MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ik zou dat grote onzin vinden. Vitesse, Heerenveen, Sparta enz zijn geen Man U of Fenerbache. De weg naar de finale staat al half open zonder PSV en Ajax.

In de EL hebben ze alleen de wedstrijdmentaliteit aangepast, maar daar stond als ik het me goed herinner wel gewoon de sterkste opstelling.

Het gaat denk ik niet om de beker iggy, maar om de inspanning vlak voor een competitieduel. Vitesse in de huidige vorm moet op zich geen beletsel zijn.

Dat snap ik. Maar waar hebben we het over ? 3 extra wedstrijdjes ! En dan met de dubbel naar de coolsingel. Moet geen probleem zijn voor een topclub. En nogmaals PSV en Ajax kom je niet meer tegen.

O o o Utrecht

vigil schreef:
O o o Utrecht

Pffffffff ....

Heerlijke potjes in de beker tot nu toe met 2 keer pingels.

Bij Heerenveen nu de eerste basisplaats voor Ödegaard.

Ik weet nog dat heel Utrecht aan het juichen was toen Cambuur uit de koker rolde.

Verwacht dat Feyenoord veel moeite gaat krijgen morgen. Dus de weg voor Cambuur ligt open.

Nog geen hoogstaand tennis, maar wel enorm spannend. Federer wint de openingsset!

Oude tijden herleven bij de dames met Williams vs. Williams. Nu hopen op soortgelijke nostalgie bij de heren, Federer vs. Nadal zou mooi zijn

Tja, nu drie breaks op rij, waarvan eentje in de vierde set. Leek toch niets aan de hand.

Bizar inderdaad, ging ineens snel in set 3 en begin van de 4e.

Nou, in ieder geval waar voor je geld. Heerlijk spannend. Echt goed werd het nergens, maar ik ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik dacht dat de een ging winnen en dan toch meer overging naar de ander.

Ben benieuwd of Nadal de finale kan halen, heb hem al heel lang niet meer zien spelen.

Toch respect voor de maestro.

Bij de breekpunten die hij in de 5de set tegen kreeg, zag je toch weer een glimp van de absolute winner die hij was.
Finale tegen Nadal zou wel epic zijn.

Normaal ben ik altijd anti-Nadal, maar voor deze ene keer mag hij morgen van mij winnen. Zou inderdaad episch zijn. Moet Federer hem natuurlijk wel slopen in de finale.

Heb een keer Dimitrov - Nadal gezien in Ahoy. Dimitrov was pas 17 geloof ik. Nooit gedacht dat dat jaren later nog zo'n kraker zou worden.

Zoals verwacht. Helaas.

En bij deze de conclusie dat Tapia tekort komt voor Feyenoord. Voor zover dat nog niet bekend was.

Alles voor het kampioenschap, zal er zijn gedacht.
Ik kan er om die reden ook niet rouwig om zijn.

Weet iemand of de bekerwinnaar nog een Europees ticket krijgt of dat dat inmiddels is veranderd?

VladTheImpaler schreef:
Weet iemand of de bekerwinnaar nog een Europees ticket krijgt of dat dat inmiddels is veranderd?

Vanaf seizoen 2015/2016 plaatste de bekerwinnaar zich automatisch voor de groepsfase van de Europa League, mits Nederland in de coëfficiëntenlijst van de UEFA bij de eerste 12 zit: Member associations - UEFA rankings - Season country coefficients – UEFA.com

Momenteel staat NL 13e; het is dus afwachten hoe de twee overgebleven clubs in de EL blijven presteren.

Het is in ieder geval te hopen dat AZ de beker pakt. Ik moet er niet aan denken dat Sparta of zelfs Cambuur Europa ingaat.

Mjuman schreef:
(quote)

Vanaf seizoen 2015/2016 plaatste de bekerwinnaar zich automatisch voor de groepsfase van de Europa League, mits Nederland in de coëfficiëntenlijst van de UEFA bij de eerste 12 zit: Member associations - UEFA rankings - Season country coefficients – UEFA.com

Momenteel staat NL 13e; het is dus afwachten hoe de twee overgebleven clubs in de EL blijven presteren.

Op welke plek in de coëfficiëntenlijst NL eindigt aan het eind van dit seizoen heeft pas in 2018/2019 gevolgen voor het Europees voetbal. En het is nu nog behoorlijk onzeker hoe de opzet van de CL en EL in dat seizoen gaat zijn. Als het blijft zoals het is, dan zou het inderdaad veel verschil maken of we de eerste 12 halen of niet.

iggy schreef:
Het is in ieder geval te hopen dat AZ de beker pakt. Ik moet er niet aan denken dat Sparta of zelfs Cambuur Europa ingaat.

Zou prachtig zijn als Cambuur of Sparta die beker wint, ik zie het niet gebeuren maar ik gun ze het wel.

Zou ik ook wel mooi vinden (Cambuur dan).

Minder mooi is dat ze ons punten gaan kosten, Europees gezien. Anderzijds, ploegen als Heracles, Vitesse, Groningen, etc. hebben ook maar bitterweinig punten bij elkaar gesprokkeld.

Net als Feyenoord.

Feyenoord scoorde nog best wat punten als ze eenmaal in de EL zaten (bij bekerwinst hoef je geen voorronde te spelen).

Dat was met Utrecht ook zo, maar als je dan het jaar erop door 2* een gelijkspel (1-1 thuis en 0-0 uit) tegen Djurgarden het niet haalt, moet je je wel wat afvragen.

Overigens is die ranglijst van de UEFA, waar Israel boven NL staat, écht veelzeggend

Dit zal toch niet waar zijn, snap niet dat je daar naar toe wil.

http://www.vi.nl/nieuws/zenit-en-psv-akkoord-over-transfer-propper.htm

nou, je kan daar heerlijk poen scheppen heb ik begrepen.

Vind het wel jammer van zo'n speler, had hem liever naar Engeland of Duitsland zien gaan, of gewoon nog een tijdje bij PSV. Maar het is nog niet helemaal rond zie ik.

trebremmit schreef:
Dit zal toch niet waar zijn, snap niet dat je daar naar toe wil.

http://www.vi.nl/nieuws/zenit-en-psv-akkoord-over-transfer-propper.htm

Afgezien van de poen volstrekt onbegrijpelijk - essentieel voor PSV en nog geen vaste waarde voor Oranje. Had daar met 2-3 jaar ook nog heen kunnen gaan. Misschien moet ie 'ns met Lens bellen hoe het is om daar te wonen

inmiddels 50 jaar oud, de eerste vierkleurendruk: voor vigil
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/1/3/4/2/1001004001502431.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:27 uur

geplaatst: vandaag om 02:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.