Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 11:27 uur
Rudi S schreef:
Tja Running On Empty
Brands haalt uit: 'Clubs denken dat aan PSV en Ajax alles gevraagd kan worden' | Voetbalprimeur
Wat kregen wij ook alweer voor Depay
Tja Running On Empty
Brands haalt uit: 'Clubs denken dat aan PSV en Ajax alles gevraagd kan worden' | Voetbalprimeur
Wat kregen wij ook alweer voor Depay
Brands heeft boter op zijn hoofd.
Ramselaar is het ultieme voorbeeld van het succes van de Utrechtse jeugdopleiding. Als je als PSV denkt hem voor een miljoen of 3 weg te kunnen plukken ben je dom bezig. Ga ze dan lekker zelf opleiden. Van Seumeren heeft voor de bekerfinale al een prijskaartje op Ramselaar gezet van 10 miljoen of onbetaalbaar voor PSV.
Gewoon nog lekker een jaartje bij FC Utrecht ballen en dan naar een echte grote buitenlandse club.

0
geplaatst: 16 augustus 2016, 13:33 uur
Pereira tijdelijk terughalen bij Man. United lijkt mij de leukste optie voor PSV, ook voor Pereira zelf.
S de Jong heeft wel heel weinig gespeeld, dan heeft PSV nog steeds maar 3,5 fatsoenlijke middenvelders.
S de Jong heeft wel heel weinig gespeeld, dan heeft PSV nog steeds maar 3,5 fatsoenlijke middenvelders.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:09 uur
Nog een historische sportdag in de maak. Alles gaat goed op dit moment met de Nederlandse sporters/teams.
- Weertman
- Volleybalvrouwen
- Handbalvrouwen
- Ligtlee
- Weertman
- Volleybalvrouwen
- Handbalvrouwen
- Ligtlee
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:16 uur
Inderdaad, tot dusverre doet de Nederlandse ploeg het heel heel goed vandaag.
Die finish van Weertman was echt razend spannend.
Die finish van Weertman was echt razend spannend.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:16 uur
Heerlijk om naar te kijken!
Ik kijk ook erg uit naar het beachvolleybal vanavond.
Ik kijk ook erg uit naar het beachvolleybal vanavond.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:21 uur
Running On Empty schreef:
Ramselaar is het ultieme voorbeeld van het succes van de Utrechtse jeugdopleiding. Als je als PSV denkt hem voor een miljoen of 3 weg te kunnen plukken ben je dom bezig. Ga ze dan lekker zelf opleiden. Van Seumeren heeft voor de bekerfinale al een prijskaartje op Ramselaar gezet van 10 miljoen of onbetaalbaar voor PSV.
Gewoon nog lekker een jaartje bij FC Utrecht ballen en dan naar een echte grote buitenlandse club.
(quote)
Ik snap je redenatie uiteraard. Maar toch is dit alweer een volgende stap om de Nederlandse comp verder uit te hollen. Bij PSV, Ajax en Feyenoord was Ramselaar of een Vincent Jansen waarschijnlijk twee meschien wel drie seizoenen in de Nederlandse comp gebleven. En ik vraag me tevens af of de stap niet veel te groot is om van Utrecht naar laten we zeggen Everton te gaan. Voorbeelden zat dat spelers hopeloos falen. Zelfs als ze van de top drie afkomen.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:24 uur
En Epke en de halve finale hockey tegen onze zuiderburen. En de medal race voor Bouwmeester. Beste sportdag tot nu toe.
1
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:26 uur
Nederland heeft in 98 uur tijd net zoveel gouden medailles (6) veroverd als België sinds 1996. 

0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:26 uur
de Brazilianen worden geslacht door de handbaldames.
Wat een sensatie vandaag.
Wat een sensatie vandaag.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:28 uur
Net op tijd gezapt, want het laatste stuk vd derde set bij volleybal was ook wel even goed spannend. De Koreanen knepen hem wel.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:31 uur
iggy schreef:
Ik snap je redenatie uiteraard. Maar toch is dit alweer een volgende stap om de Nederlandse comp verder uit te hollen. Bij PSV, Ajax en Feyenoord was Ramselaar of een Vincent Jansen waarschijnlijk twee meschien wel drie seizoenen in de Nederlandse comp gebleven. En ik vraag me tevens af of de stap niet veel te groot is om van Utrecht naar laten we zeggen Everton te gaan. Voorbeelden zat dat spelers hopeloos falen. Zelfs als ze van de top drie afkomen.
Is dat ineens het probleem van FC Utrecht?

Moet FC Utrecht een door hen zelf opgeleide speler voor een prikkie overdoen aan PSV voor het Nederlandse voetbal? Misschien moeten de grotere Nederlandse Clubs gewoon betalen wat een speler waard is in plaats van kleinere clubs uit te knijpen. Sorry maar je schrijft onzin.
Overigens doet PSV nóg een poging en zit men al op 5 miljoen plus bonussen Ik hoop echter dat FC Utrecht zijn poot stijf houdt maar vrees het ergste.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:42 uur
Running On Empty schreef:
Moet FC Utrecht een door hen zelf opgeleide speler voor een prikkie overdoen aan PSV voor het Nederlandse voetbal? Misschien moeten de grotere Nederlandse Clubs gewoon betalen wat een speler waard is in plaats van kleinere clubs uit te knijpen. Sorry maar je schrijft onzin.
Overigens doet PSV nóg een poging en zit men al op 5 miljoen plus bonussen Ik hoop echter dat FC Utrecht zijn poot stijf houdt maar vrees het ergste.
(quote)

Natuurlijk schrijf ik geen onzin. Ik schrijf namenlijk nergens dat Utrecht een speler voor een prikkie moet weg doen. Ik geef Utrecht en ook AZ gelijk dat ze een bepaalde prijs vragen. En in het geval van AZ ook krijgen.
Waar het mij om gaat is dat de Nederlandse comp er op deze manier nog harder op achteruit holt. Tevens vraag ik me af of het goed is voor Ramselaar.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:52 uur
iggy schreef:
Tevens vraag ik me af of het goed is voor Ramselaar.
Tevens vraag ik me af of het goed is voor Ramselaar.
Nee die kan beter nog een jaar bij FCUtrecht spelen en dan naar PSV gaan. Die jongen is pas 19 of 20.

Gaat bij PSV vaak op de bank belanden. Hoe zinvol is dat ??
Volkomen terecht dat men een zelf opgeleide speler niet voor een prikkie laat gaan.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 16:55 uur
Mooiste dag tot nu toe. Hopen dat er nog minimaal 2 gouden medailles bij komen vandaag.
1
geplaatst: 16 augustus 2016, 17:27 uur
Wat moet PSV eigenlijk met Ramselaar? Die zijn ze toch helemaal niet nodig.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2016, 18:14 uur
Het gaat lekkerGretz, maar om nu al de hockeywedstrijd bij deze beste sportdag te betrekken is de goden verzoeken. De Belgen zouden zomaar de eerste Olympische hockeytitel kunnen pakken. Nederland speelt erg wisselvallig tot nu toe. Kan best dat het tegen België goed gaat, maar ik ben er niet op voorhand gerust op. Maar goed, eerst maar eens een potje zeilen zo. Niet alleen Bouwmeester gaat voor een medaille (sterker nog, die heeft ze al), ook Van Schaardenburg is nog in de race.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 18:50 uur
Woep woep, weer goud ⛵️!
En de Duitse hockeyers verliezen met 5-2 van Argentinië ?.
En de Duitse hockeyers verliezen met 5-2 van Argentinië ?.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 19:04 uur
Het Sydney-record komt zo wel in zicht 
Goede topsportmentaliteit bij Team NL!
Die Maurits Hendriks verdient langzamerhand wel een pluim

Goede topsportmentaliteit bij Team NL!
Die Maurits Hendriks verdient langzamerhand wel een pluim

0
geplaatst: 16 augustus 2016, 19:14 uur
Hendrik68 schreef:
Het gaat lekkerGretz, maar om nu al de hockeywedstrijd bij deze beste sportdag te betrekken is de goden verzoeken. De Belgen zouden zomaar de eerste Olympische hockeytitel kunnen pakken. Nederland speelt erg wisselvallig tot nu toe. Kan best dat het tegen België goed gaat, maar ik ben er niet op voorhand gerust op. Maar goed, eerst maar eens een potje zeilen zo. Niet alleen Bouwmeester gaat voor een medaille (sterker nog, die heeft ze al), ook Van Schaardenburg is nog in de race.
Met die tweede mogelijke gouden medaille doelde ik uiteraard op Epke. Al zou Ligtlee ook nog kunnen stunten.
Bij hockey moeten we inderdaad niet op de feiten vooruit lopen. Vanavond is pas de halve finale. Nederland of België gaat sowieso een erg sterke tegenstander treffen in Argentinië.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 19:16 uur
Poeh, wat was dat nog een spannende race. Ook omdat niet goed te zien was wie in het kluitje met voorste boten aan kop lag. Kwartje had zomaar de verkeerde kant op kunnen vallen voor Marit vandaag, maar over alle races bij elkaar is dit dik verdiend.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 19:43 uur
Epke licht geblesseerd. Hopelijk flikt-ie het alsnog opnieuw.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 19:47 uur
Ik vrees het ergste voor Epke, maar je weet het maar nooit...
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 20:19 uur
Nee, nu eens geen zwemmer, wielrenner of schaatser. In 2002 won er voor het laatst een turnster de sportvrouw van het jaar titel, die heeft later nog een leuke carriere opgebouwd als "actrice"

0
geplaatst: 16 augustus 2016, 21:00 uur
Ja hoor, dat was het dan alweer voor Ajax, man man man. Cillessen wordt met de jaren alleen maar slechter in plaats van beter.
1
geplaatst: 16 augustus 2016, 21:21 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.