Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 21:30 uur
Toen van der Meyden zo scoorde voor Ajax tegen Inter kreeg hij gelijk een contract aangeboden in Italie
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 21:47 uur
Lekker potje in Barcelona. Al 2 verdedigers geblesseerd uitgevallen aan Spaanse kant, maar toch weer die dekselse Messi... en een heerlijke redding van de Duitse goalie.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 21:56 uur
City doet het prima. 1-1 zou dik verdiend zijn geweest. Maar nog 40 minuten te gaan.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 21:58 uur
Ik dacht dat de klacht was dat de CL door dezelfde teams gedomineerd werd (niet door mij). Maar zelfs in de poulefase trekken diezelfde teams toch de aandacht.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:01 uur
Als er niks anders wordt uitgezonden.
Een straf is het in ieder geval niet. Leuke pot.
Maar City kan het shaken, rood voor de Keep, handsbal. Jammer.
Een straf is het in ieder geval niet. Leuke pot.
Maar City kan het shaken, rood voor de Keep, handsbal. Jammer.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:05 uur
Op ZDF ook een leuke CL pot 
Twee voormalig kampioenen tegen elkaar haha

Twee voormalig kampioenen tegen elkaar haha
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:07 uur
En daar is de volgende van Messi. Het is nu wel echt klaar met City.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:15 uur
En daar is de volgende van Messi. Het is nu nog meer klaar met City.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:18 uur
De Duitse reporter heeft niet het gevoel dat Bayern dit nog uit handen gaat geven
Dat had ik na de 1-0 al
Dat had ik na de 1-0 al
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:25 uur
Er is niet veel meer over van de ploeg die Atletico 2 x op 0-0 hield eerder dit jaar.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:26 uur
Dat zat er toch wel aan te komen dat PSV een pak op de broek zou krijgen, zelfs al is Bayern niet meer zo sterk als de afgelopen jaren. Vorig jaar hadden ze ook wel geluk met de loting.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:29 uur
gigage schreef:
De Duitse reporter heeft niet het gevoel dat Bayern dit nog uit handen gaat geven l
De Duitse reporter heeft niet het gevoel dat Bayern dit nog uit handen gaat geven l
Ach, die zijn altijd erg optimistisch als " eigen " teams spelen

0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:35 uur
Zo'n Siem de Jong loopt ook maar wat als toeschouwer over het veld. Geen schim meer van zijn Ajax tijd
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:42 uur
Tja, PSV is een pak minder dan vorig seizoen, zowel in de competitie als in de CL. Verdedigend slapper, aanvallend minder gelukkig, teveel spelers halen hun niveau niet en dan ook nog eens pech met scheidsrechtersbeslissingen, balletjes die verkeerd vallen. En ze missen er een die er eens onder klapt.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:46 uur
Ik snap niet zo goed waarom ze Siem gekocht hebben, was van te voren ook wel bekend dat het niet veel meer was. Jammer dat Hendrix geblesseerd is, die was een stuk beter begin dit seizoen.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:46 uur
Siem is gehuurd en niet gekocht.
Psv mist de passie die ze vorig seizoen.wel hadden. En van Ginkel... die was zo belangrijk.
Een ploeg die 2 keer kampioen is geworden heeft altijd spelers die het daarna wel goed vinden en dus niks meer geven. Dit psv mist inderdaad die vuur vreter.
Psv mist de passie die ze vorig seizoen.wel hadden. En van Ginkel... die was zo belangrijk.
Een ploeg die 2 keer kampioen is geworden heeft altijd spelers die het daarna wel goed vinden en dus niks meer geven. Dit psv mist inderdaad die vuur vreter.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:55 uur
lennon schreef:
Een ploeg die 2 keer kampioen is geworden heeft altijd spelers die het daarna wel goed vinden en dus niks meer geven. Dit psv mist inderdaad die vuurvreter.
Een ploeg die 2 keer kampioen is geworden heeft altijd spelers die het daarna wel goed vinden en dus niks meer geven. Dit psv mist inderdaad die vuurvreter.
Onjuiste analyse - PSN kon pas na de winterstop over Van Ginkel beschikken - die heeft dus geen rol gespeeld in het overwinteren in de CL.
Denk dat het vooral een mentale kwestie is - scherpte lijkt eraf en er is een soort gezapigheid omdat de selectie op Bruma na zo goed als ongewijzigd is gebleven. Imo moet Sinterklaas maar minimaal een dozijn jutezakken meenemen naar de Fredrikslaan - velen mogen mee in de zak met Zwarte Piet, naar Spanje.
Het scorend vermogen lijkt ook afgenomen.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 22:59 uur
Guardado was toen ook veel beter, als die niet in vorm is dan heeft PSV geen echte drive meer.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:04 uur
Die lijkt allang bezig met zijn vertrek naar de usa.om daar te cashen.
Zijn gedrevenheid is inderdaad totaal verdwenen.
@mjuman je hebt gelijk. Maar ik doelde meer op voetballend vermogen en iemand met pit...dat is van Ginkel... en die missen ze nu.
Zijn gedrevenheid is inderdaad totaal verdwenen.
@mjuman je hebt gelijk. Maar ik doelde meer op voetballend vermogen en iemand met pit...dat is van Ginkel... en die missen ze nu.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:07 uur
Misschien heeft Bayern wel energiedrankjes van Bayer laten aanrukken voor PSV, afgemixt met oxazepam.
Tsjonge zelden zo versuft zien verdedigen als bij die eerste twee goals. Merkwaardig trouwens die afgekeurde goal van Pereiro.
Tsjonge zelden zo versuft zien verdedigen als bij die eerste twee goals. Merkwaardig trouwens die afgekeurde goal van Pereiro.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:08 uur
Het valt me op dat Robben na Nederland-Frankrijk zowel in de Bundesliga als nu in de CL gelijk weer kon spelen...

0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:09 uur
Lijkt me nogal logisch dat ze geen risico met hem nemen, hij heeft bijna al een jaar lang blessureleed, of is het al weer twee jaar?
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:11 uur
Mjuman schreef:
Merkwaardig trouwens die afgekeurde goal van Pereiro.
Merkwaardig trouwens die afgekeurde goal van Pereiro.
Wel eens The Fix en alle andere boeken die daarop volgden gelezen?
Kijk eens wat het Nederlands elftal tot nu toe meemaakt: een winnende goal tegen Noorwegen afkeuren en een 1000% penalty niet geven. Om volkomen onduidelijke redenen. En gisteren was bijvoorbeeld weer Bas Dost woest over een afgekeurde goal van Sporting tegen Dortmund. Om maar eens wat te noemen.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 23:12 uur
trebremmit schreef:
Lijkt me nogal logisch dat ze geen risico met hem nemen, hij heeft bijna al een jaar lang blessureleed, of is het al weer twee jaar?
Geen risico nemen? Hij speelt direct erna 2 (bijna) volledige wedstrijden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.