MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Rudi S schreef:
(quote)

Ik niet, Kuyt kan het duidelijk niet goed meer belopen als het tempo omhoog gaat , dus hier wordt PSV benadeeld

Het tempo omhoog? Oh, dan had Kuijt toch moeten spelen tegen PSV.

Running On Empty schreef:
Statistieken zeggen ......

HELEMAAL NIETS !!!!

Sowieso voetballers en wetenschap

jasper1991 schreef:
(quote)
Je geeft het antwoord zelf al!

studio040 ? Nu Tina Turner met het opkomstlied van de landskampioen

Ik heb een erg goed muzikaal voorteken gekregen. Ik zit net in mijn Feyenoord polo muziek te luisteren, begint David Bowie 'Win' te zingen. Het komt allemaal goed vandaag!

Kuyt kijkt niet blij. bron: NL 1

west schreef:
Ik heb een erg goed muzikaal voorteken gekregen. Ik zit net in mijn Feyenoord polo muziek te luisteren, begint David Bowie 'Win' te zingen. Het komt allemaal goed vandaag!

Win is uit 1975 juist het jaar waarin Feyenoord helemaal niets won

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Je bent liefhebber van Ajax en Sparta, dan is het ook niet zo gek dat je, ook al is het niet veel, iets tegen Feyenoord hebt (een heel klein beetje maar).

Waarom zou ik iets tegen Feyenoord hebben? Vind het een hartstikke mooie club en als je ziet waar ze vandaan komen kan je alleen maar veel bewondering hebben voor wat ze nu neerzetten. Er is verder geen enkele club waarmee ik een emotionele binding heb. Hoewel mijn vader van huis uit een voorkeur had voor Feyenoord, is voetbal niet iets wat bij ons thuis een rol speelde, totdat ik zelf besmet werd het voetbalvirus door het EK van '88. Maar buiten Oranje ben ik nergens echt supporter van, behalve de NLse clubs in Europa en een beetje Barcelona via Cruyff.

Ik ben wel een fan van statistiek, en daarom weet ik daar wel redelijk wat van van diverse clubs, maar verder ben ik niet specifiek liefhebber van losse clubs. Ik vind meer het hele spelletje leuk. In de jaren '90 ben ik wel een keer bij Ajax geweest, maar dat viel me erg tegen. Eerlijk gezegd vond ik het jammer dat ik toen niet in een uitvak zat, want de desbetreffende supporters (Twente) gingen tenminste de hele wedstrijd door met juichen, terwijl bij ons het publiek nauwelijks te enthousiasmeren was (terwijl Ajax nota bene met 4-1 ofzo won)... Later ben ik een paar keer bij Sparta geweest, 1 keer via werk en een paar keer via vrienden, en dat vond ik wel een hele sympathieke club met een ontspannen sfeer, vandaar dat ik hen wel leuk vind.

De laatste jaren vind ik Feyenoord ook een veel leuker team dan Ajax, omdat ze wat meer mannen dan jongens op het veld hebben staan en ook wat uitgesprokener karakters dan dat jonge grut van Ajax. Er zit ook gewoon meer beleving in. En je merkt op wedstrijddagen ook wel een beetje hoe het leeft in de stad. Wat mij betreft deelt Feyenoord wordt het vandaag gewoon 3-0 ofzo, kan Titmeister het feestje straks ook nog meepakken voor ie naar de VS gaat.

herman schreef:
(quote)

De laatste jaren vind ik Feyenoord ook een veel leuker team dan Ajax, omdat ze wat meer mannen dan jongens op het veld hebben staan en ook wat uitgesprokener karakters dan dat jonge grut van Ajax. Er zit ook gewoon meer beleving in. En je merkt op wedstrijddagen ook wel een beetje hoe het leeft in de stad. Wat mij betreft deelt Feyenoord wordt het vandaag gewoon 3-0 ofzo, kan Titmeister het feestje straks ook nog meepakken voor ie naar de VS gaat.

Herman: jij held!

herman schreef:
Wat mij betreft deelt Feyenoord wordt het vandaag gewoon 3-0 ofzo,

niet goed, jij bent sowieso de laatste weken de beste voorspeller van de site hier

Ik zie net de opstellingen mooi naast elkaar op ad.nl Daar zie je volgens mij het verschil tussen Feyenoord en PSV: Feyenoord heeft een betere aanval, die ook beter in het team functioneert.

Dan vullen we het wedstrijdformulier maar vast in dan

Wat zullen we doen? 1-0 of 2-0?

herman heeft al 3-0

2-2.

En Ajax profiteert zelden van misstappen. In de ArenA wordt het, ondanks 30 doelpogingen, 0-0. Helaas.

Ik zeg 2-0; Jorgensen en Elia

Ik denk ook 2-0; Elia en Jorgensen (in die volgorde).

Ik zeg rood voor van der heyden want hands in het 16 meter gebied, pingel, paal, via de rug van Jones alsnog in t doel. 0-1

Ik denk dat Kuyt met de rust al een hattrick gemaakt heeft

Voor wie komt ie er in?

gigage schreef:
(quote)

studio040 ? Nu Tina Turner met het opkomstlied van de landskampioen

Tsss, denk na, RR is het geworden, game on!

3-1, ondanks dat dat de clean sheet van Jones bezoedelt

Paap_Floyd schreef:
Voor wie komt ie er in?

Kongolo natuurlijk

Ik gok na 8 minuten en al 2 open kansen voor Feyenoord 1-0.

Ik ben benieuwd...

Quote: Feyenoord haalt een hoog niveau aan het begin van de wedstrijd.

Typische Nijhuis-actie weer.

Hendrik68
Typische Hendrik actie weer: De berichtgeving over Feyenoord lopen verstoren.

Hierbij de auto's die we komend seizoen in de Formule 1 te zien gaan krijgen, met bij veel teams de in het oog springende haaienvin.
Ook Red Bull en Verstappen met haaienvin in nieuw Formule 1-seizoen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Speelt Nijhuis met PSV mee gezien zijn tenue ??

musician schreef:
(quote)

Ja en zo lust ik er nog wel 5.

Een middenveld dat beter functioneert, als onderdeel van een beter functionerend elftal, lijkt mij in de regel ook gewoon beter.
.

Nederland had zeker geen betere spelers dan Spanje in 2010, en toch won het met 5-1...

Een team wat voor elkaar door het vuur gaat levert meer op dan een team wat individuele klasse heeft... dat idee is het nu met feyenoord en psv...

One half down, one to go

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.