Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
2
geplaatst: 19 maart 2017, 14:15 uur
Als jij denkt dat er over de keuzes van Blind is nagedacht is er echt iets mis met jou

0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:28 uur
Inderdaad heerlijke, intensieve wedstrijd. Heerenveen eerste helft aanzienlijk beter, maar tweede helft orde op zaken gesteld en 3 hele belangrijke punten in de strijd om het kampioenschap 
Nu achterover leunen en kijken of de Rotterdamse vrienden van Excelsior de zondag nog iets mooier kunnen maken...

Nu achterover leunen en kijken of de Rotterdamse vrienden van Excelsior de zondag nog iets mooier kunnen maken...
0
Martial
geplaatst: 19 maart 2017, 14:30 uur
Nu Excelsior nog een beetje gekkies doen vanmiddag dan kunnen we met een gerust hart richting die snelkookpan gaan op 2 april 

0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:35 uur
M'n hart klopt overal. Wedstrijd van het seizoen; wat een spanning, strijd en passie. Ik ben net zo kapot als de 22+ die op het veld stonden.
Had het nooit meer verwacht na de 1e helft, maar aan de hand van held en beest Vilhena knokte Feyenoord zich terug.
Nu ff bijkomen met Excelsior op de achtergrond.
Had het nooit meer verwacht na de 1e helft, maar aan de hand van held en beest Vilhena knokte Feyenoord zich terug.
Nu ff bijkomen met Excelsior op de achtergrond.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:39 uur
Loop net het stadion uit. Kan kort zijn; heerlijke westrijd, teleurstellend resultaat
Met een duidelijk beter Heerenveen in de eerste helft en een duidelijk beter Feyenoord in de tweede. Gelijkspel was terecht geweest en dat had met iets betere afwerking ook gekund...
Dan maar het kampioenschap beslissen in de Arena
Met een duidelijk beter Heerenveen in de eerste helft en een duidelijk beter Feyenoord in de tweede. Gelijkspel was terecht geweest en dat had met iets betere afwerking ook gekund...Dan maar het kampioenschap beslissen in de Arena

0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:47 uur
Beste Feyenoorders,
Gefeliciteerd.
Jullie zijn nu vrijwel zeker kampioen, ach nee ... jullie zijn gewoon kampioen.
Knappe winst vanmiddag
Gefeliciteerd.
Knappe winst vanmiddag

0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:50 uur
Een beste hobbel genomen, had er een hard hoofd in. Nou maar hopen dat 't neefje van Jerrel het op z'n heupen krijgt.
Na 2 april staan 'we' iig nog bovenaan
Na 2 april staan 'we' iig nog bovenaan
0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:53 uur
Running On Empty schreef:
Beste Feyenoorders,
Gefeliciteerd.
Knappe winst vanmiddag
Beste Feyenoorders,
Gefeliciteerd.
Knappe winst vanmiddag
Welnee. Als Ajax over 2 weken wint (wat toch vrij realistisch is), is het verschil maar 1 punt.
En dan moeten we ook nog naar Arnhem en Zwolle en krijgen we Utrecht thuis.

0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:54 uur
Excelsior-Ajax · 9 minuten geleden
12' Enorme kans voor Mike van Duinen. Hij loopt alleen op Onana af maar wordt door een geweldige tackle van Matthijs de Ligt van scoren afgehouden.
12' Enorme kans voor Mike van Duinen. Hij loopt alleen op Onana af maar wordt door een geweldige tackle van Matthijs de Ligt van scoren afgehouden.
De Ligt in Oranje!
0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:54 uur
Bonk schreef:
Loop net het stadion uit. Kan kort zijn; heerlijke westrijd, teleurstellend resultaat
Met een duidelijk beter Heerenveen in de eerste helft en een duidelijk beter Feyenoord in de tweede. Gelijkspel was terecht geweest en dat had met iets betere afwerking ook gekund...
Dan maar het kampioenschap beslissen in de Arena
Met een duidelijk beter Heerenveen in de eerste helft en een duidelijk beter Feyenoord in de tweede. Gelijkspel was terecht geweest en dat had met iets betere afwerking ook gekund...Dan maar het kampioenschap beslissen in de Arena
Gelijkspel was wel terecht geweest idd. Echter in de Kuip hadden de 3 punten voor Feyenoord moeten zijn - ook al speelde Heerenveen toen ook een goede 1e helft.
1
geplaatst: 19 maart 2017, 14:56 uur
0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:57 uur
Nicolage Rico schreef:
M'n hart klopt overal. Wedstrijd van het seizoen; wat een spanning, strijd en passie. Ik ben net zo kapot als de 22+ die op het veld stonden.
Heel herkenbaar! Dat zei ik ook hier.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 14:59 uur
Martial schreef:
Nu Excelsior nog een beetje gekkies doen vanmiddag dan kunnen we met een gerust hart richting die snelkookpan gaan op 2 april
1-0 voor Excelsior door Van Duinen.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Welnee. Als Ajax over 2 weken wint (wat toch vrij realistisch is) is het verschil maar 1 punt
Welnee. Als Ajax over 2 weken wint (wat toch vrij realistisch is) is het verschil maar 1 punt
Nou ja, voorlopig...
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Welnee. Als Ajax over 2 weken wint (wat toch vrij realistisch is), is het verschil maar 1 punt.
(quote)
Zeg Nicolas, nou moet je even ophouden met de iets te voorzichtig pessimistische insteek. Waarom zou Feyenoord daar niet kunnen gelijkspelen of winnen? Als ze bijvoorbeeld net zo spelen als in de thuiswedstrijd of als in de tweede helft net tegen Heerenveen?
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:03 uur
Ja je hebt helemaal gelijk. Die win je niet

Nou met een beetje slappe scheids misschien toch wel

0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:03 uur
johan de witt schreef:
Heerenveen eindelijk weer in vorm.
Feyenoord zeer matig zeg.
Zo word je geen kampioen..
Heerenveen eindelijk weer in vorm.
Feyenoord zeer matig zeg.
Zo word je geen kampioen..

Schreef Johan een helft te vroeg op. Overigens vergeten nog wat mensen dat Feyenoord de laatste 10 minuten voor rust ook al beter was en een paar goede kansen (Kuijt) kreeg.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:06 uur
Oh ja: 1-1 door de jonge godenzoon Kluivert op zijn witte paard
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:11 uur
west schreef:
Zeg Nicolas, nou moet je even ophouden met de iets te voorzichtig pessimistische insteek. Waarom zou Feyenoord daar niet kunnen gelijkspelen of winnen? Als ze bijvoorbeeld net zo spelen als in de thuiswedstrijd of als in de tweede helft net tegen Heerenveen?
(quote)
Ik zeg nergens dat Feyenoord verliest. Maar de kans daarop is toch vrij realistisch/groot. Zelfs als we Ajax wegspelen, winnen we niet.
Een gelijkspel zou echt top zijn. Dan ga ik naar de Coolsingel met m'n krijtje om m'n plekje veilig te stellen.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:12 uur
Excelsior-Ajax · 5 minuten geleden
27' GOAL! 1-0 voor Excelsior. De Ligt gaat ernstig in de fout door de bal belabberd terug te spelen. Mike van Duinen profiteert dankbaar en schiet de thuisploeg met een diagonaal schot op voorsprong.
27' GOAL! 1-0 voor Excelsior. De Ligt gaat ernstig in de fout door de bal belabberd terug te spelen. Mike van Duinen profiteert dankbaar en schiet de thuisploeg met een diagonaal schot op voorsprong.
De Ligt uit oranje!
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:19 uur
Overigens: ik vergat Jones. Wat een ge-wel-di-ge redding had hij toen hij heel zijn lichaam ervoor gooide; safe van het seizoen. Knapper dan die redding in de laatste seconde tegen PSV.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik zeg nergens dat Feyenoord verliest. Maar de kans daarop is toch vrij realistisch/groot. Zelfs als we Ajax wegspelen, winnen we niet.
(quote)
Maar de anderen wedstrijden win je waarschijnlijk wel, op ergens wat puntjes na. Maar Ajax gaat nog bij PSV verliezen of gelijk spelen. Nee, ik durf na deze winst op Heerenveen wel te zeggen dat Feyenoord het dit seizoen gaat lukken.
Wel weer een wedstrijd waar alles goed viel voor Feyenoord qua omstandigheden. Jones net op tijd terug, Vilhena (nog) niet geschorst en allebei extreem belangrijk vandaag.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:33 uur
Ben ik de enige die het jammer vindt dat Feyenoord uitgerekend door een doelpunt van Vilhena moet winnen? Treurig dat Feyenoord steeds opnieuw dit soort juridische trucjes nodig heeft om de competitie door te komen. De opstelling van Feyenoords leiding in allerhande randzaken rondom het voetbal haalt voor mij toch wel wat glans van het kampioenschap af.
Maar, het kan en mag bijna niet meer misgaan na vandaag. Als Feyenoord het dit seizoen nog uit handen zou geven durf ik de stelling wel aan dat ze nooit meer kampioen zullen worden.
Maar, het kan en mag bijna niet meer misgaan na vandaag. Als Feyenoord het dit seizoen nog uit handen zou geven durf ik de stelling wel aan dat ze nooit meer kampioen zullen worden.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:36 uur
Edgar18 schreef:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat Feyenoord uitgerekend door een doelpunt van Vilhena moet winnen? Treurig dat Feyenoord steeds opnieuw dit soort juridische trucjes nodig heeft om de competitie door te komen. De opstelling van Feyenoords leiding in allerhande randzaken rondom het voetbal haalt voor mij toch wel wat glans van het kampioenschap af.
Je bent zeker niet de enige. Mijn sympathie voor Feyenoord krimpt behoorlijk door dit soort zaken.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:37 uur
Teunnis schreef:
Wel weer een wedstrijd waar alles goed viel voor Feyenoord qua omstandigheden. Jones net op tijd terug, Vilhena (nog) niet geschorst en allebei extreem belangrijk vandaag.
Nou, daar ben ik het toch niet mee eens als je Nelom rond ziet huppelen (waardeloze speler). En Elia werd ook erg gemist (in de eerste helft toch zeker).
0
Edgar18 schreef:
Komt toch gewoon door de KNVB, die plannen die hoorzitting zo laat pas.
1
Nou ja, lijkt mij terecht dat Feyenoord tegen deze vermeende elleboog in beroep gaat, KNVB is verder verantwoordelijk voor de planning.
0
geplaatst: 19 maart 2017, 15:39 uur
Edgar18 schreef:
Hoe kom je hier nou bij Edgar? Het is omstreden of het een bewuste elleboogstoot is van Vilhena en Feyenoord vindt het te ver gaan dat juist hiervoor de hoogste schorsing van het seizoen wordt geëist. Dan heb je er dus alle recht toe om het hoogste beroep toe te passen.
Edit: en wat Rudi S zegt: de KNVB plant de zitting zo laat.
En dan nog, hoe kan het nou in vredesnaam wat glans van een eventueel kampioenschap afhalen? Weet je wat er allemaal niet gebeurt in zo'n seizoen en wie er toe bijdragen? Dit is maar een detail in het grote geheel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.