Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 21:37 uur
Het doel lijkt ook zo ontzettend groot als Cillessen onder de laat staat.
"Wij" hebben inmiddels 3 betere keepers.
"Wij" hebben inmiddels 3 betere keepers.

0
geplaatst: 16 augustus 2016, 21:37 uur
Gemiddelde leeftijd van de Amsterdamse ploeg is veel te laag, kan zo naar U23 in Brazilie. En de oudste faalt opzichtig. Centraal achterin een 19 & 20 jarige opstellen die amper op elkaar ingespeeld zijn is vragen om problemen. Heitinga zag geen kansen meer en nu de nog oudere Westerman gehaald en te traag bevonden. Maar ja, ze zullen het nog wel winnen want dat Rostov is wel erg pover.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 22:24 uur
Ik vond Ajax de eerste helft wel goed spelen, maar dat Rostov stelt ook niet zoveel voor.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 22:29 uur
Inderdaad. Leuk spelen, amper dreigend. Lijkt wel of ze 3-0 voor staan
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 22:30 uur
De eerste helft hebben ze aardig wat kansen gehad hoor. Ik snap trouwens niet wat ze nog in El Ghazi zien, vreselijke voetballer.
Wel jammer dit, ze hadden makkelijk kunnen winnen, maar door een blunder wordt het nog heel moeilijk om de poulefase te halen.
Wel jammer dit, ze hadden makkelijk kunnen winnen, maar door een blunder wordt het nog heel moeilijk om de poulefase te halen.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:05 uur
Allemachtig, hoe hebben Brouwer en Meeuwsen dit kunnen verknallen? Deze kans krijgen ze nooit weer. Wat een dom stel laatste punten. Hier zullen de heren nog lang wakker van liggen.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:17 uur
Edgar18 schreef:
De sportavond verloopt sowieso niet zo lekker ?.
De sportavond verloopt sowieso niet zo lekker ?.
Nee inderdaad. Na een lange terugrit uit Frankrijk verheugd al het sportnieuws van vandaag teruggelezen, maar sinds ik het aan het kijken ben, gaat alles mis (Zonderland, Ligtlee, beachvolleybal, hockey). Gelukkig voor Sifan Hassan ga ik zo slapen, wellicht dat ze dan nog een medaille kan pakken.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:21 uur
Ik ben blijkbaar niet de enige die denkt dat alles misgaat als hij zelf kijkt. Maar dat hockey kan ik hier in Denemarken niet zien, dus dat is niet mijn schuld.
0
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:27 uur
Ach ja, gisteren op het terras nog wel Van Rouwendaal goud zien winnen, tot ongenoegen van onze Franse medeterrasgenoten (die hadden verwacht goud te halen), dus het kan wel... 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:31 uur
"'Dat is waar sport om draait, huilende Nederlanders", aldus commentator Eddy Demarez.
Misschien iets te overdreven
.
Misschien iets te overdreven
.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2016, 23:35 uur
Zo heb ik hier in Denemarken Kromo goud zien verliezen aan Pernille Blume. Het enige Deense goud tot dusver. Dat mens is me toch een potje knap en is niet van de Deense zenders af te branden. Maar zo onderhand wordt het wel tijd voor nieuw Deens goud, want het wordt wel heel erg overdreven hier. Maar de damesbadmintonsters staan in de finale, dus er is hoop. Wel jammer dat Denen zo goed zijn in deze sport, want dat vind ik zo ongeveer de saaiste sport op de Spelen, maar je kunt hier geen zender aanklikken of het is wel badminton of handbal (ook zo'n k..sport) . Deense commentatoren schreeuwen trouwens ontzettend hard. Dat verwacht je niet van Scandinaviërs, maar bij elk detail worden ze al snel hysterisch.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 00:06 uur
Gaaf man. Maar die jury.
Alsof bij het voetbal iedereen kan zien dat iemand 2 meter buitenspel staat en scoort en de arbitrage besluit dat-ie gewoon telt.
Alsof bij het voetbal iedereen kan zien dat iemand 2 meter buitenspel staat en scoort en de arbitrage besluit dat-ie gewoon telt.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 00:08 uur
gigage schreef:
Dat was de laatste NL plak op deze OS? Denk het wel.
Huh?
Nog genoeg kansen.
Vrouwen handbal, volleybal, Dafne, eventueel brons beachvolleybal en heren hockey.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 00:09 uur
gigage schreef:
Niet per se. Beachvolleybal kan brons opleveren, al die vrouwenteams nog in de strijd. Dat meisje bij boksen dat met een overwinning al zeker is van een medaille. Daarnaast nog BMX, Hassan, Schippers.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 01:09 uur
Overigens, heeft iemand Wang Yan gehoord/gezien bij de vrije oefening? Ik meen dat ik het liedje ken van een van de MuMe luisterlijsten (maar kan niet op de titel/artiest komen). Maar klopt het?
Wang Yan Floor TF Rio 2016 - YouTube (oudere oefening)
Wang Yan Floor TF Rio 2016 - YouTube (oudere oefening)
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 01:51 uur
Woodkid - Run Boy Run
Nog nooit zo boos geweest na een zilveren medaille voor NL. Wat maakt de UCI zichzelf belachelijk en wat wordt ik onpasselijk van de ogenschijnlijke Britse beïnvloeding. Bij het Froome-incident was het besluit van de jury nog wel enigszins te begrijpen, maar was het toch wel heel bizar dat Brailsford als enige van de ploegleiders bij de jury aanwezig was. Daarna het vage Armitstead-verhaal, waar ze wel heel goed weg kwam. Gisteren de schandalige actie van Cavendish. En dan nu Kenny. Ik krijg ergens het idee dat British Cycling nog erger is dan Armstrong/Bruyneel. En de BBC gaat er lekker in mee. Die vonden alle beslissing van de jury terecht/logisch, alleen die Duitser had volgens hun gediskwalificeerd moeten worden
En dat dan beslissen op basis van videobeelden.
Nog nooit zo boos geweest na een zilveren medaille voor NL. Wat maakt de UCI zichzelf belachelijk en wat wordt ik onpasselijk van de ogenschijnlijke Britse beïnvloeding. Bij het Froome-incident was het besluit van de jury nog wel enigszins te begrijpen, maar was het toch wel heel bizar dat Brailsford als enige van de ploegleiders bij de jury aanwezig was. Daarna het vage Armitstead-verhaal, waar ze wel heel goed weg kwam. Gisteren de schandalige actie van Cavendish. En dan nu Kenny. Ik krijg ergens het idee dat British Cycling nog erger is dan Armstrong/Bruyneel. En de BBC gaat er lekker in mee. Die vonden alle beslissing van de jury terecht/logisch, alleen die Duitser had volgens hun gediskwalificeerd moeten worden

Nicolage Rico schreef:
Gaaf man. Maar die jury.
Gaaf man. Maar die jury.
En dat dan beslissen op basis van videobeelden.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 09:39 uur
Woodkid ja! Opmerkelijk dat een Chinese turnster dat nummer gebruikt.
Bevoordeling van de Britten is puur speculatie, ook fransen (Bouhanni, Demare) zijn dit jaar goed weggekomen.
Bevoordeling van de Britten is puur speculatie, ook fransen (Bouhanni, Demare) zijn dit jaar goed weggekomen.
0
geplaatst: 17 augustus 2016, 11:27 uur
Hendrik68 schreef:
Deense commentatoren schreeuwen trouwens ontzettend hard. Dat verwacht je niet van Scandinaviërs, maar bij elk detail worden ze al snel hysterisch.
Deense commentatoren schreeuwen trouwens ontzettend hard. Dat verwacht je niet van Scandinaviërs, maar bij elk detail worden ze al snel hysterisch.
IJslandse EK-commentator gemist zeker?

0
geplaatst: 17 augustus 2016, 13:40 uur
En ik herinner me ook beelden van heel enthousiaste Noorse commentatoren bij zeges in de Tour van Hushovd, Boasson Hagen en Arvesen. 
Edit: en Kristoff. Hier beelden.

Edit: en Kristoff. Hier beelden.
0
Hendrik68
geplaatst: 17 augustus 2016, 14:15 uur
Sommige mensen gaan rare dingen zeggen als ze nooit meer op het podium eindigen:
Alonso vindt dat Formule 1 voorbeeld moet nemen aan voetbal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Alonso vindt dat Formule 1 voorbeeld moet nemen aan voetbal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.