Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 00:42 uur
Dat was sarcasme beste west.
Maar eerlijk is eerlijk, Heerenveen heeft een goed team. En dan te bedenken dat Groningen ook naar Zeneli heeft gekeken maar hem te duur vond. Nee dan kun je beter een Sorloth kopen.
Maar eerlijk is eerlijk, Heerenveen heeft een goed team. En dan te bedenken dat Groningen ook naar Zeneli heeft gekeken maar hem te duur vond. Nee dan kun je beter een Sorloth kopen.

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 10:17 uur
west schreef:
Ik zag net de samenvatting..... goedemorgen: wat een kansen voor Go Ahead in de eerste helft. Ik vond het commentaar wel aardig: "kijk, het is bijna rust en Utrecht begint ook eens aan de wedstrijd".
Ik zag net de samenvatting..... goedemorgen: wat een kansen voor Go Ahead in de eerste helft. Ik vond het commentaar wel aardig: "kijk, het is bijna rust en Utrecht begint ook eens aan de wedstrijd".
Ja klopt. Ongelooflijk. En dan de Eagles in de 2e helft helemaal zoek spelen

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 14:17 uur
Gelukkig ben ik er niet vroeg uitgegaan, wat een deceptie zeg.
Marquez wereldkampioen na valpartijen Rossi en Lorenzo
Marquez wereldkampioen na valpartijen Rossi en Lorenzo
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 14:58 uur
Vorig jaar was de start niet eens zoveel beter, maar lieten de andere teams ook wat makkelijker punten liggen. Misschien dat NEC nog voor een stunt kan zorgen. Vorig jaar werd het 3-1 voor de Goffert bewoners.
En inderdaad , nothing lasts forever , even cold november rain.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:53 uur
Wat een dom stukkie koersen van die Belgen zeg. Het lijken de Nederlandse dames wel. Je 200 kilometer helemaal de blubber fietsen om Sagan en Cavendish netjes af te zetten. Wat jammer dat Leezer net wat power tekort kwam.
trebremmit Je kunt zeggen, goh wat spelen we beroerd. Je kunt ook zeggen, wees blij dat we nog mee mogen doen. In Turkije was FC Groningen al uit de competitie gehaald.....
trebremmit Je kunt zeggen, goh wat spelen we beroerd. Je kunt ook zeggen, wees blij dat we nog mee mogen doen. In Turkije was FC Groningen al uit de competitie gehaald.....
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 17:00 uur
Boonen haalde de laatste jaren de meeste zeges in Qatar dachten ze zeker 

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 17:52 uur
Hendrik68 schreef:
Wat is er in Turkije gebeurd dan?
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 18:16 uur
Hm, PSV heeft thuis niet gewonnen van Groningen en Feyenoord, misschien ook iets voor Nederland.
Maar goed, veel gekker kan bijna niet
Maar goed, veel gekker kan bijna niet

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 20:00 uur
Wordt dit seizoen het seizoen van 'Lucky Feyenoord'?
ik teken ervoor!
Mooi de voorsprong op PSV uitgebreid en die op Ajax intact gehouden. Hopelijk wordt ie volgende week naar 8 punten gebracht
ik teken ervoor! Mooi de voorsprong op PSV uitgebreid en die op Ajax intact gehouden. Hopelijk wordt ie volgende week naar 8 punten gebracht

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 20:20 uur
Niet de eerste wedstrijd waarin het niet tegen zit inderdaad. Winst tegen Ajax en dan wordt het écht lastig om Feyenoord in te halen, met de wetenschap dat Ajax en PSV nog tegen elkaar moeten.
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 20:44 uur
Waarom zond de nos het wk fietsen eigenlijk uit. Ik neem aan dat de nos de beelden niet gratis kreeg, dus betaalden ze toch ook mee aan het sfeerloze veelste warme woestijn ritje?
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 21:19 uur
Titmeister schreef:
ik teken ervoor!
Mooi de voorsprong op PSV uitgebreid en die op Ajax intact gehouden. Hopelijk wordt ie volgende week naar 8 punten gebracht
ik teken ervoor! Mooi de voorsprong op PSV uitgebreid en die op Ajax intact gehouden. Hopelijk wordt ie volgende week naar 8 punten gebracht
Als Feyenoord volgende week zo speelt als tegen NEC vandaag dan is het voor de rust al klaar. Voor de competitie is het wel leuk als ze in ieder geval eens punten gaan verliezen, al is het ook met een voorsprong van 8 punten nog lang niet gespeeld. Inmiddels heeft Ajax ook al weer 9 wedstrijden achter elkaar gewonnen (competitie en Europacup), dus denk wel dat het een mooi potje wordt.

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 21:37 uur
herman schreef:
Als Feyenoord volgende week zo speelt als tegen NEC vandaag dan is het voor de rust al klaar.
(quote)
Als Feyenoord volgende week zo speelt als tegen NEC vandaag dan is het voor de rust al klaar.
Maak je geen zorgen Herman, dan gaat het er heel anders aan toe.

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:07 uur
Feyenoord wint weer.. en op die manier word je wel kampioen.
PSV is voorlopig afgehaakt, wat een tegenvaller zo vroeg in 't seizoen. Echt nooit verwacht.
PSV is voorlopig afgehaakt, wat een tegenvaller zo vroeg in 't seizoen. Echt nooit verwacht.
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:24 uur
lennon schreef:
Inderdaad, als je de selecties van PSV, Ajax en Feyenoord verglijkt, dan steekt die van PSV er behoorlijk ver bovenuit. Althans, op papier. Nu maakt het mij verder geen barst uit wie er uiteindelijk kampioen gaat worden. Hoewel ik het Feyenoord het meest gun. Komt puur omdat de Rotterdammers nu al Jaren op het kampioenschap zitten te wachten cq smachten.
2
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:27 uur
'PSV moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.' 

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:39 uur
Running On Empty schreef:
'PSV moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.'

Haha, wie zei dat? De Witte Chinees toevallig?
1
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:08 uur
Gretz schreef:
Johan Lokhorst

"We moeten echt alles winnen" - VOETBAL INSIDE - YouTube
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:36 uur
Net weer eens Studio Voetbal gekeken. Wat een ouwe zeur is die Bert van Marwijk geworden zeg.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 06:22 uur
herman schreef:
(quote)
Jij en ik weten allebei dat dat niet gaat gebeuren

Ajax lijkt de boel ook aardig op de rit te hebben, maar het voordeel voor Feyenoord is dat ze niet per se hoeven te winnen, zo lang ze maar niet verliezen. Verder ben ik met je eens dat ook met 8 punten voorsprong nog niks is beslist, maar het is wel fijn om die voorsprong te hebben.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 06:45 uur
herman schreef:
Net weer eens Studio Voetbal gekeken. Wat een ouwe zeur is die Bert van Marwijk geworden zeg.
Ja dat klopt. Dat vind ik ook al maanden. Toch vind ik wel dat hij vaak zinnigere dingen over het voetbal zegt dan menig andere tafelgast daar.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 09:51 uur
Ja, hij zegt wel eens wat interessante dingen inderdaad, volgens mij heeft ie ook genoeg te melden. Jammer dat ie dat niet wat vaker doet en liever de sikkeneurige oude man uithangt.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 09:57 uur
herman schreef:
Ja, hij zegt wel eens wat interessante dingen inderdaad, volgens mij heeft ie ook genoeg te melden. Jammer dat ie dat niet wat vaker doet en liever de sikkeneurige oude man uithangt.
Je zou denken dat het ambt van bondscoach leidt tot vroegtijdige verzuring, na aftreden. Bij Blind is die nu al waarneembaar.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 10:04 uur
Ja dat klopt. Dat vind ik ook al maanden. Toch vind ik wel dat hij vaak zinnigere dingen over het voetbal zegt dan menig andere tafelgast daar.
(quote)
[cynische modus aan] Nou die Sinouh heeft anders ook wel een hoop te melden [cynische modus uit]
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 10:09 uur
Toch vind ik wel dat hij vaak zinnigere dingen over het voetbal zegt dan menig andere tafelgast daar.
(quote)
Toch vind ik wel dat hij vaak zinnigere dingen over het voetbal zegt dan menig andere tafelgast daar.
Cynische opmerking: dat is dan ook niet zo moeilijk...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.