MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
west schreef:
Ze liep vorig jaar ruim 2 tienden (21,63!) sneller in de WK finale....... echt teleurstellend zilver dus.

Thompson zat daar toen maar 3/100ste achter, dus zo vanzelfsprekend was het niet hier goud te halen. Bovendien is dat echt een ongelooflijke tijd, je kunt niet elke wedstrijd een record lopen.

herman schreef:
(quote)

Thompson zat daar toen maar 3/100ste achter, dus zo vanzelfsprekend was het niet hier goud te halen. Bovendien is dat echt een ongelooflijke tijd, je kunt niet elke wedstrijd een record lopen.

Mee eens wat betreft die tijd. Maar als ze voor Thompson had willen blijven, had ze 21,77 moeten lopen: nu liep ze een matige bocht en verkrampte ze op het eind (vertelde haar coach). Ze kan het zeker.

west schreef:
(quote)

Mee eens wat betreft die tijd. Maar als ze voor Thompson had willen blijven, had ze 21,77 moeten lopen: nu liep ze een matige bocht en verkrampte ze op het eind (vertelde haar coach). Ze kan het zeker.

Duik maar eens de boeken om te achterhalen hoe vaak er op een OS wereldrecords/toptijden worden gelopen. Dat valt echt wel mee - of tegen, afhankelijk van hoe je het beschouwt. De 21:63 van vorig jaar (WK) is de derde tijd EVER op die afstand, na Flo Jo en Marion Jopes, beiden US.

Assurancetourix
Ik stel voor om alle wereldrecords/toptijden te resetten op 00:00.

Assurancetourix schreef:
Ik stel voor om alle wereldrecords/toptijden te resetten op 00:00.

Mocht je het niet gemerkt hebben de dag van - mogelijke "activering" van - de millenniumbug ligt inmiddels al weer ruim 16,5 jaar achter ons. Maar ja, als je vaak aan een boom vastgebonden zit, raakt je tijdsgevoel wat gedesoriënteerd

Jasper Cillessen naar Barca
Dat verklaart zijn spel van de laatste weken

johan de witt schreef:

Wat zou hij bij het sollicitatiegesprek hebben gezegd over het stoppen van penalties?

Dat hij dan graag gewisseld wil worden

Of dat hij dat graag eens mee wil maken

johan de witt schreef:

Ik vind zijn spel van de laatste jaren eigenlijk niet super. Natuurlijk af en toe een fraaie lijnredding, maar ook fouten. Waarom gaan ze niet voor Jeroen Zoet? Keeper van het Champions League team 2015-2016. Misschien omdat hun vriendje Marc Overmars zo de kas weer eens kan spekken? Niet te geloven: eerst al die absurde transfer van Milik naar Napoli. Financieel is het seizoen van ajax al geslaagd.

Assurancetourix
Mjuman schreef:
(quote)

Mocht je het niet gemerkt hebben de dag van - mogelijke "activering" van - de millenniumbug ligt inmiddels al weer ruim 16,5 jaar achter ons. Maar ja, als je vaak aan een boom vastgebonden zit, raakt je tijdsgevoel wat gedesoriënteerd

Ik ben van 51 v.Chr dus ik kijk niet op een jaartje meer of minder, a propos: weet je misschien hoe laat het is?

Overschatte keeper... dat een club als Barcelona zo'n matige keeper wil verbaast me echt.

Barcelona heeft niet echt kijk op keepers, die ter Stegen kan er ook niet zoveel van. Maar Cillessen zal wel bankzitter worden neem ik aan, of derde keus? Dan heb je voor tien miljoen best een aardige wisselspeler.

Goede keuze van Barca en AJAX moet nu maar vol voor Lamprou gaan.
Prima zo'n doelmannencarrousel.
Maar Vermeer terughalen zou wel de beste oplossing voor AJAX zijn, gratis tip van een vriend

dix
Ik gun het Cillessen wel.

V.d Sar kan weer aan de bak Zaterdag

Strik erom en geen verzendkosten
Zoet halen..had gehoord dat ie naar een topclub wil ..mag Siem wel naar PSV

luigifort schreef:
Zoet halen..had gehoord dat ie naar een topclub wil

Amsterdamse arrogantie.... ik zeg: Smeets van de Graafschap halen. Dat is pas een winnaar.

west schreef:
(quote)

Amsterdamse arrogantie.... ik zeg: Smeets van de Graafschap halen. Dat is pas een winnaar.

If you can't beat them, buy them.

Na het WK was Cillessen wat minder, maar wellicht dat een nieuwe uitdaging wel goed voor hem is. Alleen met wie moet Ajax het nu doen? Tim Krul halen? Of Onana/Boer doorschuiven? Of die keeper waarmee Bosz in Israël heeft gewerkt, schijnt ook wel een goeie te zijn.

Geen keeper nodig..met Bosz' idee om constant te pressen op de helft van de tegenstander speel je toch maar op 1 helft

luigifort schreef:
Geen keeper nodig..met Bosz' idee om constant te pressen op de helft van de tegenstander speel je toch maar op 1 helft

Daarom doen ze het ook zo goed in de voorbereiding en het begin van het seizoen...

panjoe (moderator)
12 miljoen, wat een geld... Gelijk doen natuurlijk.

Siem naar PSV zou ik wel voor tekenen. Zo'n beetje de perfecte 4e man voor op het middenveld.

luigifort schreef:
Zoet halen..had gehoord dat ie naar een topclub wil.

Topclub, geen tobclub bedoelde hij

Zou me niet verbazen als Ajax nu Eloy Room gaat halen en Ruiter naar Vitesse vertrekt.

Edit: maar eigenlijk kunnen ze gewoon het beste proberen om Michel Vorm los te weken bij Tottenham Hotspurs. Die verdient daar vorstelijk, maar zit wel in principe op de bank.

panjoe schreef:

Siem naar PSV zou ik wel voor tekenen. Zo'n beetje de perfecte 4e man voor op het middenveld.

Wel al een paar jaar niet gevoetbald omdat hij constant geblesseerd is. Ik zou daar toch mee uitkijken

vigil schreef:
(quote)

Wel al een paar jaar niet gevoetbald omdat hij constant geblesseerd is. Ik zou daar toch mee uitkijken

Het verhaal is al verfilmd: De vierde man

vigil schreef:
(quote)

Dat is niet helemaal waar, heeft vorig seizoen toch redelijk wat gespeeld. Maar toch wel zonde, erg goede speler. In goede doen een stuk beter dan Pröpper of Hendrickx.

dix
vigil schreef:

PSV heeft daar ervaring mee. Ze kochten in 2007 Kluivert en die schoot er uiteindelijk in 9 wedstrijden tóch eentje in. Uiteindelijk bleek dat precies het goaltje dat nodig was om de titel op doelsaldo binnen te halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.