MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ondertussen krijgen we in Australie dit weekend de klassieker Federer - Nadal

Mjuman schreef:
Dat was met Utrecht ook zo, maar als je dan het jaar erop door 2* een gelijkspel (1-1 thuis en 0-0 uit) tegen Djurgarden het niet haalt, moet je je wel wat afvragen.

Wel jaar hebben we het over hier ??

Running On Empty schreef:
(quote)

Wel jaar hebben we het over hier ??

Denk dat ik twee seizoen door elkaar haal en twee Stockholmse clubs. Even nagezocht: tegen Hammarby (Zuid-Stockholm) was het tweemaal gelijkspel, 2007 - een heel teleurstellende, eerste wedstrijd thuis - en uitschakeling; tegen Djurgården (Oost-Stockholm) won de FC.

Toen Utrecht de keer daarop (3 jaar later) wél meedeed, was het behoorlijk succesvol o.m. tegen Celtic en Napoli. Dat vond ik nog zo'n contrast, en tegen Differdange weer zo'n zeperd.

Maar uit welk deel van Glasgow komt Celtic nou?

Als AZ-supporter had ik gehoopt op Cambuur-AZ. Altijd gezellig en goede herinneringen aan. Gezien het voetbal van AZ zijn we allerminst zeker van de finale.

Sister Act nummertje zoveel gaat beginnen. Ik hoop op een spannende strijd maar vrees een simpele overwinning van Serena.

GrafGantz schreef:
overwinning van Serena.

Nou dan zal jij de no.1 van '89 ook wel goed hebben.

Ik heb altijd gelijk.

Lekkere goal van Robben.

Minder lekkere goals voor PSV. Man man...

Nee hoor, die smaken heerlijk

Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden, door zo op het allerlaatste te beslissen. Die oog door de naald overwinningen kunnen voor supporters van de andere titelkandidaten extra frustrerend zijn, weet ik uit eigen ervaring. Koekje en deeg!

Tony schreef:
Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden

Ach de laatste doelpunten tegen Heereveen en Heracles waren min of meer van richting veranderde klutsdoelpunten, daar kun je op trainen

Nu maar kijken hoe Feyenoord de klus klaart tegen Hyballa's army.

Ik heb PSV nog niet 1 mooie goal zien maken dit seizoen.
Vanmiddag alle ballen op Grot!

gigage schreef:
Ik heb PSV nog niet 1 mooie goal zien maken dit seizoen.
!

Wat een pech, neem een abbo op Fox die zenden alles uit

Martial
gigage schreef:

Vanmiddag alle ballen op Grot!

Die komt zijn grot niet uit hoor vanmiddag

Ligt het aan mij of ziet Nadal eruit alsof hij weer bij dr. Fuentes langs geweest is?

Mooie pot overigens

Tweede set 4-0 achter komen en de derde set weer met 6-1 winnen. Het gaat weer alle kanten op...

Vooralsnog overigens de goede kant.

En weer een break voorsprong voor Nadal.

Federer heeft nog nooit verloren als hij 2 sets voorsprong heeft, hoorde ik tijdens de halve finale.

Tja, eens moet de eerste keer zijn. En tegen Nadal heeft Federer sowieso niet al te goede statistieken.

Dat komt vooral door de potjes op gravel. Op de andere baansoorten is het nog redelijk in evenwicht.

Maar twee sets voorsprong heeft hij vandaag sowieso niet gehad.

Oké, na 2 gewonnen sets dan.

Moettie nog wel een tandje bijschakelen

Op de eerste game na wint Federer z'n servicegames eenvoudig deze set en heeft Nadal het veel moeilijker. Toch nog steeds een break achter voor Federer

Hoppa, erop en erover!

dix
angelin schreef:
Als AZ-supporter had ik gehoopt op Cambuur-AZ. Altijd gezellig en goede herinneringen aan. Gezien het voetbal van AZ zijn we allerminst zeker van de finale.

En als we (ik heb ook zo'n sjaaltje) 'm halen, graag tegen Sparta. Beide teams spelen dan thuis

Nu weer de comeback van Nadal graag.

Wat een game

Jaaaaaaaa

Wat een geweldenaar zeg!!

Schitterend!!!! FEDERER

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.