Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 16:42 uur
Jones staat op dat moment op een redelijke afstand van zijn goal. Hij moest uit kunnen lopen. Vermeer had overigens nog veel verder naar voren gestaan, die was al onderweg naar de bal geweest.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 16:56 uur
iedere keeper staat bij die afstand relatief ver voor zijn goal, dit om de goal kleiner te maken.
Verder denk ik de leukste wedstrijd van alle wedstrijden tot nu toe in de eredivisie.
Verder denk ik de leukste wedstrijd van alle wedstrijden tot nu toe in de eredivisie.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 16:57 uur
Bonk schreef:
Dat viel toch wel mee.
Trots op mijn cluppie. Ik had toch niet verwacht dat we zo goed zouden voetballen en resultaten zouden halen dit seizoen. Er zal echt nog wel een terugval komen, maar het fundament is beter dan gehoopt durf ik inmiddels te zeggen.
(quote)
Dat viel toch wel mee.

Trots op mijn cluppie. Ik had toch niet verwacht dat we zo goed zouden voetballen en resultaten zouden halen dit seizoen. Er zal echt nog wel een terugval komen, maar het fundament is beter dan gehoopt durf ik inmiddels te zeggen.
Van harte met het punt, de spelers waren er ook blij mee. H´veen heeft zich van zijn beste kant laten zien

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:00 uur
vigil schreef:
iedere keeper staat bij die afstand relatief ver voor zijn goal, dit om de goal kleiner te maken.
Ik ben het juist met je eens. Het was zeker geen fout van Jones. Zondagsschot, maar als je het niet probeert... dan gaat 'ie er niet in
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:03 uur
Heerenveen speelt al vanaf t begin leuk voetbal. Dat hebben ze tegen psv ook al laten zien en nu weer.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:19 uur
west schreef:
Vermeer had overigens nog veel verder naar voren gestaan, die was al onderweg naar de bal geweest.
Vermeer had overigens nog veel verder naar voren gestaan, die was al onderweg naar de bal geweest.
Die had Zeneli gewoon geblokt

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:44 uur
Vermeer is simpelweg een betere keeper dan Jones. Veel dynamischer, sneller, etc.
Blunder nummer 2 voor Jones in 3 wedstrijden. Moet het nog terugzien, maar volgens mij had een Vermeer de 0-1 ook kunnen voorkomen door eerder uit te komen.
Blunder nummer 2 voor Jones in 3 wedstrijden. Moet het nog terugzien, maar volgens mij had een Vermeer de 0-1 ook kunnen voorkomen door eerder uit te komen.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:46 uur
vigil schreef:
Oneens. Op deze manier maakte Jones het doel echt oneindig veel groter. Je moet het doel alleen kleiner maken bij een 1 tegen 1 situatie.
Baal trouwens enorm dat Bilal die enorme kans op de 3-1 (weer eens) mist. Dan is het gedaan. Die had er echt in gemoeten hoor, op deze manier kan ik Bilal niet meer blijven verdedigen.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:55 uur
PSV heeft een 'crisis', maar staat ondertussen ook slechts op 5 punten van Feyenoord. Net zoveel verschil als tussen de nummer 8 en 18. Krankzinnige competitie dit, vooral het hele rechterrijtje ontloopt elkaar nauwelijks.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 17:59 uur
6 punten als je het doelsaldo meetelt. Bovendien hebben ze punten verspeeld in wedstrijden waarin dat totaal niet mag.
Een echte crisis hebben ze ook niet (vandaar dat je het tussen aanhalingstekens had staan), alleen scoren ze behoorlijk lastig.
Een echte crisis hebben ze ook niet (vandaar dat je het tussen aanhalingstekens had staan), alleen scoren ze behoorlijk lastig.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:04 uur
Nicolage Rico schreef:
6 punten als je het doelsaldo meetelt. Bovendien hebben ze punten verspeeld in wedstrijden waarin dat totaal niet mag.
PSV, ja klopt, ook thuis tegen Feyenoord, overigens als wij die 5 punten zouden inlopen wordt het doelsalso vanzelf een stuk(je) kleiner

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:04 uur
Zo heel veel beter is het doelsaldo van Feyenoord nou ook weer niet dat dat niet binnen 1 of 2 wedstrijden overbrugt kan worden. Als Feyenoord wordt bijgehaald is het verschil in saldo automatisch alweer een stuk kleiner.
En je zou denken dat PSV wel weer zou gaan scoren, maar als je gisteren De Jong en Guardado zag prutsen...
En je zou denken dat PSV wel weer zou gaan scoren, maar als je gisteren De Jong en Guardado zag prutsen...
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:05 uur
herman schreef:
In de winterstop wordt Kramer gehaald

0
Martial
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:26 uur
musician schreef:
Die club die veel punten van Feyenoord pakt maar in een wedstrijd tegen Ajax ze altijd zonder enige tegenstand inlevert.
Die club die veel punten van Feyenoord pakt maar in een wedstrijd tegen Ajax ze altijd zonder enige tegenstand inlevert.
Uiteraard Hans, als Heerenveen tegen Ajax speelt zijn het weer makke lammetjes .....

Voor de neutrale toeschouwer zal het best een leuke pot geweest zijn, maar ik heb er ongelofelijk de tering in dat het 2-2 is gebleven, wel fantastisch ingeschoten door Zeneli natuurlijk (voetbalintellect)
Heb alleen genoten van Karsdorp en Jorgensen (topaankoop) vanmiddag, Kuyt en Bilal heel matig en Botteghin zijn tekortkomingen werden de 1e helft ook weer genadeloos blootgelegd en ja zo lever je 4 punten in en verdwijnt je voorsprong als sneeuw voor de zon en eerlijk gezegd geloof ik er al niet meer in.
1
Martial
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:27 uur
Graag zelfs krijgen jullie Bilal er ook nog gratis bij

0
Martial
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:34 uur
musician schreef:
Tja. Tijd voor Vermeer. Jones staat 25 meter voor zijn goal, bij dat doelpunt.
Rendement bij een aantal Feyenoordspelers ligt echt veel te laag. Te weinig creatief vermogen om doelgerichter te zijn, gevaarlijker en beter in de afronding.
Tja. Tijd voor Vermeer. Jones staat 25 meter voor zijn goal, bij dat doelpunt.
Rendement bij een aantal Feyenoordspelers ligt echt veel te laag. Te weinig creatief vermogen om doelgerichter te zijn, gevaarlijker en beter in de afronding.
Nou ook tijd voor een trainer met meer durf, maar 1 wissel vanmiddag onder het motto ik vond het goed staan zo, tsja

Het creatieve vermogen is en blijft het probleem van Feyenoord, geen één middenvelder die nu in de basis staat heeft dat, alles is gebaseerd op fysiek en power.
1
Martial
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Baal trouwens enorm dat Bilal die enorme kans op de 3-1 (weer eens) mist. Dan is het gedaan. Die had er echt in gemoeten hoor, op deze manier kan ik Bilal niet meer blijven verdedigen.
Dat zal tijd worden Feyenoordvriend

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 18:39 uur
Je bent wel heel negatief. Voorlopig staat Feyenoord nog bovenaan, is er nog steeds niet verloren in de wedstrijden tegen de top 4 en verder alles gewonnen. Oftewel, Feyenoord ligt nog gewoon op koers.
Ben het wel eens over Basacikoglu, die levert echt te weinig rendement. Tijd om hem weer terug naar de bank te verwijzen.
Ben het wel eens over Basacikoglu, die levert echt te weinig rendement. Tijd om hem weer terug naar de bank te verwijzen.
0
Martial
geplaatst: 30 oktober 2016, 19:16 uur
Negatief?
Dat mag jij vinden natuurlijk
Denk dat ik misschien iets kritischer ben en Feyenoord op koers?
Nog maar 3 punten voorspong ......

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 19:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Oneens. Op deze manier maakte Jones het doel echt oneindig veel groter. Je moet het doel alleen kleiner maken bij een 1 tegen 1
(quote)
Oneens. Op deze manier maakte Jones het doel echt oneindig veel groter. Je moet het doel alleen kleiner maken bij een 1 tegen 1
Dan moet je toch keeper cursussen gaan geven want er staat geen keeper op de lijn vanaf die afstand. Geeft die een steekpas dan is die er veel te laat bij
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 19:39 uur
Nou, dat vindt niet alleen hij. Tjonge man, je kan een keer zo gelijk spelen tegen een goed spelend Heerenveen, die helaas net in een goede fase zitten. Ik zag ook dat ze het record ongeslagen wedstrijden (22 op een rij) hebben geëvenaard uit 1983 (!). Iets minder kritisch mag best. Balen doe ik ook. Maar ja, je kan niet altijd winnen.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 19:49 uur
vigil schreef:
Dan moet je toch keeper cursussen gaan geven want er staat geen keeper op de lijn vanaf die afstand. Geeft die een steekpas dan is die er veel te laat bij
(quote)
Hij hoeft ook niet op de doellijn te blijven staan uiteraard.
Feit is dat die bal - niet eens strak in de hoek - er never nooit in had gemogen. Jones maakte het Zeneli makkelijk zo.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 19:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Feit is dat die bal - niet eens strak in de hoek - er never nooit in had gemogen. Jones maakte het Zeneli makkelijk zo.
Ik vond het nog knap dat 'ie er aan zat.(quote)
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 20:04 uur
Jones is ook niet dynamisch en snel genoeg, heeft veel minder sprongkracht ook dan Vermeer.
Hij heeft ook pluspunten hoor.
Hij heeft ook pluspunten hoor.

0
geplaatst: 30 oktober 2016, 20:10 uur
Heerenveen verdiende het punt tegen Feyenoord meer dan Ajax vorige week, maar toch zonde dat de 3-1 niet is gemaakt. De voorsprong is nu een kleine, maar Feyenoord heeft met Heerenveen erbij al twee toppers meer gehad dan Ajax.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 21:59 uur
Makkelijk gegeven pingels, zowel in Rotterdam als in Amsterdam. Makkelie en de Arena, het doet wat met die man.
Na een gemiste pingel en een castratietrap geen rood maar Man of the Match (schone)
Wegduwen doorgebroken Veerman is niks aan de hand en in Zwolle kreeg de Eagles-verdediger rood.
FC Utrecht wat niet kan winnen van een heel mager N.E.C. door een 17 jarige goalscorende buitenspeler.
En nu maakt Verstappen weer een domme actie, het is me een verbazingwekkend sportweekendje weer wel.
Na een gemiste pingel en een castratietrap geen rood maar Man of the Match (schone)
Wegduwen doorgebroken Veerman is niks aan de hand en in Zwolle kreeg de Eagles-verdediger rood.
FC Utrecht wat niet kan winnen van een heel mager N.E.C. door een 17 jarige goalscorende buitenspeler.
En nu maakt Verstappen weer een domme actie, het is me een verbazingwekkend sportweekendje weer wel.
1
geplaatst: 30 oktober 2016, 22:10 uur
Martial schreef:
Negatief?
Negatief?

Vergeleken bij vorige seizoenen valt het wel mee, toen geloofde je er al in augustus niet meer in.
Bij sommige mensen is het glas halfvol, bij anderen halfleeg en jij hebt de scherven al in de glasbak gekiepert. 
Alles gewonnen en gelijk tegen de nummer 2 en 3. Wat wil je nog meer?
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 22:37 uur
In die realiteit van negen gewonnen wedstrijden en een riante voorsprong op de concurrentie waren de afgelopen weekenden gewoon zonde. Zeker als Feyenoord twee keer beter is.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 23:03 uur
herman schreef:
Vergeleken bij vorige seizoenen valt het wel mee, toen geloofde je er al in augustus niet meer in.
Bij sommige mensen is het glas halfvol, bij anderen halfleeg en jij hebt de scherven al in de glasbak gekiepert. 
(quote)
Als het uitwedstrijden waren tegen de nummer 2 en 3 had ik een punt prima gevonden. Deze wedstrijden hadden "we" moeten winnen. Zeker tegen Ajax gezien het spelbeeld. Vandaag ook weer gezien de kansen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.