MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Titmeister schreef:
Edit: deze bal was sowieso over de lijn. Bizar dit.

Iedereen ziet het, je kon het zelfs goed zien vanaf de vaste camera. Die jongen tikt de bal via zijn scheenbeen in eigen doel. Stapt naar achteren zijn doel in en schiet 'm dan pas weg.

In de herhaling is goed te zien dat de grensrechter goed staat. De keeper belemmert zijn zicht niet. Ook Makkelie staat goed. Hoe is dit mogelijk?

De hele wedstrijd lang leverden beide grensrechters de ene na de andere wanprestatie. Diezelfde grensrechter vlagt vlak voor tijd onterecht Kuyt af voor buitenspel, maar ziet de goal niet bijvoorbeeld.

GENAAID noem je dat.

Tss, gewoon beroerd gespeeld vandaag.
Terechte nederlaag.

Nu Groningen-Ajax maar afwachten.

Niet zo mopperen west. Over een heel seizoen heffen dat soort incidenten elkaar wel op. Bovendien heeft Feyenoord dit seizoen absoluut niet te klagen over de arbitrale beslissingen. Het is vaak goed uitgepakt en nu net even iets minder.

Net even iets minder? Een cruciale goal die iedereen ziet wordt niet gegeven. Het was nog niet zo erg als bij Duitsland - Engeland ooit, maar goedemorgen: dit is geen incident. Dit is een mogelijk cruciale blunder.

west schreef:
[

GENAAID noem je dat.

Tja zoals ze zoeven duidelijk op Fox hebben laten zien ging er een duidelijke overtreden tegen de doelman aan vooraf.

El Ahmadi in VI deze week: in mijn wil om te winnen ben ik extreem

Dat heb ik niet gezien. Is de analist Kenneth Perez?

west schreef:
Dit is een mogelijk cruciale blunder.
Dat ze die vrije trap waar Rudi het over heeft niet zagen bedoel je? Gelukkig is het doelpunt niet goedgekeurd anders was het pas echt een cruciale blunder geweest .

west schreef:
Dat heb ik niet gezien. Is de analist Kenneth Perez?

Beeldmateriaal.

Overigens was het dwars doormidden schoppen van Elia in de eerste helft, niet alleen een gele kaart, maar ook een penalty.

Nog steeds 0-0 bij Groningen - Ajax, wat een spanning.

Overigens wel een schitterende goal van Sparta en een uitstekende eerste helft van die ploeg. Maar Feyenoord had minstens een punt verdiend.

Niet overdrijven. Zelfs met die goal had Feyenoord hier 2 punten verloren, waardoor Ajax onnodig de kans krijgt om dichterbij te komen.

Edgar18 schreef:
Niet zo mopperen west. Over een heel seizoen heffen dat soort incidenten elkaar wel op. Bovendien heeft Feyenoord dit seizoen absoluut niet te klagen over de arbitrale beslissingen. Het is vaak goed uitgepakt en nu net even iets minder.

Dit is gewoon bullshit. Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage. Volgens mij ben je in de waar met afgelopen seizoen. Dit seizoen is Feyenoord alleen enkele keren benadeeld, waaronder vandaag dus.

west schreef:
Overigens wel een schitterende goal van Sparta

Haha, die 2 pannenkoeken in het centrum dachten nog steeds dat ze tegen Luuk de Jong aan het spelen waren.

Dan is het de straf voor vorig seizoen, ook prima .

Blijft staan dat dit soort incidenten over een heel seizoen gezien elkaar opheffen en dat huilie huilie doen over één beslissing geen enkele zin heeft.

Edgar18 schreef:

Blijft staan dat dit soort incidenten over een heel seizoen gezien elkaar opheffen.

Zijn daar statistieken van?

Had een nederlaag op het Kasteel al voorspeld een aantal maanden terug.

In Heerenveen verliezen we ook.

Dus we zullen moeten winnen in de Arena.

(En hopelijk laat Ajax tussentijds nog wat punten liggen).

Titmeister schreef:
Niet overdrijven. Zelfs met die goal had Feyenoord hier 2 punten verloren, waardoor Ajax onnodig de kans krijgt om dichterbij te komen.

(quote)

Dit is gewoon bullshit. Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage. Volgens mij ben je in de waar met afgelopen seizoen. Dit seizoen is Feyenoord alleen enkele keren benadeeld, waaronder vandaag dus.

Klopt. Eerder benadeeld. Tegen GAE werd ook een doelpunt onterecht afgekeurd. Dat zijn cruciale momenten.

Kan me alleen het buitenspelmoment tegen Twente herinneren, waar we mazzelden.

luigifort schreef:
El Ahmadi in VI deze week: in mijn wil om te winnen ben ik extreem

Als je dat nog niet gezien hebt dit seizoen kan je Stevie Wonder een hand geven.

Edgar18 schreef:
Toch aardig dat Feyenoord de competitie weer spannend maakt. Zo dichtbij en dan verliezen van Sparta, dan verdien je het ook gewoon niet om kampioen te worden.

Wat is dat nou voor lompe beredenering?

Edgar18 schreef:
Dan is het de straf voor vorig seizoen, ook prima .

Blijft staan dat dit soort incidenten over een heel seizoen gezien elkaar opheffen en dat huilie huilie doen over één beslissing geen enkele zin heeft.

Waar zie je mij huilen dan? Ik constateer alleen dat Feyenoord benadeeld is, nadat ik heb geconcludeerd dat Feyenoord terecht punten heeft verloren. Bovendien ben jij, samen met de meeste andere Ajacieden hier, de eerste die straks loopt te janken als Groningen straks met een buitenspelgoal wint...

Titmeister schreef:
Bovendien ben jij, samen met de meeste andere Ajacieden hier, de eerste die straks loopt te janken als Groningen straks met een buitenspelgoal wint...
Haha, beste Titmeister, je lijkt ietwat gefrustreerd. Hoe kom je erbij dat het mij iets interesseert als Groningen vandaag van Ajax wint? Of denk je dat ik voor Ajax ben?

Neutrale observatie, een aantal mensen hier neemt het voetballen wel erg serieus. Wees blij dat het zo goed gaat met Feyenoord. Ze staan ook na dit weekend bovenaan en hebben alles in eigen hand. Weg met dat Calimerogedrag, niet zeuren en gewoon je club aanmoedigen en hopen dat ze het tot het einde volhouden!

Was ook wel een overtreding van Feyenoord voor dat doellijn moment (waar wel een bal tussen paste).

Feyenoord had gewoon minstens 2 van die 10 kansen moeten benutten. Het voetbal was helaas ondermaats. Normaal gesproken kan je je zo'n misstap wel veroorloven in een seizoen, maar laat dat precies dit seizoen niet zo zijn.

We hebben het nog in eigen hand. Ajax helaas ook. Hopelijk om kwart over 4 niet meer.

Ennuh... voetbal is de belangrijkste bijzaak. En voor Feyenoorders stiekem nog véél meer.

Troost je. Ajax gaat hier niet optimaal van profiteren.

Titmeister schreef:
Ik constateer alleen dat Feyenoord benadeeld is,.

Nah, dat doelpunt ( 1 meter over de doellijn) mag natuurlijk nooit gegeven worden ivm de overtreding op de doelman.
Zoals El Ahmadi zelf terecht aangaf heeft Feyenoord verloren omdat ze veel te slap speelde, dat is de enige reden.

Paap_Floyd schreef:
Troost je. Ajax gaat hier niet optimaal van profiteren.

Dat heb ik bij zo'n 10 wedstrijden van Ajax gedacht dit seizoen.

Edgar18 schreef:
(quote)
Haha, beste Titmeister, je lijkt ietwat gefrustreerd. Hoe kom je erbij dat het mij iets interesseert als Groningen vandaag van Ajax wint? Of denk je dat ik voor Ajax ben?

Neutrale observatie, een aantal mensen hier neemt het voetballen wel erg serieus. Wees blij dat het zo goed gaat met Feyenoord. Ze staan ook na dit weekend bovenaan en hebben alles in eigen hand. Weg met dat Calimerogedrag, niet zeuren en gewoon je club aanmoedigen en hopen dat ze het tot het einde volhouden!

Doe niet zo schijnheilig, man. Natuurlijk ben ik gefrustreerd, zoals elke rechtgeaarde Feyenoord-supporter op dit moment is. Als jij dan, als reactie op een redelijk neutraal bericht, mij gaat betichten van janken, schop je tegen het verkeerde been. En als voetbal je niks interesseert, ga dan lekker in een ander topic posten, ipv hier te komen provoceren.

Titmeister schreef:
En als voetbal je niks interesseert, ga dan lekker in een ander topic posten, ipv hier te komen provoceren.
Wederom een verkeerde aanname. Ik quote graag mezelf en hou er daarna maar over op want ik kan duidelijk iets beter met het spelletje omgaan dan jij op dit moment.
Edgar18 schreef:
Weg met dat Calimerogedrag, niet zeuren en gewoon je club aanmoedigen en hopen dat ze het tot het einde volhouden!

Edgar18 schreef:

Ik heb serieus gereageerd op jouw bericht en aangegeven waarom ik dit geen incident vond. Vervolgens begin jij over 'huilie huilie' Edgar? Diep triest, jammer.

Niet te serieus nemen west, een algemene uitdrukking (lees: mopperen) die geen betrekking had op jou of Titmeister. Al zorgen jullie er reacties er wel voor dat het toch nog verdacht veel op 'huilie' lijkt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.