Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 15:26 uur
herman schreef:
Was bij Ajax ook al erg blessuregevoelig. Wel zonde, erg goede speler. In goede doen een stuk beter dan Pröpper of Hendrickx.
(quote)
Was bij Ajax ook al erg blessuregevoelig. Wel zonde, erg goede speler. In goede doen een stuk beter dan Pröpper of Hendrickx.
Nee toch, Pröpper is echt veel beter. Ik vind Pröpper denk ik de beste middenvelder van de eredivisie.
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 15:27 uur
herman schreef:
(quote)
Vreemde uitspraak - zowel Pröpper als Hendrickx zijn up and coming, jonger. De Jong is al voorbij de top van de heuvel. Pröpper is technisch - in principe - veel begaafder. T.o.v. Wijnaldum vond ik Pröpper geen merkbaar verlies.
Door de meeste analisten - voorzover dat wat zegt - is Siem altijd getypeerd als een "typische clubvoetballer".
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 15:51 uur
PSV krijgt zo trouwens wel erg veel middenvelders, kunnen ze niet beter een goede rechts of linksbuiten kopen?
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 16:09 uur
Cocu heeft aangegeven over zes middenvelders te willen beschikken. Situatie met Locadia op links is niet ideaal, maar Cocu wil hem blijkbaar graag behouden. Bergwijn zal de kans (moeten) krijgen zich te bewijzen; Jozefzoon en Narsingh zijn er ook nog. Destijds bij komst naar PSV gold Narsingh als een van de grootste beloften van de eredivisie - ook Ajax loerde naar hem; dat is een beetje verslommerd.
Pereiro moet zich ook wat meer aandienen. Maar als .... dan graag een linkerspits, type snelle lastpak.
Pereiro moet zich ook wat meer aandienen. Maar als .... dan graag een linkerspits, type snelle lastpak.
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 23:47 uur
Ongelooflijk, het past wel in het Nederlandse OL net niet gevoel van de laatste dagen. Dan ben je zoveel beter, speel je vreemd genoeg 3-3 en mis je al je je shoot outs... 

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 01:00 uur
Mjuman schreef:
Vreemde uitspraak - zowel Pröpper als Hendrickx zijn up and coming, jonger. De Jong is al voorbij de top van de heuvel. Pröpper is technisch - in principe - veel begaafder. T.o.v. Wijnaldum vond ik Pröpper geen merkbaar verlies.
Volgens mij schelen Pröpper en De Jong maar twee jaar, dat valt best mee. Siem de Jong was een jaar of 3 geleden een van de beste spelers van de eredivisie (toen het niveau nog iets hoger lag), ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet opnieuw zou kunnen worden.
Verder vind ik Pröpper ook erg goed, knap dat niemand Wijnaldum echt gemist heeft. Van Hendrickx moet ik het nog maar zien eigenlijk of hij nog een stap kan maken of dat hij op dit niveau blijft.
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 09:55 uur
vigil schreef:
Ongelooflijk, het past wel in het Nederlandse OL net niet gevoel van de laatste dagen. Dan ben je zoveel beter, speel je vreemd genoeg 3-3 en mis je al je je shoot outs...
Zelden een veel betere ploeg met zo'n overwicht en zoveel meer kansen zo ongelukkig zien verliezen. GB: 3x scoren uit 3 kansen met 3x een gelukkige reboundgoal. Alleen die keepster was wereldklasse.
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 14:41 uur
herman schreef:
Volgens mij schelen Pröpper en De Jong maar twee jaar, dat valt best mee. Siem de Jong was een jaar of 3 geleden een van de beste spelers van de eredivisie (toen het niveau nog iets hoger lag), ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet opnieuw zou kunnen worden.
Verder vind ik Pröpper ook erg goed, knap dat niemand Wijnaldum echt gemist heeft. Van Hendrickx moet ik het nog maar zien eigenlijk of hij nog een stap kan maken of dat hij op dit niveau blijft.
(quote)
Ik heb het even nagezien - dacht dat Pröpper jonger was - en ze schelen 2,5 jaar. Weet van De Jong nog wel dat ie niet alleen als middenvelder is ingezet, maar de laatste jaren bij Ajax als (schaduw)spits; was een uitermate bruikbare speler, die ook bij Ajax regelmatig geblesseerd was. In de klassementen vond ik alleen terug dat Siem de Jong in 2013 werd gehuldigd als Maatschappelijk speler Eredivisie. Ben benieuwd

Eriksen kreeg toen de zilveren schoen en Bony de gouden. Van Ginkel was talent van het jaar (Maher in 2012 trouwens).
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 15:26 uur
Milik was aan de prijs maar Crystal palace betaald liverpool 32 miljoen voor Benteke (spits)
Siem de Jong bij PSV is afwachten hoe dat wordt. Extra motivatie is natuurlijk wel dat hij met zijn broer dan in één elftal kan spelen. Het is echter een huurling dus veel risico loop je er niet mee als club zijnde. Ramselaar zal zijn best moeten doen om niet alleen als toptalent te worden gezien a la Sinkgraven bij Ajax (vergelijkbaar in prijs).
Indien Maher weg gaat heeft PSV vijf volwaardige middenvelders die voor het eerste in aanmerking komen. (Guardado, Hendrix, propper, De Jong en Ramselaar). Als hij blijft trouwens ook
Siem de Jong bij PSV is afwachten hoe dat wordt. Extra motivatie is natuurlijk wel dat hij met zijn broer dan in één elftal kan spelen. Het is echter een huurling dus veel risico loop je er niet mee als club zijnde. Ramselaar zal zijn best moeten doen om niet alleen als toptalent te worden gezien a la Sinkgraven bij Ajax (vergelijkbaar in prijs).
Indien Maher weg gaat heeft PSV vijf volwaardige middenvelders die voor het eerste in aanmerking komen. (Guardado, Hendrix, propper, De Jong en Ramselaar). Als hij blijft trouwens ook

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 20:27 uur
Haha....... 
Ik denk dat overloper Bosz, net zoals luigifort al voorstelde, geen keeper heeft opgesteld. Maar laten we eerlijk zijn: Willem II had een prima seizoenstart!

Ik denk dat overloper Bosz, net zoals luigifort al voorstelde, geen keeper heeft opgesteld. Maar laten we eerlijk zijn: Willem II had een prima seizoenstart!

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 20:33 uur
Tja..vooruitziende blik he
.
Maar ik heb wel geloof in Bosz..behalve dat ie n Feyenoorder is dan..heb wel geloof in hem..gun m wat tijd en verliespartijen dan komt t vanzelf wel op de rit en anders voor volgend seizoen wanneer we de CL gaan winnen...en dan kan Feyenoord ook weer ns een keer 2e worden dit seizoen (achter PSV)
. Maar ik heb wel geloof in Bosz..behalve dat ie n Feyenoorder is dan..heb wel geloof in hem..gun m wat tijd en verliespartijen dan komt t vanzelf wel op de rit en anders voor volgend seizoen wanneer we de CL gaan winnen...en dan kan Feyenoord ook weer ns een keer 2e worden dit seizoen (achter PSV)

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 20:34 uur
luigifort schreef:
dan komt t vanzelf wel op de rit en anders voor volgend seizoen wanneer we de CL gaan winnen...
dan komt t vanzelf wel op de rit en anders voor volgend seizoen wanneer we de CL gaan winnen...

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:20 uur
Wel mooi spel vaak met Heracles en Vitesse, maar dan teveel verliespartijen en daardoor subtop..
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:22 uur
Gooi ook Viergever en Sinkgraven er maar in als je achter staat, gaat het vast beter 

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:24 uur
Had dan Siem genomen..die heeft scorend vermogen..gaat PSV plezier van krijgen..
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:32 uur
Inderdaad, een garantie voor succes.
Maar die zal wel weer te hoge salariseisen voor Ajax hebben gehad
Maar die zal wel weer te hoge salariseisen voor Ajax hebben gehad

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:40 uur
Overmars zit op zn geld ja..alhoewel hebben we straks wel een Belg erbij voor 20 miljoen 
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:46 uur

Zou de cover van Peter Bosz al zijn ontdekt?

De lijn van de oefenwedstrijden wordt door Ajax gewoon doorgezet. Ongeacht Traore etc.
5 punten verlies op drie wedstrijden is altijd erg lastig om weer in te halen.
Willem II, tot nu toe nog niet erg spraakmakend, had nog nooit gewonnen in Amsterdam. Dus records zijn er om te vestigen.
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:58 uur
Ik heb de laatste 10 minuten gezien: wat was dat bedroevend zeg. Weet je hoeveel kansen ajax had? 0

0
Hendrik68
geplaatst: 20 augustus 2016, 21:59 uur
Willem II heeft de beste trainer die Groningen ooit gehad heeft overgenomen. Dat is direct te zien.
0
geplaatst: 20 augustus 2016, 22:00 uur
Nou direct: de eerste 2 wedstrijden verloren ze met doelsaldo 2-7.... 

0
geplaatst: 20 augustus 2016, 22:19 uur
Ajax wordt effe mooi t Bosz in gestuurd 
Ik lach niet hard...maar wel lang...

Ik lach niet hard...maar wel lang...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.