Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 11:48 uur
Martial die ken ik, het verhaal gaat dat die video ge-edit is en die reactie ergens anders over gaat.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 12:01 uur
Martial schreef:
Zolang er maar niets in het stadion gebeurd en dat geldt voornamelijk in de thuiswedstrijden, bij de uitwedstrijd is Manchester United verantwoordelijk en wat er eventueel buiten het stadion gebeurd daar heeft de UEFA niet zo'n invloed op.
(quote)
Zolang er maar niets in het stadion gebeurd en dat geldt voornamelijk in de thuiswedstrijden, bij de uitwedstrijd is Manchester United verantwoordelijk en wat er eventueel buiten het stadion gebeurd daar heeft de UEFA niet zo'n invloed op.
Net als in Rome zeker en Nancy zeker? Na Nancy werd Feyenoord uit het toernooi gehaald. Ze zouden spelen tegen de Spurs toen.
En ik weet zeker dat Feyenoord nu zo op scherp staat mede vanwege AS Roma uit . Want zoveel gebeurde er niet in de Kuip. Een opblaasbanaan en volle trappen, come on. Oké, en er werden aanstekers het veld op gegooid, dat gaat wel te ver.
Maar ik krijg het idee dat Feyenoord voor 5 jaar geschorst kan worden als de supporters opnieuw de fout in gaan.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 12:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Een opblaasbanaan
Een opblaasbanaan
Ha,ha, die banaan was daar ook wel geweest als er enkel blanke spelers op het veld stonden, net of iemand zo'n banaan gericht naar Gervinho kan laten dwarrelen, die zou ook zo bij een van de (donkere) Feyenoord spelers geland zijn.
Ach die scheids werd zo lekker belangrijk.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 12:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Een opblaasbaan ...
Een opblaasbaan ...
Bij de E.O.D. of bij Daesh ?
0
Martial
geplaatst: 27 augustus 2016, 12:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Net als in Rome zeker en Nancy zeker? Na Nancy werd Feyenoord uit het toernooi gehaald. Ze zouden spelen tegen de Spurs toen.
En ik weet zeker dat Feyenoord nu zo op scherp staat mede vanwege AS Roma uit . Want zoveel gebeurde er niet in de Kuip. Een opblaasbaan en volle trappen, come on. Oké, en er werden aanstekers het veld op gegooid, dat gaat wel te ver.
Maar ik krijg het idee dat Feyenoord voor 5 jaar geschorst kan worden als de supporters opnieuw de fout in gaan.
(quote)
En ik weet zeker dat Feyenoord nu zo op scherp staat mede vanwege AS Roma uit . Want zoveel gebeurde er niet in de Kuip. Een opblaasbaan en volle trappen, come on. Oké, en er werden aanstekers het veld op gegooid, dat gaat wel te ver.
In Nancy ging het fout IN het stadion zelf en bij Roma uit in het stadion is toch niets noemenswaardig gebeurd?
Feyenoord is toen beboet voor het vuurwerk wat er in het stadion werd afgestoken door sommige Feyenoordsupporters.
Waarom dacht je dat Gudde zulke zware maatregelen heeft getroffen in de thuiswedstrijden dit Europese seizoen?
Er mag gewoon niets maar dan ook helemaal niets gebeuren in de Kuip waardoor de UEFA in actie kan komen en nogmaals de thuisspelende club is altijd verantwoordelijk voor wat er IN het stadion gebeurd, anders had Gudde toch ook wel gezegd we nemen ook geen uitsupporters mee naar de Europese wedstrijden dit seizoen als er zoveel "gevaar" aan zou kleven?
Je niet zo druk maken hoor Rico, dat mag je vanavond weer doen in de Kuip tegen Excelsior

0
geplaatst: 27 augustus 2016, 14:37 uur
Rudi S schreef:
De reden dat Ajax nu nog voor Ziyech gaat is ook veroorzaakt door wanbeleid, dus soort zoekt soort
De reden dat Ajax nu nog voor Ziyech gaat is ook veroorzaakt door wanbeleid, dus soort zoekt soort
Maar bij de één rust het wanbeleid op bedrog en bij de ander kom je bedrogen uit. Met één nieuwe middenvelder is het lek nog niet boven denk ik. Maar Ziyech is een mooie voetballer en dat hij op de NL velden te zien blijft is ook wel wat waard. (12 Miljoen, gok ik)
0
Hendrik68
geplaatst: 27 augustus 2016, 14:43 uur
Maakt niet uit hoeveel. Ajax hoeft toch niet te betalen. Ze kunnen gewoon zeggen; Betaal ons eerst maar en alle andere clubs daarbij.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 15:15 uur
Martial schreef:
In Nancy ging het fout IN het stadion zelf en bij Roma uit in het stadion is toch niets noemenswaardig gebeurd?
Feyenoord is toen beboet voor het vuurwerk wat er in het stadion werd afgestoken door sommige Feyenoordsupporters.
Waarom dacht je dat Gudde zulke zware maatregelen heeft getroffen in de thuiswedstrijden dit Europese seizoen?
Er mag gewoon niets maar dan ook helemaal niets gebeuren in de Kuip waardoor de UEFA in actie kan komen en nogmaals de thuisspelende club is altijd verantwoordelijk voor wat er IN het stadion gebeurd, anders had Gudde toch ook wel gezegd we nemen ook geen uitsupporters mee naar de Europese wedstrijden dit seizoen als er zoveel "gevaar" aan zou kleven?
Je niet zo druk maken hoor Rico, dat mag je vanavond weer doen in de Kuip tegen Excelsior
(quote)
Hoho, ik maakte me niet druk hoor. Was in eerste instantie een grap (die 10 jaar Manchester). Maar alle gebeurtenissen buiten het stadion wegen absoluut mee...
Daarnaast is het op z'n Rotterdams gezegd kalotuh dat er maar 26.000 supporters in de Kuip zitten tegen Man United en Fenerbahce.
1
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:07 uur
Zo, probleem Kuyt ook weer oplost!
En hup waanzinnige goal van Berghuis er achteraan
En Toornstra, het gaat nu hard
En hup waanzinnige goal van Berghuis er achteraan

En Toornstra, het gaat nu hard
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:37 uur
Feyenoord ziet er aardig uit in cijfers nu, maar zijn nog niet echt getest.. en de enige echte test verloren ze tegen psv....
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:38 uur
Ondertussen maakt Milik gehakt van AC Milan (op Eurosport) en Real Madrid kan niet imponeren zonder Ronaldo (op Ziggo)
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:49 uur
lennon schreef:
Feyenoord ziet er aardig uit in cijfers nu, maar zijn nog niet echt getest.. en de enige echte test verloren ze tegen psv....
Tja wanneer worden Nederlandse topclubs "echt " getest? Ze hebben tegen Groningen en Twente gespeelt en dat zijn normaal gezien lastige tegenstanders voor Feyenoord. Twente gaat vandaag weer winnen en sluiten weer bij de subtop aan. Tegen PSV had het in de 2de helft ook zo maar gelijk kurnen worden.
Ajan speelt thuis gelijk tegen Roda en verliest van Willem II zijn die dan wel getest?
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:49 uur
lennon schreef:
In Amsterdam hebben ze ook nog geen tegenstander van naam gehad, toch is het gat 8 punten (vooralsnog). Met dezelfde tegenstanders vorig jaar had Feyenoord toen 4 punten minder.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:53 uur
gigage schreef:
Ondertussen maakt Milik gehakt van AC Milan (op Eurosport)
Ondertussen maakt Milik gehakt van AC Milan (op Eurosport)
Ow ja Eurosport, dank voor de tip!
1
geplaatst: 27 augustus 2016, 21:56 uur
Toch heb je het gevoel bij de serie A dat je de hele tijd naar Vitesse zit te kijken of lopen de napolitanen wel uit voor de CL?
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 23:43 uur
0
geplaatst: 28 augustus 2016, 13:22 uur
trebremmit schreef:
Lekker dan Bacuna, wat een dwaas.
Lekker dan Bacuna, wat een dwaas.
Na 10 minuten was dat al duidelijk, Faber had natuurlijk veel eerder moeten wisselen.
0
geplaatst: 28 augustus 2016, 13:22 uur
Klopt, hij zocht het gewoon op, je zag het aankomen maar Faber deed niks.
Maar mooi dat ze Luuk nog steeds strafschoppen laten nemen.
Maar mooi dat ze Luuk nog steeds strafschoppen laten nemen.

0
geplaatst: 28 augustus 2016, 13:33 uur
Belabberde pingel van De Jong zeg. Hij dacht zeker dat elke keeper gelijk een hoek kiest. 

1
geplaatst: 28 augustus 2016, 14:16 uur
Dat is toch gewoon amateuristisch! Hij blijft hem nemen. Van de laatste 9 heeft hij er 5 gemist en bij de vorige gemiste zei Cocu dat er nu echt wel een andere de pingels moest gaan nemen 

0
geplaatst: 28 augustus 2016, 14:34 uur
Zeer knappe prestatie van FC Groningen wel om met deze beperkte selectie en zo'n relatief lange tijd met 10 man spelend PSV te beletten van scoren. Misschien moeten ze tegen mindere clubs ook maar wat verdedigender gaan spelen?
En PSV dan: 37 schoten waarvan slechts 6 op doel. Dan heb je het geloof ik ook niet helemaal begrepen.
En PSV dan: 37 schoten waarvan slechts 6 op doel. Dan heb je het geloof ik ook niet helemaal begrepen.
1
geplaatst: 28 augustus 2016, 14:40 uur
Een gelijkspel uit tegen PSV is gewoon een goede prestatie. 

0
geplaatst: 28 augustus 2016, 15:29 uur
luigifort schreef:
En daarom is PSV dus geen topclub..
En daarom is PSV dus geen topclub..
Natuurlijk wel, door een beetje tegenslag gooit PSV echt niet meteen heel zijn penaltyconcept om, het vertrouwen in die skills van onze Luuk is levensgroot

Overigens heeft concurrent Den Haag ook nog niet gewonnen.
Bij AJAX wordt het toch nog spannend , Westerman komt er in

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.