Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 26 februari 2017, 15:24 uur
Zijn we toch wereldkampioen geworden in 2010lennon? 

0
geplaatst: 26 februari 2017, 15:45 uur
vigil schreef:
Kane (niet de band) is ook weer lekker bezig!
Kane (niet de band) is ook weer lekker bezig!
Die speelt niet mee.
3
geplaatst: 26 februari 2017, 16:13 uur
Hoe intelligent ben je, om als speler nog met de scheidsrechter in discussie te gaan bij een uitslag van de doellijn technologie.....
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:23 uur
Het geluk van de kampioen..ook nog eens een Ajacied die Feyenoord kampioen maakt 

2
geplaatst: 26 februari 2017, 16:25 uur
Verdiende overwinning voor Feyenoord, betere ploeg en betere kansen.
Proficiat.
Proficiat.
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:26 uur
Gefeliciteerd met het kampioenschap inderdaad. Alles zit een keer mee dit seizoen en dat mag ook wel een keer!
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:27 uur
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:27 uur
Maar het was dan ook een terechte overwinning.
In een mooi gevecht.
In een mooi gevecht.
2
geplaatst: 26 februari 2017, 16:29 uur
En dan volgende week nat gaan bij de buren op Het Kasteel. 
Toch zuur dat die doellijntechnologie dan weer net in de Kuip moet hangen op dit moment, maar geeft tegelijkertijd aan dat dit gewoon in ieder stadion zou moeten hangen.

Toch zuur dat die doellijntechnologie dan weer net in de Kuip moet hangen op dit moment, maar geeft tegelijkertijd aan dat dit gewoon in ieder stadion zou moeten hangen.
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:31 uur
Net niet de beste uitslag, maar eerlijk is eerlijk Feyenoord verdiende het het meest vanmiddag.
Goed dat de doellijntechnologie eindelijk op zeer belangrijke momenten van meerwaarde is. Hopelijk zien de UEFA en FIFA dit ook.
Goed dat de doellijntechnologie eindelijk op zeer belangrijke momenten van meerwaarde is. Hopelijk zien de UEFA en FIFA dit ook.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:31 uur
Je zou er niet eens over hoeven discussieren, het belang lijkt mij wel aangetoond
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:33 uur
Die technologie hadden ze 25 jaar geleden al moeten invoeren. Hoeveel wedstrijden op niveau zouden niet anders beslist zijn.
2
geplaatst: 26 februari 2017, 16:34 uur
musician schreef:
Je zou er niet eens over hoeven discussieren, het belang lijkt mij wel aangetoond
Precies.
En dan ook direct doorpakken en buitenspelsituaties voortaan ook controleren mbv de techniek.
Gefeliciteerd met de overwinning, was een mooie wedstrijd voor de neutrale toeschouwer.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:34 uur
Voor de merites van de overwinning gaat het niet om de millimeter; het gaat om al die keren dat het PSV-doel onder vuur is genomen en dat de bal er dan twee keer overheen gaat. Het had net zo goed kunnen zijn dat de bal van Pereiro tegen de paal terugkaatst of dat die van Berghuis via de paal erin gaat.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:38 uur
Twee keer winnen van de inmiddels ontroonde Kampioen. Da's knap. De schaal kan richting Rotterdam worden gebracht. Chapeau voor Feyenoord. En het is jullie Feyenoord fans van harte gegund.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:38 uur
Natuurlijk kopt hij 2 ballen van de lijn en speelt hij tegen de beste linksbuiten van de eredivisie maar mam man wat is die Arias slecht zeg.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:39 uur
Mijn gevoel klopte iig, Feyenoord speelde als een kampioen, nu nog ff worden.
1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:41 uur
Ik vond PSV vooral erg matig.
Ze leken ook geen plan te hebben. Feyenoord kon spelen zoals het altijd speelt en deed dat met verve.
Ze leken ook geen plan te hebben. Feyenoord kon spelen zoals het altijd speelt en deed dat met verve.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 16:45 uur
Opvallend hoeveel mensen nu al (opeens) Feyenoord als kampioen bestempelen. De Kuip is dit seizoen een onneembaar fort gebleken, dus dat PSV hier zonder punt(en) naar huis gaat, is ook weer niet heel bijzonder. Zeker aangezien PSV al weken stroef draait. Nee, het gaat om de uitwedstrijden en Feyenoord mag nog uit naar o.a. Heerenveen, Ajax en Vitesse.
Nu al vorige week vergeten waarin Feyenoord met zeer veel moeite won van hekkensluiter ADO? Tegen Roda en Twente ging het ook zeer moeizaam. Tegen Vitesse werd nota bene al verloren in de beker.
Feyenoord speelt nog 10 finales.
Nu al vorige week vergeten waarin Feyenoord met zeer veel moeite won van hekkensluiter ADO? Tegen Roda en Twente ging het ook zeer moeizaam. Tegen Vitesse werd nota bene al verloren in de beker.
Feyenoord speelt nog 10 finales.

1
geplaatst: 26 februari 2017, 16:45 uur
Van harte gefeliciteerd aan alle Feyenoord liefhebbers. Een terechte overwinning.
En nu vol gaan voor die titel. Ze zouden ook de terechte winnaar zijn vind ik. Dit team is leuk om naar te kijken.
Psv maakt totaal geen indruk er voor 100% voor te willen gaan, al roepen ze dat wel steeds.
Tijd voor wat frisse nieuwe gretige spelers.
Een ding scheelt. Ik heb geen spanning meer qua favoriete club dit seizoen... dat is na vandaag gespeeld...
En nu vol gaan voor die titel. Ze zouden ook de terechte winnaar zijn vind ik. Dit team is leuk om naar te kijken.
Psv maakt totaal geen indruk er voor 100% voor te willen gaan, al roepen ze dat wel steeds.
Tijd voor wat frisse nieuwe gretige spelers.
Een ding scheelt. Ik heb geen spanning meer qua favoriete club dit seizoen... dat is na vandaag gespeeld...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.