MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:

Terecht, hoewel Nadal erg weinig voor 'm onderdeed

Wat een niveau nog bij beide heren, zeg. Diepe buiging!

Zo, tot vanavond, te veel spoilers hier vanmiddag

Federer, GROTE meneer

Ongelofelijk dat hij in de vijfde set, net zoals tegen Stan the Man, weer zijn beste tennis laat zien.

Wat een wedstrijd. De vijfde set was een van de mooiste die ik ooit gezien heb. De twee absolute grootheden van het mannentennis die zich zo oprichten na een (half) jaar vol ellende. Wat een kampioenen.

Martial
gigage schreef:

Vanmiddag alle ballen op Grot!

Lekker hoor 2 doelpunten van mijn grote held Nico

Grot Van Ardubal

Nico was niet best vandaag. Zelfs zijn goals waren lelijk (en eentje gepikt van Bilal). Maar goed, wel lekker dat hij de score in de slotfase verdubbelde.

Elia weer sterk in de eerste helft. Hopelijk valt zijn hamstringblessure mee.

Berghuis vind ik ook een topper, wat een heerlijke traptechniek heeft hij. Daarnaast zorgt hij voor de nodige creativiteit.

En nu duimen voor Egypte. KAE hebben we echt nodig tegen de Tukkers.

Ajax verhuurt Mitchell Dijks voor de rest van het seizoen aan Norwich City.

Was vorige week al bekend toch?

Nicolage Rico schreef:

En nu duimen voor Egypte. KAE hebben we echt nodig tegen de Tukkers.

Maakt niet uit, ik heb gehoord dat er hier ook een inreis verbod komt.

Tony schreef:
Beetje lucky PSV de laatste 2 wedstrijden, door zo op het allerlaatste te beslissen. Die oog door de naald overwinningen kunnen voor supporters van de andere titelkandidaten extra frustrerend zijn, weet ik uit eigen ervaring. Koekje en deeg!

Wedstrijd duurt toch 90 minuten?

dix
Dat je met zo'n pot zelfs nog een doelpunt op de concurrentie kunt uitlopen....

Jaaa Marokko achter in de slotfase.

Marokko is het PSV van Afrika

Egypte bedoel je.

Nicolage Rico schreef:
Egypte bedoel je.

Nee Marokko moet nog winnen zodat Karim nog even kan blijven

Oh zo. Gelukkig is het afgelopen.

Welkom terug in Rotterdam El Ahmadi.

FC Twente lokt El Ahmadi terug naar huis.
Verstandig gespeeld!

musician schreef:
FC Twente lokt El Ahmadi terug naar huis.
Verstandig gespeeld!

Wat een hypocriet geneuzel - zeker gezien je zwalpstaartenpraat over NL clubs die het in de EL of beker laten afweten, zonder "hun sportieve plicht te doen". Doe 'ns een Tommy - Go to the Mirror!

Ik begrijp het hypcriete er niet helemaal van, als ik El Ahmadi graag weer terug wil hebben richting Kuip voordat Feyenoord tegen FC Twente moet spelen?

Lijkt mij meer een gevalletje eigenbelang.....

Martial schreef:
(quote)

Lekker hoor 2 doelpunten van mijn grote held Nico

Grot Van Ardubal

Die heb ik op moeten zoeken. Van toen de wereld nog zwart/wit was.
N.E.C. geeft niet thuis, maar ja het was ook uit. Feyenoord maatje (of 2) te groot in de Kuip. Jammer voor de spanning bovenin.

Het gaat nog spannend genoeg worden bovenin. Met t/m mei een gemiddelde hartslag van 185.

Hopelijk slaat het gebrek aan vertrouwen bij de supporters niet over naar de spelers haha

Geen fouten gemaakt in januari (los van de beker dan), KEA mooi op tijd weer terug voor de lastige februari maand, one game at the time.

Als het dit seizoen niet lukt.......

(dan dan dan duurt het nog weer langer)

Nicolage Rico schreef:
Oh zo. Gelukkig is het afgelopen.

Welkom terug in Rotterdam El Ahmadi.

Mag 'ie nog het land in dan?

Februari, maart en april zijn de pittigste maanden van heel het seizoen voor Feyenoord (hoewel de weken waarin Europees werd gespeeld ook pittig waren natuurlijk).

6 x thuis (o.a. tegen PSV, AZ, Utrecht en Groningen)
8 x uit (o.a. Twente, Ajax, Heerenveen en Vitesse. En dan ook nog het traditioneel lastige PEC Zwolle en ADO. En dan óók nog Sparta).

herman schreef:
(quote)

Mag 'ie nog het land in dan?

Gewoon over de muur heen vliegen. Harrie Jekkers beschreef het al eens. Is niet zo lastig allemaal.

Nicolage Rico schreef:
Februari, maart en april zijn de pittigste maanden van heel het seizoen voor Feyenoord (hoewel de weken waarin Europees werd gespeeld ook pittig natuurlijk).

6 x thuis (o.a. tegen PSV, AZ, Utrecht en Groningen)
8 x uit (o.a. Twente, Ajax, Heerenveen en Vitesse. En dan ook nog het traditioneel lastige PEC Zwollen en ADO. En dan óók nog Sparta).

Tja, je speelt nu eenmaal tegen elke club een keertje uit en thuis. We zijn net over de helft dus iedere club heeft nog zo'n soort programma. Feyenoord heeft een lastige maand februari maar dat zal PSV ook zeggen moet de komende weken uit naar AZ, Feyenoord en thuis tegen Utrecht. Ajax heeft dan weer april waarin het tegen Feyenoord, Vitesse, Heerenveen en PSV moet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.