MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Big Pete is dan welliswaar geen Gardiola of Mourinho. Maar Ziyech is ook geen speler waar ik voor naar het stadion ga. Ronduit belachelijk wat die Ziyech flikt.

herman schreef:
Maar het lijkt me een kwestie van tijd tot spelers als Bazoer, Tete en Riedewald hun kans weer krijgen.

Ik mag hopen dat of Riedewald of Tete (en dan Veltman eventueel in het centrum) snel gaan spelen ten koste van Viergever.

Lekker ook die spelers die dan bij jong ajax gaan spelen, een andere club mag geen spelers aantrekken in deze periode maar bij jong ajax krijgen ze El Ghazi erbij. Daar moeten ze toch echt wat aan doen die competitievervalsing in de JL.

Martial schreef:
(quote)

Wat wil je aanpassen dan?
Met de hoop dat .......

In Nederland is het toch ook al jaren hetzelfde Ajax en PSV maken bijna ieder jaar uit wie er kampioen gaat worden en heel misschien gaat Feyenoord dit seizoen ook een rol van betekenis spelen?
Ik ben fan van Ajax, dus wat mij betreft blijft het gewoon bij het oude. Tegelijkertijd ben ik me ook bewust dat Ajax zich in Europa op eigen kracht terug zal moeten knokken en niet door kunstmatige ingrepen terug op het hoogste (Europese) niveau moet komen. Het klasseverschil tussen Ajax (en PSV) en de top van Europa zie ik dan ook eerder als een teken dat Ajax de afgelopen jaren heeft lopen slapen. Sinds de lichting van Van der Vaart, Sneijder is het gewoon per jaar minder geworden. En bij PSV geldt hetzelfde, alleen begon de aftakeling net wat jaartjes later. Vergeet niet dat PSV in 2004/2005 op een haar na de Champions League-finale miste. PSV is daarna, net zoals Ajax, langzaam afgegleden tot een club waarvoor overwinteren als een wereldprestatie onthaald werd.

trebremmit schreef:
Ik snap dat eerlijk gezegd niet zo met Schöne, ik vind hem helemaal niet zo goed, maar blijkbaar is Bazoer tegenwoordig nog slechter.
Serieus? Schöne is na Ziyech en Dolberg misschien wel de belangrijkste speler van Ajax. Eindelijk de spelverdeler die Ajax nodig heeft. Hij doet me denken aan iemand als Cazorla bij Arsenal.

iggy schreef:
Big Pete is dan welliswaar geen Gardiola of Mourinho. Maar Ziyech is ook geen speler waar ik voor naar het stadion ga. Ronduit belachelijk wat die Ziyech flikt.

Wat heeft die geflikt dan? Behalve scoren en assists geven?

vigil schreef:
(quote)

Nu is HSV ook wel zo slecht... die zouden bij wijze van spreken zelfs in Nederland nog degraderen

Of kampioen worden

herman schreef:
(quote)

Wat heeft die geflikt dan? Behalve scoren en assists geven?

Eeeeh ahum Gudelj bedoel ik dus. Het is me ook allemaal wat met die namen, ha ha.

"Onze" nationale doelman doet vannacht geen oog dicht. Hij krijgt de theedoek mee naar huis, denk ik.

Je kan lullen over psv wat je wilt... ze spelen wel constant...

Ik denk dat familie De Jong de samenwerking zich toch anders had voorgesteld. Hoe lang gaat het nog duren dat ook Luuk een injury faked en naast zijn broer in de vip lounge plaatsneemt?

Ha,ha, nou Blind (What's in a name) heeft hem voor die Benelux potjes geselecteerd hoor.
Oh wacht zelfs Depay zit er bij.

Kweenie wie gisteravond Chelsea heeft zien spelen (ik geloof dat Southampton ook meedeed), maar daar zat weinig kick & rush in. Los van de klasse van Hazard, die Conti heeft ze wel aan het voetballen gekregen.

Frenz schreef:
Kweenie wie gisteravond Chelsea heeft zien spelen (ik geloof dat Southampton ook meedeed), maar daar zat weinig kick & rush in. Los van de klasse van Hazard, die Conti heeft ze wel aan het voetballen gekregen.

Volgens mij was Southampton niet van de partij.

Kan je nagaan hoe onzichtbaar ze waren, Everton dan

Hazard woensdag nog een keer tegen Stekelenburg

lennon schreef:
Je kan lullen over psv wat je wilt... ze spelen wel constant...

De koppositie in de PL ligt voor het grijpen. Arsenal mag tegen de no 5 Tottenham om 13.00 uur en later vandaag speelt Liverpool tegen Watford (de no 7 met de frivole doelman Gomes). Zowel Arsenal als Liverpool kunnen dan op 26 punten komen en bovenaan de stand.
Liverpool speelt, net als Chelsea, niet europees en maken dan ook een frisse indruk.

Geweldige en rare wedstrijd: AZ - Ajax. Met bijna 40 schoten op goal!
AZ deed een imitatie van Feyenoord, hoewel zij nog één keer scoorden, in de eerste helft. Gretz: nu werd Ajax toch echt weggespeeld? En na rust draait het compleet om, hoewel die 1-1 wel een ongelooflijk foutenfestival was achterin bij AZ. Uiteindelijk een terecht gelijk spel: hopelijk profiteert Feyenoord!

Ik dacht dat jij voor Go Ahead was

Goeie start zo..Ajax loopt een punt in

Martial
Wat een schandalige wanvertoning van Feyenoord tegen het 2e van de GAE

De dip is ingezet

dix
Eagles uit, altijd lastig ?

Karsdorp was wel weer geniaal

Goed weekend voor PSV

Het is stil....

johan de witt schreef:
Karsdorp was wel weer geniaal

Ja die brengt ons naar het WK

Pffttt zo ken ik Feyenoord weer... Op het moment dat alle concurrenten punten verspelen, verliezen van de hekkensluiter. Ongelofelijk.

Nu maar hopen dat het een incident was, mede te danken aan het ontbreken van 4 basisspelers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:05 uur

geplaatst: vandaag om 13:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.