Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2016, 09:42 uur
Eens, zeer belangrijke en knappe uitoverwinning in zo'n poule.
Het zal wel weer een Feyenoord-fan betreffen denk ik dan
Het zal wel weer een Feyenoord-fan betreffen denk ik dan

0
geplaatst: 16 september 2016, 09:46 uur
Twee mooie overwinningen en zeer belangrijke punten voor het Nederlandse voetbal en daar zijn we allemaal bij gebaat. Eeuwig zonde van AZ, als die keeper niet de kop van die gozer er af had geslagen had AZ op zeker gewonnen, erg jammer en ook zeer triest.
0
geplaatst: 16 september 2016, 10:47 uur
Zeker jammer voor AZ, de andere potjes worden toch een stuk lastiger vrees ik.
0
geplaatst: 16 september 2016, 10:48 uur
herman schreef:

Volgens mij heeft Panathinaikos een hogere begroting dan Ajax, dus beetje vreemd om zo te reageren.
(quote)

Volgens mij heeft Panathinaikos een hogere begroting dan Ajax, dus beetje vreemd om zo te reageren.
Sorry, ik wilde dit er nog bij zetten, maar toen moest ik even weg:
Ik was zeer verbaasd hoe onvoorstelbaar slecht ajax in het eerste half uur speelde. De eerste kans was zowaar een goal en toen kwam er wat geloof terug, maar goed werd het bepaald niet. Door een gelukkige penalty en het missen van een reuzekans vlak voor tijd door Panathinaikos redden ze het ook nog.
0
geplaatst: 16 september 2016, 10:51 uur
johan de witt schreef:

Ik ben wat grieperig en heb daarom ook ajax helemaal gekeken. Lees mijn tekstje hierboven even Johan: hoe kom jij nou bij een knappe overwinning? Ik zou het gelukkig noemen, belangrijk is het wel.
0
geplaatst: 16 september 2016, 10:53 uur
Ach, hoe vaak is het niet gebeurd dat ze zelf veel beter waren en toch niet wonnen. Nu valt het dubbeltje gelukkig eens de goede kant op. Wel jammer dat Ziyech geschorst is voor de wedstrijd tegen Standard Luik.
0
geplaatst: 16 september 2016, 10:56 uur
Dat is ook zo. Maar ik vond het voetbal nauwelijks een compliment waard, vandaar. Ik was wel benieuwd naar ajax en toen zag ik dit. Die Veltman, dat kan toch echt niet? Wat vinden jullie daar nou van? Hij kon regelmatig niet eens eenvoudige ballen (goed) aannemen.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:00 uur
Veltman kan heel goed voetballen, maar de laatste tijd is het dramatisch. Tegen Rostov was hij misschien wel de slechtste van allemaal. Vorig jaar had hij wel een sterke fase, maar daarvoor ook een flinke dip. Zoals met wel meer Ajax-voetballers (ik moet ook erg aan Emanuelson denken) in potentie erg goed, maar niet echt een winnaar en te flegmatiek om constant goed te presteren.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:03 uur
Zou het dan met de opleiding te maken hebben? Dit zie je ook terug bij het Nederlands Elftal. Bij Psv en Feyenoord hebben ze wat dat betreft het lek aardig boven.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:09 uur
Van der Heijden komt ook van Ajax, geloof ik 
Ik vond het gisteren wel meevallen, zoveel gaven ze niet weg, op die dramatische eerste goal na
Over Sanchez ben ik toch wel redelijk tevreden nu, gelukkig is Westermann geen optie meer
Tete en Bazoer gaan een moeilijk jaar tegemoet...

Ik vond het gisteren wel meevallen, zoveel gaven ze niet weg, op die dramatische eerste goal na

Over Sanchez ben ik toch wel redelijk tevreden nu, gelukkig is Westermann geen optie meer

Tete en Bazoer gaan een moeilijk jaar tegemoet...
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:11 uur
johan de witt schreef:
Oké, hebben wij een andere wedstrijd gezien? In het eerste half uur liepen ze dwars door de slecht georganiseerde verdediging heen. Het was dat ze zo onzorgvuldig waren, anders had het geen 1-0, maar 3-0 of zo gestaan.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:13 uur
Een wedstrijd duurt 1,5 uur, he 
In dat laatste uur had Ajax zeker 3 of 4 keer moeten scoren.

In dat laatste uur had Ajax zeker 3 of 4 keer moeten scoren.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:15 uur
Ik geef het op....... jij hebt geen roze bril, maar een knalroze bril op! 

0
geplaatst: 16 september 2016, 11:48 uur
vigil schreef:
Twee mooie overwinningen en zeer belangrijke punten voor het Nederlandse voetbal en daar zijn we allemaal bij gebaat. Eeuwig zonde van AZ, als die keeper niet de kop van die gozer er af had geslagen had AZ op zeker gewonnen, erg jammer en ook zeer triest.
Absoluut, maar in 2018 zijn we toch al (zo goed als) zeker die rechtstreekse CL-ticket kwijt helaas. Zwitserland is niet tot nauwelijks in te halen.
Lijkt me vanuit die situatie erg moeilijk om ooit weer die ticket te bemachtigen.
0
geplaatst: 16 september 2016, 11:55 uur
Ajax was niet om aan te zien, maar gelukkig hebben ze wel gewonnen. Ziyech liet ook helemaal niks zien, maar dat is zijn plek ook niet aan de rechterkant.
0
geplaatst: 16 september 2016, 12:12 uur
trebremmit schreef:
Ajax was niet om aan te zien, maar gelukkig hebben ze wel gewonnen. Ziyech liet ook helemaal niks zien, maar dat is zijn plek ook niet aan de rechterkant.
Volgens mij kunnen ze hem beter als aanvallende middenvelder opstellen met Klaassen. Traoré op rechts en Dolberg in de spits. Dan mogen Riedewald, Bazoer en Gudelj het als defensieve middenvelder proberen.
0
geplaatst: 16 september 2016, 12:19 uur
Ik denk dat uiteindelijk Ziyech daar ook wel komt, want waarom zo veel geld betalen en hem dan niet goed gebruiken?
Gudelj op de bank lijkt mij beter, en Riedewald is toch veel beter als CV?
Maar goed, op zich heeft Ajax nu beste een aardige selectie, alleen achterin oogt het erg onzeker.
En wanneer is Krul eigenlijk eens een keer fit?
Maar goed, op zich heeft Ajax nu beste een aardige selectie, alleen achterin oogt het erg onzeker.
En wanneer is Krul eigenlijk eens een keer fit?
0
geplaatst: 16 september 2016, 14:12 uur
volgens mij zou hij in de maand september klaar gestoomd moeten worden.
0
geplaatst: 16 september 2016, 14:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Absoluut, maar in 2018 zijn we toch al (zo goed als) zeker die rechtstreekse CL-ticket kwijt helaas. Zwitserland is niet tot nauwelijks in te halen.
Lijkt me vanuit die situatie erg moeilijk om ooit weer die ticket te bemachtigen.
(quote)
Het seizoen waar we ons ticket voor kwijt zouden gaan raken is het seizoen waarop de nieuwe opzet wordt geïntroduceerd (met vier clubs van de top-4 landen). Dus het is nog helemaal niet bekend welke plekken cruciaal zijn voor tickets. We moeten nu vooral Kroatië (en andere landen) achter ons laten, want Zwitserland en Tsjechië zijn inderdaad zo goed als onbereikbaar. Daarnaast moet je ook verder kijken; twee goede Europese seizoenen zouden ons zo weer in de top-10 kunnen brengen. Wat dat betreft is dit een goede start, met cruciale overwinningen voor Ajax en Feyenoord, maar zat er duidelijk meer in (AZ en PSV).
0
geplaatst: 16 september 2016, 14:43 uur
trebremmit schreef:
Gudelj komt niet helemaal uit de verf, maar bij AZ was hij erg goed. Destijds werd gezegd dat hij een stap naar Ajax of PSV waarschijnlijk wel zou overslaan. Ik hoop eigenlijk dat hij nog bovenkomt drijven, het is wel meer een bijtertje dan de rest. Riedewald als CV lijkt mij ook het beste, maar Bosz ziet in hem meer een middenvelder blijkbaar.
0
geplaatst: 16 september 2016, 17:30 uur
Zeer zeker een mooie overwinning van Feyenoord. Maar eeeh, die goal had natuurlijk never en nooit goedgekeurd mogen worden.
0
geplaatst: 16 september 2016, 21:10 uur
Die balans werd dezelfde helft nog goedgemaakt door een goedkope penalty voor PSV. En over de onterecht afgekeurde 0-2 van Griezmann hoor je toch ook verdacht weinig PSV-fans.
Mark Atkinson blunderde meermaals, maar richting beide teams.
Mark Atkinson blunderde meermaals, maar richting beide teams.
0
geplaatst: 16 september 2016, 21:37 uur
Zo, alleen maar doelpunten van Groningen en ex Groningen spelers vanavond. 

0
geplaatst: 16 september 2016, 21:40 uur
trebremmit schreef:
Riedewald heeft al als CV gespeeld, kostte de club 5 punten (Roda en Willem II) Gewogen en te licht bevonden. Maar de rest is niet veel sterker. Misschien Westerman nog es proberen?
0
geplaatst: 16 september 2016, 21:41 uur
Riedewald deed het onder De Boer prima als CV, hij werd zelfs een enorm talent genoemd. En nu zou hij dat niet meer kunnen? Volgens mij had Ajax vorig seizoen zelfs de minste tegengoals, 21 maar, en dat was toch met Riedewald als CV.
0
geplaatst: 16 september 2016, 21:42 uur
Ondertussen in Londen weet Chelsea Hazard en Costa niet te bereiken. Liverpool gaat het nog ver schoppen dit jaar, spelen echt goed.
0
geplaatst: 16 september 2016, 21:52 uur
Vriend Lokhorst ( "vanaf nu moeten we er alles aan doen om elke wedstrijd te winnen) per direct vertrokken. Chaos compleet? In ieder geval wel lekker rustig werken in Zeist op dit moment 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.