MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:

Je bent liefhebber van Ajax en Sparta,

Dat zal wel fan zijn, want liefhebber ...nee herman is niet gek.

Titmeister schreef:
Ik gun het Feyenoord ook, het liefst zo snel mogelijk. Niet alleen vanwege mijn hart, maar ook vanwege het feit dat ik vanaf eind april 3 weken in de VS ben en dan misschien dus het eerste Feyenoord-kampioenschap deze eeuw fysiek moet missen...

Balen man! Ik ga balen als Feyenoord kampioen wordt na een uitwedstrijd (of als ze kampioen worden zonder te spelen).

18 jaar geleden toen ik 18 was, had ik mijn eerste seizoenkaart en werden ze meteen kampioen. Het is er weer tijd voor.

Edit: nu ik dit terug lees. Het kan me geen reet schelen waar Feyenoord kampioen wordt. Ik moet teveel gaan eisen als Feyenoorder.

D-day voor psv vandaag...

Heb er een beetje hard hoofd in.. maar statistieken van dit seizoen zin goed. Als enige club nog geen uitwedstrijd verloren...maar ja.. gelijkspel is ook niet genoeg.

Tijd voor de ploeg van Cocu om de passie te laten zien die we zijn node gemist hebben voor de winterstop. It ain't over.. maar dan moet er wel gewonnen worden..

Titmeister schreef:
Ik gun het Feyenoord ook, het liefst zo snel mogelijk. Niet alleen vanwege mijn hart, maar ook vanwege het feit dat ik vanaf eind april 3 weken in de VS ben en dan misschien dus het eerste Feyenoord-kampioenschap deze eeuw fysiek moet missen...

Ik zou gewoon niet naar de VS gaan.

Hendrik68 schreef:
..... Eind jaren 70, begin jaren 80 was er natuurlijk de glorietijd van HSV met Felix Magath, Manfred Kaltz, Jimmy Hartwig en Horst Hrubesch. Ik noem ze zo allemaal op....

Bij mij borrelde meteen Kevin Keegan omhoog, dat was sowieso een verrassende move.

Ik ben opgegroeid in Zevenaar, tegen de Duitse grens aan, dat betekende dat we ook op zaterdag al met het bord op schoot zaten, de antenne (!) ving ook de ARD en ZDF op. Naast de Bundesliga herrinner ik me ook Tatort en het legendarisch nagesynchroniseerde Bonanzo (auf die Pferde, Jungs!).

Vanmiddag langs de lijn maar weer eens opzoeken (moet werken), heeft ook wel wat.

Frenz schreef:
(quote)

Vanmiddag langs de lijn maar weer eens opzoeken (moet werken), heeft ook wel wat.

Je ziet er niet goed uit vandaag: ik zou me ziek melden.

Als ik nou wist dat een collega die het over zou nemen PSV-fan zou zijn, dan was dat een optie

Wat een heerlijke dag met dit programma;

Feyenoord - PSV
Atletico - Barcelona
Man. Utd. - Southampton
Villareal - Real Madrid

lennon schreef:
D-day voor psv vandaag...

Heb er een beetje hard hoofd in.. maar statistieken van dit seizoen zin goed. Als enige club nog geen uitwedstrijd verloren...maar ja.. gelijkspel is ook niet genoeg.

Tijd voor de ploeg van Cocu om de passie te laten zien die we zijn node gemist hebben voor de winterstop. It ain't over.. maar dan moet er wel gewonnen worden..

En Feyenoord de enige club die thuis nog niet verloren heeft.

Ik zeg 1-1.

Nicolage Rico schreef:
En Feyenoord de enige club die thuis nog niet verloren heeft.

Ik zeg 1-1.

Heerlijk achterover hangen op de bank vandaag en kijken wat de 'concurrentie' doet

Ik probeer mezelf moed in te praten met dit soort quotes:

Feyenoord kan voor de 50ste keer een Eredivisie-duel met PSV winnen. Geen enkel team in de Eredivisie won zo veel competitieduels van PSV als Feyenoord (49).

Ach ja, kleine leugens, grote leugens en.......statistieken

Om het over een andere boeg te gooien, ik heb er een goed gevoel over. Het dynamische duo op het middenveld gaat het verschil maken.....hoop ik

Vraagje, is er eigenlijk een (radio)stream met continue commentaar op de wedstrijd, Feyenoord radio ofzo? Ik zit niet echt te wachten op verslag van GAE-Vitesse of NEC-Sparta, no offence. Radio Rijnmond?

Frenz schreef:

ik heb er een goed gevoel over. Het dynamische duo op het middenveld gaat het verschil maken.....hoop ik

Ja klopt van Ginkel en Pröpper zijn goed bezig, maar vlak ook het middenveld van Feyenoord niet uit.

Het middenveld van PSV is gewoon minder dan dat van Feyenoord, al het hele seizoen ook geweest.

PSV kan alleen nog Ajax in een zetel helpen, als ze vanmiddag per ongeluk zouden winnen. De kans dat PSV dit jaar bovenaan eindigt is vrijwel nihil.

Hendrik68 schreef:
Ik ken nu geen enkele speler meer van Bremen en HSV, behalve dat oud Groninger Kostic bij HSV speelt.

Moisander is bankzitter bij Werder, en verder is Pizarro hun bekendste speler, maar die is al 38.

musician schreef:
Het middenveld van PSV is gewoon minder dan dat van Feyenoord, al het hele seizoen ook geweest.

Zou ik niet zo zeker meer van zijn zolang Kuijt op 10 staat en nu Van Ginkel een sterke indruk maakt. Lijkt me toch dat Pröpper - Guardado - Van Ginkel op papier een stuk sterker is dan Vilhena - Kuijt - El Ahmadi. Hopelijk komt dat er vanmiddag ook uit.

Als hele team heeft Feyenoord natuurlijk wel beter gefunctioneerd tot dusver.

PSV kan alleen nog Ajax in een zetel helpen, als ze vanmiddag per ongeluk zouden winnen. De kans dat PSV dit jaar bovenaan eindigt is vrijwel nihil.

Vergeet niet dat ze eigenlijk ook moeten winnen om zicht te kunnen houden op de belangrijke 2e plek, die ondanks het afglijden van Nederland op de coëfficiëntenlijst nog wel recht geeft op voorronde CL.

musician schreef:

Dat dacht ajax vorig seizoen ook..

En ik denk niet dat feyenoord een sterker middenveld heeft. Als team functioneren ze gewoon beter ..

Precies, vanmiddag zal blijken wie het betere middenveld en de betere ploeg heeft op dit moment.

Ik voorspel een gelijkspel.

El Ahmadi vind ik de beste middenvelder dit seizoen, maar we missen een topper op 10. Hoewel Toornstra het fantastisch doet dit seizoen. Die hoort uiteraard op 10.

Geweldige speler voor de breedte; hij zeurt niet als hij moet banken, hij kan op veel verschillende plaatsen spelen en verzaakt nooit. Een van de krachten van Feyenoord dit seizoen.

Kuyt zit op de bank

lennon schreef:
En ik denk niet dat feyenoord een sterker middenveld heeft. Als team functioneren ze gewoon beter ..

Ja en zo lust ik er nog wel 5.

Een middenveld dat beter functioneert, als onderdeel van een beter functionerend elftal, lijkt mij in de regel ook gewoon beter.

Aan 1 - 1 hebben beiden niets, tenzij Heracles vanmiddag vleugels krijgt en Ajax ook op 1 - 1 weet te houden.

gigage schreef:
Kuyt zit op de bank
Bron? oeoeoeoh t-1

Nicolage Rico schreef:
El Ahmadi vind ik de beste middenvelder dit seizoen, maar we missen een topper op 10. Hoewel Toornstra het fantastisch doet dit seizoen. Die hoort uiteraard op 10.

Geweldige speler voor de breedte; hij zeurt niet als hij moet banken, hij kan op veel verschillende plaatsen spelen en verzaakt nooit. Een van de krachten van Feyenoord dit seizoen.

En ook over Tony Vilhena verder geen kwaad woord.

Het doelsaldo van Feyenoord, dat +19 beter is dan dat van PSV, geeft ook mooi het extra scorende vermogen van de drie weer.

Nicolage Rico schreef:
Ik probeer mezelf moed in te praten met dit soort quotes:

Feyenoord kan voor de 50ste keer een Eredivisie-duel met PSV winnen. Geen enkel team in de Eredivisie won zo veel competitieduels van PSV als Feyenoord (49).

Dan de ontmoediging maar ook gelijk even: Feyenoord heeft nog nooit de eerste 7 potjes na de winterstop op rij gewonnen...

(quote)

vi

NOS meldt het nu ook. Ben ik blij mee, maar ben wel benieuwd hoe Kuyt het oppakt.

Frenz schreef:
Radio Rijnmond?
Je geeft het antwoord zelf al!

Titmeister schreef:
(quote)

Ben ik blij mee,

Ik niet, Kuyt kan het duidelijk niet goed meer belopen als het tempo omhoog gaat , dus hier wordt PSV benadeeld

Statistieken zeggen ......

HELEMAAL NIETS !!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.