MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ziyech is moe, heb ik gelezen.

Vergis je je niet met Romario ?

Klaassen spaart zich alvast voor Ajax - Feyenoord.

En Excelsior - Ajax uiteraard, daar hebben we hem hard nodig.

Zonder Klaassen kan Ajax de return wel shaken
Ms kan Bosz van de Beek in bescherming nemen volgende week en Ziyech opstellen

Ja, Barcelona kon het ook wel shaken. Of niet dan?

iggy schreef:
Waarom heeft Bosz Ziyech gepasseerd ? Niet dat ik Kopehagen- Ajax kan zien.
Moet het doen met FC Rostov- Man.U. Op een vreselijk knollenveld.

Ziyech speelt de laatste tijd onzichtbaar. Dat ie moe is kan ook wel kloppen, geloof dat hij zo'n 3 km per wedstrijd meer loopt dan bij Twente. En daar moet ie aan wennen.

Heb het niet gezien, maar 2-1 is wel een resultaat waar ze wat mee kunnen. Zeker als volgende keer de gewone verdediging er weer staat.

En dan spaar je hem tegen Kopenhagen en niet tegen Groningen of Twente?
Geeft toch wel aan waar de prioriteit ligt, jammer genoeg

Geen hele slechte uitgangspositie, maar toch niet helemaal niet tevreden. Vooral omdat de goal valt nadat je zelf een kwartier lang goed speelt. Volgende week moeten ze er gewoon vol ingaan en druk zetten en niet zo statisch als vandaag spelen.

herman schreef:
.....Heb het niet gezien, maar 2-1 is wel .......

Was je naar de film?

Frenz schreef:
(quote)

Was je naar de film?

Nee, ik was even het voetbal van gisteren aan het inhalen. En wist niet dat Ajax al zo vroeg speelde.

Ik hou stug vol, ook niet echt een opgave, AZ heeft toch wel van een klasse ploeg verloren hoor, 2-1 achter en doodleuk 4-2 winnen. En niet tegen een ploeg uit een Mickey Mouse competitie: AS Roma

herman schreef:
Ik was gisteren naar de film. Heb ik nog iets gemist?

Ik ga zaterdagmiddag naar Pathé de Kuip en zondagmiddag naar De Kuip. Het kan echt: eerst film en dan voetbal.

Nadeel is wel dat ik zaterdagmiddag nerveus in de bioscoop zit, omdat ik dan De Kuip heb gezien en aan de mogelijke titel ga denken.

Zondagmiddag wordt n slechte film dan

Ai, de eis is verhoogd naar 4 wedstrijden voor Tonny, ben benieuwd wat de uitspraak zal zijn.

(zal wel wat rancune van de aanklager bij zitten)

De uitspraak is 3 wedstrijden. Werd bekend toen je dit bericht plaatste.

Enorm balen. Hij mist Heerenveen en Ajax dus sowieso. Ik zou nu in beroep gaan, dan speelt hij tenminste nog tegen AZ. En mist hij GAE.

Tenzij het beroep iets oplevert, vormfoutje ofzo

Naja. De uitspraken van Makkelie zijn nogal dubieus.

Vilhena is er dus bij tegen AZ. Goede zaak.

Ja, hopelijk zijn volgende week Kongolo, Elia en Jörgensen weer fit, is zijn verlies wat makkelijker op te vangen.

Kongolo gaat wel een week of 5 duren, vermoed ik. Als hij überhaupt nog speelt dit seizoen.

Frenz schreef:
Tenzij het beroep iets oplevert, vormfoutje ofzo

Trouwens, die neem ik terug, vind sowieso dat 'handig' gebruik maken van de regels verwerpelijk (en al helemaal voor de club die geen woorden maar daden predikt). Het was een elleboog, accepteer je straf en move on.

Nicolage Rico schreef:
Kongolo gaat wel een week of 5 duren, vermoed ik. Als hij überhaupt nog speelt dit seizoen.

Oh, die had ik gemist. Eerlijkshalve moet ik zeggen dat Nelom het niet slecht doet op zijn positie, dus dat verlies is ook nog wel op te vangen.

Het gaan iig 3 cruciale wedstrijden worden. Als Feyenoord deze zonder kleerscheuren kan doorkomen (lees: max 2 punten verliezen tegen AZ of Heerenveen en niet verliezen van Ajax), heb ik goed vertrouwen in. Zie Ajax namelijk in de laatste 6 wedstrijden niet dichterbij komen, met wedstrijden tegen PSV, AZ en Heerenveen voor de boeg vs. Feyenoord, dat alleen nog uit tegen Vitesse moet qua lastige wedstrijden (en wrs is Vitesse tegen die tijd al uitgespeeld in de Eredivisie, dus ik verwacht dat Feyenoord die ook wint).

Edit: voorbehoud is wel dat Elia en Jörgensen fit worden/blijven. Zonder die 2 wordt het een lastige zaak.

Titmeister schreef:
Eerlijkshalve moet ik zeggen dat Nelom het niet slecht doet op zijn positie, dus dat verlies is ook nog wel op te vangen.

Ik herken sarcasme.

Het gaan iig 3 cruciale wedstrijden worden. Als Feyenoord deze zonder kleerscheuren kan doorkomen (lees: max 2 punten verliezen tegen AZ of Heerenveen en niet verliezen van Ajax), heb ik goed vertrouwen in. Zie Ajax namelijk in de laatste 6 wedstrijden niet dichterbij komen, met wedstrijden tegen PSV, AZ en Heerenveen voor de boeg vs. Feyenoord, dat alleen nog uit tegen Vitesse moet qua lastige wedstrijden (en wrs is Vitesse tegen die tijd al uitgespeeld in de Eredivisie, dus ik verwacht dat Feyenoord die ook wint).

Je zou toch zeggen dat Ajax ook eens een keertje leden krijgt in de ziekenboeg. Als zo`n Klaassen nou eens een wedstrijdje of 5 mist...

Het is overigens nog niet zeker dat Kongolo zolang absent is, maar de situatie rondom de lange, slanke back baart Feyenoord wel zorgen. Lijkt me dan niet dat hij er over 3 weken alweer bij is.

Als we niet verliezen van Ajax, geef ik Feyenoord nog wel een kans. Verliezen we daar, dan geloof ik er niet meer in.

Titmeister schreef:
(quote)

Oh, die had ik gemist. Eerlijkshalve moet ik zeggen dat Nelom het niet slecht doet op zijn positie

Want? met één punt voorsprong kun je geen kampioen worden?

Have faith, Nicolage Rico, have faith

Ik heb hoop (door die 4 punten), maar ik zie Feyenoord ook wel verliezen in Heerenveen - en daarnaast nog meer.

Puntverlies op het Kasteel was ook voorspeld. Bleef het maar bij puntverlies daar. Mede door de schorsing van Vilhena al die blessures, zie ik het somber in.

Nicolage Rico schreef:
bij Sparta zie ik Feyenoord ook wel punten verliezen. Verder is AZ en Utrecht thuis geen appeltje eitje, normaal gesproken.

Feyenoord mag juist niet verliezen in de Arena.

Miljaar wat een slap geouwehoer WEER over Feyenoord. Ik hoop van harte dat ze of heel snel kampioen worden. Of heel snel niet meer kampioen kunnen worden. Want dit is best wel BORING te noemen !!

Dit soort berichten zijn ook vrij boring.

Praat dan over andere sporten...

Ach Rico, Kun jij je nou echt niet voorstellen dat je berichtgeving over Feyenoord op zijn minst een bietje over the top is ?

Martial
iggy schreef:
Miljaar wat een slap geouwehoer WEER over Feyenoord. Ik hoop van harte dat ze of heel snel kampioen worden. Of heel snel niet meer kampioen kunnen worden. Want dit is best wel BORING te noemen !!

Deze rasechte Feyenoorder is het helemaal met je eens wat een slap gezever zeg ........

En Vilhena had gewoon z'n klauwen thuis moeten houden dan had de tuchtcommissie ook niet in actie hoeven komen.

Feyenoord mag wel werk maken van die Falk (FC Kopenhagen) leuk voetballertje

iggy schreef:
Ach Rico, Kun jij je nou echt niet voorstellen dat je berichtgeving over Feyenoord op zijn minst een bietje over the top is ?

Ik laat me vast meeslepen door de spanning van het Eredivisieslot, maar er is gewoonweg bijna dagelijks nieuws over Feyenoord (en overige teams). Vandaag bijvoorbeeld de uitspraak over de straf van Vilhena.

Niemand verbiedt het je om over andere sporten te praten of om de berichten over Feyenoord niet te lezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.