MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Gretz schreef:
Nah, we gaan de spanning gewoon weer wat verder opvoeren west.

Ik doe mee: laatste drie seizoenen W V G voor Ajax bij Groningen.....

Ik dacht dat we op Ajaxmeter zaten

Ja, jij maar, de 34e speelronde lijkt nog ver weg, he?

Gretz schreef:
Mocht Ajax deze maand dichterbij kunnen komen dan zal de druk levensgroot worden in Rotterdam-Zuid, dat is 1 ding dat zeker is.

Het is nu of nooit, zoals Aad de Mos onlangs al zei in iets andere woorden. Ik vermoed dat een mogelijke catastrofe echt wel in de hoofden van een hoop spelers gaat meespelen op het moment dat Ajax binnen 3 punten staat en Feyenoord dus in 1 wedstrijd alles kan vergooien.

Met andere woorden: voor Feyenoord is het veel meer een kwestie moeten dit jaar dan voor Ajax. Dit is een kans die ze misschien maar eens in de 10-15 jaar zullen krijgen.

Welnee. Mocht Feyenoord kampioen worden, dan zal het voorlopig de laatste club zijn die de CL miljoenen binnen harkt. Daarnaast verwacht ik dat Karsdorp en Kongolo per stuk voor 15+ miljoen verkocht gaan worden. En het nieuwe stadion moet er over 6 jaar al staan. Daarmee staat Feyenoord weer structureel aan de top (wellicht met opstartproblemen).

Kortom: Ajax heeft nog wel een tijdje voorsprong, maar de top 3 kruipt dichter naar elkaar.

Het is eerder een uitzondering dat Feyenoord een schuld opbouwde van 50+ miljoen, waardoor de club een tijdlang niet meer meedeed. Vooral tussen 2006 en 2011.

luigifort Of een club een topclub is, heeft natuurlijk niet alleen met de resultaten van de laatste 10/15 jaar te maken. Ook met historie, de achterban, de prijzenkast, het stadion, etc. Feyenoord staat op nummer 3 als het gaat om het aantal behaalde punten in de laatste 15 jaar. En 15 jaar geleden wonnen we zelfs nog een Europese prijs.

O ja, ik gok op een gelijkspel in Groningen morgen.

Raar verhaal, waarom zo'n dure speler op de tribune zetten, het is echt niet zo dat hij veel slechter is dan wat er het veld staat. Lijkt me ook raar dat Nijland bepaalt wie er op het veld staat, vraag me echt af of dat waar is. Er zullen nog wel meer dingen spelen.

Maduro zegt dat hij van FC Groningen-directeur Nijland niet mag spelen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Dat hij slecht heeft gespeeld zou ook nog kunnen meespelen.

Als dat de reden is dan kan de hele selectie op de tribune plaatsnemen.

Sinds Faber er is komt hij niet meer in de plannen voor, dus ik denk dat die twee niet zo goed met elkaar op kunnen schieten.

Heeft hij een echt goede wedstrijd voor Groningen gespeeld? Kan het me niet heugen.

Ben trouwens ook wel benieuwd wat ze in Heerenveen inmiddels vinden over Odegaard. Wellicht kan Bonk daar iets over melden?

Jawel vorig seizoen tegen Heerenveen thuis, en er waren wel meer potjes. Maar het feit dat hij helemaal geen kans meer krijgt vind ik wat raar, want zo'n Bacuna kan er helemaal niks van, en een Hiariej is ook een drama.

Ik had trouwens toen hij kwam al twijfels en helemaal met dat salaris, van mij had hij niet hoeven komen. Maar om er dan nu zo mee om te gaan vind ik wel kapitaalvernietiging, misschien hopen ze dat hij zijn contract in levert, maar dat zou wel erg dom van hem zijn.

Maduro is volgens mij sinds hij bij Groningen "speelt" structureel 8 kilo te zwaar.

trebremmit schreef:
raar, want zo'n Bacuna kan er helemaal niks van

Volgens Ernest Faber vorige week een "gigantisch talent".
Maar goed jij begrijpt er geen sikkepit van, lees maar

Boerenmacht

Lees de commentaren daaronder maar eens.

Maar goed, ik vind Bacuna echt geen talent, en Faber neem ik niet zo serieus.

trebremmit schreef:
Lees de commentaren daaronder maar eens.

Had ik al gedaan, uit het hoofd; helemaal eens, eens, prima verwoord.

Qua rode kaarten halen is het wel een talent trouwens.

mopperbert

Kuyt weer op de bank tegen Sparta, Toornstra in de basis, net als Elia die dus toch op tijd fit is.

Wordt vast weer een makkie

Kijk, je begint er vertrouwen in te krijgen Johan!

Nu jullie Feyenoorders nog

Bang op Spang
Ik heb vertrouwen in meestertacticus Pastoor

Bam! Dat bedoel ik

Eens kijken hoe ze met een achterstand omgaan

Kunstgras he
heb je technische baggage voor nodig, hard werken is niet genoeg

Billenknijpen hier. Sparta is al een kwartier niet uit eigen 16 geweest, maar nog steeds 1-0

Edit: deze bal was sowieso over de lijn. Bizar dit.

Ik heb liever dat Feyenoord wint, zo niet wordt het wel erg moeilijk voor Groningen tegen Ajax.

Komt zeker nog wel 8 minuten bij...

Net zolang tot Feyenoord scoort, want Fey moet kampioen worden van Gijs

Ik dank Sparta alvast voor ons aanstaande kampioenschap

PSV is de afgelopen 2 weken alweer 4 doelpunten op Feyenoord ingelopen ?

Toch aardig dat Feyenoord de competitie weer spannend maakt. Zo dichtbij en dan verliezen van Sparta, dan verdien je het ook gewoon niet om kampioen te worden.

Eerst maar eens zien of Ajax wint van Groningen.

Wat een schijtwedstrijd. Gewoon op strijdlust verloren, El Ahmadi dramatisch, Jörgensen onzichtbaar. Dan ook nog de pech dat Kortsmit juist vandaag bedenkt hoe die moet keepen en dat die bal van Basacikoglu over de lijn niet goedgekeurd wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.