Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2016, 15:19 uur
Ze waren fel en gaven alles maar dat was ook het enige, combinerend vond ik ze bijna net zo zwak als Feyenoord. Dankzij Kuyt scoren ze nog een goal.
0
Hendrik68
geplaatst: 1 oktober 2016, 12:41 uur
Max op de 3e startplek. Nou hopen dat de startproblemen verholpen zijn. Dan kunnen we weer hopen op het podium.
0
geplaatst: 1 oktober 2016, 21:38 uur
PSV verspeelt weer punten, deze keer in de altijd lastige uitwedstrijd bij Heerenveen.
Nu is de achterstand mogelijk dus al 7 punten. Nog vroeg in het seizoen, maar ik had dit echt niet verwacht van die ploeg.
Nu is de achterstand mogelijk dus al 7 punten. Nog vroeg in het seizoen, maar ik had dit echt niet verwacht van die ploeg.
0
geplaatst: 1 oktober 2016, 21:51 uur
lennon schreef:
PSV verspeelt weer punten, deze keer in de altijd lastige uitwedstrijd bij Heerenveen.
Tja. Loop net terug uit het stadion, maar als je zo na laat kansen te benutten... Hoewel ik daar Mulder ook wel iets tekort mee doe, want die keepte een geweldige wedstrijd. Nu was het vanavond geen verdiend gelijkspel, maar mijn eigen kluppie verbaast me ook, maar dan in positieve zin. Ik had niet verwacht dat ze zo hoog zouden staan.

0
geplaatst: 1 oktober 2016, 21:53 uur
Tja PSV laat hier wel iets liggen, zeker De Jong (L) en Bergwijn hadden moeten scoren en wat viel die Narsingh dramatisch in 

0
geplaatst: 2 oktober 2016, 12:00 uur
Mulder speelde ook wel een goede pot. Lullig voor Heerenveen dat ze zo'n schlemielige tegengoal kregen, al had PSV op basis van de eerste helft ook wel een punt verdiend. Zelden zo'n carambool gezien.
1
geplaatst: 2 oktober 2016, 12:36 uur
0
Hendrik68
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:12 uur
2e plek voor Max. Nu ging de start motorisch prima, maar gooide een botsing tussen Rosberg en Vettel roet in het eten. Hierdoor kon Ricciardo langszij komen en dat bleek later beslissend. Voordeel van de botsing was wel dat met Vettel en Rosberg direct 2 concurrenten wegvielen, al vraag ik me af of Vettel's Ferrari wel concurrerend zou zijn geweest vandaag. De Red Bulls worden steeds sneller. Verstappen heeft alleen erg veel pech met safetycarsituaties, als dat nou ook eens zijn kant op valt zou hij nog een kansje hebben om een van laatste 5 races te winnen.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:19 uur
Als er nu nog Rotterdammers zijn die niet in de titel geloven 

0
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:24 uur
Waarom worden Tete, Riedewald en Bazoer eigenlijk niet meer opgesteld? Die zijn toch veel beter dan een Viergever, Schone en Sinkgraven?
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:32 uur
trebremmit schreef:
Waarom worden Tete, Riedewald en Bazoer eigenlijk niet meer opgesteld? Die zijn toch veel beter dan een Viergever, Schone en Sinkgraven?
Tsja, iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft kan dat zien ja. En het is ook nog eens pure kapitaalsvernietiging door ze nu op de bank te laten (want deze 3 spelers kunnen uiteindelijk voor een mooi bedrag verkocht worden als ze blijven spelen.) Snap er niets van dat Bosz er zo anders over denkt; hopelijk komt hij snel tot inkeer.
Ongelofelijk wel weer dat we het (vooralsnog) wederom zo lastig hebben tegen FCU. Ik ga onderhand toch denken dat Utrecht een van de weinige teams in de eredivisie is die precies de juiste tactiek en instelling weet te hanteren tegen Ajax. Elk seizoen weer. Puur kwalitatief gezien zouden ze veel minder punten moeten halen in de H2H.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:42 uur
trebremmit schreef:
Zijn dat niet spelers die tegen degradatiekandidaten Willem II en/of Roda JC speelde.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 14:07 uur
Op Wembley wordt er een NFL wedstrijd gespeeld (Colts-Jaguars) en uitgezonden door BBC 1 vanaf 14:45.
Nu een docu op BBC 2 over de NFL (stadions enzo)
Nu een docu op BBC 2 over de NFL (stadions enzo)
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 14:30 uur
Haha, niet des Utrechts om tegen Ajax maar liefst 3 doelpunten zo makkelijk weg te geven. Zeker geen topwedstrijd van Ajax, maar goed geprofiteerd van de fouten van de tegenstander.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 14:40 uur
Vooral die eigen goal....

Maar die penalty zat er strak in. Zag ik daar weer lucky ajax...? Moet niet te lang duren.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 15:16 uur
Lucky Ajax... het is geen PSV die de titel in zijn schoot krijgt geworpen.
Zonder geluk vaart niemand wel.
Bazoer etc. vertegenwoordigen wel wat kapitaal, maar de laatste wedstrijden speelde hij als een vadoek. Juist goed dat hij gepasseerd is. Komt ook vanzelf wel weer bovendrijven. Evenzo voor Tete, die ik sinds dat akkefietje met de politie sowieso wat minder vind voetballen. Riedewald zou ik wel opstellen in plaats van Viergever, maar blijkbaar ziet Bosz meer een middenvelder in hem.
Zonder geluk vaart niemand wel.Bazoer etc. vertegenwoordigen wel wat kapitaal, maar de laatste wedstrijden speelde hij als een vadoek. Juist goed dat hij gepasseerd is. Komt ook vanzelf wel weer bovendrijven. Evenzo voor Tete, die ik sinds dat akkefietje met de politie sowieso wat minder vind voetballen. Riedewald zou ik wel opstellen in plaats van Viergever, maar blijkbaar ziet Bosz meer een middenvelder in hem.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 17:08 uur
Zeldzaam domme en onnodige nederlaag voor FC Utrecht

En ja die kaarten ach ... het is een contactsport weet je, anders moet je gaan korfballen.
En welke club haalt het in zijn hoofd om een vuurwerkshow te doen met het dak vrijwel dicht ??
1
geplaatst: 2 oktober 2016, 19:16 uur
Vanwege het interlandweekend staat 'ie er tot half oktober, de stand:
Pagina niet gevonden | NOS
(hoewel de Amsterdamse redactie van Teletekst ons willen laten denken dat het niet zo is: de link werkt wel)
(hoewel de Amsterdamse redactie van Teletekst ons willen laten denken dat het niet zo is: de link werkt wel)

0
Hendrik68
geplaatst: 2 oktober 2016, 19:26 uur
gigage schreef:
Op Wembley wordt er een NFL wedstrijd gespeeld (Colts-Jaguars) en uitgezonden door BBC 1
Niet goed, wel spannend. Erg veel onnodige fouten. Die in totaal 35 yards aan fouten van de Colts aan het eind van de eerste helft waren wel het toppunt. Het leverde de Jaguars een fieldgoal op en uiteindelijk wonnen de Jaguars met....een fieldgoal verschil.Op Wembley wordt er een NFL wedstrijd gespeeld (Colts-Jaguars) en uitgezonden door BBC 1
1
geplaatst: 2 oktober 2016, 19:56 uur
west schreef:
In Eindhoven werkt hij ook niet

1
geplaatst: 2 oktober 2016, 20:20 uur
west schreef:
Feyenoorders: Teletekstpubliek

0
geplaatst: 2 oktober 2016, 20:38 uur
Dat wordt sidderen en beven op 23 oktober! 8 punten achterstand dan op zondagavond: auw!

0
geplaatst: 2 oktober 2016, 20:39 uur
Ik kijk al uit naar Januari, net als dit jaar, alleen dan hebben jullie geen Dick meer 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.