MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
De Ligt vond ik geweldig.

Trots op de ploeg, dit had in 5/6-0 moeten eindigen natuurlijk. Paar uitblinkers met De Ligt, Ziyech en Dolberg en dan zijn er nog een aantal die gewoon erg goed speelden.

Zeer teleurstellend Kopenhagen waar Ajax goed raad mee wist.
Ligt misschien aan mij, maar toen Veldman er noodgedwongen af moest, kreeg Ajax de geest leek het wel.
Had uiteraard meer goals op moeten leveren, maar zag een Ajax op stoom met goede aanvallende bedoelingen
Genoten van vooral Nick Viergever, puike partij als linksback.
Eindelijk weer eens kwartfinale en dat is een mooi gegeven.

bikkel2 schreef:
Zeer teleurstellend Kopenhagen waar Ajax goed raad mee wist.

Dit was wat ik ook zag (heb de tweede helft gezien) Gretz. Kopenhagen speelde als een slechte eerstedivisieclub die de weg kwijt was in de Arena. Nu hopen op Genk op Celta, dan kan jullie club zomaar in de halve finale staan. Gefeliciteerd heren.

Of Anderlecht. De rest is normaal gesproken een maatje te groot. Maar wel knap van Ajax.

Ik zie niet in waarom de rest een maatje te groot zou zijn. Schalke draait dit seizoen voor hun doen belabberd in de competitie, Lyon staat een straatlengte achter op de kampioenskandidaten, United is zeer wisselvallig. Alleen Besiktas draait momenteel goed, maar zo goed is de Turkse competitie ook weer niet. Bovendien zal dat affiche waarschijnlijk geblokkeerd worden.

Veel zal afhangen van de vorm (en de moraal) van de dag.

Doe maar Ge(n)k

Bayern München-Real Madrid is de kraker van de kwartfinales

Blind laat weer eens zien waar zijn voorkeur ligt, De Ligt en Tete opgeroepen voor Oranje

Verder de 4 ogenschijnlijk sterkste ploegen tegen elkaar in de CL. Ben benieuwd wie dat wint, ik zet mijn geld op Bayern en Barca.

De Ligt en Tete in Oranje, diep in zijn hart blijft Blind natuurlijk een echte ajacied.?

Had van mij ook niet per se nu al gehoeven. We krijgen het in april extreem druk met 7 wedstrijden in 22 dagen. Dan zou een rustperiode tijdens de interlands voor een aantal spelers juist gunstig zijn.

Opvallende naam die ontbreekt bij de definitieve selectie: Justin Kluivert

El Ninjo schreef:
Bayern München-Real Madrid is de kraker van de kwartfinales
Juventus - Barcelona mag er ook wezen. De halve finales in de kwartfinale.

Interessant stukje over het nieuwe MotoGP seizoen. Volgende week begint het.

Hoe liggen de verhoudingen na de laatste MotoGP-test? - GPUpdate.net

Geen Van Aanholt, belachelijk. Dat je Janmaat niet selecteert kan ik nog inkomen, maar ik schat Van Aanholt toch ff iets hoger in dan Viergever (hoewel hij het goed deed gisteren).

Leuke loting voor Ajax. Ook nog een haalbare tegenstander ook. Al schat ik de kansen voor Ajax wel dik onder de 40%. Celta - Genk wel echt een hele zwakke kwartfinale. Als je deze kwartfinale overleeft en daarna de winnaar van Celta - Genk loot, heb je een enorme kans op de finale.

Eerst thuis is wel jammer, verder prima loting inderdaad

Mijn gevoel zei al Schalke en hoppa. Kan de Hunt meteen ff meemaken hoe fijn het zou zijn om in dat elftal te spelen volgend seizoen

Vanaf de bank dan wel

Ipv Traoré

Klaas als snelle rechterspits? Goed idee

Gretz schreef:
De Ligt en Tete in Oranje, diep in zijn hart blijft Blind natuurlijk een echte ajacied.?

Nou ja heel diep niet hoor

Bij jullie komt Boëtius terug

Denk je?

Ow hij is een beetje Ajacied lees ik net:

Natuurlijk heb ik twintig jaar bij Ajax gezeten en ben ik een beetje een Ajacied, maar ik vind het mooi als Feyenoord het wordt, dat meen ik echt", aldus Blind vrijdag, nadat hij bekend had gemaakt dat hij vier Feyenorders had opgeroepen.

zo, die kan zo de politiek in, 'dat meen ik echt' maakt het helemaal geloofwaardig

Ik neem mijn woorden terug. Ik zie dat Schalke eerste geworden is in een poule met Red Bull Salzburg. Kansloze exercitie dus.

02/04/2017 Ajax - Feyenoord
05/04/2017 Ajax - AZ
08/04/2017 NEC - Ajax
13/04/2017 Ajax - Schalke 04
16/04/2017 Ajax - SC Heerenveen
20/04/2017 Schalke 04 - Ajax
23/04/2017 PSV - Ajax

Met een fitte selectie en spelers zoals Younes en Traoré die eindelijk ook weer een beetje in vorm raken zijn er genoeg kansen tegen Schalke. Is echt geen beter team dan Kopenhagen. Maar als het in april een beetje tegenzit met blessures / schorsingen vrees ik wel dat Ajax door het drukke programma overal naast dreigt te vissen. Normaal gesproken heb je in zo'n intensieve reeks wel 1 of 2 wedstrijden erbij waarin het gewoon even niet loopt. Als het dan tegenzit loop je tegen een topteam al snel tegen enorme zeperd aan. Anderzijds, als het wel mee blijft zitten ligt er een unieke kans om eindelijk weer eens een Europese finale te spelen.

chevy93 schreef:
Ik neem mijn woorden terug. Ik zie dat Schalke eerste geworden is in een poule met Red Bull Salzburg. Kansloze exercitie dus.

Mja, RBS is niet zo goed als een paar jaar terug. Alle dopinglabs zijn verhuisd naar Leipzig.

Schalke doet het niet zo goed in Duitsland, dus er liggen zeker wel kansen voor Ajax. Maar echt makkelijk zou het sowieso niet worden.

herman schreef:
(quote)

Schalke doet het niet zo goed in Duitsland, dus er liggen zeker wel kansen voor Ajax. Maar echt makkelijk zou het sowieso niet worden.

Nou, Genk, Celta en dit Schalke zijn toch te doen voor Ajax. Ik geef ze zeker 60% kans: zo'n sterk team heeft Schalke dit seizoen niet.

Nu ze bij Ajax het ligt hebben gezien verwacht ik alleen nog maar overwinningen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.