MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
trebremmit schreef:
Dat is nou niet echt een moderne middenvelder, iemand die voorin blijft hangen. Nou ja tegen een Go Ahead ofzo kan dat nog wel, maar Europees gezien wordt dat moeilijk.

Dat is helemaal waar, maar het is een creatieve speler. Het zou zonde zijn als ie alleen maar aan het buffelen is.
Ik ben benieuwd welke rol hij krijgt binnen Ajax.

bikkel2 schreef:

Ik ben benieuwd welke rol hij krijgt binnen Ajax.

Assistent

Speler/ manager........doe 's gek.

Het duurt nog even voor Bosz hem brengt.
Hij moet natuurlijk eerst het tikkie breed en tikkie terug onder de knie krijgen en pas dan...

Hij zou trouwens niet de eerste speler van een andere Nederlandse club zijn die bij Ajax volledig mislukt.
Hij begint alvast met de achterstand dat Overmars en Bosz hem eigenlijk helemaal niet wilden hebben.

Enfin, nog 10 spelers om te vervangen.

Als mosterd na de CL maaltijd. Goed gescout

45 miljoen ontvangen en 11 miljoen uitgeven.
Wat gebeurt er met die andere 34 miljoen?

johan de witt schreef:
45 miljoen ontvangen en 11 miljoen uitgeven.
Wat gebeurt er met die andere 34 miljoen?

Daarvan gaan ze uit eten de heren Van der Sar en Overmars. En niet te vergeten hun partners. En oh ja: ze beleggen ook nog wat, altijd al een hobby van Marc geweest.

luigifort schreef:
En naar ons brengen

Ik zeg... Bryan Smeets.

De Boer wint niet van de Superboeren, waardoor de Boeren kampioen werden. Soms vergeet je het Luigi, maar ik herinner je er graag aan.

34 miljoen dividend?
Wel raar maar dat zie je vaak bij andere clubs ook..wat gebeurt er met de rest van de miljoenen..

luigifort schreef:
34 miljoen dividend?
Wel raar maar dat zie je vaak bij andere clibs ook..wat gebeurt er met de rest van de miljoenen..

Ja, geld verdienen kan hij wel onze Marc. Maar er ook wat goeds mee doen op het juist moment....

Wie heeft die CL dan ook nodig als het ook zonder kan

Ziyech zie ik ook niet als oplossing van het probleem op dit moment, maar we zullen zien.

Je krijgt er natuurlijk ook nog wel een aardig bedrag voor als hij niet slaagt, dus zo groot is het risico ook weer niet.

Jullie - tweeling Luigi en Johan - hadden het toch over de schaal?

Zit Luigi nou jouw bericht te liken johan de witt?

johan de witt schreef:
Ziyech zie ik ook niet als oplossing van het probleem op dit moment, maar we zullen zien.

Hij alleen kan de oplossing niet zijn, maar over 2 jaar is ie minimaal 10 miljoen meer waard..slim die Marc

Wat denk je zelf..dat ik Feyenoorders en Utrechters ga liken?

luigifort schreef:
(quote)

Hij alleen kan de oplossing niet zijn, maar over 2 jaar is ie minimaal 10 miljoen meer waard..slim die Marc

Zelfs als 'ie gewisseld wordt in de kampioenswedstrijd is al gebleken...

panjoe (moderator)
Als Ziyech het afgelopen jaar al bij Ajax speelde (en net zo speelde als hij bij Twente heeft gespeeld) konden ze er nu al het driedubbele voor vangen.

luigifort schreef:

Dat doe je! Juist leuk.

panjoe schreef:
Als Ziyech het afgelopen jaar al bij Ajax speelde (en net zo speelde als hij bij Twente heeft gespeeld) konden ze er nu al het driedubbele voor vangen.

Dat hoeft niet eens. Zelfs voor een wisselspeler betaalden ze al 33 miljoen

west schreef:
Soms vergeet je het Luigi, maar ik herinner je er graag aan.

How considerate

luigifort schreef:

Wat jij doet is jouw zaak; maar met jouw woordenschat - "een puntje zuigen aan" - denk ik wel eens dat je bepaalde essentiele menselijke handelingen zoals seks, eten, en instemming betuigen met elkaar verwisselt.

De komst van Ziyech naar Mokum? Druppel op de gloeiende plaat, de ene zwaluw (die,,,), het ene schaap (...), het oog van de meester? Zeg het maar. Misschien moet Overmars gewoon een boterham met spek, qua beleg, aan zijn spelers geven - worden ze vent van

luigifort schreef:
Zoet
Van Aanholt Bruma Vlaar Willems
Strootman Hendrix
Klaassen Wijnaldum
Janssen De Jong

Alleen gekozen uit de geselecteerden.

Niet zo makkelijk dus. Gigage en jij noemen maar 4 dezelfde spelers. En bikkel2 zegt dat je Sneijder sowieso moet opstellen, maar die noemen jullie weer geen van beiden...

Janssen èn De Jong lijkt me ook een beetje veel van het goede, zij creëren allebei niet echt hun eigen kansen en je moet ook nog iemand hebben die een assist geeft.

Mijn opstelling klopt, niks moeilijks aan..twijfelde alleen tussen Sneijder en Wijnaldum, maar geen buitenspelers voor mij.
Die Narsingh kan ik helemaal niks mee, Promes iets beter, maar ook niet goed genoeg.
Maar ik ben helaas slechts een assistent

Als De Jong maar niet een penalty neemt.

Nee daar is prof. Cocu duidelijk in geweest..hij mocht 6 x missen, niet meer

herman schreef:
(quote)

Niet zo makkelijk dus. Gigage en jij noemen maar 4 dezelfde spelers. En bikkel2 zegt dat je Sneijder sowieso moet opstellen, maar die noemen jullie weer geen van beiden...

Janssen èn De Jong lijkt me ook een beetje veel van het goede, zij creëren allebei niet echt hun eigen kansen en je moet ook nog iemand hebben die een assist geeft.

Helemaal juist, geeft precies aan waar het in Zeist aan schort: 1 (eenduidige) visie. Blind, what's in a name, kent visie alleen als deel van televisie.

Mooi ook dat ie alles via televisie moet vernemen

luigifort schreef:
34 miljoen dividend?
Wel raar maar dat zie je vaak bij andere clubs ook..wat gebeurt er met de rest van de miljoenen..

Ze zijn aan het sparen om volledig eigenaar van de Arena te worden. Die geruchten zijn er wel al wat langer en een paar jaar geleden ontkend door Ajax maar het schijnt toch echt de bedoeling te zijn dat dit binnen een paar jaar geregeld moet zijn

Volgens mij maakt de opstelling niet eens zoveel uit, het is meer de lamlendigheid die eruit moet. En het was jammer dat De Vrij, Strootman en Robben zolang geblesseerd waren. Drie spelers die ik sowieso op zou stellen. Verder sowieso nog Wijnaldum en Blind (toch onder Mourinho toch ook gewoon een van de beste spelers), de rest kun je laten afhangen van de vorm van het moment al zou ik wel voor dezelfde keeper kiezen. Van Persie is ook te makkelijk afgeserveerd eigenlijk. Topscorer aller tijden voor het Nederlands elftal, maar hij wordt behandelt als een risee. Zolang Janssen geen basisspeler is zou ik voor RVP kiezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:24 uur

geplaatst: vandaag om 13:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.