menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van Nicolage Rico
Gretz schreef:
(quote)

Feyenoord creëert gewoon niet heel veel kansen de laatste weken, scoren moeizamer dan voor de winterstop. Ik denk dat jullie PSV echt wat onderschatten. Feyenoord zou gewoon redelijk tevreden moeten zijn met een gelijkspel in de op 1 na moeilijkste wedstrijd die ze dit seizoen nog moeten spelen. Ajax zal ook nog wel wat punten gaan verspelen, dus met een gelijkspel staan ze er nog steeds behoorlijk goed voor.

(quote)

Lol, in dat geval worden de kansen van PSV nog wat groter, reken maar dat ze gefocust zullen zijn op een paar dodelijke counters. Wat Feyenoord vooral niet moet doen zondag is vol op de winst spelen.


Feyenoord moet tevreden zijn met een gelijkspel? Waarom in vredesnaam? In de eigen Kuip nog wel. Alleen winst telt, daar zullen ze ook echt vol voor gaan.

Helaas is PSV beter in vorm dan voor de winterstop, al hebben ze ook het nodige geluk. Daarnaast hebben ze natuurlijk een sterk elftal.

Ik gok op 1-1. Maar zou daar echt niet tevreden mee zijn. Vooraf.

En Feyenoord creëert niet veel kansen de laatste weken? Alleen tegen ADO was het minder (stuk of 4), een week eerder tegen Groningen waren het er nog 12 ofzo. Haha!

avatar van Nicolage Rico
herman schreef:
(quote)

Daar staat tegenover dat ze na de winterstop ook nog geen goal tegen hebben gehad. Maar PSV is ruimschoots de meest scorende ploeg van de laatste weken, dus dat kan nog leuk worden (de beste verdediging tegen de beste aanval).


Waarom tel je ineens vanaf de winterstop? De beste aanval speelt in Rotterdam. We hebben maar liefst 16 x (!!) meer gescoord dan PSV.

Feyenoord heeft trouwens veel wedstrijden na de winterstop tegen een muur moeten voetballen (Roda uit, Willem II thuis, Groningen thuis, ADO uit en NEC begon ook erg verdedigend). Tegen voetballende clubs scoort Feyenoord makkelijker.

avatar van gigage
Als Feyenoord verliest dan laat ook Ajax punten liggen daarna. Heracles is in Topvorm!

avatar van gigage
Nicolage Rico schreef:
(quote)


Waarom tel je ineens vanaf de winterstop? De beste aanval speelt in Rotterdam. We hebben maar liefst 16 x (!!) meer gescoord dan PSV.
Het gaat natuurlijk om de hudige vorm en niet die in augustus



Feyenoord heeft trouwens veel wedstrijden na de winterstop tegen een muur moeten voetballen (Roda uit, Willem II thuis, Groningen thuis, ADO uit en NEC begon ook erg verdedigend). Tegen voetballende clubs scoort Feyenoord makkelijker.


ManU was een voetballende ploeg

avatar van Nicolage Rico
gigage schreef:
(quote)
Het gaat natuurlijk om de hudige vorm en niet die in augustus

(quote)


ManU was een voetballende ploeg


Daarom wonnen we ook met 1-0.

Ennuh... in december waren we juist in vorm. 13 goals uit 3 wedstrijden... Ook nog eens tegen ploegen uit het linkerrijtje, voordat Herman begint.

avatar van gigage
Ah, de pre-van Ginkel-era, daar word ik liever niet aan herinnert...

Martial
gigage schreef:
Wel jammer voor Feyenoord dat op de 28 ste speelronde TeleTekst zal verdwijnen. Waar bewijs je dan nog dat je bovenaan staat.


En ook hier kunnen we zeggen gelukkig hebben we de foto's én de t-shirts dan nog

Martial
herman schreef:
Maar PSV is ruimschoots de meest scorende ploeg van de laatste weken, dus dat kan nog leuk worden (de beste verdediging tegen de beste aanval).


de beste aanval?
grapjas

de beste verdediging klopt wel overigens

avatar van Frenz
Op basis van de cijfers kun je zeggen de beste verdediging én de beste aanval staan tegenover PSV

Bam jonguh!

avatar van herman
Martial schreef:
(quote)


de beste aanval?
grapjas

de beste verdediging klopt wel overigens

Statistieken vanaf de winterstop ging het om he, de huidige vorm dus. Als die zo blijft voor beide ploegen dan achterhaalt PSV Feyenoord nog wel met het aantal gescoorde goals, want zoveel scoort Feyenoord niet de laatste tijd.

avatar van herman
vigil schreef:
(quote)


In welk linkerrijtje staan NEC, Excelsior en Heracles dan?

Misschien nog even op teletekst kijken. Heracles staat in het linkerrijtje en NEC tot een paar weken terug ook.

avatar van Frenz
herman schreef:

Statistieken vanaf de winterstop ging het om he, de huidige vorm dus....


Oh, van mij mag PSV kampioen van de tweede helft worden, mits Feyenoord (met 7 punten achterstand) tweede wordt

avatar van herman
Frenz schreef:
(quote)


Oh, van mij mag PSV kampioen van de tweede helft worden, mits Feyenoord (met 7 punten achterstand) tweede wordt

Ik vind het ook prima.

Ik acht de kans dat PSV dit weekend wint overigens niet zo groot, het wordt of 1-1 of 1-0 voor Feyenoord.

avatar van vigil
herman schreef:
(quote)

Misschien nog even op teletekst kijken. Heracles staat in het linkerrijtje en NEC tot een paar weken terug ook.

tja Ado in september ook nog

avatar van Nicolage Rico
herman schreef:
(quote)

Statistieken vanaf de winterstop ging het om he, de huidige vorm dus. Als die zo blijft voor beide ploegen dan achterhaalt PSV Feyenoord nog wel met het aantal gescoorde goals, want zoveel scoort Feyenoord niet de laatste tijd.


Weinig ook niet. Tegen Groningen hadden er van de 12 kansen wel wat meer benut mogen worden. Tegen Willem II werd er nog een afgekeurd en werd er een 100% penalty niet gegeven (we hebben er overigens nog maar 1 gekregen dit seizoen tegenover 8 ofzo voor PSV en Ajax).

Wat ik probeer te zeggen; zo groot is het aantal goals mee nou ook weer niet voor PSV. En als het over de vorm gaat: hoeveel tegengoals hebben ze wel niet gekregen sinds de winterstop?

Doelsaldo na winterstop:

Feyenoord: +12
PSV: + 12

Dus zo snel zal PSV Feyenoord niet achterhalen als het zo doorgaat.

avatar van johan de witt
Klopt, niemand gaat Feyenoord nog inhalen dit seizoen, en misschien de komende jaren ook wel niet.
De beste verdediging, de beste aanval, het beste middenveld eigenlijk ook wel.

En dan toch die knagende onzekerheid bij velen, ik begrijp het niet

avatar van Frenz
Uhmmm, historisch besef?

Enniewee, een moordend tempo, technisch hoogwaardige spelers, vechtlust, doelpunten.

Best een aardige 1ste helft bij City

Alleen die deflatie van de term "de nieuwe [vul oude vedette in]". Nu loopt er schijnbaar weer een nieuw Thierry Henry rond.

avatar van Rudi S
MC tegen Mon is echt geweldig, als die vervelende groepsfase voorbij is wordt het toch nog leuk.

avatar van vigil
ja wat gaat het worden, 4-5 of 5-4

avatar van gigage
Bizar

avatar van El Ninjo
Wat een heerlijke pot voetbal....

avatar van gigage
Monaco houdt open huis, niet normaal

avatar van vigil
4-5 in ieder geval niet meer

avatar van Nicolage Rico
Geef mij dat ook, wat die gasten van City en Monaco op hebben voor de wedstrijd.

avatar van GrafGantz
14 doelpunten in 2 wedstrijden. Nee, ook deze uitslagen heb ik niet juist voorspeld in het andere topic

avatar van luigifort
johan de witt schreef:
Klopt, niemand gaat Feyenoord nog inhalen dit seizoen, en misschien de komende jaren ook wel niet.
De beste verdediging, de beste aanval, het beste middenveld eigenlijk ook wel.

En dan toch die knagende onzekerheid bij velen, ik begrijp het niet


Ajax wordt kampioen!


avatar van luigifort
Ado de Europa League in zie ik..

avatar van Frenz
Beetje tegenvallende tweede helft, maar 5 doelpunten

avatar van gigage
saaie CL, bah

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.