit dat een Nederlandse turnster een individuele gouden medaille wint, dus zeker wel een unieke prestatie.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Bosz zegt dat hij gaat spelen morgen.

Hendrik68
Gretz schreef:
Hup Bouwmeester!
Uitgesteld tot morgen. Heel goed meegedacht van de Brazilianen. 3 keer goud op 1 dag zou te veel van het goede zijn. Nee vandaag 2 en morgen 2 is veel beter verdeeld.

Keer op keer uitgesteld wegens gebrek aan wind, gaat het eindelijk waaien, is het weer te hard.

Nou ja, in elk geval hebben we nu een volledig oranje Beach volleybal wedstrijd. Ook mooi, al weet ik niet goed voor wie ik nu moet juichen.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Uitgesteld tot morgen. Heel goed meegedacht van de Brazilianen. 3 keer goud op 1 dag zou te veel van het goede zijn. Nee vandaag 2 en morgen 2 is veel beter verdeeld.

En als het morgen wordt afgelast, blijft de stand zo. Kan toch niet...

NL tegen NL. Altijd spannend.

Hendrik68
O ja ik lees het net van Bouwmeester. Leuk voor haar als het weer afgelast wordt, maar het is natuurlijk te zot voor woorden dat de belangrijkste wedstrijd die er bestaat zo kan worden beslist.

Potsierlijk inderdaad.

Karel (27) verbetert wereld...

Wat een doorzettingsvermogen heb je dan, en een klein beetje gestoord is het ook wel.

ús Epke is 4 (!) keer sportman van het jaar geweest oa als olympisch kampioen turnen. Dat Sanne Wevers nu op de evenwichtsbalk goud haalt vind ik minstens zo knap. Dus wat de Utrechtse winnares van 2015 ook doet op de 200 meter, voor mij mag de Friese turnster (vorig jaar al genomineerd) deze prijs niet ontlopen. Of Dafne moet een radslag maken na de finish dan volgt er een hertelling.

Ik dacht dat het hokey altijd uitgesteld werd bij zo'n stortbui vanwege water in de sherry. Straks Miss wet t-shirt verkiezing? Winterspelen in Rio

gigage schreef:
ús Epke is 4 (!) keer sportman van het jaar geweest oa als olympisch kampioen turnen. Dat Sanne Wevers nu op de evenwichtsbalk goud haalt vind ik minstens zo knap. Dus wat de Utrechtse winnares van 2015 ook doet op de 200 meter, voor mij mag de Friese turnster (vorig jaar al genomineerd) deze prijs niet ontlopen. Of Dafne moet een radslag maken na de finish dan volgt er een hertelling.

Ligtlee kreeg die titel toch al
Oh, Anna van der Breggen heeft 2 plakken

Zivkovic op weg van Ajax naar FC Utrecht

Transfer Ramselaar lijkt van de baan, PSV vindt hem te duur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.