MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik laat me vast meeslepen door de spanning van het Eredivisieslot, maar er is gewoonweg bijna dagelijks nieuws over Feyenoord (en overige teams). Vandaag bijvoorbeeld de uitspraak over de straf van Vilhena.

Niemand verbied het je om over andere sporten te praten of om de berichten over Feyenoord niet te lezen.

Ik snap heus wel dat het spannend voor je is en voor iedere Feyenoord fan. Maar om nu met ieder Feyenoord wissewas nieuwsje hier groot te gaan uitpakken, tja. Ik vind dat behoorlijk overdreven. Ik lees de helft nog maar amper. Heb inmiddels pijn aan mijn vingertjes van al dat scrollen.
Je kunt je Feyenoord nieuws ook heus wel wat beperken. Sorteert volgens mij ook meer effect.

iggy schreef:
Ik snap heus wel dat het spannend voor je is en voor iedere Feyenoord fan.

Die gasten worden nou echt zenuwachtig zeg. Schrijf je gevoelens maar op, zei mijn therapeut ook altijd. Dus laat Nicolage maar even, hij moet het kwijt, he? Haha. Laten we hopen dat de spelers van Feyenoord hier iets van meekrijgen. Kan n mooi weekend worden voor PSV...

Tony schreef:
(quote)

Die gasten worden nou echt zenuwachtig zeg. Schrijf je gevoelens maar op, zei mijn therapeut ook altijd. Dus laat Nicolage maar even, hij moet het kwijt, he? Haha. Laten we hopen dat de spelers van Feyenoord hier iets van meekrijgen. Kan n mooi weekend worden voor PSV...

Je kunt ook een schriftje kopen en dan gaan pennen.

Je leest nu her en der dat allerlei clubs het Barcelona mirakel als voorbeeld noemen/nemen. Cocu min of meer ook. Ik zou zeggen, dream on. PSV heeft vorig jaar al veel geluk gehad. En ik vind ook dat de lampen het dit jaar ook niet verdienen.

Heb zojuist op Bol.com een mooi schriftje gekocht met een grote F erop.

Dan kunnen jullie weer verder praten over bridge.

Nicolage Rico schreef:
Heb zojuist op Bol.com een mooi schriftje gekocht met een grote F erop.

Dan kunnen jullie weer verder praten over bridge.

Wanneer is de leveringsdatum ?

Hendrik68
Nou Iggy, ik heb nog een mooi nieuwtje uit de NFL. In de USA ook wel gekscherend N(ooitmeer)F(eyenoord) L(and) genoemd.

Ik had het in mijn vorige stukje over zogeheten "dead money". Een gedeelte van de waarde van een tussentijds opgezegd contract dat wordt gekort op je salary cap van 167 miljoen dollar. De Houston Texans verrasten vorig jaar vriend en vijand door de jonge onervaren quarterback Brock Osweiler voor liefst 72 miljoen dollar in 4 jaar te contracteren. Niemand begreep die zet en gedurende het seizoen bleek ook wel dat mijnheer er echt geen hout van kon. Hij had in Denver Peyton Manning ooit redelijk vervangen, maar dat was het ook wel. De Texans wilden dan ook het liefst zo snel mogelijk van de beste man af, maar dat zou zoveel "dead money" opleveren, dat het niet verantwoord was om hem al na 1 jaar te ontslaan. De waarde van een contract bestaat meestal uit een gegarandeerd inkomen en een deel dat per jaar van het contract wordt afgesproken. Je ziet heel vaak bijvoorbeeld 20 miljoen, waarvan 10 gegarandeerd. Dat gegarandeerde inkomen is dan de tekenbonus plus het salaris in het eerste jaar. Daarna is het aan het team om te kijken of de speler zijn waarde houdt en of hij zijn contract mag uitdienen.

De Texans hebben echter een trucje uitgehaald. Ze hebben de Cleveland Browns gevraagd Osweiler over te nemen plus de 16 miljoen die het 2e jaar aan Osweiler moet worden uitgekeerd. De Browns hebben een enorme ruimte in het salarishuis en durfden die gok wel te nemen. De Texans moesten hiervoor ook nog eens een draftpick opgeven aan de Browns en daar was het de Browns om te doen. De Browns hebben de afgelopen jaren al heel wat picks verhandeld en staan de komende 2 jaar vooraan in de meeste draftrondes en hebben niet zelden zelfs 2 picks per ronde en willen zo op termijn van hun status van lelijke eendje van de NFL af. Die draft is erg belangrijk. Lukt het in de free agency niet om voldoende kwaliteit aan je te binden, dan is de draft (een strijd om de grootste talenten van de universiteiten) een volgende goede kans. De Texans gokken er dus op om in de free agency hun slag te slaan. Dat willen ze doen door Tony Romo aan te trekken, die na jaren het gezicht van de Dallas Cowboys te zijn geweest moest vertrekken. De Texans hebben ondertussen wel aan de verdedigende kant de geweldige cornerback A.J. Bouye naar de Jaguars zien vertrekken en moeten de geroemde verdediging nu dus ook nog eens gaan stutten.

Dat Osweiler ook echt gaat spelen voor de Browns is nog lang niet zeker. Het was de Browns vooral om de draftpick te doen. Ze zijn wel op zoek naar een goede quarterback (zoals zovelen), maar Osweiler is zeker niet de gedroomde kandidaat. Ze zoeken verder en als het eventueel niet lukt dan hebben ze in ieder geval Osweiler nog en wie weet valt het nog mee ook. Vinden ze wel een betere, dan is het jammer van die 16 miljoen, maar voor dit jaar hebben de Browns genoeg ruimte.

Nieuws van het New York Jets front: De al gevreesde komst van Cutler lijkt er te komen. De twijfels zijn ook al uitgesproken. De Jets zoeken een veteraan die de jonge QB's kan opleiden en dat is nou net niet de sterkste kant van Cutler die bij een gebroken nagel al loopt te janken. Bepaald geen type waar je de oorlog mee wint. Hij heeft het in Chicago aardig gedaan, maar nooit meer dan dat. Er wordt gevreesd voor een vrij dure kat in de zak. Laten we hopen dat de deal mislukt.

iggy schreef:
(quote)

Wanneer is de leveringsdatum ?

19/08.

Sorry.

herman schreef:
Over naar het Bridgen dan

en Herman die haar wel eens

ben jij dat Herman.

Natuurlijk die geile ouwe bridgebok!

En dan maar iedere keer zeggen dat die naar film is geweest.

Ik mag niet meer over Feyenoord praten, maar het is toch wel opvallend Sparta opeens niet meer kan voetballen

Nah, zij spelen tegen een goede ploeg.

Bij NAC - Telstar is er per ongeluk na 42 minuten al voor rust gefloten. De tweede helft duurt nu minstens 48 minuten.

Of nee, de tweede helft duurt gewoon 45 minuten, maar dan 3 minuten na rust is er van kant gewisseld

Haha, dat gebeurt bij ons ook wel eens. Maar goed dat is 6e klasse reserve

Kongolo en Elia lijken Heerenveen te halen.

Zijn er nog spannende dingen gebeurd op de Nederlandse en/of Internationale bridgetafels?

Fijn te horen Nicolage Rico dat die spelers de elf-stedentocht kunnen rijden, verder dacht ik bij jouw nieuwe avatar dat ik eern kras op de monitor had

Rudi S schreef:
Fijn te horen Nicolage Rico dat die spelers de elf-stedentocht kunnen rijden, verder dacht ik bij jouw nieuwe avatar dat ik eern kras op de monitor had

Same here. Al dacht ik eerder aan een haartje.

Ook, maar als je dat niet kan wegpoetesen

Rudi S schreef:

Jammer. Was de bedoeling dat je het haartje niet weg kon vegen.

Kongolo hoeft maar 1 slag te doen, waar anderen er 3 moeten doen. Eitje.

De vorige twee seizoenen speelde Frankfurt midden in Opelland nog met het machtige Alfa Romeo op het shirt maar nu met Krombacher (bier) . Wat een bezopen beslissing. Het wachten is nu op Bavaria bij Ajax en Amstel bij PSV op het shirt

edit: Und starke anfang von Andries (Jonker)

Zei ik een paar weken dat ik me nog niet heel veel zorgen om het spel en de prestaties van mijn cluppie (sc Heerenveen) maakte... inmiddels doe ik dat wel

Rudi S schreef:

Ik dacht ook dat er een haar op m'n scherm zat en ik probeerde die er af te vegen.

Martial
Bonk schreef:
Zei ik een paar weken dat ik me nog niet heel veel zorgen om het spel en de prestaties van mijn cluppie (sc Heerenveen) maakte... inmiddels doe ik dat wel

Ach niet getreurd volgende week komt Feyenoord op bezoek en dan zal Heerenveen wel weer de wedstrijd van het seizoen spelen

Bonk schreef:

Heerenveen is inderdaad wel heel matig bezig de laatste weken maar er volgt nu gewoon een periode met rare uitslagen. Sommige ploegen gaan nu echt knokken tegen degradatie en dan wordt het meer vechtvoetbal.

Ach zo raar is dat niet hoor een klein verlies in Almelo als je vierde wilt worden

Heeft toch een aardige impact als de onderste clubs niks meer te vrezen hebben vanwege gebrek aan motivatie van de nummers 4 tot 8.

Of de titelkandidaten

Titmeister schreef:
Feyenoord, dat alleen nog uit tegen Vitesse moet qua lastige wedstrijden (en wrs is Vitesse tegen die tijd al uitgespeeld in de Eredivisie, dus ik verwacht dat Feyenoord die ook wint).
Hoe krijg je het uit je toetsenbord na verloren te hebben bij Sparta?

Overigens zijn Heerenveen en (edit: )AZ beide in de Arena, dat maakt zeker wel verschil. Zeker Heerenveen uit en thuis is (voor Ajax) een verschil van dag en nacht.

chevy93 schreef:
(quote)
Hoe krijg je het uit je toetsenbord na verloren te hebben bij Sparta?

Overigens zijn Heerenveen en (edit: )AZ beide in de Arena, dat maakt zeker wel verschil. Zeker Heerenveen uit en thuis is (voor Ajax) een verschil van dag en nacht.

Hoe verzin je het dat de wedstrijd tegen Sparta de standaard is, en niet de overige 24 wedstrijden die Feyenoord bijna allemaal heeft gewonnen.

Die lamprou staat ook lekker in de goal te shinen met z'n nieuwe keepersoutfit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.