Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 14 februari 2017, 21:37 uur
gigage schreef:
Geweldig, wielrennen is dan ook voornamelijk een leessport (over doping, coke en hoeren). Nou ja, krijg het niet goed onder woorden maar misschien dat iemand er ook wel de humor van inziet.
(quote)
Geweldig, wielrennen is dan ook voornamelijk een leessport (over doping, coke en hoeren). Nou ja, krijg het niet goed onder woorden maar misschien dat iemand er ook wel de humor van inziet.
Ja, het lijkt soms wel op Motley Crue.

0
geplaatst: 14 februari 2017, 22:41 uur
snap niet hoe dat ploegje uit Spanje de poulefase heeft overleefd 

0
geplaatst: 14 februari 2017, 23:10 uur
Wie waren dat daar in Parijs in die blauwe shirts? Die ene leek wel op Messi!
1
Franck Maudit
geplaatst: 14 februari 2017, 23:18 uur
Knap PSG gezien vanavond. Om even de Belgische kaart uit te spelen: hoe zo'n Meunier zich in slechts een aantal jaren omgevormd heeft van een aanvaller tot een rechtsback van dit niveau is om steil van achterover te vallen.
0
geplaatst: 15 februari 2017, 11:10 uur
Was op een feestje dat vroeg begon en daarom al om 10:15 thuis, zet de tv aan en moest drie keer kijken naar de tussenstand: PAR - BAR 4-0
BAR BAR, wie zijn dat?
BAR BAR, wie zijn dat?
0
geplaatst: 15 februari 2017, 13:07 uur
Mooi potje was dat. PSG haalde een zeer hoog nivo. Mooie goals en Barca werd HELEMAAL van de mat geveegd !
Op naar Bayern - Arsenal.
Op naar Bayern - Arsenal.
0
geplaatst: 15 februari 2017, 13:23 uur
Toch heeft Barça dit jaar 3 keer gewonnen thuis met een doelsaldo van 15-0 en nooit minder dan 4-0. Zoals Rutte zou zeggen: "ik zie het niet gebeuren!"
0
geplaatst: 15 februari 2017, 20:33 uur
Polletje? Welke minuut valt tie uit?
(Het is al heel wat dattie in de basis staat)
(Het is al heel wat dattie in de basis staat)
0
geplaatst: 15 februari 2017, 20:59 uur
Het zou mooi zijn als Napoli, in navolging van PSG, ook kon stunten.
0
geplaatst: 15 februari 2017, 22:10 uur
Geweldig team dat Bayern. Als ik Co A. was zou ik Robben toch opstellen (ipv Hateboer haha) bij NL.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 07:47 uur
Als je dan ook nog de weelde hebt om Thomas Muller op de bank te zetten. Dan heb je inderdaad een Geweldig team.
Is PSG-Barcelona nog een vrij uitzonderlijke uitslag/wedstrijd. Bayern-Arsenal is dat niet. Hooguit dat de score zo hoog is uitgevallen. Wenger moet toch zo'n beetje gek worden dat Arsenal er per definitie uitgegooid wordt in de achtste finales. Of er moet een klein wonder gaan plaatsvinden in de return.
Is PSG-Barcelona nog een vrij uitzonderlijke uitslag/wedstrijd. Bayern-Arsenal is dat niet. Hooguit dat de score zo hoog is uitgevallen. Wenger moet toch zo'n beetje gek worden dat Arsenal er per definitie uitgegooid wordt in de achtste finales. Of er moet een klein wonder gaan plaatsvinden in de return.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 10:01 uur
Zeg maar gerust een groot wonder, dan zie ik nog eerder Barca verder gaan.
Vanavond gaat het niet over Feyenoord, maar hopelijk krijgt Ajax het flink zwaar en worden er traditioneel punten verspeeld de competitiewedstrijd erop volgend
. Wel graag winnen, datdanweerwel.
Vanavond gaat het niet over Feyenoord, maar hopelijk krijgt Ajax het flink zwaar en worden er traditioneel punten verspeeld de competitiewedstrijd erop volgend
0
geplaatst: 16 februari 2017, 11:54 uur
Frenz schreef:
. Wel graag winnen, datdanweerwel. Had mijn post kunnen zijn, dus niks aan toe te voegen, anders dan

0
geplaatst: 16 februari 2017, 11:55 uur
iggy schreef:
Als je dan ook nog de weelde hebt om Thomas Muller op de bank te zetten. Dan heb je inderdaad een Geweldig team.
geweldig team = veel geld.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 14:52 uur
Beveiligingsbeelden aanslag op Ajax-fans: Gemaskerde mannen gooien fakkels bij café naar binnen - Voetbalflitsen.nl - het leukste en opvallendste voetbalnieuws!
Wist dat ze keukens verbouwen, maar nu ook cafés.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 15:02 uur
Krankzinnig. Hopen dat Ajax er net als 2 jaar terug met 3-0 overheen gaat.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 15:14 uur
gigage schreef:
Geweldig team dat Bayern. Als ik Co A. was zou ik Robben toch opstellen (ipv Hateboer haha) bij NL.
Tja, Robben is zo vaak geblesseerd dat je niet echt op hem kan bouwen. Maar aangezien we niets achter de hand hebben zou ik hem als ie fit is altijd opstellen. Dit is toch de beste speler die we de laatste 20 jaar hebben gehad. Wat een geweldige goal toch weer.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 15:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Beveiligingsbeelden aanslag op Ajax-fans: Gemaskerde mannen gooien fakkels bij café naar binnen - Voetbalflitsen.nl - het leukste en opvallendste voetbalnieuws!
Wat een stelletje mongolen ! Een wonder dat er geen gewonden zijn gevallen.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 15:59 uur
Ben ik het niet mee eens, Man City is hét voorbeeld dat veel geld nog jarenlang een waardeloos team oplevert. Pellegrini kreeg het lek eindelijk boven, qua PL titel, maar internationaal is Man City nog mijlenver van de top verwijderd.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 16:43 uur
Man City is het enige voorbeeld.... Nog niet zo lang geleden had je ook PSG kunnen noemen, maar die kans is ook gevlogen, zeker na deze week.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:00 uur
Ja, vorig seizoen heeft City nota bene nog de halve finale gehaald. Dan ben je toch een eind op weg.
Overigens heeft Bayern zijn zaakjes uitstekend voor elkaar zonder grote investeerders. Gewoon een gezonde club, mede door een goede jeugdopleiding. In vergelijking met de Engelse clubs geven ze ook weer niet zoveel uit.
Overigens heeft Bayern zijn zaakjes uitstekend voor elkaar zonder grote investeerders. Gewoon een gezonde club, mede door een goede jeugdopleiding. In vergelijking met de Engelse clubs geven ze ook weer niet zoveel uit.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:02 uur
Nou mijlenver van de top verwijderd? Stonden vorig seizoen nog in de halve finale van de CL. Dat ze niet bij de absolute topclubs horen als Real, Barcelona, Bayern vind ik ook. Maar je kan ze toch zeker wel een Europese topclub noemen. En zo waardeloos team is het ook niet, het grote mankement is de verdediging.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:04 uur
herman schreef:
Overigens heeft Bayern zijn zaakjes uitstekend voor elkaar zonder grote investeerders. Gewoon een gezonde club, mede door een goede jeugdopleiding.
Overigens heeft Bayern zijn zaakjes uitstekend voor elkaar zonder grote investeerders. Gewoon een gezonde club, mede door een goede jeugdopleiding.
Vraag ik me toch af welke spelers de afgelopen paar jaar zijn doorgebroken vanuit die jeugdopleiding naar het eerste elftal?
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:13 uur
Oké, mijlenver is overdreven, maar die halve finale was een uitschieter, de groepsfase verschillende keren niet overleven met zo'n kapitaal op het veld?
Man City is niet het enige voorbeeld, Chelsea heeft ook hele hele periode geprobeerd een kampioensteam te kopen (met name in de begintijd van Abramovitch), leek ook nergens op, qua teamspel dan.
Real zelf heeft ook een behoorlijke periode (zeg maar van 1975 tot nu
) puur de knip getrokken om aan de top te komen/blijven, maar moest toch een hele lange tijd Barca voor zich dulden (want beter team en oh ja die kleine baardmans).
Man City is niet het enige voorbeeld, Chelsea heeft ook hele hele periode geprobeerd een kampioensteam te kopen (met name in de begintijd van Abramovitch), leek ook nergens op, qua teamspel dan.
Real zelf heeft ook een behoorlijke periode (zeg maar van 1975 tot nu
) puur de knip getrokken om aan de top te komen/blijven, maar moest toch een hele lange tijd Barca voor zich dulden (want beter team en oh ja die kleine baardmans).
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:15 uur
Barcelona is eigenlijk ook pas in de tijd van Rijkaard wereldtop geworden. Daarvoor was het een sterke club, maar zeker niet een die constant aan de top stond. Kan best zijn dat een team als City de komende 5 jaar een paar keer de CL-finale haalt.
Badstuber, Alaba, Kroos, Muller. Lahm komt ook uit de jeugdopleiding. En de laatste jaren is er nog veel geld verdiend aan Schweinsteiger.
VladTheImpaler schreef:
Vraag ik me toch af welke spelers de afgelopen paar jaar zijn doorgebroken vanuit die jeugdopleiding naar het eerste elftal?
(quote)
Badstuber, Alaba, Kroos, Muller. Lahm komt ook uit de jeugdopleiding. En de laatste jaren is er nog veel geld verdiend aan Schweinsteiger.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:55 uur
herman schreef:
Badstuber is nooit echt doorgebroken (mede door vele blessures), maar debuteerde ook al 6/7 jaar geleden. De andere die je noemt zijn bijna allemaal al 6/7 jaar of eerder gedebuteerd/doorgebroken. Maar de laatste zeg maar 3 jaar breekt er niet echt nieuwe jeugd door in het eerste. Ik weet dat het lastig is bij zo'n topclub, maar toch.
0
geplaatst: 16 februari 2017, 17:57 uur
Bayern koopt toch best veel, vooral van Dortmund. 
Maar eerlijk is eerlijk, Hummels komt ook uit de jeugdopleiding van Bayern.

Maar eerlijk is eerlijk, Hummels komt ook uit de jeugdopleiding van Bayern.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.