Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 17:26 uur
Dan zal er dus weinig veranderen. Aldus Jack Van Gelder. En ben bang dat dat de waarheid zal zijn.
Van de regen naar de drup ?!
Maar wie weet, meschien dat Gijs een paar mooie konijnen uit de (nieuwe) hoed weet te toveren?
Van de regen naar de drup ?!
Maar wie weet, meschien dat Gijs een paar mooie konijnen uit de (nieuwe) hoed weet te toveren?
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 17:29 uur
Mocht Toon Gerbrands ooit nog willen bij PSV lijkt mij dat wel iemand die de boel weer op de rails kan krijgen bij de KNVB.
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 17:32 uur
Opvolger Van Oostveen doet opvallende uitspraak: ''Bij de KNVB zien we Ajax graag kampioen worden'' - Voetbalflitsen.nl - het leukste en opvallendste voetbalnieuws!
Erg voor Gijs dat hij afgelopen seizoen de schaal aan PSV moest uitreiken, Van Oostveen zat bij De Graafschap - AJAX
1
geplaatst: 29 augustus 2016, 20:29 uur
De uitlatingen van td Brands tav Overmars vind ik niet erg kies. Laat dan lekken dat er last minute nog kapers op de kust waren voor Ramselaar en De Jong. Dan kan de pers het zelf uitvogelen. Nu breng je die spelers in een lastig parket. Straks speelt Oranje tegen Zweden en zal daar op het trainingskamp het gesteggel wel weer gaan rondzoemen.
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 20:52 uur
gigage schreef:
De uitlatingen van td Brands tav Overmars vind ik niet erg kies. Laat dan lekken dat er last minute nog kapers op de kust waren voor Ramselaar en De Jong. Dan kan de pers het zelf uitvogelen. Nu breng je die spelers in een lastig parket. Straks speelt Oranje tegen Zweden en zal daar op het trainingskamp het gesteggel wel weer gaan rondzoemen.
Komediant - hoe denk je dat zoiets anders naar buiten is gekomen. Tijdens de postcohabitale zang van Marcel? Terwijl ie een sigaretje opstak en niet doorhad dat zijn foon op de luidsprekerstand stond?
Meestal werkt het zo dat het journaille aas uitlegt en dan kijkt wie hapt. Gezien de ventilator bij VI, de Ajax-watcher Freek ***, gaat het m.i. om een reactie van Brands - in het kader van het principe "hoor en wederhoor" die reageerde op scheet van die lekkende Freek.
Moet er gezwampeld worden doe dat naar de lekker.
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 21:00 uur
Ik dacht dat overmars gereageerd had op Brands. Dan zal ik het wel mis hebben.
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 23:56 uur
Van Basten ook weg ... 
Er moet een hek om Zeist anders hebben we straks in Stockholm niemand in de dug-out.

Er moet een hek om Zeist anders hebben we straks in Stockholm niemand in de dug-out.
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 23:59 uur
Hij krijgt een hoge functie bij de FIFA. 
Op basis waarvan eigenlijk, moet je dan niet iets kunnen?

0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:11 uur
trebremmit schreef:

Nee, dan moet je juist niets kunnen. Hoewel? Toch wel een aantal vaardigheden: omkopen, je laten omkopen, geld wegsluisen, geld witwassen en meer van dat soort maffia praktijken.
Maar Marco heeft niets met dit alles te maken. Wat gaat uitgerekend hij daar nou doen? Oh, ik lees: nieuwe plannen maken. Hij is nogal van de modernisering van het voetbal en de spelregels. Maar of hij wat voor elkaar krijgt daar...
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:15 uur
Lekker ook van Gullit om dit bekend te maken, de KNVB en Van Basten wilden dit na Zweden bekend gaan maken. 
Denk niet dat die nog een functie bij de KNVB krijgt.

Denk niet dat die nog een functie bij de KNVB krijgt.
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:18 uur
Dan nog, een blind paard kan zelfs de juiste opstelling maken en van eigen kracht uitgaan.
Geen idee wie nu assistent moet gaan worden, het lijkt in ieder geval op een tijdelijk uitzendbaantje..
Geen idee wie nu assistent moet gaan worden, het lijkt in ieder geval op een tijdelijk uitzendbaantje..
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:20 uur
Zo makkelijk is het nou ook weer niet. Wat is dan de juiste opstelling volgens jou?
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:25 uur
Zoet
Van Aanholt Bruma Vlaar Willems
Strootman Hendrix
Klaassen Wijnaldum
Janssen De Jong
Alleen gekozen uit de geselecteerden.
Van Aanholt Bruma Vlaar Willems
Strootman Hendrix
Klaassen Wijnaldum
Janssen De Jong
Alleen gekozen uit de geselecteerden.
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:26 uur
Zoet janmaat, blind, bruma, pieters, propper strootman, wijnaldum, robben, jansen, elia
0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:35 uur
Het technisch hart was eerder niet overtuigd van de toegevoegde waarde van Ziyech...
Ehmm..wat is de toegevoegde waarde van de helft van die 8 middenvelders die je nu hebt?
En wat zegt dat over het technisch hart..
Goede zaak dat ie komt..iemand met inzet ook
Ehmm..wat is de toegevoegde waarde van de helft van die 8 middenvelders die je nu hebt?

En wat zegt dat over het technisch hart..
Goede zaak dat ie komt..iemand met inzet ook

1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:42 uur
Is het rond? Amen.
By far de beste middenvelder die we hier hebben rondlopen.....zo niet de beste speler.
In een goed draaiend Ajax zeer geschikt.
Hopen dat met zijn komst de boel weer een beetje gaat swingen.
Eerst zien dan geloven.
By far de beste middenvelder die we hier hebben rondlopen.....zo niet de beste speler.
In een goed draaiend Ajax zeer geschikt.
Hopen dat met zijn komst de boel weer een beetje gaat swingen.
Eerst zien dan geloven.
1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:46 uur
Tis rond 
Alhoewel td. Brands onderneemt nog diep in de nacht een poging om m voor Ajax' neus weg te kapen

Alhoewel td. Brands onderneemt nog diep in de nacht een poging om m voor Ajax' neus weg te kapen

1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:49 uur
herman schreef:
Zo makkelijk is het nou ook weer niet. Wat is dan de juiste opstelling volgens jou?
Sneijder speelt toch wel. En ook terecht.
Ik mag 'm graag zien en een Wesley kan het verschil maken. En een beetje ervaring kan ook geen kwaad.
1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:51 uur
luigifort schreef:
Tis rond
Tis rond

Opzouten Brands. Zullen we 'm gijzelen luigi ?

1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:52 uur
Haha ja doen we of we laten Theo Maassen hem gijzelen, hij weet zn weg daar goed te vinden 

1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:53 uur

Kan ie gelijk de kampioensbeker van vorig seizoen weer jatten.

0
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:56 uur
Zou Ziyech ook mee moeten verdedigen bij Ajax? Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
1
geplaatst: 30 augustus 2016, 00:59 uur
trebremmit schreef:
Zou Ziyech ook mee moeten verdedigen bij Ajax? Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Doet Davey wel voor 'm. Da's echt zo'n kilometervreter.

Laat Ziyech maar lekker de lijnen uitzetten.
1
geplaatst: 30 augustus 2016, 01:01 uur
Dat is nou niet echt een moderne middenvelder, iemand die voorin blijft hangen. Nou ja tegen een Go Ahead ofzo kan dat nog wel, maar Europees gezien wordt dat moeilijk.
1
geplaatst: 30 augustus 2016, 01:02 uur
Klaassen is mijn modelvoetballer..technisch en inzet als een ijzervreter..kan menig ander Ajacied een puntje aan zuigen..
Ideale combi lijkt me dat Klaassen en Ziyech
Ideale combi lijkt me dat Klaassen en Ziyech

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.