Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
3
geplaatst: 27 januari 2017, 14:52 uur
Ondertussen krijgen we in Australie dit weekend de klassieker Federer - Nadal 

0
geplaatst: 27 januari 2017, 17:55 uur
Mjuman schreef:
Dat was met Utrecht ook zo, maar als je dan het jaar erop door 2* een gelijkspel (1-1 thuis en 0-0 uit) tegen Djurgarden het niet haalt, moet je je wel wat afvragen.
Dat was met Utrecht ook zo, maar als je dan het jaar erop door 2* een gelijkspel (1-1 thuis en 0-0 uit) tegen Djurgarden het niet haalt, moet je je wel wat afvragen.
Wel jaar hebben we het over hier ??
0
geplaatst: 27 januari 2017, 18:04 uur
Denk dat ik twee seizoen door elkaar haal en twee Stockholmse clubs. Even nagezocht: tegen Hammarby (Zuid-Stockholm) was het tweemaal gelijkspel, 2007 - een heel teleurstellende, eerste wedstrijd thuis - en uitschakeling; tegen Djurgården (Oost-Stockholm) won de FC.
Toen Utrecht de keer daarop (3 jaar later) wél meedeed, was het behoorlijk succesvol o.m. tegen Celtic en Napoli. Dat vond ik nog zo'n contrast, en tegen Differdange weer zo'n zeperd.
0
geplaatst: 27 januari 2017, 21:37 uur
Als AZ-supporter had ik gehoopt op Cambuur-AZ. Altijd gezellig en goede herinneringen aan. Gezien het voetbal van AZ zijn we allerminst zeker van de finale.
0
geplaatst: 28 januari 2017, 09:37 uur
Sister Act nummertje zoveel gaat beginnen. Ik hoop op een spannende strijd maar vrees een simpele overwinning van Serena.
0
geplaatst: 28 januari 2017, 12:04 uur
0
geplaatst: 29 januari 2017, 09:45 uur
Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden, door zo op het allerlaatste te beslissen. Die oog door de naald overwinningen kunnen voor supporters van de andere titelkandidaten extra frustrerend zijn, weet ik uit eigen ervaring. Koekje en deeg! 

0
geplaatst: 29 januari 2017, 10:02 uur
Tony schreef:
Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden
Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden
Ach de laatste doelpunten tegen Heereveen en Heracles waren min of meer van richting veranderde klutsdoelpunten, daar kun je op trainen

Nu maar kijken hoe Feyenoord de klus klaart tegen Hyballa's army.
0
geplaatst: 29 januari 2017, 10:29 uur
Ik heb PSV nog niet 1 mooie goal zien maken dit seizoen.
Vanmiddag alle ballen op Grot!
Vanmiddag alle ballen op Grot!
0
geplaatst: 29 januari 2017, 11:23 uur
Ligt het aan mij of ziet Nadal eruit alsof hij weer bij dr. Fuentes langs geweest is?
Mooie pot overigens
Mooie pot overigens
0
geplaatst: 29 januari 2017, 11:35 uur
Tweede set 4-0 achter komen en de derde set weer met 6-1 winnen. Het gaat weer alle kanten op...
Vooralsnog overigens de goede kant.
Vooralsnog overigens de goede kant.

0
geplaatst: 29 januari 2017, 12:03 uur
Federer heeft nog nooit verloren als hij 2 sets voorsprong heeft, hoorde ik tijdens de halve finale.
0
geplaatst: 29 januari 2017, 12:26 uur
Tja, eens moet de eerste keer zijn. En tegen Nadal heeft Federer sowieso niet al te goede statistieken.
0
geplaatst: 29 januari 2017, 12:30 uur
Dat komt vooral door de potjes op gravel. Op de andere baansoorten is het nog redelijk in evenwicht.
Maar twee sets voorsprong heeft hij vandaag sowieso niet gehad.
Maar twee sets voorsprong heeft hij vandaag sowieso niet gehad.
0
geplaatst: 29 januari 2017, 12:39 uur
Oké, na 2 gewonnen sets dan.
Moettie nog wel een tandje bijschakelen
Moettie nog wel een tandje bijschakelen
0
geplaatst: 29 januari 2017, 12:52 uur
Op de eerste game na wint Federer z'n servicegames eenvoudig deze set en heeft Nadal het veel moeilijker. Toch nog steeds een break achter voor Federer 

0
geplaatst: 29 januari 2017, 13:02 uur
angelin schreef:
Als AZ-supporter had ik gehoopt op Cambuur-AZ. Altijd gezellig en goede herinneringen aan. Gezien het voetbal van AZ zijn we allerminst zeker van de finale.
En als we (ik heb ook zo'n sjaaltje) 'm halen, graag tegen Sparta. Beide teams spelen dan thuis

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.