MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
iggy schreef:
Het is jammer voor Groningen dat pak hem beet P. Guardiola of C. Ancelotti niet meer vrij zijn. Die waren vast graag gekomen.

Heeft Mourinho al getekend dan? Die komt vast wel als ze de Martinitoren omdopen in Mourinhotoren

Mjuman schreef:
(quote)

Heeft Mourinho al getekend dan? Die komt vast wel als ze de Martinitoren omdopen in Mourinhotoren

Dat schijnt afgeketst te zijn door zijn aanvullende eis. Namenlijk, geen Euroborg meer, maar Maurinhoborg. Dat ging Groningen net een toren te ver eeh brug te ver.

Lekker flauw allemaal. Ha ha

trebremmit schreef:
Faber wordt de nieuwe trainer van Groningen, ben er niet echt enthousiast over maar we zullen het zien. Volgens mij zijn ze bij NEC ook niet echt blij met hem.

Volgens mij is Faber een hele goede trainer. Bij NEC is het management juist het probleem. Groningen is een prima club voor Faber en Faber is een prima trainer voor Groningen.

We gaan het zien maar ik denk dat het niks wordt, had liever een Joop Gall gehad.

Snap trouwens ook niet dat ze aantrekkelijker voetbal willen spelen en meer doelpunten maken en dan uitkomen bij Faber, die speelt nog meer op de verdediging dan Van der Looi. En dan ook nog 2 ton betalen aan NEC als afkoopsom, echt zonde van dat geld.

Trouwens, de supporters van NEC vinden Faber in ieder geval niet zo geweldig meer.

trebremmit schreef:
We gaan het zien maar ik denk dat het niks wordt, had liever een Joop Gall gehad.

Snap trouwens ook niet dat ze aantrekkelijker voetbal willen spelen en meer doelpunten maken en dan uitkomen bij Faber, die speelt nog meer op de verdediging dan Van der Looi. En dan ook nog 2 ton betalen aan NEC als afkoopsom, echt zonde van dat geld.

Trouwens, de supporters van NEC vinden Faber in ieder geval niet zo geweldig meer.

Dat lijkt me een erkend en gecertificeerd forum

Faber heeft gewoon een goede reputatie: NEC op de zevende plaats lijkt me iets om trots op te kunnen zijn. Bij Cambuur hebben ze ook nog een noorderling over. Maar goed Foppe is binnenkort oppe; dus daar is ook nog een plek.

Hendrik68
Ik begrijp dat Faber bij Eindhoven juist geroemd werd om zijn aanvallende speelstijl. Bij NEC is daar inderdaad weinig van te merken, maar met zo'n team zo hoog staan, petje af. Maar eigenlijk heb ik geen idee of ik wel of niet blij moet zijn met Faber. Lijkt mij persoonlijk iemand met een behoorlijke persoonlijkheid. Dat blijkt ook wel uit de zaak Santos. Maar of hij daarmee Groningen aan het voetballen krijgt is weer een ander verhaal. Daarvoor heb je en goede voetballers nodig, die hebben we genoeg, maar ook een paar zogeheten ettertjes, die hebben we totaal niet. Daar moet de scouting even goed mee bezig, spelers die de boel op sleeptouw nemen en de waarheid vertellen waar het moet. Ik dacht dat Maduro zo'n speler zou zijn, maar dat is zwaar tegengevallen. Ik denk dat Groningen Kieftenbeld meer mist dan van tevoren voor mogelijk werd gehouden. Zonder dat soort spelers maakt het geen bal uit wie er voor de groep staat. Maar ik zou niet weten wie Groningen anders had moeten nemen. Ik snap alleen niet waarom ze Lukkien zo aan het lijntje houden. Kon trainer bij Emmen worden, maar mocht niet weg. Dan moet je hem ook de kans geven bij Groningen vind ik. Lukkien voor 10 wedstrijdjes bij een zinkend schip houden als assistent is niet netjes van Nijland.

Als ik dat zo lees neemt Faber zo'n beetje de halve selectie van NEC mee. Nou zie ik daar niet echt spelers bij die van mij naar Groningen hoeven komen, alleen Foor misschien dat is nog wel een aardige voetballer.

Hendrik68
Lees het ook net, maar is Van Eijden nou niet zo'n speler met karakter dat we zo missen?
Die Woudenberg begrijp ik dan weer niet. We hebben Burnet, Tamata en Payne al voor die positie.

Contracten van zowel Burnet als Lindgren lopen af meen ik, dus misschien daarom zelf ook gratis afhalen van spelers in Nijmegen?

Ergerlijke spits die Costa, je hebt er buiten de doelpunten helemaal niks aan.
Dan nu maar hopen dat Ibrahimovic een keer de CL wint, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

7 (!) Brazilianen en nog een handvol zuidamerikanen stonden er aan de aftrap van deze champions league Londen vs Parijs wedstrijd.

Zou wel gunstig zijn als Ajax volgende week in Eindhoven niet hoeft te komen, omdat ze dan met 1 punt voorsprong koploper zijn. PSV blijft toch vooral het gevaarlijkste als ze zelf niet teveel het spel hoeven te maken.

Heerenveen houdt goed stand tegen het toch wat tamme PSV (helaas). Van der Looi haalt het einde van het seizoen niet. 5 op rij verloren met de sterkste spelers beginnend op de bank bij FC Grunnin'

Lijkt er op dat een behoorlijk aantal spelers met hun hoofd al meer zat bij dinsdag (Atletico) en volgende week zondag (Ajax). Klassiek PSV-probleem wel. Locadia en Narsingh gaan je trouwens ook geen kampioen maken, dat heeft Cocu blijkbaar nog steeds niet ingezien.

Lestienne en Pereiro ook niet, dus tja. Het verlies van Depay en Wijnaldum die samen goed waren voor vele, vele treffers is zomaar niet opgevangen, dat blijkt wel weer.

Gretz schreef:
Locadia en Narsingh gaan je trouwens ook geen kampioen maken, dat heeft Cocu blijkbaar nog steeds niet ingezien.

Raar, vorig seizoen speelde Narsingh toch ook mee en staat Locadia niet bovenin het assist klassement.
De enige concurrent is Ajax en die heeft niemand met meer assist dan Locadia, de topscoorder van dit moment speelt sowieso bij PSV.
Anders gezegd als je met Locadia en Narsingh top 1/2 staat waarom zou het dan niet mogelijk zijn om ook kampioen te worden.

Ben het er in zoverre mee eens dat die 2 niet beslissend of essentieel zijn om PSV kampioen te maken. Dat wil niet zeggen dat PSV met die 2 geen kampioen kan worden. Bij ajax is het probleem met de buitenspelers niet anders. Vorm van de dag is meer bepalend. Ook volgende week.

Ach voor de Nederlandse competitie (en daar wordt je toch kampioen) zijn het 2 prima spelers.
Overigens spelers als Messi of Ronaldo (zoals in het verleden Maradonna bij Napoli) kunnen een ploeg kampioen maken, maar dan stopt het ook wel.
Ziyech maakt Twente ook niet kampioen.

Rudi S schreef:
[
Anders gezegd als je met Locadia en Narsingh top 1/2 staat waarom zou het dan niet mogelijk zijn om ook kampioen te worden.

Tja, het is wel de Nederlandse competitie. Het is ook maar gewoon wat makkelijk roepen natuurlijk. Met iemand als Van Der Hoorn kan je normaliter ook geen kampioen worden of wat te denken van een linkerkant met Dijks en Younes... Toch gaat 1 van de 2 het worden.

Ik verwacht PSV

Rudi S schreef:
(quote)

Raar, vorig seizoen speelde Narsingh toch ook mee en staat Locadia niet bovenin het assist klassement.
De enige concurrent is Ajax en die heeft niemand met meer assist dan Locadia, de topscoorder van dit moment speelt sowieso bij PSV.

Lestienne en Pereiro hebben gewoon aantoonbaar meer talent, dat is niet zo moeilijk om te zien. De meeste PSV-supporters beweren dat trouwens. Als hen die beiden het vertrouwen geeft gaan ze op z'n minst net zo vaak beslissend zijn als Locadia en Narsingh.
Niet dat ik als ajacied het overigens erg zou vinden als Locadia en Narsingh wel mogen starten. Komt gewoon vaak voor dat ze erg weinig laten zien. Locadia is absoluut geen linksbuiten en Narsingh kan alleen maar hard rennen. Spelers als Lestienne en Pereiro hebben veel meer individuele klasse en kunnen met een enkele actie beslissend zijn.

Gretz schreef:

Lestienne en Pereiro hebben gewoon aantoonbaar meer talent,

Tete heeft ook meer talent dan van der Hoorn, Lestienne komt net terug van allerlei narigheid, niks vreemd dat hij niet de volle 90 minuten speelt, dit is breed uitgemeten in de media.

Pereiro heeft wel aardige wedstrijden gespeeld (heeft toch ook al veel speeltijd gehad) maar is nog erg wisselvallig en wordt rustig gebracht, ik zie geen rare dingen in de keuzes van Cocu.
PSV speelt gewoon met een vastere aanvalslinie dan mede titelkandidaat AJAX.
Nogmaals dat Arsenal RM en BM Locadia en Narsing geen contract aanbieden snap ik maar voor de Nederlandse competitie zijn dat heel waardevolle spelers.

Overigens hoe meet jij dat aantoonbare talent?

Leuk zijn die veronderstellingen, er is echter maar een zekerheidje en dat is, als PSV volgende week tegen Ajax een strafschop mee krijgt deze dus naast zal gaan, want PSV mist nu eenmaal strafschoppen.

ja,ja Cilessen is de doelman

Rudi S schreef:
(quote)

Tete heeft ook meer talent dan van der Hoorn, Lestienne komt net terug van allerlei narigheid, niks vreemd dat hij niet de volle 90 minuten speelt, dit is breed uitgemeten in de media.

Pereiro heeft wel aardige wedstrijden gespeeld (heeft toch ook al veel speeltijd gehad) maar is nog erg wisselvallig en wordt rustig gebracht, ik zie geen rare dingen in de keuzes van Cocu.
PSV speelt gewoon met een vastere aanvalslinie dan mede titelkandidaat AJAX.
Nogmaals dat Arsenal RM en BM Locadia en Narsing geen contract aanbieden snap ik maar voor de Nederlandse competitie zijn dat heel waardevolle spelers.

Overigens hoe meet jij dat aantoonbare talent?

Kom op Rudi, dat zij meer talent hebben is toch niet zo heel moeilijk om te zien voor iemand die regelmatig de wedstrijden ziet. Het overgrote deel van de PSV-supporters ziet Lestienne en Pereiro liever in de basis staan dan Locadia en Narsingh. Zullen die er allemaal niks van snappen? Lijkt me dat Lestienne en Pereiro als ze zich door ontwikkelen voor een mooie transfersom weg kunnen naar de Europese (sub)top. Bij Locadia en Narsingh zie ik dat niet gebeuren. Gaan normaal gesproken ook weinig minuten maken in het Nederlands elftal.
Maar goed, ik zal niet klagen als ze volgende week beiden in de basis mogen beginnen. Denk dat een Pereiro Ajax veel meer pijn kan doen, dat heeft ie al eens laten zien in de Arena.

Lestienne is gehuurd, dus die zal sowieso weinig opbrengen aan transfersom voor PSV.

PSV heeft wel een optie tot koop bedongen.

Maar Rudi zegt toch niks geks? Hij heeft het ook niet over talent, maar wel waarom ze niet in de basis staan.

Ajax ook gelijk, thuis tegen N.E.C.

Feyenoord is weer 2 punten ingelopen.

Jup, net zo slordig als PSV gisteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.