Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Martial
geplaatst: 6 november 2016, 19:02 uur
Uit betrouwbare bron vernomen dat Gio alweer aan het bellen is met Advocaat en Kuyt en Bilal blijven opstellen hoor Gio. 

1
geplaatst: 6 november 2016, 19:45 uur
Je kunt maar beter PSV uit hebben, na een "zware" Europese wedstrijd...
0
geplaatst: 6 november 2016, 19:45 uur
west schreef:
Geweldige en rare wedstrijd: AZ - Ajax. Met bijna 40 schoten op goal!
AZ deed een imitatie van Feyenoord, hoewel zij nog één keer scoorden, in de eerste helft. Gretz: nu werd Ajax toch echt weggespeeld? En na rust draait het compleet om, hoewel die 1-1 wel een ongelooflijk foutenfestival was achterin bij AZ. Uiteindelijk een terecht gelijk spel: hopelijk profiteert Feyenoord!
Geweldige en rare wedstrijd: AZ - Ajax. Met bijna 40 schoten op goal!

AZ deed een imitatie van Feyenoord, hoewel zij nog één keer scoorden, in de eerste helft. Gretz: nu werd Ajax toch echt weggespeeld? En na rust draait het compleet om, hoewel die 1-1 wel een ongelooflijk foutenfestival was achterin bij AZ. Uiteindelijk een terecht gelijk spel: hopelijk profiteert Feyenoord!
Moest werken, dus heb de wedstrijd alleen meegekregen via het verslag op de radio. Klonk als een knotsgekke wedstrijd met al die kansen.
Gelukkig zijn de verschillen aan de top weer iets kleiner geworden.

1
geplaatst: 6 november 2016, 19:56 uur
Gretz schreef:
Moest werken, dus heb de wedstrijd alleen meegekregen via het verslag op de radio. Klonk als een knotsgekke wedstrijd met al die kansen.
(quote)
Het was echt een geweldige wedstrijd om naar te kijken: zat vanmiddag voor de buis. Maar verder ben ik er niet.
0
geplaatst: 6 november 2016, 19:56 uur
En dan is psv toch de winnaar van t weekend.... het kan verkeren 

0
geplaatst: 6 november 2016, 19:57 uur
Ik zeg het niet graag, maar dat is toch ajax? Die speelden uit tegen AZ..
0
geplaatst: 6 november 2016, 20:03 uur
luigifort schreef:
Het is stil....
Het is stil....
Jij komt je anders ook alleen maar melden als het jou uit komt. Dat kan je van de Feyenoord supporters hier niet zeggen. Gaat het goed gaat het slecht ze zullen hier altijd hun (niet altijd even verstandige
) mening geven.Toen het slechter ging met Ajax las ik volgens mij nog dat het je allemaal niet meer zo veel interesseerde dat voetbal. Weet u nog

0
geplaatst: 6 november 2016, 20:05 uur
Het was overigens opzich best een aparte afgekeurde goal van Van Der Heijden
0
geplaatst: 6 november 2016, 20:09 uur
Nah, niet de grens maar Bas zelf keurde de actie al voor de voorzet af, vandaar geen tegenwerk vd GA spelers.
Anders had die houten Klaas ook geen doelpunt gemaakt.
Anders had die houten Klaas ook geen doelpunt gemaakt.
0
geplaatst: 6 november 2016, 20:34 uur
Rudi S schreef:
Nah, niet de grens maar Bas zelf keurde de actie al voor de voorzet af, vandaar geen tegenwerk vd GA spelers.
Nou ik vrees dat het wel meeviel wat dat betreft. De slomo van achter het doel liet toch wat teleurgestelde GAE spelers zien. Nee die grens keek sowieso de andere kant op. Basje (wat zit je haar mooi) kan dat zelf toch nooit gezien hebben (als er al wat was)?
0
geplaatst: 6 november 2016, 20:39 uur
Klopt maar die ging er vanuit dat Berghuis die bal anders nooit onder controle zou krijgen 

0
geplaatst: 6 november 2016, 20:42 uur
ach zet hem in de voorhoede bij Oranje met onze Luuk en we gaan geheid de nul houden 

0
geplaatst: 6 november 2016, 21:10 uur
Misschien omdat ik het oeverloze Ajax bashen van de Feyenoorders de hele week zat ben?

Het zou zomaar kunnen

0
geplaatst: 6 november 2016, 21:16 uur
Ajax gebasht?
Vermoedelijk wordt bedoeld de kritiek die door anderen wel eens op Ajax wordt gegeven bij een schreinend gebrek aan het leveren van eigen ergernissen uit de Arena.
En ja, als daar alleen maar vandaan komt wzawzdb, wil het wel eens gebeuren dat iemand anders kritiek aandraagt.
Maar ik zou dat geen bashen durven noemen.
Vermoedelijk wordt bedoeld de kritiek die door anderen wel eens op Ajax wordt gegeven bij een schreinend gebrek aan het leveren van eigen ergernissen uit de Arena.
En ja, als daar alleen maar vandaan komt wzawzdb, wil het wel eens gebeuren dat iemand anders kritiek aandraagt.
1
geplaatst: 6 november 2016, 21:47 uur
musician schreef:
Ajax gebasht?
Ajax gebasht?
De raaskal die jij normaal over Ajax uitkraamt noemen we hier ook wel 'Koefnoen'. Niemand neemt je post nog serieus als je weer een tirade begint over hoe dramatisch het allemaal geregeld is in Amsterdam en hoe ontevreden de supporters zijn. Je roept meestal maar gewoon wat om te kunnen showen hoe groot je anti-Ajax hart wel niet is.
De rest - inclusief alle andere Feyenoord-supporters weet wel op een normale manier te discussiëren. Misschien moet je daar eens een voorbeeld aan nemen.
0
geplaatst: 6 november 2016, 22:14 uur
Verschrikkelijk. Gaat even Messi uithangen in de eigen 16. Had de bal serieus tot 5x toe weg kunnen rossen.
Het was ook wachten op een fout van Jan-Arie. Heeft het een tijdje goed gedaan, maar is niet van het niveau waar Feyenoord naar moet streven.
0
geplaatst: 6 november 2016, 22:16 uur
gigage schreef:
De koppositie in de PL ligt voor het grijpen. Arsenal mag tegen de no 5 Tottenham om 13.00 uur en later vandaag speelt Liverpool tegen Watford (de no 7 met de frivole doelman Gomes). Zowel Arsenal als Liverpool kunnen dan op 26 punten komen en bovenaan de stand.
Liverpool speelt, net als Chelsea, niet europees en maken dan ook een frisse indruk.
De koppositie in de PL ligt voor het grijpen. Arsenal mag tegen de no 5 Tottenham om 13.00 uur en later vandaag speelt Liverpool tegen Watford (de no 7 met de frivole doelman Gomes). Zowel Arsenal als Liverpool kunnen dan op 26 punten komen en bovenaan de stand.
Liverpool speelt, net als Chelsea, niet europees en maken dan ook een frisse indruk.
Zou het echt gaan gebeuren dat L'pool een echte grote kans gaat maken op de titel? Het lijkt er wel op.
0
geplaatst: 6 november 2016, 22:40 uur
vigil schreef:
Bizarre actie van Bas Nijhuis. Er was niets aan de hand.
0
geplaatst: 6 november 2016, 23:04 uur
De goal van Van der Heyden was helemaal niet afgekeurd. Berghuis negeerde het fluitsignaal voor hands en gaf 'm alsnog voor. Tweede geel en dus rood eigenlijk. Feyenoord kwam daar goed weg maar het mocht niet baten.
De vele midweekse Europese en bekerwedstrijden gaan inmiddels hun tol eisen, zo te zien. Niemand overtuigde dit weekend. Ook in het buitenland lieten de toppers hun puntjes liggen.
De vele midweekse Europese en bekerwedstrijden gaan inmiddels hun tol eisen, zo te zien. Niemand overtuigde dit weekend. Ook in het buitenland lieten de toppers hun puntjes liggen.
0
geplaatst: 6 november 2016, 23:19 uur
west schreef:
Het was echt een geweldige wedstrijd om naar te kijken: zat vanmiddag voor de buis. Maar verder ben ik er niet.
(quote)
Utrecht heeft gewonnen toch?
0
geplaatst: 7 november 2016, 07:39 uur
Gretz schreef:
De raaskal die jij normaal over Ajax uitkraamt noemen we hier ook wel 'Koefnoen'. .
Ik wacht je allereerste kritiek op deze site over Ajax met belangstelling af. De raaskal die jij normaal over Ajax uitkraamt noemen we hier ook wel 'Koefnoen'. .
Mijn beste vrienden, collega's, spelers uit mijn elftal, zijn vanwege mijn woonplaats allemaal Ajaxieden. Ik kan daar evenwel prima mee door één deur en ik mag graag met ze meehuilen in het bos. Daar is meestal voldoende aanleiding voor.
Mogen Feyenoorders (inclusief mijzelf) kritiek leveren op het beleid in Rotterdam Zuid, het valt nog redelijk in het niet bij wat ik hoor van de klanten die de Arena wekelijks bevolken, zeker als je het afzet tegen het gemiddelde van alle kritiek van de afgelopen jaren.
Aangezien er hier nauwelijks iets van wordt verwoord en er alleen bij de minst geringe kritiek vanuit een andere hoek op Ajax er moord en brand wordt geschreeuwd vanuit de provincie, vind je het dan heel erg dat ik mij daar weinig van aantrek?
Maar misschien klaart het op, als je je eerste kritiek op Ajax alhier gaat formuleren. Ik wacht belangstellend af!
0
geplaatst: 7 november 2016, 08:20 uur
gigage schreef:
De goal van Van der Heyden was helemaal niet afgekeurd. Berghuis negeerde het fluitsignaal voor hands en gaf 'm alsnog voor. Tweede geel en dus rood eigenlijk. Feyenoord kwam daar goed weg.
De goal van Van der Heyden was helemaal niet afgekeurd. Berghuis negeerde het fluitsignaal voor hands en gaf 'm alsnog voor. Tweede geel en dus rood eigenlijk. Feyenoord kwam daar goed weg.
Ja dat is ook een mening...
0
geplaatst: 7 november 2016, 08:54 uur
Hmmm, feest der herkenning helaas. Weten dat je de afstand met Ajax weer terug op 5 punten kan zetten en dan zo'n wedstrijd op de mat leggen. All's not lost, maar het geloof in de goede uitkomst kalft wel snel af zo (of is dat realisme, gegeven de afgelopen 17 seizoenen).
0
Martial
geplaatst: 7 november 2016, 08:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Het was ook wachten op een fout van Jan-Arie. Heeft het een tijdje goed gedaan, maar is niet van het niveau waar Feyenoord naar moet streven.
Dan kan ik ook nog wel een aantal spelers opnoemen

Wat gisteren wel duidelijk is geworden is dat de reservebank niet sterk genoeg is om vaste krachten op te vangen en als klap op de vuurpijl loopt ook Kongolo nog eens een vervelende hamstringblessure op wat hem 4 tot 6 weken aan de kant houdt en zo eist de speelstijl (fysiek en met veel power) steeds meer hun tol en na alle hosanna rondom Feyenoord zitten we nu ineens in de hoek waar de klappen vallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.