Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 12 maart 2017, 15:16 uur
Laat mij even lekker met rust

Zo dom, had bij rust 0-3 moeten staan.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 16:11 uur
Altijd goed te weten dat onze Deense vriend na een paar mindere wedstrijden weer helemaal in topvorm is 

0
Martial
geplaatst: 12 maart 2017, 17:06 uur
Een bij vlagen zeer behoorlijk Feyenoord gezien vanmiddag in de zonnige Kuip, maar ook op sommige momenten behoorlijk slordig, zeker die 2e goal van AZ, tja.....
Maar deze jongen zeurt verder niet, want zijn grote favoriet Jørgensen scoorde 3 keer + 2 assists, wat een geweldenaar
Maar deze jongen zeurt verder niet, want zijn grote favoriet Jørgensen scoorde 3 keer + 2 assists, wat een geweldenaar

0
geplaatst: 12 maart 2017, 18:07 uur
Feyenoord speelde niet heel best, op 75% zo leek het. Maar die verdediging van AZ... Denk afgeleid door de kleurencombinaties van hun eigen outfit; paars shirt, grijs broekje, oranje sokken en groene of gele schoenen. Hebben ze Fred van Leer in dienst?
1
geplaatst: 12 maart 2017, 18:13 uur
vigil schreef:
Altijd goed te weten dat onze Deense vriend na een paar mindere wedstrijden weer helemaal in topvorm is
Zeker! Dolberg heeft er mooi weer eentje in gekregen

1
geplaatst: 12 maart 2017, 18:38 uur
Dolberg in vorm kan wel eens het verschil gaan maken op 2 april.
2
geplaatst: 12 maart 2017, 19:13 uur
Het is te hopen dat Jones nog even geblesseerd blijft. Vermeer oogt bij vlagen niet echt heel lekker.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 19:19 uur
Nee, die 3-1 had Jones waarschijnlijk wel gehad. Gelukkig was het niet doorslaggevend. Was verder ook geen beste wedstrijd, maar dankzij Jörgensen wel makkelijk gewonnen.
En die outfit van AZ was inderdaad niet om aan te zien. Leek net wandelende neonreclame.
En die outfit van AZ was inderdaad niet om aan te zien. Leek net wandelende neonreclame.
1
geplaatst: 12 maart 2017, 19:38 uur
Pfffffffffffffff, Memphis Depay scoort vandaag ook even een doelpunt zeg 
Sensationeel: Memphis scoort vanaf de middenlijn voor Lyon | VoetbalPrimeur.nl

1
geplaatst: 12 maart 2017, 19:40 uur
Rudi S schreef:
Pfffffffffffffff, Memphis Depay scoort vandaag ook even een doelpunt zeg
Ja, daar heb ik mijn hoedje voor afgenomen.Pfffffffffffffff, Memphis Depay scoort vandaag ook even een doelpunt zeg

0
geplaatst: 12 maart 2017, 20:42 uur
Heeft Twente wel op doel geschoten vandaag? Knap gespeeld van Ajax na een zware midweekse.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:39 uur
Zo, dat was genieten in De Kuip. Lekker weertje, lekker sfeertje en als Feyenoord versnelde kregen we heel wat moois te zien. 

0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:44 uur
Titmeister schreef:
Nee, die 3-1 had Jones waarschijnlijk wel gehad. Gelukkig was het niet doorslaggevend. Was verder ook geen beste wedstrijd, maar dankzij Jörgensen wel makkelijk gewonnen.
Hoe kom je daar nou bij? Die Luckassen werd vrijgelaten net voorbij de tweede paal. Het was een dekkingsfout, Vermeer kon daar nooit bij. Goal viel recht voor mijn neus.
En hoezo geen beste wedstrijd? Bij vlagen speelde Feyenoord erg goed (als ze versnelden) en soms AZ toch ook heel aardig. Ook een paar fraaie goals gezien.
Stond die Weghorst trouwens niet buitenspel?
0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:45 uur
Het was inderdaad ook een dekkingsfout, maar Vermeer gaat voor de bal, dan moet ie hem ook gewoon hebben.
Verder zag het er, zoals je zelf zegt, bij vlagen aanvallend goed uit, maar een groot deel van de wedstrijd ging in een te traag tempo en er werd op een knullige manier 2 doelpunten weggegeven. Het resultaat was goed, maar tegen Ajax zal er nog een tandje bij moeten.
Verder zag het er, zoals je zelf zegt, bij vlagen aanvallend goed uit, maar een groot deel van de wedstrijd ging in een te traag tempo en er werd op een knullige manier 2 doelpunten weggegeven. Het resultaat was goed, maar tegen Ajax zal er nog een tandje bij moeten.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:47 uur
0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:48 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Overigens zijn Heerenveen en (edit: )AZ beide in de Arena, dat maakt zeker wel verschil. Zeker Heerenveen uit en thuis is (voor Ajax) een verschil van dag en nacht. Nee hoor: Heerenveen maakt het Ajax uit en thuis nooit echt lastig. In tegenstelling tot Feyenoord: dan spelen ze wel altijd goed. Maar zoals ik al voor AZ schreef: Feyenoord wint van AZ en Heerenveen.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:49 uur
Er waren zoveel blessures.... ik was die nummer 36 die op het einde in mocht vallen.

0
geplaatst: 12 maart 2017, 21:50 uur
west schreef:
Hoe kom je daar nou bij? Die Luckassen werd vrijgelaten net voorbij de tweede paal. Het was een dekkingsfout, Vermeer kon daar nooit bij. Goal viel recht voor mijn neus.
En hoezo geen beste wedstrijd? Bij vlagen speelde Feyenoord erg goed (als ze versnelden) en soms AZ toch ook heel aardig. Ook een paar fraaie goals gezien.
(quote)
Hield die speler van AZ bij de vrije trap wel voldoende afstand?

Rustig weekendje zo, alle topteams winnen met meerdere doelpunten verschil dus dan is er automatisch minder discussie over discutabele momenten.

1
geplaatst: 12 maart 2017, 21:58 uur
Gretz schreef:
Rustig weekendje zo, alle topteams winnen met meerdere doelpunten verschil dus dan is er automatisch minder discussie over discutabele momenten.
(quote)
Moet jij zeggen!

0
geplaatst: 12 maart 2017, 23:08 uur
Hoogtepunt van het weekend: Bij de uitbraak van Excelsior (in de laatste minuut, meen ik) liet de scheids zijn hielen zien aan de Heerenveen verdediging en was daarmee het snelste van het veld.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 23:12 uur
1
geplaatst: 12 maart 2017, 23:16 uur
west schreef:
Zo, dat was genieten in De Kuip. Lekker weertje, lekker sfeertje en als Feyenoord versnelde kregen we heel wat moois te zien.
Feyenoord speelde top, al was AZ wel heel teleurstellend.
Die stonden echt als amateurs te verdedigen vandaag.
Maar dan moet je het nog wel afmaken.
Ik kan er prima mee leven als het kampioenfeestje op de Coolsingel is dit jaar.
Ik heb als bijna Amsterdammer genoten van Feyenoord dit seizoen.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 23:25 uur
0
geplaatst: 12 maart 2017, 23:26 uur
De reguliere Belgische competitie zit er op. Binnenkort starten de Play-Off's. Zo ziet de stand in Play-off 1 er uit na de puntendeling:
1. 31 ptn: Anderlecht
2. 30 ptn: Club Brugge
3. 27 ptn: Zulte Waregem
4. 25 ptn: AA Gent
5. 25 ptn: KV Oostende
6. 25 ptn: Charleroi
Op 31 Maart beginnen de play-offs, en in Mei kennen we de kampioen.
1. 31 ptn: Anderlecht
2. 30 ptn: Club Brugge
3. 27 ptn: Zulte Waregem
4. 25 ptn: AA Gent
5. 25 ptn: KV Oostende
6. 25 ptn: Charleroi
Op 31 Maart beginnen de play-offs, en in Mei kennen we de kampioen.
2
geplaatst: 13 maart 2017, 07:41 uur
Gretz schreef:
Niet alle 'topteams' hebben gewonnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.