MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:

Er is toch ook niemand die dat betwist?

over benadeeld gesproken.

Dit is wel zo'n moment waarbij iedereen het eens zal zijn dat Ajax genaaid wordt.

Verbaast me niets dat het weer in een wedstrijd van Nijhuis gebeurd.

west schreef:
(quote)

Iedereen ziet het, je kon het zelfs goed zien vanaf de vaste camera. Die jongen tikt de bal via zijn scheenbeen in eigen doel. Stapt naar achteren zijn doel in en schiet 'm dan pas weg.

In de herhaling is goed te zien dat de grensrechter goed staat. De keeper belemmert zijn zicht niet. Ook Makkelie staat goed. Hoe is dit mogelijk?

De hele wedstrijd lang leverden beide grensrechters de ene na de andere wanprestatie. Diezelfde grensrechter vlagt vlak voor tijd onterecht Kuyt af voor buitenspel, maar ziet de goal niet bijvoorbeeld.

GENAAID noem je dat.

De scheids mistte vandaag ook een rode kaart voor Vilhena en een penalty voor Sparta. Bovendien zou een (video)scheids bij het moment van de doellijn ook kunnen fluiten voor een overtreding tegen de keeper van Sparta.

Gretz schreef:
(quote)

Dit is wel zo'n moment waarbij iedereen het eens zal zijn dat Ajax genaaid wordt.

Verbaast me niets dat het weer in een wedstrijd van Nijhuis gebeurd.

Ik zou oppassen met dit soort uitspraken. Voor je het weet komt Edgar18 je betichten van janken

Ajax ook achter, zou het kampioenschap er dan toch nog inzitten voor Excelsior...

Maar, eerlijk is eerlijk, Ajax heeft een stuk meer reden tot klagen dan Feyenoord. Een traantje of drie zou wel terecht zijn.

En nu op naar de bioscoop. Want hoewel je het bij sommigen niet zou denken, er zijn echt belangrijker dingen dan voetbal!

Martial
Titmeister schreef:

ipv hier te komen provoceren.

Provoceren hier??

Er lopen hier nog een paar arrogante Ajacieden rond die er ook een handje van hebben

En Edgar18 is een nep Rotterdammer

Speciaal voor de keeper van Ajax.

Nuke - O Nana

luigifort schreef:

Ik dank Sparta alvast voor ons aanstaande kampioenschap

Ik zou vast de stickers voor de bus besteellen als k jou was...uhh...misschien toch ook nog even niet

Zucht. Ajax en profiteren van een misstap van de concurrentie

Paap_Floyd schreef:
Zucht. Ajax en profiteren van een misstap van de concurrentie

Blij dat jouw profetische woorden uitkomen

Niveautje hoor...

Incasseren en uitdelen is leuk zo lang t met een knipoog is maar voor sommige weer een middel om alleen maar een beetje inhoudsloze trollberichten te plaatsen

Gelijk bij Groningen uit is geen schande, maar kampioen wordt je daardoor niet...

Hoe Nijhuis fluit kan echt niet, daar zullen de meesten het toch mee eens moet zijn.

Meer willen toestaan betekent niet dat je overduidelijke overtredingen kunt laten gaan. En dat doet hij dus wel constant.

Het kost Ajax nu 2 punten, als die op het eind van de rit maar niet beslissend zijn.

Hij geeft wel rood

vigil schreef:
Hij geeft wel rood

Heb je de momenten gezien die FOX nu behandelt? De scheidsrechter heeft op het veld 1 belangrijke taak en Nijhuis verzaakt gewoon constant. De regels zijn er niet voor niets.

Had 1-1 voorspeld en verlies voor Feyenoord op het Kasteel. Toto vergeten in te vullen.

Zo klote dat Feyenoord weer verliest van een degradatiekandidaat.

Dit was een van de laatste lastige potjes voor Ajax. 4 punten gaat te weinig zijn. Zeker met al die blessures. En Vilhena die vast 3 duels geschorst gaat worden.

De duidelijkste niet gegeven pingel van 't weekend was toch wel bij Utrecht- Ado ( in t nadeel van Ado)

Gretz schreef:
Hoe Nijhuis fluit kan echt niet, daar zullen de meesten het toch mee eens moet zijn.

Meer willen toestaan betekent niet dat je overduidelijke overtredingen kunt laten gaan. En dat doet hij dus wel constant.

Het kost Ajax nu 2 punten, als die op het eind van de rit maar niet beslissend zijn.

Pardon? Dat Nijhuis door laat voetballen voor zowel Groningen als Ajax kost Ajax 2 punten?

Edgar18 schreef:
En nu op naar de bioscoop. Want hoewel je het bij sommigen niet zou denken, er zijn echt belangrijker dingen dan voetbal!

Hoewel ik elke dag naar de bioscoop zou kunnen, mag de cinema de veters van de Feyenoordselectie nog niet kussen.

vigil schreef:
De duidelijkste niet gegeven pingel van 't weekend was toch wel bij Utrecht- Ado ( in t nadeel van Ado)

Het was idd een en al drama dit weekend op de Nederlandse velden met de scheidsrechter.

Hoog tijd dat de video-referee bij elke wedstrijd beschikbaar komt.

Ik vind Nijhuis best een aardige scheids, hij fluit niet voor elk wissewasje en dat mag ik wel.
Dat hij de penalty over hoofd zag kan gebeuren, daar moet dan ook een video-referee voor komen.

Teunnis schreef:
(quote)

De scheids mistte vandaag ook een rode kaart voor Vilhena en een penalty voor Sparta. Bovendien zou een (video)scheids bij het moment van de doellijn ook kunnen fluiten voor een overtreding tegen de keeper van Sparta.

Rode kaart wel, penal had gekund maar was er niet per se een. Wij krijgen 'm in ieder geval nooit mee op die manier.

Jorgensen had zich moeten laten vallen toen hij aan z'n shirt werd getrokken. Winnen mag nu op alle manieren.

Hendrik68
Gretz schreef:
(quote)

Het was idd een en al drama dit weekend op de Nederlandse velden met de scheidsrechter.
Laat dat "Nederlandse" maar rustig weg. In de hele wereld is het even erg als hier. Of je moet Zlatan gisteren gemist hebben. Die heb ik zelfs niet gemist terwijl ik nauwelijks nog iets kijk.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Pardon? Dat Nijhuis door laat voetballen voor zowel Groningen als Ajax kost Ajax 2 punten?

Lijkt me toch dat iedereen objectief kan vaststellen dat er voorafgaand aan de goal van Linssen een overtreding vooraf gaat. Nijhuis kan dat niet gemist hebben. Dat hij hier niet voor fluit is redelijk bizar te noemen.
Streep je die goal weg dan heeft Ajax 2 punten meer.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Laat dat Nederlandse maar rustig weg. In de hele wereld is het nergens minder erg als hier. Of je moet Zlatan gisteren gemist hebben. Die heb ik zelfs niet gemist terwijl ik nauwelijks nog iets kijk.

Die heb ik inderdaad nog niet gezien.

Ook een spektakelstuk bij Tottenham Gretz. Een mooi weekend voor jouw favoriete Engelse club!

Mijn favoriete Engelse club had een uitstekende week. Van de nummer 1 en 3 gewonnen. En nu staat Newcastle ineens 5 punten voor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:09 uur

geplaatst: vandaag om 21:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.