Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 6 maart 2017, 20:55 uur
Na mijn laatste bericht was ik offline, dat was dus drie (3!) pagina's over de scheids......teveel credit
Maar goed, als je humeur nu beter is Gretz (ik snap je frustatie ook wel), soit, vooruit dan maar.
Laten we ons verheugen op een Ajax - Fey die weer eens echt ergens over gaat (tenzij 1 van de twee veel misstappen begaat de komende twee wedstrijden).
Maar goed, als je humeur nu beter is Gretz (ik snap je frustatie ook wel), soit, vooruit dan maar.
Laten we ons verheugen op een Ajax - Fey die weer eens echt ergens over gaat (tenzij 1 van de twee veel misstappen begaat de komende twee wedstrijden).
0
geplaatst: 6 maart 2017, 20:59 uur
Derksen neem ik nu echt niet meer serieus als het over voetbal gaat. Twee handen op een buik... 

0
geplaatst: 6 maart 2017, 22:12 uur
Gretz: mij lijkt het een goed idee om jouw bericht met die 2 teletekstpagina's hier weg te halen. Overdaad.... wat jij?
0
geplaatst: 6 maart 2017, 23:58 uur
tja, niemand rekende op 17 overwinningen op rij (van welk team dan ook), dus zo verrassend is 't nu ook weer niet.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 08:25 uur
Is Enrique een beetje van het padje of maakt Barca nog echt een kans? De generale was precies goed genoeg, maar Sevilla is geen PSG. Als er één ploeg is die het zou kunnen flikken, dan....Nee, ze redden het niet, of toch?
0
geplaatst: 7 maart 2017, 08:44 uur
Barcelona is in de CL thuis drie klassen beter dan uit, maar dit verschil is wel erg groot.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 09:11 uur
Geen schijn van kans.
Ze moeten zich maar weer richten op de titel.
Ze moeten zich maar weer richten op de titel.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 09:43 uur
Je weet het nooit. Als Messi, Suarez en Neymar het op hun heupen krijgen, dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Maar de kans is klein dat het lukt.
Ik hoop ook niet dat het lukt. Is wel een verfrissend voor de CL als Barcelona er nu al uit vliegt.
Ik hoop ook niet dat het lukt. Is wel een verfrissend voor de CL als Barcelona er nu al uit vliegt.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 09:45 uur
Ook een grote kans dat Psg uit een countertje er wel eentje inschiet, ook ik zeg dat de Fransen doorgaan
0
geplaatst: 7 maart 2017, 10:00 uur
5 goals tegen een La Liga team kan nog wel. 3 a 4 tegen PSG ook nog als alles meezit maar dan nog zou PSG er 1 scoren..
0
geplaatst: 7 maart 2017, 11:45 uur
Drie van de vier wedstrijden de komende 2 dgn zijn (normaal gesproken) al een gelopen koers. Hooguit Napoli - Madrid is nog een bietje spannend. Alleen bij Dortmund - Benfica is nog alles mogelijk. Best wel jammer. Maar ja, een paar weken geleden hebben we wel dubbel genoten.
3
geplaatst: 7 maart 2017, 15:46 uur
Wat slowchat en gevit op elkaar, wat voor niemand interessant is, verwijderd. Het is trouwens ook niet nodig om maar door te blijven gaan met een onderwerp terwijl iedereen er al lang en breed klaar mee is, dit komt de discussie niet ten goede en als je dat toch graag wilt, pm elkaar dan.
Ontopic maar weer.
Ontopic maar weer.
2
Martial
geplaatst: 7 maart 2017, 16:40 uur
Vind ik ook

http://clubbrugge.be/uploads/cache/half_width/uploads/media/kunstmaan_media_image/4ff5396dbf0aa.png
Ajax giver ikke en shit for .....
1
geplaatst: 7 maart 2017, 17:08 uur
Oeps, Martial denkt blijkbaar dat dat nietszeggend clubje uit Denemarken het grote Ajax gaat uitschakelen. Ajax, 4 maal winner van de CL. En nog heeeeel wat Europese en wereld cupjes.
FC Kopenhagen, geen enkel europees succes. Opgericht in 1992. Elf maal kampioen van Denemarken.
Ik zeg, appeltje (zacht gekookt) eitje. Plus dat de Ajax mannen nog een appeltje te schillen hebben met deze Denen.

FC Kopenhagen, geen enkel europees succes. Opgericht in 1992. Elf maal kampioen van Denemarken.
Ik zeg, appeltje (zacht gekookt) eitje. Plus dat de Ajax mannen nog een appeltje te schillen hebben met deze Denen.

1
geplaatst: 7 maart 2017, 17:10 uur
iggy schreef:
Oeps, Martial denkt blijkbaar dat dat niets zeggend clubje uit Denenmarken het grote Ajax gaat uitschakelen.
Oeps, Martial denkt blijkbaar dat dat niets zeggend clubje uit Denenmarken het grote Ajax gaat uitschakelen.
Dat hebben ze deze eeuw al 2 van de 2 keer gedaan...

0
geplaatst: 7 maart 2017, 21:15 uur
ja daar komen we niet onderuit, hij heeft een waanzinnig seizoen tot nu toe.
En een andere grote meneer raakt de paal!
En een andere grote meneer raakt de paal!
0
geplaatst: 7 maart 2017, 21:34 uur
west schreef:
Lekker potje zeg Napoli - Real Madrid.
In Londen is het ook niet slecht, heerlijke box-to-box wedstrijd. Genoeg kansen voor Arsenal en een penalty ontzegd, hoewel het moeilijk te zien was. Lekker potje zeg Napoli - Real Madrid.
Overigens wel weer typisch dat ze nu opeens wel wilskracht en strijd kunnen opbrengen.
edit: en wel rood en penalty aan de andere kant. Ik dacht dat de triple punishment afgeschaft was.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 21:47 uur
herman wil je nooit meer roepen dat Feyenoord niet zoveel last heeft van blessures? 
Na Elia, Bilal, Kongolo en Jorgensen nu ook Jones geblesseerd. Gelukkig is Vermeer weer fit. Al ben ik benieuwd hoe hij er echt voor staat - zonder wedstrijdritme.

Na Elia, Bilal, Kongolo en Jorgensen nu ook Jones geblesseerd. Gelukkig is Vermeer weer fit. Al ben ik benieuwd hoe hij er echt voor staat - zonder wedstrijdritme.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 22:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Zeg mij dat Jorgensen kan spelen zondag! Het valt toch wel mee met hem?
1
geplaatst: 7 maart 2017, 22:09 uur
vigil schreef:
Hoppa, Driesje!
Hoppa, Driesje!
Was dat nou een eigen goal van Driesje die tweede? Hij verlengt 'm mooi in de kruising.

0
geplaatst: 7 maart 2017, 22:34 uur
Ik vermoed dat Jorgensen wel speelt.
Heel vreemd dat er geen nader nieuws komt over de blessures. Kongolo? Hoelang?
0
geplaatst: 7 maart 2017, 22:37 uur
Krachtsverschillen in de Champions League zijn helaas veel te groot. Kan bijna niet anders dat Bayern en Real dit jaar ook weer de halve finale halen.
Ramos is wel een fenomeen trouwens.
Ramos is wel een fenomeen trouwens.
0
geplaatst: 7 maart 2017, 22:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Al ben ik benieuwd hoe hij er echt voor staat - zonder wedstrijdritme.
Al ben ik benieuwd hoe hij er echt voor staat - zonder wedstrijdritme.
Vraag dat maar eens aan ene Krul. Nee, wacht, ik zal je helpen; Eerste 7 ballen op goal, 6 doelpunten. Zat wel een EL wedstrijd bij, die kwaliteit voorhoede hebben we in NL niet rondlopen, maar toch, ik zou er niet gerust op zijn....

0
geplaatst: 7 maart 2017, 22:57 uur
Toch bizar, 2x dezelfde uitslag. Vooral van Arsenal is het best wel treurig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.