Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Martial
geplaatst: 26 augustus 2016, 15:52 uur
Feyenoord begint op donderdag 15 september gelijk thuis tegen Manchester United, je kan het maar alvast gehad hebben 

0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:01 uur
Martial schreef:
Feyenoord begint op donderdag 15 september gelijk thuis tegen Manchester United, je kan het maar alvast gehad hebben
Vorig jaar achtte iedereen hier PSV ook kansloos tegen Man U en we weten hoe dat toen is verlopen. Maar met Mourinho aan het hoofd zou ik tegen Man U niet te aanvallend gaan spelen.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:23 uur
vigil schreef:
Ruud Gullit heeft nee verkocht aan het duo Oostveen / Blind. Het salaris was aan de lage kant en bovendien mocht hij niet bij vergaderingen aanwezig zijn en niet spelers scouten of komende tegenstanders bekijken.
Dat salaris zal wel meevallen maar de laatste redenen zijn natuurlijk meer dan logisch dat hij daarover valt. Wat denkt zo'n Blind wel? Dat Ruud de pionnen gaat neerzetten en zich verder zonder mee te praten achter alle beslissingen van ome Danny gaat staan.
Ruud Gullit heeft nee verkocht aan het duo Oostveen / Blind. Het salaris was aan de lage kant en bovendien mocht hij niet bij vergaderingen aanwezig zijn en niet spelers scouten of komende tegenstanders bekijken.
Dat salaris zal wel meevallen maar de laatste redenen zijn natuurlijk meer dan logisch dat hij daarover valt. Wat denkt zo'n Blind wel? Dat Ruud de pionnen gaat neerzetten en zich verder zonder mee te praten achter alle beslissingen van ome Danny gaat staan.
Het lijkt me sterk dat Blind daar wat over te zeggen heeft. Maar het geeft maar weer eens aan dat het een enorme puinhoop is daar in Zeist.
Eerst een ervaren man aanstellen. Die vertrekt alweer naar een paar maanden. Om vervolgens met weer een mislukte trainer op de proppen te komen. In de vorm van Ruud Gullit. Het nieuws wordt groot gebracht. En vervolgens tekent Gullit niet. Wat een stelletje sukkels daar in Zeist.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:29 uur
Nos
Wat een zooitje zeg, Hans van Breukelen zegt dingen en die kloppen volgens Gullit niet, kom op zeg het gaat maar over een assistent, zelfs dat kunnen ze nog niet regelen. Geef Gullit zo'n vertrekclausule, er komt toch niemand voor hem met een betere aanbieding.
Wat een zooitje zeg, Hans van Breukelen zegt dingen en die kloppen volgens Gullit niet, kom op zeg het gaat maar over een assistent, zelfs dat kunnen ze nog niet regelen. Geef Gullit zo'n vertrekclausule, er komt toch niemand voor hem met een betere aanbieding.

1
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:34 uur
Het is niet voor het eerst dat Gullit bij Oranje weg is gelopen 
Maar ik had toch liever dat Blind of Oostveen dat eens zouden doen.

Maar ik had toch liever dat Blind of Oostveen dat eens zouden doen.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:38 uur
Uitstekende diepere onderzoeksjournalistiek die aantoont dat het op bestuurlijk niveau bij Ajax onthutsend slecht geregeld is. Wist niet dat het zo erg was. Aanrader om te lezen voor alle users hier die wel eens een mening hebben over de mooiste club van Nederland.
Ajax wordt geleid door amateurs (en dat is een structureel probleem) - Catenaccio - Blendle (€)
We mopperen hier regelmatig op de spelers en trainer(s) die onvoldoende presteren maar waar de oude-jongens-krentenbrood club van leden allemaal mee wegkomt is nog vele malen triester. Hoog tijd dat de structuur op de schop gaat.
Ajax wordt geleid door amateurs (en dat is een structureel probleem) - Catenaccio - Blendle (€)
We mopperen hier regelmatig op de spelers en trainer(s) die onvoldoende presteren maar waar de oude-jongens-krentenbrood club van leden allemaal mee wegkomt is nog vele malen triester. Hoog tijd dat de structuur op de schop gaat.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:39 uur
Van mij mag/moet die hele zooi opstappen, incluisief de raad van commissarissen. Bij de KNVB is het een grote puinhoop.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 16:59 uur
iggy schreef:
Het lijkt me sterk dat Blind daar wat over te zeggen heeft. Maar het geeft maar weer eens aan dat het een enorme puinhoop is daar
(quote)
Het lijkt me sterk dat Blind daar wat over te zeggen heeft. Maar het geeft maar weer eens aan dat het een enorme puinhoop is daar
Dat denk ik toch wel. Een bondscoach heeft daar neem ik aan de nodige invloed. Of dat in het geval van Blind slim is weet ik ook niet

Ik denk dat ze gewoon Gullit wilde gebruiken om het ernstige tekort aan charisma op te vullen. Iets om de gunfactor een stuk te verhogen
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 17:01 uur
Martial schreef:
Eindelijk weer eens zo'n affiche in de Kuip, ben ik op vakantie.
Maar daar ga ik niet over klagen, uiteraard...Wie weet naar Manchester zelf.
Fijne loting. Mooie affiches en niet geheel kansloos, al is het behoorlijk pittig. Snel ManU terug halen en opstellen tegen Zorya.

0
geplaatst: 26 augustus 2016, 18:21 uur
Op basis waarvan zit Bazoer eigenlijk bij de Oranje selectie?
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 18:27 uur
vigil schreef:
Dat denk ik toch wel. Een bondscoach heeft daar neem ik aan de nodige invloed. Of dat in het geval van Blind slim is weet ik ook niet
Ik denk dat ze gewoon Gullit wilde gebruiken om het ernstige tekort aan charisma op te vullen. Iets om de gunfactor een stuk te verhogen
(quote)

Dan heeft Blind in ieder geval een hoop macht. Maar het maakt ook verder niks meer uit. Gullit komt niet. En van Breukelen faalt in zijn eerste move werkelijk HOPELOOS. En niet dat ik het erg vind dat Gullit niet komt. Ik vraag me af (behalve inderdaad charisma) wat hij nou zou moeten toevoegen aan de verder al uiterst zwakke trainersstaf.
Overgens geef ik van Breukelen wel gelijk dat er geen clausule meer wordt opgenomen in een contract.
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 18:31 uur
trebremmit schreef:
Omdat onze bondscoach Blind heet.

0
geplaatst: 26 augustus 2016, 19:49 uur
Gullit en van Breukelen ging al niet zo goed samen geloof ik...
Blijft n rare gang van zaken zo..die Wk kwalificatie kunnen we zo wel op onze buik schrijven
Blijft n rare gang van zaken zo..die Wk kwalificatie kunnen we zo wel op onze buik schrijven

0
geplaatst: 26 augustus 2016, 20:43 uur
Zie net dat ik dan toch weer terug ben.

Al meer dan 3000 vluchten geboekt naar Manchester binnen een paar uur. Ik voorzie dat dit voorlopig het laatste Europese seizoen is voor Feyenoord.
0
Martial
geplaatst: 27 augustus 2016, 09:45 uur
Mjuman schreef:
Vorig jaar achtte iedereen hier PSV ook kansloos tegen Man U en we weten hoe dat toen is verlopen. Maar met Mourinho aan het hoofd zou ik tegen Man U niet te aanvallend gaan spelen.
Het Manchester United van vorig seizoen en van dit seizoen daar zit wel enig verschil in moet ik zeggen
en PSV schat ik altijd ook nog hoger in dan Feyenoord, maar het woord kansloos heb ik overigens niet gebruikt en of je echt kansloos bent zou de wedstrijd moeten uitwijzen, maar we beginnen gewoon op 0 - 0
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 09:45 uur
'We hebben genoeg middenvelders, waarbij jongens als Nouri, Sinkgraven en De Jong over creativiteit beschikken', aldus Overmars vorige week nog tegen Ajax TV. 'Als je een jongen als Ziyech haalt, leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je een of twee jongens kunt afschrijven. We kiezen voor beleid. Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen.'
Ajax gaat nu voor Ziyech
Een sterke oplettende centrumverdediger is vast niet nodig
Ajax gaat nu voor Ziyech

Een sterke oplettende centrumverdediger is vast niet nodig

0
Martial
geplaatst: 27 augustus 2016, 09:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Al meer dan 3000 vluchten geboekt naar Manchester binnen een paar uur. Ik voorzie dat dit voorlopig het laatste Europese seizoen is voor Feyenoord.
Zolang er maar niets in het stadion gebeurd en dat geldt voornamelijk in de thuiswedstrijden, bij de uitwedstrijd is Manchester United verantwoordelijk en wat er eventueel buiten het stadion gebeurd daar heeft de UEFA niet zo'n invloed op.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:05 uur
Ajax beloont Twente met financieel wanbeleid als ze alsnog Ziyech halen. Alleen daarom zouden ze het al niet moeten doen.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:09 uur
De reden dat Ajax nu nog voor Ziyech gaat is ook veroorzaakt door wanbeleid, dus soort zoekt soort 

0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:15 uur
Hij past wel in het Olympische U23 profiel. Nu de dispensatiespelers nog.
0
Martial
geplaatst: 27 augustus 2016, 11:29 uur
gigage schreef:
Ajax beloont Twente met financieel wanbeleid als ze alsnog Ziyech halen. Alleen daarom zouden ze het al niet moeten doen.
Je hebt hier wel een punt moet ik zeggen

Ziyech zelf zou al een persoonlijk akkoord hebben met Fenerbahçe alleen de clubs zijn er nog niet uit, maar wat een paniek daar in Amsterdam zeg of Ziyech de oplossing is.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 11:32 uur
Zou wel het domste zijn wat hij kan doen naar Fenerbahçe gaan, sportief gezien dan.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 11:33 uur
Martial schreef:
Ziyech zelf zou al een persoonlijk akkoord hebben met Fenerbahçe alleen de clubs zijn er nog niet uit,
Ziyech zelf zou al een persoonlijk akkoord hebben met Fenerbahçe alleen de clubs zijn er nog niet uit,
Fenerbace wil dacht ik alleen huren (huur-koop, Fener heeft nog een straf/koopverbod ).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.