MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Finale tegen Rostov. Kluivert jr. de winnende in de 85e min.

Lekker uitgespeeld... Daar gaat mijn goede voorspelling

herman weet

Rudi S schreef:
............Viergever is toch ondertussen onmisbaar.

Sterker nog, man van de wedstrijd én matchwinner

So hey, ging Ajax even fluitend naar de eindstreep

Dat was nog billenknijpen zeg, gelukkig door naar de volgende ronde!

Gokje AZ...

Ik zeg 6-0

Dan moet Lyon het wel rustiger aan gaan doen

Herstel 7-1

Kane scoort weer!

4 doelpunten in een half uur. Dat worden er dus 12 in 90 minuten

(6-6 is dus nog mogelijk)

5 in 33 minuten...

Deze had Krul trouwens wel mogen hebben

AZ heeft aan 7 doelpunten genoeg, moet Lyon niet meer scoren.

Ik gok nog steeds 6-6.

Kan wel maar dan moet AZ wel met de punt naar achteren gaan spelen.

Complete afgang zo voor AZ...

Scorebordjournelastiek

Brom heb zn contract toch al binnen

Hendrik68 schreef:
Maar het gaat er verder ook niet om of je het er mee eens bent. Geniet jij nog altijd van de CL, dikke prima. Ik geef alleen aan hoe het mij vergaan is. Bert zegt dat hij vroeger niet kon wachten tot het begon, zo was het bij mij tot begin jaren 90 ook. .

Ik vind gewoon dat je een aantal goede punten aanhaalt, en daar haak ik op in. Niet of dat iemand wel of niet moet kijken, dat mag iedereen zelf uitmaken, uiteraard.
Ik heb er even over nagedacht en mbt tot de CL wil ik gewoon de beste spelers zien. En die spelen in 3-5 landen want $$$.
Maar mbt de NL competitie ga ik je wel gelijk geven. Als we dan toch niet meer hoeven te spelen voor die 30 miljoen CL startgeld dan kan de Eredivisie ook wel een nieuwe impuls gebruiken. Verdeel dat geld, maak er ook een west en oost competitie van (of noord en zuid, oid), de top 2 van ieders in een play-off voor het kampioenschap.
Nu staat AZ zich weer voor schut te zetten in Frankrijk, die EL is alleen leuk via TT, dus maak de vaderlandse wat spannender. Vervolgens een nordic league met scandinavie en schotland (oh jee, de fantasie slaat nu wat op hol.)

Ha, Ranieri ontslagen bij Leicester. Kon dit seizoen natuurlijk alleen maar tegenvallen, die had na vorig seizoen beter zelf kunnen opstappen, al was dat waarschijnlijk contractueel niet mogelijk. Vorig seizoen nog de verlosser, en nu kan ie er blijkbaar niets meer van.

Net als Brom dus..

Sneu, snap 't wel, maar de geheugens zijn wel heel kort bij Leicester.

Je krijgt er een half puntje bij in de CL-poule.

11-2 over 2 wedstrijden is toch wel behoorlijk beschamend.

Slechte reclame voor NL voetbal

AA Gent schakelt Tottenham uit, mooie stunt! Al weet ik niet of ik daarmee zo blij moet zijn want bij Tottenham stonden meer Belgen aan de aftrap dan bij Gent.

dix
Het Krul-effect, versie 2

luigifort schreef:
Slechte reclame voor NL voetbal

Welk Aziatisch goksyndicaat zou een paar spelers van AZ hebben betaald? Dit slaat echt nergens op natuurlijk. Eerst van Zenit winnen en dan nu dit. Het zal wel. In ieder geval zetten ze het NL voetbal inderdaad volkomen voor schuit: wat een afgang!

Nouja tegen Zenith waren ze ook al eens weggespeeld dit seizoen. Maar heb het verder niet gezien. Trieste afgang

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.