Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2017, 21:35 uur
Ik zie Vilhena nog wel vrijgesproken worden door de beroepscommissie. Is toch zeer twijfelachtig of dit wel een bewust geplaatste elleboog is. Het zag er wat lomp uit, maar uiteindelijk gaat het toch om de intenties.
Beroepszaak gaat in ieder geval niet meer deze week, wat betekent dat hij tegen Heerenveen gewoon nog zal spelen.
Beroepszaak gaat in ieder geval niet meer deze week, wat betekent dat hij tegen Heerenveen gewoon nog zal spelen.
0
geplaatst: 13 maart 2017, 21:51 uur
Of de beroepszaak moet toch opeens op een andere dag plaatsvinden.
Zal je zien dat Vilhena vrijgesproken wordt en geel pakt tegen Heerenveen.
Zal je zien dat Vilhena vrijgesproken wordt en geel pakt tegen Heerenveen.

0
geplaatst: 13 maart 2017, 21:55 uur
Dan hoor je mij in ieder geval niet klagen. 
De situatie in ieder geval vele malen teruggekeken en ik zie geen duidelijke opzet in dit duel. Wanneer de straf blijft staan wordt deze 'vermeende elleboog' met dezelfde proporties bestraft als een natrappende beweging.

De situatie in ieder geval vele malen teruggekeken en ik zie geen duidelijke opzet in dit duel. Wanneer de straf blijft staan wordt deze 'vermeende elleboog' met dezelfde proporties bestraft als een natrappende beweging.
0
geplaatst: 13 maart 2017, 22:11 uur
Ach hij geeft een veegje tegen de schouder van Pogba, niets aan de hand.
Pogba moet geel krijgen voor aanstellerij.
Pogba moet geel krijgen voor aanstellerij.
1
geplaatst: 14 maart 2017, 13:22 uur
Ach, dan speelt Vejinovic toch tegen Ajax?

Daar ga jij wakker van liggen!

0
geplaatst: 14 maart 2017, 13:28 uur
Er ligt nu een officiële klacht van PSG over de arbiter tegen Barcelona:
'PSG dient klacht in bij UEFA over arbiter bij verloren duel met Barcelona' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Deze is samen met (voormalige) toparbiters opgesteld en ik ben het (dus) met alle belangrijkste verwijten eens. Ik schreef ze hier als voormalig KNVB scheidsrechtertje al op en nog een paar mensen deden dat. En zo moeilijk was dat niet.
Deze zogenaamde 'stunt' stinkt aan alle kanten. Zo merk ik dat ik weer wat minder zin heb om naar de Champions League te kijken.
'PSG dient klacht in bij UEFA over arbiter bij verloren duel met Barcelona' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Deze is samen met (voormalige) toparbiters opgesteld en ik ben het (dus) met alle belangrijkste verwijten eens. Ik schreef ze hier als voormalig KNVB scheidsrechtertje al op en nog een paar mensen deden dat. En zo moeilijk was dat niet.
Deze zogenaamde 'stunt' stinkt aan alle kanten. Zo merk ik dat ik weer wat minder zin heb om naar de Champions League te kijken.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 13:36 uur
Ik ben hier echt serieus over. Ik heb 3 van die Fix boeken gelezen, met bewijzen en al, en als je dan zoiets ziet dan haak je echt weer wat verder af. Het klopte natuurlijk van geen kanten. Goed dat PSG er eens wat van zegt. Hoog tijd voor een video referee.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 13:44 uur
Terechte klacht ja. Bij de penalty's van Barcelona kan het nog gewoon zo zijn dat de arbitrage daar wel tweemaal een overtreding in zag, dat blijft ter interpretatie. Maar het is natuurlijk uiterst dubieus dat er nauwelijks scheidsrechterlijke beslissingen in het voordeel van PSG zijn genomen.
1
geplaatst: 14 maart 2017, 16:26 uur
Ik heb die gehele wedstrijd niets raars gezien. 
Scheidsrechters hebben ondertussen dit topic van Feyenoord gekaapt
En dan nog wel in het kampioensjaar.

0
geplaatst: 14 maart 2017, 17:01 uur
Het is dat hij niet kan verdedigen. In het begin was ik echt fan van hem.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 17:17 uur
west schreef:
Ik ben hier echt serieus over. Ik heb 3 van die Fix boeken gelezen, met bewijzen en al, en als je dan zoiets ziet dan haak je echt weer wat verder af. Het klopte natuurlijk van geen kanten. Goed dat PSG er eens wat van zegt. Hoog tijd voor een video referee.
Heb je die knipoog van Trapp gezien toen Neymar de 4-1 uit de goal viste? Vlak nadat hij die ultieme poging deed om de bal uit het doel te weren.....
0
geplaatst: 14 maart 2017, 21:02 uur
Frenz schreef:
Heb je die knipoog van Trapp gezien toen Neymar de 4-1 uit de goal viste? Vlak nadat hij die ultieme poging deed om de bal uit het doel te weren.....
(quote)
Daar is zelfs een foto van:
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRL3ECME5BS40lII9m2O7t6dqXNTvOB9km2l3y_wbk_TUKoSL04hg
0
geplaatst: 14 maart 2017, 21:09 uur
Na afloop van de wedstrijd in de diepste catacomben van Camp Nou Nou:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSygLxl0YTdRAm2PGxgzADacgf2sGve9Qn8nRhZz6zb__DYfUbH5w
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSygLxl0YTdRAm2PGxgzADacgf2sGve9Qn8nRhZz6zb__DYfUbH5w
0
geplaatst: 14 maart 2017, 21:18 uur
Rudi S schreef:

Wat lees ik nu Rudi? Je denkt dat Feyenoord kampioen wordt!

0
geplaatst: 14 maart 2017, 21:43 uur
Is Leicester - Sevilla toevallig spannender dan het slotdebat? 

0
geplaatst: 14 maart 2017, 22:23 uur
Weer krijgt een Spaanse club een in mijn ogen een onterechte pingel...
Gelukkig ging hij er niet in
Gelukkig ging hij er niet in
0
geplaatst: 14 maart 2017, 23:20 uur
Had niet verwacht dat Leicester het zou redden, het sprookje in de CL blijft doorgaan. Nu maar hopen dat ze het ook in de PL weer wat beter gaan doen en erin blijven.
0
geplaatst: 15 maart 2017, 10:40 uur
Geen zin om pagina's terug te ploegen, maar ik had het wel voorspeld. Ze hebben de onverzettelijke werklust weer terug, dat was in de PL ook al te zien. Als Mahrez een beetje van zijn vorm van vorig seizoen terug krijgt, zijn ze niet eens kansloos in de volgende ronde (ondanks de mening van R. de B.).
En onterechte pingel, kweenie, Schmeichel kwam wel ietwat dom, lomp (en niet famous) uit. De uitstraling in de goal heeftie van z'n pa geërfd, hij pakte de pingel vervolgens wel prima.
En onterechte pingel, kweenie, Schmeichel kwam wel ietwat dom, lomp (en niet famous) uit. De uitstraling in de goal heeftie van z'n pa geërfd, hij pakte de pingel vervolgens wel prima.
0
geplaatst: 15 maart 2017, 23:11 uur
Aguero had er toch wel eentje kunnen maken in de tweede helft. Maar als je het over twee wedstrijden bekijkt vind ik het toch wel verdiend dat Monaco doorgaat, hoewel: eigenlijk verdienen beide ploegen door te gaan.
Wel verbaasde ik mij over het slechte verdedigen bij de winnende goal van Monaco. Net als het slechte verdedigen van Monaco zelf in het laatste kwartier in de uitwedstrijd. Maar ja, dat hoort ook een beetje bij een 6-6 eindstand. Deze confrontatie in de CL is er eentje om niet snel te vergeten.
Wel verbaasde ik mij over het slechte verdedigen bij de winnende goal van Monaco. Net als het slechte verdedigen van Monaco zelf in het laatste kwartier in de uitwedstrijd. Maar ja, dat hoort ook een beetje bij een 6-6 eindstand. Deze confrontatie in de CL is er eentje om niet snel te vergeten.
0
geplaatst: 15 maart 2017, 23:27 uur
Eens, maar los van het spektakel en de 12 (!) doelpunten denk ik niet dat er ooit een tweekamp was waarbij het zo vaak wisselde wie er doorging, bizar.
0
geplaatst: 16 maart 2017, 21:45 uur
meer een koppertje (ja ja, heel flauw , ik weet het)
om de trend voort te zetten, wat een pietlut, die scheids
om de trend voort te zetten, wat een pietlut, die scheids
0
geplaatst: 16 maart 2017, 21:55 uur
2-0. Wat een weelde. Traoré scoort, en er gaat zelfs een penalty in. Benieuwd wat er nog meer voor geks gebeurt.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 maart 2017, 22:27 uur
Ajax speelt goed, maar Kopenhagen zet heel hoog druk. Ze moeten even die 3-0 erin schieten, anders kan het zo maar verkeerd gaan.
0
geplaatst: 16 maart 2017, 22:58 uur
Gefeli Ajacieden, sterk gespeeld, zeer verdiend, maar mis die dotten van kansen ook ff op 2 april
0
geplaatst: 16 maart 2017, 23:07 uur
Dolberg mist die kansen niet nogmaals, maar Traoré zou ik toch z.s.m. vervangen. Op dit niveau (en ook tegen Feyenoord en PSV) moeten die reuzemogelijkheden er gewoon in.
Verder wel een van de betere wedstrijden van het seizoen gezien. Kopenhagen was nergens vandaag, maar dat is grotendeels de verdienste van Ajax.
Verder wel een van de betere wedstrijden van het seizoen gezien. Kopenhagen was nergens vandaag, maar dat is grotendeels de verdienste van Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.